Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@sjaakaq

Welk nummer van de klantenservice heb jij gebeld, dan ga ik ze ook is lastig vallen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
sjaakaq schreef:
Pffft nou daar ga je dan met je "je hoeft niet op een volgende levering te wachten" en je "stroomversnelling". Zodra er voorraad is loopt mijn order door...a.k.a. wacht nog maar een weekje.

Volgende keer bestel ik niks meer online. Ik loop wel op goed geluk een winkel binnen. Daar weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Sjaak zo bedoelde ik het niet, ik kan dat alleen niet inzien. Ik heb slechts de mogelijkheid om te kijken of je order goed doorgekomen is. Mocht je meer willen weten kun je beter de klantenservice bellen. Ik weet helaas niet hoe dat met jou afgesproken is en waar ik dat kan terugzien. Vandaar dat ik iedereen liever naar de specialisten laat bellen voor er verwachtingen ontstaan die ik niet kan waarmaken 😉
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@IbrahimA: 0800 0200 043
@Arina: oké ik dacht dat je zag dat er geen voorraad meer was. Excuses dan voor mijn antwoord.
Coco123

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@sjaakaq
Ik heb dat nummer net ook gebeld maar wederom krijg ik te horen dat ze gesloten zijn
Wat is dit voor een communicatie vodafone zeg
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@sjaakaq @Coco123

Ik krijg ook gewoon te horen dat ze zijn gesloten. Ik snap er (alweer) niets meer van.
Coco123

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb heb gewoon een andere optie gekozen en toen kreeg ik wel iemand aan de telefoon.
Die wist me te vertellen dat mijn iPhone helemaal niet verzonden was, in tegenstelling tot de mevrouw gisteren. Ik wordt hier zo gek van!
Nu moest ik 3 weken wachten zei hij.
Ik betaal al wel mooi voor het nieuwe toestel
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Coco123

Ik kan helemaal geen optie kiezen als ik 0800 020 0043 bel. Ik krijg dan te horen dat ze zijn gesloten.
Ookal druk ik op 1 of 2 werkt het nog niet.
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
iemand vandaag nog iets ontvangen?
Coco123

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@IbrahimA
Ik heb 0800 0560 gebeld en de eerste optie gekozen.

@timothyb
Nee helaas niet. Volgens klantenservice mevrouw had hij vandaag of maandag moeten komen maar helaas blijkt dat hij niet eens verzonden is.

Ik dacht toch dat het eindelijk opgelost was
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
@coco123, ik begrijp ook niet waarom ze het bij vodafone klantenservice noemen. Er wordt in mijn ogen nou niet een service verleent richting ons. Alleen maar vage informatie.
Ik durf een weddenschap aan te gaan dat als ik 3x achter elkaar bel en ik 3x iemand anders spreek dan ik ook 3x een ander verhaal te horen krijgen. Echt totaal geen administratieve orde daar. Als ze niet kunnen aangeven hoe lang het duurt kunnen ze in ieder geval wel vertellen hoeveelste je in de rij bent. stel er staan nu 500 order voor een Iphone 16gb gold dan moeten ze gewoon kunnen zien hoeveel er nog voor je staan. Dan communiceren ze dat gewoon. als je dan iedere dag belt kan je zien hoeveel je bent opgeschoten in de rij.
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Net gebeld naar de "klantenservice" en die kunnen mij ook niet verder helpen behalve dat de iPhone's op zijn. Wat een ruk service hier bij Vodafone. Ik moet maandag maar de normale klantenservice bellen, die kunnen mij verder helpen. Telefonische klantenservice is slecht, social media is slecht, behalve hier op het forum ben ik tevreden alleen kunnen ze je er niet echt mee helpen.
Coco123

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@timothyb
Je hebt helemaal gelijk, klantenservice kan je het niet eens noemen.
Is toch belachelijk hoe er met ons omgegaan wordt.
Het zijn continu leugens om vodafone's bestwil.
Wat je zegt over die nummers is duidelijk en eerlijk.
Dan weet je gewoon hoe het er voor staat, zo moeilijk lijkt me dat niet?
Vraag me af of er nog een compensatie komt hiervoor.
Bij vodafone betaal je meer voor de service die er niet is!
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Pfff dit geloof je toch niet.. Eergisteren een iphone 5s 16gb gold voor mijn stiefvader besteld verlenging bij KPN. Vandaag binnen gekomen!!!! Vodafone waar zijn jullie in godsnaam me bezig dat KPN dit wel kan??
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
Zo vier vandaag mn verjaardag en aangezien mn iphone er nog niet is heb ik mezelf getrakteerd op een Ipad air! wat een mooi ding zeg!
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Gefeliciteerd met je verjaardag @Wessyvb
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Have fun with it Wessy! Gelukkig heb je die niet besteld bij Vodafone #verjaardagzondergadgets
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@IbrahimA dankjewel!
@timothyb ze lagen gelukkig zo op voorraad bij Dixons 🙂
@svenr gefeliciteerd met de levering van je iphone! veel plezier ermee! 🙂
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
IbrahimA schreef:
@Coco123

Ik krijg ook gewoon te horen dat ze zijn gesloten. Ik snap er (alweer) niets meer van.
Het status online nummer 0800 0200 043 is inderdaad van maandag t/m vrijdag bereikbaar. Excuses voor de verwarring. Zoals mijn collega al aangaf kunnen wij alleen zien of een order verwerkt is of niet.
De specialisten die op bovengenoemd nummer te bereiken zijn zullen jullie meer kunnen vertellen over de status van de bestelling.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes

Coco123 schreef:
@timothyb
Je hebt helemaal gelijk, klantenservice kan je het niet eens noemen.
Is toch belachelijk hoe er met ons omgegaan wordt.
Het zijn continu leugens om vodafone's bestwil.
Wat je zegt over die nummers is duidelijk en eerlijk.
Dan weet je gewoon hoe het er voor staat, zo moeilijk lijkt me dat niet?
Vraag me af of er nog een compensatie komt hiervoor.
Bij vodafone betaal je meer voor de service die er niet is!
Ik kan me voorstellen dat het niet prettig als je niet weet wanneer je je nieuwe toestel ontvangt 😞
Vanwege de enorme vraag naar de nieuwe iPhone toestellen kunnen we niet iedereen direct zijn/haar toestel leveren. Ik hoop dat je begrijpt dat wij niets liever willen dan dat iedereen de bestelling binnen enkele dagen ontvangt.
We doen echt ons uiterste best om zoveel mogelijk duidelijkheid te scheppen.
Even vooropgesteld, het leveren van tegenstrijdige of onjuiste informatie is natuurlijk nooit goed.
Het feit dat wij zelf geen inzage hebben in de actieve voorraad staat hier overigens los van, wil ik er wel even bij zeggen.





janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Echt balen dat nog niet iedereen zijn iPhone heeft mogen ontvangen. Gelukkig mocht ik hem gisteren in ontvangst nemen. Ben vanochtend met een vriendin naar de Apple Store Amsterdam gegaan en daar nog een 32GB gold icm verlenging gehaald. Er was zat op voorraad. Succes met wachten voor de rest!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic