Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
qusa,y ik heb de space grey van 16GB besteld via online verlenging op 26 oktober
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zie nu dat ik vandaag om 18:14 bevestiging van levering ontvangen. Heb de Iphone 5S gray besteld op 29-10 rond 14:00 en het was een verlening. Had eigenlijk op launchday besteld maar na 4 dagen bleek er niks doorgevoerd te zijn moest ik hem opnieuw bestellen.

Krijg volgens mij alleen geen nano sim erbij geleverd.. staat dit namelijk:
Artikelen Aantal datum
Apple iPhone 5S 16GB BLK 1 14-11-2013
Postpaid nano simcard 4-serie 0 14-11-2013

Morgen gelijk bellen
arjanvdwal

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Albana dat heb ik ook staan inderdaad. Maar je kan toch wel je simkaart uit je oude iphone halen en in de 5s stoppen?
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Had je hem ook online verlengd of telefonisch?
Anders is het wel apart dat ik nog niks heb gehoord terwijl ik hem 3 dagen eerder heb besteld..
martveldhuus

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Albana

Ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar. Telefonisch verlengd of via internet? Ik heb nog steeds geen bericht gehad en heb em online verlengd op 28 oktober.
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb hem telefonisch besteld. Vind het ook maar vreemd hoor, ben blij dat ik hem nu eindelijk ga ontvangen alleen zijn geen manier van zaken afhandelen als er al mensen langer wachten... Misschien helpt het omdat ik letterlijk elke dag gebeld heb maar dat betwijfel ik. Hoop dat jullie ook snel bericht van levering gaan ontvangen!
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@arjanvdwal nee dat kan helaas niet omdat ik nog een 'grote' simkaart heb. Zal ze direct bellen en eventueel eerder het weekend ingaan om vandaag in de winkel op te halen
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan zal het hem zitten in de verschillende manier van bestellen!
Veel plezier met je 5S iig 🙂

Ik weet wel dat ik voortaan gewoon in de winkel m'n tel ga halen & niks meer online bestel bij VF. Kreeg twee weken geleden al telefoontje van de VF winkel dat ze hem op voorraad hadden voor me, Maarja had hem toen al online besteld, helaas...
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja precies, dit was weer een les voor ons allen. In ieder geval bedankt!
Ik heb alleen geen track en trace code gekregen. Zojuist gebeld en mevrouw zei dat die klaar ligt voor verzending en dat het bezorgbedrijf contact opneemt voor een afspraak..

Hoe word dit geregeld ? Sturen zij een mail of bellen ze je op ? Zou balen zijn als ze voor een gesloten deur staan dus wil zorgen dat er iemand thuis is op moment van leveren..

Wat betreft de nano sim zei mevrouw dat die standaard bij de Iphone 5s geleverd word ookal staat het aantal op 0 vermeld in de mail.
CB88

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Naja gisteren hebben ze gezegd dat alles volgende week geleverd word, iedereen die voor de statusupdate had besteld heeft dus als het goed is volgende week zn toestel, laten we het hopen haha weer 'even' afwachten dus .. ben benieuwd!
martveldhuus

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben er een beetje klaar mee. De een zegt dat ik voor dit weekend mijn telefoon nog binnen zou krijgen.
Paar dagen geleden gebeld en toen zei mevrouw dat ik mijn telefoon zeker voor woensdag binnen zou hebben. Nu bel ik net weer en nu zegt mevrouw dat ik mijn toestel eind volgende week kan verwachten. Dit gaat helemaal nergerns meer over.

@BasT Zijn er nou eindelijk al wat telefoons geleverd? Ik snap dat jullie afhankelijk zijn van Apple maar communiceren lukt blijkbaar niet.
Ordernummer: 95854243
iPhone 5 16gb Space Grey
Online besteld met verlenging
CB88

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
oooooooooh neeeee heeeeeeeee. word er nu weer wat anders gezegd ? PFFF dacht dat we er nu wel een beetje vanuit konden gaan, niet dus ?
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Albana schreef:
Ik zie nu dat ik vandaag om 18:14 bevestiging van levering ontvangen. Heb de Iphone 5S gray besteld op 29-10 rond 14:00 en het was een verlening. Had eigenlijk op launchday besteld maar na 4 dagen bleek er niks doorgevoerd te zijn moest ik hem opnieuw bestellen.

Krijg volgens mij alleen geen nano sim erbij geleverd.. staat dit namelijk:
Artikelen Aantal datum
Apple iPhone 5S 16GB BLK 1 14-11-2013
Postpaid nano simcard 4-serie 0 14-11-2013

Morgen gelijk bellen
Ik denk dat je de nano sim wel erbij geleverd krijgt.
Bij de 1e levering waren er problemen met de levering van de nano sims, die kregen ze namelijk niet.
Daarna was het verholpen en kregen ze wel een nano sim erbij.
Zelf zat ik niet bij de 1e levering dus hierom ga ik ervan uit dat je het wel krijgt.
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@janduivestein Zojuist nogmaals via de chat nagevraagd dit keer. Zij ging het even nakijken of die inderdaad echt bij het toestel geleverd zou worden en na aantal minuten zei ze dat dus niet het geval is. De nano sim word los van het toestel verstuurd. Ze verwacht wel dat die zelfde dag of dag daarna geleverd zal worden maar ophalen in de winkel is een optie alleen dan moet je weer bijbetalen voor je sim..

Ook vertelde ze me dat me Iphone klaar ligt om met TNT bezorgt te worden alleen track and trace code was helaas nog niet beschikbaar.
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Albana schreef:
@janduivestein Zojuist nogmaals via de chat nagevraagd dit keer. Zij ging het even nakijken of die inderdaad echt bij het toestel geleverd zou worden en na aantal minuten zei ze dat dus niet het geval is. De nano sim word los van het toestel verstuurd. Ze verwacht wel dat die zelfde dag of dag daarna geleverd zal worden maar ophalen in de winkel is een optie alleen dan moet je weer bijbetalen voor je sim..

Ook vertelde ze me dat me Iphone klaar ligt om met TNT bezorgt te worden alleen track and trace code was helaas nog niet beschikbaar.
Ik zou het vreemd vinden als je geen nano sim erbij zou krijgen. Zeker omdat ik die er wel bij kreeg. Pakketje was goed verpakt met de tel en de nano sim erbij. Kleine moeite lijkt mij voor VF. Ik wilde geen problemen met de nano sim en het activeren ervan dus wilde 100% zeker zijn dat als ik thuis zou komen de nano sim het zou doen. Ik heb dus de nano sim in de winkel gehaald en moest 1 cent pinnen ter verificatie. Ik weet ook niet wat je bedoeld met bijbetalen voor je sim? Als het om 1 cent gaat dan is dat praktisch niets.
Over je bezorging; De mijn pakket app of je kan online kijken "https://mijnpakket.postnl.nl" kan je zien of het pakket naar je huis wordt verzonden. Zou kunnen dat je niets ziet en dan heb je wel de 3S code nodig omdat PostNL dan net je naam of adres iets anders heeft staan bijv.
arjanvdwal

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
ik krijg net een sms van postnl dat vandaag mn iphone 5s geleverd zal worden. Kijk ik op MijnPakket, staat er dat hij al bezorgt is terwijl hij er nog niet is.. Dat is een nieuwe truc denk ik xD dus hij zal zo wel binnen komen! 😄
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Oh dat het maar 1 cent is werd er niet bij verteld haha. Ik hoop dat die er gewoon bij zal zitten. We zullen zien ookal is mij net verteld van niet kan het natuurlijk zomaar wel zo zjin haha.
Wat betreft de bezorging, ik heb perse een Barcode (3S of KG) nodig, of is daar een andere manier voor ?
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@arjanvdwal wanneer heb jij bevesting van levering ontvangen als ik vragen mag ?
arjanvdwal

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Albana gisteravond om half 7 geloof ik! heb nu de telefoon in mn handen! fijn ding
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@arjanvdwal; Als dat zo is zou je ook gelijk de handtekening kunnen zien online.
Althans dat was bij mij wel het geval. Was niet thuis maar zag wel handtekening van m'n familielid.
Mooi toestel he 😉

@Albana; 1 cent is niks maar beter is ook inderdaad als die nano sim erbij zit.
Als je in MijnPakket niks kan vinden heb je echt een 3S code nodig anders kan je het niet tracken. Zo kan je hem ook toevoegen aan je account in MijnPakket.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic