Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
Gwen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
http://vodafone.nl/statusnb

Hier kan je in de gaten houden hoe het met je nummerbehoud gaat.
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Eddyonline waar vandaan heb jij deze informatie ? Het rare is dat er al wel mensen zijn die hun toestel al ontvangen hebben en die zelfs later dan 24/25 oktober hebben besteld.
Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Kirann

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier een positief geluid.
Met lichte tegenzin van T-Mobile overgestapt naar Vodafone omdat Ritel de gewenste iPhone 5C niet kon leveren en uit zichzelf de bestelling annuleerde. Dat was voor mij het teken om me toch nog eens achter de oren te krabben over de keuze 5C/5S. De beste aanbieding voor een 5S bij Vodafone gevonden en afgelopen maandag een abonnement afgesloten met nummerbehoud.

Gisteren (donderdagochtend) een mailtje dat de iPhone 5S Silver 32Gb nog niet leverbaar was. Net een mailtje dat ik een leverafspraak kon plannen. Dus morgen tussen 8.00u en 18.00u geen voet buiten de deur totdat het toestel er is.

Het is voor mij een overstap van mijn geliefde iPhone 3GS, dus dat is de moeite! Als de Vodafone-ervaring overeenkomt met die uit een verder verleden, dan ben ik dik tevreden, al zal ik sommige voordelen van T-Mobile nog best een beetje missen.

Succes met wachten, ontvangen en gebruiken iedereen! 🙂
Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
@Oldekamp,

Vodafone is niet de enige provider die moeite heeft met leveringen. Ik zie hier voorbij komen dat
KPN zijn zaken wel voor elkaar heeft, nou echt niet hoor...

http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-toestellen/Levertijd-iPhone-5S/td-p/145925
MFaasse

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmiddag mijn 5s geleverd gekregen die ik op de 25e rond 5 uur smiddags besteld heb. Betreft een 5s space grey 16gb met een F&F verlenging.
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Vanavond ook mijn 5s ontvangen. 16GB space grey verlenging via de website op 25-10 10:00.

Uiteindelijke levertijd: 10 werkdagen. Dat was wel ongeveer mijn verwachting vooraf. Wat dat betreft oké maar qua communicatie kan er veel verbeterd worden.

Activeren nanosim was op zich te doen via de telefoon robot...maar dit zou ook via de site moeten kunnen vind ik.
naaomi1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag om 10:47 iPhone 5S 16GB Gold ontvangen.
Telefonisch verlengd om +/- 4 uur s'middags.
naaomi1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag om 10:47 iPhone 5S 16GB Gold ontvangen.
Vrijdag 25-10 Telefonisch verlengd om +/- 4 uur s'middags.
Timon1996

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net leverbevestiging gehad. iPhone wordt dinsdag geleverd.
Betreft een iPhone 5s 16gb zilver nieuw abonnement met nummerbehoud. Online besteld.
Uiteindelijk 12 werkdagen, valt nog mee!
peterjanlangen

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hier een update:
nu een dag in bezit mijn iphone 5s space grey 16gb, review tot nu toe is goed.
ben zeer tevreden geluid is super, beeld is zoveel zuiverder dan de vorige versies, ligt lekker in hadn licht en dun heel fijn in vergelijking met mijn 4. Verschillende testen uitgeprobeerd met snelheid 4 en 5s zo bizar veel sneller niets is meer traag alles binnen seconde open en geladen heerlijk. fingerprint werkt ook super en is een leuke optie.
telefoon geleverd gekregen emt nano sim even via de chat contact opgenomen en ze konden hem in een paar minuten activeren met wat gegevens.

Al met al: een goede telefoon zeker het wachten waard.
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb een iPhone 5s Grey 16GB besteld op 25 oktober rond 11:00 uur.
Ik wacht al 3 weken! Dus ik begon een chat om te vragen waar mijn bestelling was gebleven. Eindstand zeggen ze dat mijn bestelling is geannuleerd? Ik heb helemaal niks geannuleerd.
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Damianchedi

Ik wacht ook nog steeds, rond hetzelfde tijdstip als jou besteld. Ik denk als ik 'm binnen heb dat ik kan zeggen dat ze daar 3 weken over hebben gedaan. Nummerbehoud was al gelukt maar nog steeds geen mail gehad om een afspraak te maken voor de levering.

Ik heb trouwens 10 dagen geleden een klacht ingediend maar tot op heden nog niets gehad. Wachten jullie altijd tot het laatste moment om te reageren?

Ik kan helaas zeggen dat ik nog nergens positief over ben geweest.
Huijnink

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vrijdag briefje van TNT in de bus, bleek donderdag al langs te zijn geweest. Zaterdag snel paketje opgehaald en daar was de 5s gold 16 gb........ Geen bericht van VF gehad en besteld op 25 oktober 0.22 uur op de site.
Hele mooie snelle phone, ik hoop dat jullie ook snel aan de slag kunnen.
Aaifoon

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen vrijdag mijn iPhone ontvangen! Vodafone heeft woord gehouden, levering binnen 5-10 dagen.
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gefeliciteerd, ik krijg nog steeds te horen dat ze niet kunnen schatten wanneer mijn toestel nou is een keer binnenkomt.. Zeer frusterend allemaal. de beloofde 5-10 dagen zijn allang gepasseerd en still counting. Verwacht dat Vodafone iets als tegen prestatie levert voor het lange wachten. Me abbonnement is ook al ingegaan per 1-11 en toestel word ook binnen 3 dagen van me rekening afgeschreven..
Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Het wordt wel erg stil hier op dit forum, heeft iedereen zijn Iphone en zijn de mods op vakantie? 😜

Op 1 november abo verlengd met een Apple iPhone 5S Space Gray 32GB.
Levertijd onbekend al staat er onderaan de orderbevestiging "Binnen 24 uur (zonder nummerbehoud). Met nummerbehoud v.a. 4 dagen."
Ik vind het geen probleem om te wachten maar de informatievoorziening is matig.
Niet iedereen gaat op zoek in het forum voor antwoorden, er moet echt meer met de klant gecommuniceerd worden.
En dat doe je met een mailtje zodat je weet hoelang je moet wachten.

COnrust

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wordt inderdaad aardig stil, heb mijne in ieder geval nog niet binnen. Vrijdag voor het laatst geinformeerd via de Live Chat, alleen kon mij toen nog geen datum toegezegd worden.

Online besteld op 29-10-2013 met verlenging van huidige abo (16gb Space Grey).

Hoop wel deze week wat te mogen ontvangen.
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inderdaad erg stil. Mij werd vanochtend eerst verteld dat er nog (steeds) geen inzicht is over hoelang het nog kan duren voordat ik mijn toestel ontvang. Dit kreeg ik via de chat te horen, na 20min heb ik alsnog telefonisch contact opgenomen en toen werd mij juist verteld dat er een toestel aan mijn bestelling is gekoppeld. Wel was er nog geen voorraad maar bij eerst volgende levering zal ik erbij zitten.

Laten we hopen dat dat allemaal echt zo is en het zsm binnen is !

Heb trouwens 29-10 besteld met een verlening. Toestel: Iphone 5S 16GB Gray
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
25 oktober besteld rond een uur of 10 en nog steeds geen iPhone in me hand.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic