Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
kevin8

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ja maar hoe lang gaat het dan wel duren. Als je naar je order status wilt kijken krijg je alleen maar een foutmelding. Dat werkt dus niet. Begreep wel dat er vandaag nieuwe voorraad binnen zou komen. Aldus een medewerker. Als ik Donderdag nog niets gehoord had moest ik nog maar weer bellen
Jolanda78

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net gebeld naar Vodafone. Twee weken geleden mijn bestaande abbo verlengd. Levertijd zou twee weken zijn. Nog niets gehoord maar zag wel dat de space grey 16 gb weer op voorraad staat op de site. Er werd aangegeven dat er bij mijn bestelling stond vertraagde levering maar kon daar geen reden voor opgeven en ook geen indicatie voor levering. Kan ik mijn bestelling annuleren en opnieuw bestellen? Dan zou ik hem gewoon morgen binnen hebben omdat hij op voorraad is?
frankp

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb net een email ontvangen dat de space grey 16gb verzonden is. ik heb zondag(1dec) mijn abonnenent verlengt. Vreemd dat er je al 2 week wacht en nog niks hebt.
Jolanda78

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb jij hem telefonisch verlengd of via internet, daar blijkt ook weer verschil in te zitten.... Toch nog maar eens bellen dan!
frankp

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
via internet;)
Wowter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan mij verteld worden wat de huidige levertijd is van de 5s gray 32gb? Vorige week telefonisch besteld, vergeten te vragen wanneer de levering kwam maar dit werd ook door de medewerker zelf aangegeven. Nu weer gebeld en krijg te horen dat de levertijd 2/3 weken zou zijn en in hetzelfde gesprek ging het naar 3/4 weken en 4/6 weken. Ook werd er gezegd dat iedereen bij vodafone de opdracht had gekregen dit te vermelden. Ik ben erg benieuwd wat nu de juiste levertijd is.
Jolanda78

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoooo jammer, net nog gebeld. Zeiden nu dat het binnen nu en 6 weken opgestuurd wordt.
frankp

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat is dan lekker waardeloos. Hoop dat je hem snel ontvangt.
Jolanda78

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sneller kon niet! Geen telefoontje geen mailtje, alleen een sms-je van de postbode.....
Vandaag bezorg ik je bestelling van Vodafone, met barcode **++**++**++ Kijk op Mijnpakket.nl voor meer informatie. Je Pakkettenbezorger.
En opeens was hij er! #blij
frankp

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb hem net in onvangst genomen. Heb Alleen een e-mail gehad dat hij verzonden was.
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nou. Had op 25 oktober iPhone 5s besteld. Na 100 keer gebeld te hebben zeiden ze me na 4 weken pas dat het niet was doorgevoerd. Dus ik heb maar opnieuw een bestelling in de winkel gedaan. Daar was maar een wachtrij van 7 mensen. Dus ik ben de 8e! Ben benieuwd wanneer ze een nieuwe levering krijgen!
laurens325

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik zit met hetzelfde probleem. Moet je dan niet 5 werkdagen wachten totdat je vorige bestelling is geannuleerd?
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nou Vodafone heeft het natuurlijk zelf weer geannuleerd. Zonder dat ik wat heb gezegd.
Wario

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht al 1,5 maand op mijn toestel terwijl ik 'm 25 oktober besteld had. Ik raad iedereen dan ook af de Iphone hier te bestellen bij Vodafone.
frankp

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heel vreemd hoe vodafone de bestellingen aanpakt. Ik heb zelf op 1 dec(zondag) een 5s gray 16gb besteld en 6 dec(vrijdag) had ik hem al in huis(online verlenging). Ik zou er maar eens achteraan bellen.

Frank
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Op de Vodafone Friends & Family pagina staat dat de Iphone 5s 16gb Gold op voorraad is, klopt dit ook?
Aan de telefoon met de F&F helpdesk werd namelijk weer heel snel gezegd dat het 2 weken kan duren. Dan is het toestel niet op voorraad lijkt me?
jeroenlwd

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste lezers,

Afgelopen Donderdag 5 december, heb ik mijn abbonement verlengt in de Vodafone winkel in Leeuwarden.
Hierbij heb ik een I-phone 5S 16GB Space Grey besteld.
Nu lees ik op dit forum dat er enige frustraties zijn ontstaan over de levering van het toestel.
Dit maakt mij natuurlijk enorm nieuwschierig, omdat ik zoals iedereen hier zosnel mogelijk mijn nieuwe aanwinst in ontvangst wil nemen en geen zin heb om 2 maanden te wachten.
Misschien wat voorbarig om nu al een bericht op dit forum te plaatsten omdat ik hem nog maar net heb besteld, maar in de winkel konden ze mij niet duidelijk vertellen wat de verwachte levertijd zou zijn.

Is er inmiddels al meer bekend over de levertijd van de iphone naar de vodafone winkels?
Of kan ik mijn bestelling beter annuleren? Want op de Phone house site kun je makkelijk aflezen hoeveel Phone House winkel ze op vooraad hebben.

Groeten
Jeroenlwd
Peterd0705

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vrijdagavond een witte 5s 64g besteld. Nog even contact gehad met VF via twitter, daar werd aangegeven dat de levertijd "enige weken kon duren". Gisteren kreeg ik een mailtje van VF dat de bestelling verzonden was. Weer contact met VF, dit keer telefonisch, die gave aan dat er nog een mail met track&trace zou volgen van Post.nl Maar die track&trace mail heb in nog steeds niet.

Hoe is jullie ervaring met leveringen? Als je de mail van VF krijgt dat de bestelling verzonden is, krijg je dan ook nog een track&trace mail? Of is dit een kwestie dat de factuur al gestuurd wordt zodat het geld kan worden afgeschreven en moet ik alsnog "enige weken" wachten?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @Peterd0705

Als je een mail hebt dat hij verzonden is zul je hem zo snel mogelijk krijgen.
coeris1981

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Arina,

heb de grey/black 32gb bijna 2 weken geleden besteld (verlengd). Lees van alles over levering binnen een week, hoe zit dat met mijn toestel? Loop inmiddels 7 weken met een 3G rond omdat mijn vorige iphone 5 weken ter reparatie lag...
Bedankt!

Gr. Chris
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic