Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Laten we het hopen voor iedereen! Thanks voor de info weer tuni61 🙂
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi allemaal, we krijgen inderdaad een grote levering iPhones binnen deze week. Bijna iedereen die nog wacht krijgt zeer binnenkort zijn toestel.

Ik verwacht dat sommigen hun toestel voor het weekend al hebben. Een belangrijk deel van de mensen zal het zaterdag of volgende week krijgen. Het grootste deel van de levering komt bij ons namelijk op vrijdag in het magazijn binnen. Dan moeten er nog een aantal handelingen uitgevoerd worden, zoals bv het toevoegen van simkaartjes en/of contracten. Vervolgens gaan de toestellen naar de koerier om bezorgd te worden bij jullie.

Het toestel zal voor de meeste mensen daarom begin volgende week (zachtjes) op de mat vallen.
Het grote wachten is bijna voorbij!
Mahn

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goed om te horen zie hem wel verschijnen.
Krijgt iedereen een mail om leverafspraak te maken? want lees ook dat mensen hem opeens hebben zonder mail te hebben gekregen.
jeurse03

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 5 november mijn abonnement verlengd icm een iPhone 5S Gold. Kan ik dan ook volgende week mijn iPhone verwachten? Dat ik het abonnement afsloot kreeg ik te horen dat er 4-6 weken levertijd is namelijk...
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Mahn

Als je een nieuwe klant bent krijg je sowieso een mail om een afspraak te maken. Je moet dan een handtekening zetten en 1ct pinnen.

Bij verlenging kan je hem zo verwachten want dan komt TNT het pakketje alleen afgeven.
Xander

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@BasT:

Geldt dat ook voor de zakelijke klanten?
Hwirth

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maandag 11 November me abbonement verlengt met een iPhone 5S 32GB. Verwachten levertijd was 3 tot 6 weken.. Klopt dit of kan ik volgende week al op me paketje wachten?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Xander schreef:
@BasT:

Geldt dat ook voor de zakelijke klanten?
@Xander , ik neem aan dat je het dan hebt over de leveringen? Ja, mijn bericht ging over alle types bestellingen (bv online) en zowel over zakelijk als particulier.

Hwirth schreef:
Maandag 11 November me abbonement verlengt met een iPhone 5S 32GB. Verwachten levertijd was 3 tot 6 weken.. Klopt dit of kan ik volgende week al op me paketje wachten?
@Hwirth Over individuele bestellingen kan ik via het forum niets zeggen, sorry. Dat gezegd hebbende, ik verwacht dat de levertijd in ieder geval zeker geen 6 weken meer zal zijn 🙂
tuni61

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijne 1nov verlengt gister gebeld zeggen ze begin van de week heb je hem zeker net gebeld zegen ze 3a6 weken kom op zitten julie met mense tespellen of zo
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb mijn iphone besteld op 25 oktober. Krijg ik het dan ook voor de weekend nog binnen?
Ik wacht al 3 WEKEN!!
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik stel voor om allemaal simpel weg een klacht in te dienen want we worden echt misleid door alle leugens die telkens verteld worden. De een zegt ''Ja meneer uw toestel is gekoppeld aan uw bestelling en u zal u toestel voor het weekend nog ontvangen.'' Neem net via de chat contact op en mevrouw zegt dit keer ''Helaas kunnen wij u niet zeggen wanneer u uw toestel gaat ontvangen. Er is momenteel geen voorraad, we zijn in afwachting van Apple en we bezorgen ze chronologisch op besteldatum...........''

Heb afgelopen 2,5 week al zoveel verschillende verhalen gehoord dat ik gewoon weg 0% meer op jullie woord kan vertrouwen! Mijn complimenten Vodafone... :@
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dan toch eindelijk de iPhone binnen. Ik blijf dit topic sowieso in de gaten houden. Hoop dat de rest 'm ook snel binnen krijgt!
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@IbrahimA gefeliciteerd ! Hopelijk komt mijne in ieder geval nog voor het weekend
rvds

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht nog steeds op het goedkeuren van nummerbehoud.. Dit zou eigelijk vorige week donderdag al aagevraagd zijn bij Ben, maar er was iets misgegaan waardoor het (als het goed is..) gisteren alsnog is aangevraagd.
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Albana

Bedankt!

Ik ben ook nog steeds bezig met een klachtaar ik denk echt dat er weinig aan gedaan wordt. Het lijkt net dat ze het niet serieus nemen. Vond meer dat ik me hart aan het luchte was dan dat ik echt een probleem aanmerkte.
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Iemand nog goed nieuws gehad mbt de levering van zij of haar toestel? Hier nog steeds niks vernomen helaas...
GeoffAlex

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist een email ontvangen dat mijn toestel verstuurd is! Ik wacht af wanneer er een briefje in de brievenbus ligt.
tuni61

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vertrouwd niet meer hoor ze zeggen van allees ene zegt eind deze week of begin volgende week andere zegt 3a6 weken andere doet zo maar telfoon dicht nou ik wil klacht in dinnnen maar ja niemand daar voor moet ok via internet daar kijken ze niet eens naar ik begin best boos teworden vodafone mogen ze best weten ze laten ons gewoon stiken
MrJunta

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook zojuist om 5:38 een e-mail ontvangen met de titel 'Bevestiging van levering' dus ik neem aan dat mijne hopelijk ook binnenkort aankomt!
Het gaat bij mij om de iPhone 5s Space Grey 32GB, online besteld op 25-10 om 20:03.
Ik kan alleen nergens mijn track & trace code vinden, is dat normaal? (Heb hier ook (nog) geen SMSje van ontvangen.)
Wil namelijk wel het liefst weten wanneer en hoelaat ik mijn pakketje kan verwachten...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic