Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is goed nieuws! Als je de "Mijn pakket" app hebt van PostNL / TNT kun je als het goed is ook alle leveringen aan jouw adres volgen
Syl123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abonnement zaterdag 9 november online laten verlengen, en mocht vandaag mijn witte iphone 5s al in ontvangst nemen! Supersnel en geen problemen ondervonden..
V
DionP

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste allen,

Vorige week heb ik een gouden iPhone 16gb besteld op de website van Vodafone. Gisteren kreeg ik een bericht dat mijn bestelling onderweg was en vandaag kreeg ik geheel volgens schema mijn bestelling binnen. Toen ik het pakketje opende zag ik tot mijn verbazing dat mij een witte iPhone geleverd was. Ik heb mijn factuur gecheckt en daarop stond dat er een zilveren op stond en online kon ik nergens meer vinden welke kleur ik besteld had. Nu weet ik niet zeker meer of het aan mij ligt en ik de verkeerde kleur heb besteld of dat er een fout is gemaakt met de levering. Mijn vraag is: Kan ik morgen naar een Vodafone winkel gaan om mijn (ongeopende) witte iPhone te ruilen voor een gouden model?
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zou daarvoor even contact opnemen met de klantenservice. Straks ga je voor niks naar een VF winkel. Je kan in je orderbevestiging die je op je mail als het goed is hebt ontvangen controleren welke kleur je hebt besteld.


DionP

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op de mail geen orderbevestiging gehad, alleen een bevestiging van verzending.
arjanvdwal

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hallo allemaal,

Al een tijdje volg ik deze topic. Bij mij is ook alles mis gegaan wat maar mis kon gaan.

Op 26 oktober heb ik telefonisch mijn abonnement verlengt met een zilvere iphone 5s 16GB. Dat was allemaal keurig in orde. De dinsdag daarop merkte ik dat ik nog steeds geen order bevestiging had ontvangen. Dus ik vodafone bellen. Ik kreeg te horen dat mijn bestelling niet in het systeem stond. Toen werd mij verteld dat ik helemaal niet heb kunnen bestellen omdat de annulering van een sim only abbo nog niet voltooid was ( was ook nog niet in gegaan ). Dus een week voor jan noppes gewacht, want pas zaterdag 2 november kon ik opnieuw de nieuwe iphone bestellen.

Nu weet ik aardig wat mensen in mijn omgeving die de iphone 5s later dan 2 nov bij vodafone besteld hebben en die hem nu al hebben. Beetje raar als vodafone medewerkers zeggen dat de bestellingen op orderdatum geleverd worden. Rare agenda..

Nu heb ik de telefoon nog niet binnen en ook geen verzend notificatie ontvangen. Ik ben benieuwd of ik dus volgende week ook de 5s in ontvangst mag nemen. Abbo is al wel ingegaan.

Groeten Arjan
martveldhuus

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Echt belachelijk van vodafone ik wacht al zowat 3 weken, maar veel plezier met je nieuwe telefoon
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een vraag aan moderators van VF.
Ik betaal nu dus al drie weken voor een telefoon die ik nog steeds niet heb.
Komt er iets van een vergoeding hiervoor?
MrJunta

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Had net even gecheckt op "Mijn pakket" app, staat helaas nog niks! Maar misschien dat ze het nog moeten verwerken, hoop ik.
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je zou even contact op kunnen nemen met VF en dan kunnen ze vast wel jouw T&T code geven. Dit kun je ook gewoon doen via de chat, scheelt misschien weer wat wachttijd aan de tel 😉
Gwen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik kreeg maandag een mail dat ik een afspraak kon maken.
Helaas kon ik niet eerder dan morgenavond.
Dus morgen heb ik de iphone in huis. Ben benieuwd.

Zag dat nummerovername in gaat op 25 november. Heb bij vorige provider een nanosim besteld. Dus kan ik mooi toch alvast genieten van de nieuwe iphone, want de 3gs is nu wel echt langzaam
ai-phone

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
27 oktober, 15 dagen geleden dus heb ik ook online de iphone 5s space grey 16GB besteld. Toen werd ook gezegd 5-10 werkdagen dan zou ik hem hebben. Beetje jammer ook, maar hoop dat ik hem toch nog deze week krijg maar ga ik maar niet van uit..
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde als jou, alleen dagje eerder besteld (26ste)
Helaas nog steeds niks gehoord....
adv043

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hebben jullie al de orderstatus opgevraagd?
Ook ik heb de 5S 16gb spacegrey door (telefonische) verlenging op 28 oktober besteld en inmiddels al binnen. Zelfde type toestel dus, maar later besteld...
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik snap niet waar Vodafone het op basseert dat ze beweren dat ze chronologisch toestellen bezorgen gesorteerd op besteldatum.. Heb dit al vaker aangekaart en telkens blijven ze volhouden dat dat niet mogelijk is als ze later besteld hebben.

Had zelf eigenlijk al op launchday 25-10 besteld, ook de 16gb gray. Dinsdag 29-10 belde ik na om te vragen waarom ik geen bevestiging ontvangen had. Toen is mij verteld dat ik niks besteld had..... en nu nog steeds wachtende.
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
adv043 ik had een online verlening gedaan...
Maar dan nog vind ik het raar dat daar zoveel verschillende in zit mbt levertijd
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
randy schreef:
adv043 ik had een online verlening gedaan...
Maar dan nog vind ik het raar dat daar zoveel verschillende in zit mbt levertijd
verlening = verlenging

Verkoopkanalen hebben ze goed uitgekiend. Daar zit ook verschil in m.b.t de voorraad aangezien dat voor elk kanaal apart is. Iedereen ging online bestellen. Leek mij ook het makkelijkst dan telefonisch te bestellen. Toch maar telefonisch besteld en achteraf een goede keuze. Thank god 😄
peterjanlangen

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hey, je moet de track and trace even navragen in de vodafone chat ik kreeg hem ook neit toegestuurd even nagevraagd bleek ik hem dezelfde dag al te kkrijgen grote kans dat je vandaag krijgt dus ik zou even opvragen.
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@janduivestein ik heb ook telefonisch besteld en helaas ook nog niet in ontvangst mogen nemen. jij al wel ?
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Albana schreef:
@janduivestein ik heb ook telefonisch besteld en helaas ook nog niet in ontvangst mogen nemen. jij al wel ?
Heb telefonisch besteld inderdaad. Al mogen ontvangen op 1 Nov. jl.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic