Hieronder een stukje met de live chat van vodafone, je kunt er niks mee,
Je spreekt nu met ××××× van Vodafone.
Xxxx: Hoi jeroen, je chat met xxxx Waarmee kan ik je helpen?
jeroen: Goedenmiddag, 5 december in de winkel(leeuwarden) mijn abbo verlengt met een iphone 5s 16gb space grey, het duurt mij nu te lang dat ik gebelt wordt dat hij binnen is. Elke x wordt de levertijd verlengt
XxxxxOh ik kan me voorstellen dat dit vervelend is
jeroen: Kunt u contact met de winkel voormij opnemen, en vragen wat de levertijd dit x is? En op welke plaatst ik in de lijst nu sta?
Xxxx: Maar we weten hier bij de klantenservice niet wanneer apple de toestellen bij de winkel gaat leveren
Xxxxx: je kunt het beste zelf naar de winkel gaan om te vragen hoe de status is. Wij kunnen dit niet voor je doen
jeroen: Dat wordt dan de 3e keer, plus ook voor de mensen die telefonisch of via internet worden misleid doordat er nog steeds staat dat de telefoon op vooraad is. Dit is geen goede service
jeroen: Niet opvooraad is niet opvooraad
XxxxJeroen nogmaal begrijp ik dat dit een vervelende situatie is. Maar ik kan hier persoonlijk niets aan veranderen. Je moet dit echt in de winkel zelf gaan navragen
jeroen: Politiek correct antwoord zoals elke x, dit is niet persoonlijk naar u gericht, maar op het forum van vodafone kunt u alle ongenoegen van klanten lezen. Dit is naar mijn mening een situatie waar ook vodafone machteloos tegen over staat, maar wees op zijn minst eerlijk over de vooraad, in iedergeval bedankt voor de info en een fijne dag
Xxxx ik zal deze feedback zeker gaan doorgeven
Xxxx Bedankt in ieder geval voor deze feedback