Albana schreef:
..
--------------------------------------------------------------------------------
Albana schreef:
@janduivestein ik heb ook telefonisch besteld en helaas ook nog niet in ontvangst mogen nemen. jij al wel ?
--------------------------------------------------------------------------------
Heb telefonisch besteld inderdaad. Al mogen ontvangen op 1 Nov. jl.
1 november al.. 😮 mag ik dan vragen wanneer jij besteld hebt ? Was het een verlening of nieuwe abbo ?
Dat mag :S
25e besteld rond de klok van 11:30 zoiets. Telefonisch verlengd. 32GB Gold.
1e instantie was levertijd 7-10 werkdagen, daarna zelfs levertijden gezien van 2-3 weken tot 4-6 weken.
Gelukkig mogen ontvangen precies 1 week erna.
In dit hele proces heb ik maar 1 email mogen ontvangen van VF en dat was een bevestigings e-mail van bestelling.
Genoeg gesprekstof in dit topic over voorraden, alles is apart, online, telefonisch, winkel.
Dan nog welk model je besteld hebt en op wat voor manier. Merendeel gaat voor een 16GB, je snapt wel dat deze snel door z'n voorraad heen is in welke kleur dan ook. Daarna nog indicaties van VF wanneer zij een voorraad krijgen binnen krijgen (Apple). Ik heb net ergens gelezen dat er op dit moment een grote voorraad van Apple komt voor Benelux. Wellicht zit daar een grote partij weggelegd voor VF die daarmee iedereen z.s.m blij maken.
Over de mijn pakket app gesproken. Staat alles correct ingevuld dan zal je het waarschijnlijk automatisch zien. In mijn geval kon ik niets zien omdat mijn naam of wat dan ook precies net iets anders stond dus moest ik wel een 3S code hebben. Eenmaal toegevoegd kan je gewoon volgen. Dit is over verlenging gesproken dan. Nieuwe abbo's gaan via Dynalogic (of zelfs via Dynafix heb ik gezien). Over dat je abbo al is ingegaan maar je toestel nog niet mogen ontvangen. Dit is een service. Klinkt droog maar normaliter als toestel in voorraad kan je dan snel genieten van de aanpassingen in je abbo. Op dit moment is het gewoon jammer omdat je het toestel dus niet hebt. Bij verlenging van sim-only gaat je nieuwe abbo dus pas in nadat je oude contract afgelopen is. Geen voordeel voor VF dus voor jou ook niet.
Tip voor volgend jaar. Ga volgend jaar naar de Applestore. Kan je ook nieuw abbo afnemen of verlengen. Heb ik op 26 Oktober gedaan voor een vriendin. Ze kregen daar elke week een nieuwe voorraad en je kan altijd bellen voor voorraadstatus.
edit; Dynafix, valt onder Dynalogic.