Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
Nicolko

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mijn order status was t/m vanochtend 10 uur nog gisteren avond 18.09 als laatste bewerkingsmoment. Sinds 11 uur vanochtend is mijn order via de portal opeens onvindbaar 🙂 . Ordernummer 95836897 Iphone 5s 16gb silver nieuwe aansluiting met nummerbehoud. Aangevraagd op 28 oktober. Zal mij benieuwen of het nog in orde gaat komen bij Vodafone. Wat een zooitje
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Nicolko

Zal wel goed komen. De mijne was vanochtend voor de eerste keer veranderd sinds de 25e. En toen ik net weer keek was het weer veranderd. Maar blijft staan op "bestelling wordt bewerkt". Beste kan je even een belletje doen dat je het zeker weet.
willem1989

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net gebeld, eindelijk krijg ik iemand aan de lijn die weet waar ze het over heeft. Duurt nog 3-4 werkdagen bij mij. Er is al wel een toestel aan mijn order toegewezen maar deze is nog niet verstuurd. Gaat over een iphone 5s 16 gb space gray, telefonisch verlengd op 26 oktober (orderreferentie 95778XXX). Hopelijk komt er nu een beetje schot in de zaak.
Nicolko

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist de mail gekregen voor een lever afspraak. morgenochtend wordt ie geleverd! Dan toch stiekem weer een beetje sneller dan verwacht 🙂
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
peterjanlangen schreef:
Hehe dan eindelijke goed nieuws gekregen.
telefoon 5s 16gb space grey besteld op launchday rond uur of 13:00
net contact gehad met vodafone er is vandaag een nieuwe levering gekomen en ik zit erbij, hij word vandaag verzonden morgen of zaterdag binnen.:) eindelijk eindelijk
Ik heb net gebeld...ik heb op launchday rond 10:00 besteld (dus een paar uur voor jou): verlenging, 5s 16gb space grey, ordernummer 95716xxx:

"De levertijd is 1 tot 2 weken".

Vorige week vrijdag was mijn order zogenaamd ook gekoppeld aan een toestel...dus ik hoop van harte dat je je toestel snel hebt, maar reken er niet op...

Edit: nog een keer gebeld. Nu is de order gekoppeld aan een toestel, en is het toestel verzonden naar de koerier. Dus zou ik de 5s binnen 24-48 uur moeten krijgen.

@Vodafone: Hulde voor het gratis nummer, de wachttijden zijn meestel ook in orde. Maar de instructies aan de medewerkers niet; de ene ziet het woord "iPhone" en zegt direct: duurt nog een maand. De andere zoekt alles op, en zegt (dus) weer iets heel anders.
raymondidema

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik dacht ook maar even te bellen gggg, wederom een teleurstelling. De VF medewerker vertelde mij het volgende:

Levertijd is op dit moment nog 3-4 weken.
Nieuw telefoon nummer is 06*****
Iedereen die op 25ste heeft besteld worden nu verwerkt, de rest duur langer omdat VF een hele grote bestelling heeft gedaan bij Apple, en deze niet alles in een keer geleverd kan worden, wachten ze zodat ze iedereen tegelijk kunnen helpen.
En beste medewerker zei dat ik op de 26ste had besteld ipv de 25ste ( heb echt een bevestiging binnen op 25-10-2013) en een iDeal transactie gedaan op de 25ste.

Ik denk dat ik mijn telefoon volgend jaar pas krijg :-S

Graag zou ik bevestiging willen zien van @Serkan @BasT

ik ben #teleurgesteld
Kubus

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net 2 keer gebeld, eerste keer werd ik inderdaad amper geholpen en was bij het woord iphone het gesprek al nagenoeg voorbij. Tweede keer werd ik wel goed geholpen en ging zij kijken of mijn toestel al verstuurd was. En helaas niet.

Besteld op 25-10-13 rond 13:00, space grey 16gb

Echt ongelooflijk hoe mensen die veel later besteld hebben het toestel nu al toegestuurd krijgen. Wat een service van niks.
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Kubus schreef:
Net 2 keer gebeld, eerste keer werd ik inderdaad amper geholpen en was bij het woord iphone het gesprek al nagenoeg voorbij. Tweede keer werd ik wel goed geholpen en ging zij kijken of mijn toestel al verstuurd was. En helaas niet.

Besteld op 25-10-13 rond 13:00, space grey 16gb

Echt ongelooflijk hoe mensen die veel later besteld hebben het toestel nu al toegestuurd krijgen. Wat een service van niks.
Ik geloof ook pas dat de iPhone verstuurd is, als ik hem in handen heb. Maar de tweede medewerker gaf aan dat hij verstuurd was naar de koerier...dus als jouw toestel nog niet verstuurd is, kan dat misschien ook betekenen dat hij al wel verstuurd is naar de koerier, maar nog niet van de koerier naar jou?
Gwen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
net even gechat.

Wat blijkt bij mij is de nummerbehoud door huidige provider niet goed gekeurd i.v.m. verkeerd simkaart nummer.
Nu is het opnieuw aangevraagd, dus zou het goed moeten komen.

Ben benieuwd, ze kon me wel vertellen dat er wel een telefoon voor me was. Hoop hem dus volgende week te hebben.


Kubus

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sjaakaq schreef:
Kubus schreef:
Net 2 keer gebeld, eerste keer werd ik inderdaad amper geholpen en was bij het woord iphone het gesprek al nagenoeg voorbij. Tweede keer werd ik wel goed geholpen en ging zij kijken of mijn toestel al verstuurd was. En helaas niet.

Besteld op 25-10-13 rond 13:00, space grey 16gb

Echt ongelooflijk hoe mensen die veel later besteld hebben het toestel nu al toegestuurd krijgen. Wat een service van niks.
Ik geloof ook pas dat de iPhone verstuurd is, als ik hem in handen heb. Maar de tweede medewerker gaf aan dat hij verstuurd was naar de koerier...dus als jouw toestel nog niet verstuurd is, kan dat misschien ook betekenen dat hij al wel verstuurd is naar de koerier, maar nog niet van de koerier naar jou?
De tweede medewerker gaf aan dat hij nog niet verstuurd is naar de koerier en dat ik in de groep ''vertraagde levering'' zat. Of heb je het nu over jezelf?
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Kubus schreef:
sjaakaq schreef:
Kubus schreef:
Net 2 keer gebeld, eerste keer werd ik inderdaad amper geholpen en was bij het woord iphone het gesprek al nagenoeg voorbij. Tweede keer werd ik wel goed geholpen en ging zij kijken of mijn toestel al verstuurd was. En helaas niet.

Besteld op 25-10-13 rond 13:00, space grey 16gb

Echt ongelooflijk hoe mensen die veel later besteld hebben het toestel nu al toegestuurd krijgen. Wat een service van niks.
Ik geloof ook pas dat de iPhone verstuurd is, als ik hem in handen heb. Maar de tweede medewerker gaf aan dat hij verstuurd was naar de koerier...dus als jouw toestel nog niet verstuurd is, kan dat misschien ook betekenen dat hij al wel verstuurd is naar de koerier, maar nog niet van de koerier naar jou?
De tweede medewerker gaf aan dat hij nog niet verstuurd is naar de koerier en dat ik in de groep ''vertraagde levering'' zat. Of heb je het nu over jezelf?
Nee had het over jouw order...maar helaas zat ik er dus naast...
Kubus

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sjaakaq schreef:
Nee had het over jouw order...maar helaas zat ik er dus naast...
Er is hoop!

Chatgesprek van 5 minuten geleden:

Sandra: Bedankt voor het wachten. Je toestel gaat vandaag naar de koerier. Je ontvangt een mail zodra zij dit hebben ontvangen. Zij leveren het toestel zo snel mogelijk. Ik vermoed dat dit morgen of overmorgen zal zijn. Als je me een mailadres geeft hou ik de order met plezier voor je in de gaten. Ik stuur je dan de track en trace code zodra deze bekend is.
*: Weet je dit 100% zeker? Heb namelijk 2 maal met jullie hulplijn gebeld en beide keren werd er verteld dat er nog geen toestel voor mij was.
*: Uiteraard heel blij met je bericht maar zekerheid zou fijn zijn.
Sandra: Gisteren zijn nieuwe toestellen geleverd. Hier zat jouw toestel bij. Dit wordt op dit moment klaar gemaakt om verstuurd te worden. Dit kan ik met 100% zekerheid zeggen.

Blijft toch raar dat mij 2 maal verteld wordt dat er GEEN iphone voor me klaar ligt, en er nu met zekerheid gezegd wordt dat deze momenteel klaar wordt gemaakt voor versturing.
HekkeySE

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net ook gesproken met Simone van de chat. Nog geen indicatie van mijn order helaas 😞

iPhone 5S 16GB Gold
Besteld op 25-10-2013 om 00:23 (orderbevestiging om 16:36)
Order referentie: 9573****
justkickinit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist mail gehad dat mijn 5s 16gb sg verstuurd is.

Besteld via internet op 27-10. Wel epic hoe anderen die dagen eerder besteld hebben nog geen reactie hebben ontvangen.

Ik ben al trouw Vodafone klant geen idee of dat in zijn voordeel heeft gewerkt.
Mijn oude tel was een Sony Ericsson Xperia, beetje clueless of ik nu bij de bestelling een nieuwe sim meegeleverd krijg. Iemand enig idee?

Ordernr: 9579...

sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
**bleep**...wel telefonisch verteld dat mijn telefoon verzonden zou worden, maar nog geen mail gehad... Ik zie nu alweer aankomen dat hij toch niet verzonden wordt...
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Mooi dat steeds meer mensen hem lijken te krijgen! Ik heb net weer 2 frustrerende gesprekken gehad. 1e keer opgehangen terwijl ik in de wacht stond(waarom zetten ze je altijd in de wacht? al 3 keer meegemaakt dat ze dan ophangen ZO IRRITANT). En de 2e vertelde me dat hij danwel vandaag dan wel morgen verstuurd gaat worden. Dit is opzich wel goed nieuws maar maak me nu nog beetje zorgen dat ze gewoon iedereen maar goed nieuws geven en dat er alsnog niks verstuurd wordt.
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik moet er zelf achter komen dat de nummerportering is geweigerd. Niet dat ik word gebeld of gemaild. Echt slecht. Via de chat contact opgenomen, en ze zou het opnieuw proberen. Hopelijk schiet het op.
peterjanlangen

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hier precies hetzelfde wrd er beetje zenuwachtig van einde van de dag nog geen verzend bevestiging maar wel vannochtend te horen gekregne dat hij gereed is voor verzending
Paulvv

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Kubus

Sandra had ook hetzelfde nieuws voor mij..
Even afwachten of ik ook daadwerkelijk een mail ontvang van de koerier..
er is dus idd hoop!
😄
peterjanlangen

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ben benieuwd tot hoelaat ze die sturen want is toch al beetje einde werkdag en nog niets gehad
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic