Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Belachelijk gewoon ! Snap niet dat een bedrijf zoals Vodafone zo als een amateur te werk kan gaan.. Al die leugens die je telkens krijgt te horen, of nog erger soms helemaal niks. Net weer 2x gebeld en dan word ik eerste keer in de wacht gestopt waar vervolgens verbinding word verbroken.. Bel je terug krijg ik een mevrouw aan de telefoon die gewoon niks wist.. niet of er vandaag iets is binnengekomen, niet of mijn bestelling al bijna aan de beurt is en ook niet wat de ongeveer verwachte levertijd is. Overal antwoordde zij op met : daar heb ik geen inzicht in meneer.. Al sinds launchday aan het wachten. order nr 9588 Iphone 5s 16GB gray bij een verlening. VF aub doe hier wat aan want hierdoor verliezen jullie trouwe klanten.
Timon1996

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier precies hetzelfde, er is een telefoon voor me gereserveerd alleen het nummerbehoud is fout gegaan wegens een verkeerd sim-kaart nummer. Truus aan de telefoon ging het nog een keer proberen. Wel uiterlijk volgende week eindelijk mijn iPhone binnen!:D
Bart_H

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kijk ik al een tijdje met jullie mee op dit forum over de levertijd van de Iphone 5S. Op 28/10 heb ik mijn contract telefonisch verlengd met een Iphone 5S Zilver 32GB met nummerbehoud (referentienummer: 9583xxxx). Na heel wat telefoontjes naar Vodafone gebeld te hebben over de levertijd van mijn telefoon, vandaag eindelijk de mail gekregen met daarin de bevestiging van levering. Vanochtend nog gebeld, toen zeiden ze dat ik rekening moest houden met een levertijd 1 a 2 weken. Toen heb ik nog overwogen om het contract te annuleren. Gelukkig heb ik dat niet gedaan ! Dus dat wordt morgen genieten van mijn nieuwe telefoon !
Oldekamp

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Besteld op 26 oktober, vandaag om 12:43 dan eindelijk de verlossende mail gekregen dat mijn iPhone 5S 64GB Space Grey verstuurd is, samen met een 'Postpaid nano simcard 4-serie'.

Ordernummer 95779***

Hopen dat die er morgen dan eindelijk is, precies 2 weken zonder telefoon gezeten. Als die er is laat ik het weten, en blijf dit topic zeker volgen omdat ik erbij blijf dat er alleen maar ruimte is voor verbetering, al die valse beloftes doen mij twijfelen of ik na deze 2 jaar nog bij VF blijf. Daar kunnen een boel mensen bij VF wellicht niets aan doen, maar ze nemen wel personeel aan dat gewoon geen verstand heeft van klanten tevreden houden en het idee geven dat er alles aan gedaan word om de klant te houden. Men kan hier nog een boel leren, wanneer ik als ondernemer dit soort fratsen zou uithalen kwam er nooit een klant weer bij mij. Ik wil ook nog steeds reactie op mijn ingevulde klachtenformulier, hiervoor nog een tip: mensen worden niet graag beperkt door max. 2000 letters te kunnen gebruiken.
Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Twee weken zonder telefoon gezeten? En jij bent ondernemer?
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Om 16:39 bevestiging van levering gehad; telefonisch de 3S-code opgevraagd en morgen tussen 18:30 en 21:30 zou de pakketbezorger moeten aanbellen...


  • iPhone 5s
  • Space gray
  • 16GB
  • Verlenging
  • Via de website
  • Vrijdag 25-10-2013 rond 10:00
  • Order ref 95716xxx

Ik ben er redelijk gerust op...maar ik juich pas als ik hem in handen heb.
Oldekamp

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jong ondernemer, ben bezig met opstarten en had op moment gelukkig geen openstaande opdrachten, mocht men mij nodig zijn dan kon ik bereikt worden via de mail/huistelefoon.
nltvdd

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zelf op 04-11-2013 mijn abonnement telefonisch verlengd met toezegging dat ik de iphone 5s gray 16g binnen 5 tot 10 werkdagen maximaal in huis zou hebben ( dit is mij gegarandeerd).


Dit forum hier doet me toch twijfelen aan deze informatie.

Gelukkig heb ik deze toezegging op de bandrecorder van vodafone vast laten leggen door de telefonist. Ben benieuwd of ze woord houden.
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Waar kan ik chatten?
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Damianchedi

Support > Status van je bestelling > Rechts van de pagina vindt je aan vakje met de chat
Oldekamp

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gechat met een medewerker, deze kon mij gelukkig wel een T&T code geven: morgen tussen 12:00-14:00!

We gaan het zien.
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik hoop dat me nummerbehoud morgen word goedgekeurd en dat ik dan een afspraak kan maken voor zaterdag. Kleine kans denk ik, maargoed dan maar volgende week. Uiterlijk.
naaomi1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag om 20:42 bevestiging van levering gehad.

25-10-2013 telefonisch verlengd.
iPhone 5s 16GB Gold.

Kan iemand mij misschien vertellen wanneer ik TNT met mijn pakketje verwachten? 😄
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Oldekamp ik kan die chat nog nergens vinden ik zit op die bestelling status site. heb je nog een tip waar het staat?
kristian8888

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via e-mail heb ik de 30 oktober in mijn spamfolder een bericht gekregen dat het toestel niet op voorraad is. Binnen 5 dagen zou ik er meer van horen. Niks meer gehoord. De klantenservice bellen heeft geen zin want meer zeggen dan "het toestel is niet op voorraad" is er niet bij.

iPhone 5s 32 GB in space grey.
Besteld op launchday.
Overstap vanaf Telfort met nummerbehoud.
Ordernummer 9572****

De communicatie is matig. Het is mij ook niet duidelijk of de geschatte levertijd van 1-2 weken geldt voor al bestaande orders, of voor bestellingen die nu geplaatst worden. Verder laten de moderators maar weinig horen... Doe 's een update! En dan met name voor degenen die vanaf de releasedatum besteld hebben.
joepvf

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist een bericht ontvange dat er een Vodafone pakketje onderweg is !

Maar ........

Ik heb mijn bestelling de 29e geannuleerd nadat de levertijden werden doorgegeven. Zelfs dat gaat niet goed.
Kreeg al argwaan toen ik gisteren gebeld werd of mijn bestelling goed was gegaan. Het hele lieve meiske gaf aan dat ze niet kon kijken of bestelling geannuleerd was, want ze werken met gescheiden systemen ....
Ben er wel klaar mee met Vodafone. Wat nu doen pakketje weigeren of zelf terugbrengen naar VF shop ?
Heb eigenijk geen tijd voor dit soort onzin, bestel niet voor niets online.
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Nou de hulp via chatbox verscheen ineens in die pagina! Heb even gechat en mijn 3s code gekregen morgen middag heb ik mijn iphone eindelijk in bezit! Ik hou jullie nog even op de hoogte en super veel succes aan alle andere wachtende!

ps als jij de chat ook niet kan vinden probeer op de bestelling status pagina een aantal keer te refreshen. Af en toe verschijnt/verdwijnt die chatbox hij komt onder het blokje 'hulp nodig?'
Timon1996

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net contact gehad met de chat, nummerbehoud zou gelukt moeten zijn. Mijn vodafone abonnement gaat 6 december pas in want tele2 heeft een opzegtermijn van 1 maand. Telefoon komt als het goed is volgende week binnen! Alleen ik hoor via de telefoon en de chat weer hele anderen verhalen.
Nog maar even afwachtten........
BernaK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik volg al een tijdje dit forum om zo op te hoogte zijn rond de leveringen rond de IPhones.
Nu ik zelf meer weet leek het me logisch dit ook even te laten weten.

Ik heb op 26 oktober telefonisch de 32 Gb Gold besteld met verlening van mij VF abonnement.

Dezelfde dag mail gekregen met bevestiging van mijn bestelling.

Online gezien dat mijn einddatum is veranderd en ook dat mijn contract was veranderd.

Paar dagen geleden via de chat contact gehad of er al meer bekend was en er kon nog niks over gezegd worden (er werden ook geen gegevens aan me gevraagd dus het was niet dat ze de moeite nam om iets op te zoeken)

Vandaag (donderdag 07-11) een mail gekregen met "bevestiging van levering". Omdat ik bij het opzoeken van mijn orderstatus steeds "error" kreeg maar weer even en chat geopend. Dit keer wel een behulpzame medewerker die m.b.v. mijn telefoonnummer kon zien dat mijn iPhone idd verzonden was en ze heeft me meteen mijn S3 nummer gegeven zodat ik alles zelf in de gaten kon houden met track & trace.

Volgens de track en trace zou ik dan morgen tussen 12 en 14 uur mijn nieuwe iPhone in handen mogen nemen.

Nog even wachten dus maar zoals het er nu uitziet goed nieuws!
peterjanlangen

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goed nieuws gekregen nadat ik gister ene verzendbevestiging heb gehad zonder track an trace het zelf maar even opgevraagd en hij komt vandaag binnen tussen 14:00 en 17:30
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic