Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@arjanvdwalvreemd heb hem gisteravond om 18:04 gehad en nog niks ontvangen. Even naar het thuis front bellen kijken of daar nieuws is. In ieder geval gefeliciteerd met je toestel en veel plezier ermee !

@janduivesteinBij vodafone konden ze die me nog niet geven, ze zei dan moet je morgen wellicht terug bellen om te kijken of die dan al wel beschikbaar is. Maar ik zie het zo gebeuren dat ik hem gewoon thuis ontvang zonder dat ik nog iets van een sms krijg..
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@Albana Vreemd maar kan uiteraard. Belcompany kan je ook gaan mocht het je niet lukken. Is ook onderdeel van VF. Heb zelf ook geen bericht ontvangen wanneer die verstuurd zou worden. Zag het opeens in MijnPakket staan namelijk.
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Albana Vreemd maar kan uiteraard. Belcompany kan je ook gaan mocht het je niet lukken. Is ook onderdeel van VF. Heb zelf ook geen bericht ontvangen wanneer die verstuurd zou worden. Zag het opeens in MijnPakket staan namelijk.

Zal wel een reden voor zijn. Ik wacht nog geduldig af. Dit leidt me veelste veel af van me werk afgelopen dagen haha
nltvdd

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net weer voor de zoveelste keer contact gehad op de chat. Ik heb mijn abonnement verlengd op 04-11-13.
Het is nog onbekend wanneer mijn toestel komt.

Ik vind het echt schandlig en wel om de volgende reden:
Ik werd gebeld om te verlengen en gaf aan dat ik dit pas zou doen wanneer de iphone sneller leverbaar zou zijn. Deze verkoper beloofde mij tot 3x toe dat dit maximaal 10 dagen zou duren. Toen ik vroeg hoe dit mogelijk was terwijl andere leveringsproblemen hadden gaf hij aan dat ze voorrang hadden op andere vestigingen omdat ze de hoofdvestiging waren. Om mij zekerheid te bieden gaf hij zelfs aan dat hij de levertijd zou noemen op de bandrecorder.

Ik ermee in gestemt en dus abonnement telefonisch verlengd met de belofte (die op de bandrecorder staat) levering van maximaal 10 dagen.

En nu na 12 dagen kunnen ze me nog niet eens zeggen wanneer hij geleverd word?

Dit is pure misleiding! En onacceptabel bij een overeenkomst met toezeggingen.

Niemand kan mij wijsmaken dat deze verkoper dit niet wist.

En nu telkens het leuke sprookje dat je de bestelling kun cancellen..Daar heb ik niks aan want dan heb ik de telefoon toch nog niet?

Schandalig slecht dat er klanten worden gebonden door gebruikt te maken van leugens.

En als ik om een copy vraag van de bandrecorder word dit geweigerd? Als ik mijn afspraken niet nakom wordt deze band ook gebruikt maar als het in het nadeel van vodafone is dan is het niet mogelijk?

Zelden tot nooit een bedrijf ontmoet dat zo hard liegt puur om klanten te werven!





rvds

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorige week vrijdag gebeld en toen werd mij verteld dat het toestel klaar lag (28-10 besteld), en dat er nog gewacht werd met verzending tot dat het nummerbehoud was goedgekeurd door mijn oude provider (Ben). Er wordt mij elke dag aan de telefoon verteld dat het nummerbehoud 'aangevraagd gaat worden', maar niemand die dit daadwerkelijk doet!

Vandaag vertelde een medewerker mij telefonisch dat er eerst gewacht werd tot dat er een toestel klaar lag, en dat daarna pas het nummerbehoud wordt aangevraagd!

Wat een chaos en veel tegenstrijdige berichten! Nu al spijt van vodafone!
ai-phone

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist de iphone 5s space grey ontvangen, nadat ik gister om 18.30 een bevestigingmail van levering heb ontvangen.
Had online besteld op 27 oktober, dus precies 2,5 week geleden. Ben blij dat ik hem nu eindelijk heb, hoop dat jullie hem ook snel krijgen!
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ai-phone, had je de 16GB of 32GB versie?
CB88

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb net gechat met 1 van de medewerkers hij heeft mn orderstatus nagekeken en mn telefoon ligt klaar om door postNL opgehaald te worden.
Ik heb 2 nov. online besteld
Iphone 5S gold 16gb. Verlenging.
martveldhuus

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@CB88 De chat werkt bij mij niet. Enig idee?
CB88

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@martveldhuus Ja ik snap het, het is altijd lastig te vinden vind ik ook. Maar ik ga meestal via de zoekbalk zoek ik naar bestelstatus of orderstatus en dan zie je rechts onder contact via facebook/twitter etc. een vakje CHAT staan .. of lukt het dan nog niet ?
martveldhuus

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@CB88 Nee dat lukt niet, ik krijg wel een pop-up maar er wordt niks geladen.
CB88

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@martveldhuus mm nee sorry dan weet ik het ook niet ? heb ook niet zoveel verstand van computers .. wel jammer want het is wel makkelijk om even snel navraag te doen .. zou het niet weten
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zelfde probleem hier martveldhuus, krijg pop-up scherm dat niks laadt
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Doet het bij mij wel.
Ligt het niet aan jullie pc? browser?



randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb het net even getest in drie verschillende browsers (Safari, Firefox & Chrome) maar bij niet een werkt het
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Had ik ook. Wis al je cookies en probeer het opnieuw @randy

randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Cookies wissen werkte helaas ook niet. Toch maar weer een keertje een telefoontje gewaagd naar de klantenservice & hier werd mij verteld dat mijn telefoon gisteravond / vannacht naar TNT is gegaan & dat deze begin volgende week afgeleverd gaat worden. Hopelijk heb ik hem snel in huis 🙂 maarja eerst zien dan geloven haha
qusay

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke... hier is mijn verhaal...
26 oct contract online verlengd i.c.m. iPhone 5S Gold. 10 min later een bevestiging mail binnen met een ordernummer.
7 nov. gebeld... Er is mij verteld om nog even geduld te hebben. Vodafone had niet verwacht dat er zo veel mensen de nieuwe iPhone willen hebben.
11 nov. gebeld.... Medewerker vertelde dat ik boven aan het lijstje sta en dat Vodafone bestelling bij Apple zou op de 14e van november binnenkomen. Ik kan mijn iPhone 15 nov verwachten
15 nov. nog een keer gebeld... Mederwerker verteld dat er veel iPhone's binnen zijn maar te weinig Gold versie. Er is volgens hem nog geen toestel aan mijn contract gekoppeld... EN NU komt het slechte nieuws... Wachttijd is 3 a 7 WEKEN... Ja je leest het goed 7 weken.... pffffff.
Wat ik heel jammer vind is dat Vodafone mijn abonnement meteen op de dag van de verlenging aangeapst naar de nieuwe Red E. Dus ik moet wel 10 weken wachten op een iPhone en hun kunnen geen 1 dag wachten met het aanpassen van de abonnement. Trouwens de einddatum van mijn abonnement is eind Jan 2014.
Ik heb nog een vraag...
Is er iemand hier die rond de 26e oct de iPhone 5S 16 GB Gold besteld heeft en hem nu al heeft?
Groet,
Qusay

Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb vanmiddag om 14:45 mijn Iphone 5s grey 16 GB in ontvangst mogen nemen! De nano simkaart zat er netjes bij.

Heb 29-10 besteld met een verlening per telefoon.

Ben nu nog bezig met het activeren en opstarten ect. Ik hou nog zo nu en dan de forum in de gaten en hoop dat jullie allemaal zsm jullie Iphone gaan ontvangen!
tuni61

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou 7 weken nee dat is beetje over dreefen tog dat kan je klante niet aan doen daarom heb ik de mijne geannuleerd een de zilvere gehald ze blazeren iederen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic