melvinwn066 schreef:
Natuurlijk zit ik net als jij ook te wachten op mijn telefoon.
Ik vind het alleen grappig om te lezen, mensen hier zich zo enorm druk maken om het niet krijgen van een telefoon.
Ik snap je frustratie maar vind sommige reacties echt te ver gaan.
Wil je nu gaan overstappen naar een andere provider vanwege het niet binnen een aantal weken krijgen van je telefoon??
Ook ik ben die nacht opgebleven om als eerst 'via de speciale site' een bestelling te kunnen doen.
Eveneens moet ook ik 4-6 weken wachten.
Ieder jaar is het hetzelfde met de release van nieuwe iPhones. Dat is niet te wijten aan Vodafone maar aan de hoeveelheid telefoons die Apple beschikbaar stelt.
Op mijn 4s heb ik ook 6 weken moeten wachten.
Helaas het is niet anders. Je druk maken is inderdaad een optie maar ik verwacht niet je daardoor sneller je telefoon krijgt.
Gegroet,
Een wachtende klant..
Ik vind het een beetje vermoeiend worden om uiteen te zetten dat ik het absoluut niet vervelend vind om te wachten, maar dat ik het wel vervelend vind dat anderen het toestel veel eerder krijgen (hetzelfde model iPhone, ook met verlenging via hetzelfde verkoopkanaal) terwijl dat niet de bedoeling was (en ook erkend is door Vodafone zonder verdere toezegging). Het gaat me dus echt niet om het wachten. Op de verkeerde volgorde uitleveren is absoluut niet een fout van Apple. Dat is een fout van Vodafone en ook volledig aan hen te wijten. Als je dat normaal vindt ben je een perfect 'slachtoffer' van zulke acties, vrees ik.
Je gaat er ook even aan voorbij dat hier mensen zitten voor wie dit absoluut niet het eerste gedonder is met Vodafone. Rekeningen voor abonnementen die je nooit afgesloten hebt in winkels waar je nooit bent geweest, restituties die niet vervuld worden en die je maar laat schieten omdat je er moe van wordt om energie te investeren, etc.
Ik vind het mooi dat alles volledig zoals verwacht gaat bij jou, en ik hoop dat het ook zo blijft.
Verder vind ik het overigens een vrij sneue actie om hier zo'n nepbericht te plaatsen. Ik had 'm al eerder gelezen maar ik had al het idee dat het fake was dus heb er niet op gereageerd. Vodafone heeft opgeroepen om het gezellig te houden hier, en dat is nou bepaald niet wat jij bereikt met zo'n actie. En dat wist je van tevoren.