Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Vandaag mail gehad. Morgen wordt ie geleverd.
Besteld online op launchday 05.30u 16 gb gold
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
16GB gold is sowieso een gewild kleur/model. Volgens mij heeft Apple weer een gedeelte aan VF gegeven want bij Apple was er donderdag/vrijdag al nieuwe voorraad geleverd.
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@Coco123
Superrr! Ja idd!
Nielsje

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit kreeg ik net opgestuurd:
''Hallo Niels, ik zie dat je een aantal nummers hebt verlengd en daarbij ook een aantal toestellen hebt besteld. Op dit moment zijn de toestellen helaas niet op voorraad. Zodra we de toestellen opnieuw binnen krijgen (helaas zijn we hiervoor afhankelijk van de toestelfabrikant), dan gaan we gelijk voer tot uitlevering van je bestelling. Apple heeft in dezen aangegeven dat een volgende levering binnen 3-4 weken aan ons geleverd gaat worden.
Helaas moet ik je vragen om nog even geduld te hebben. Vriendelijke groeten en een fijne maandag nog gewenst, Per''
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nog altijd geen mailtje gehad over verzending.


  • 25-10-2013 10:00 besteld, order 9571xxxx
  • Verlenging
  • Via de website
  • 5s space gray
  • 16GB

Vorige week zou mijn bestelling in een stroomversnelling zitten. Hahaha dat ik daar ben ingetrapt zeg...

Maar wie weet kan ik met mijn 5s nog net de kerstman op de foto zetten voor hij vertrekt!
Marcel83

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik volg dit forum inmiddels ook al een weekje.
Ik heb zelf telefonisch middels een verlenging de 16 GB space gray besteld op vrijdag 25 okt. rond 0.45, ref 95706... zonder zicht op een levering tot nu toe.
Het wachten vind ik persoonlijk niet zo'n probleem, mijn 3 jaar oude 4 doet het nog prima. Er is wel iets dat ik vreemd vind;
Bijna meteen na het bestellen is mijn abbo omgezet naar het bestelde Red Super en zag ik dit ook terug in de Vodafone app (incl het daarbij zichtbaar zijnde tegoed). Echter sinds vandaag zie ik weer mijn 'oude' abonnementsvorm en het resterende tegoed daarbij! Het lijkt er dus op alsof ik ben teruggezet, terwijl mijn abonnement wel in resterende looptijd nog wel op de nieuwe situatie staat.
Kortom, er gaan echt flink wat dingen mis bij Vodafone! Dit is er maar weer een mooi bewijs van.

Iedereen succes met wachten op zijn/haar nieuwe telefoon!


Mahn

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanochtend besteld 5s 16Gb Space Grey , order nr 96070011

Ben benieuwd werd gezegd 3-6 weken levertijd.

sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Mahn schreef:
Vanochtend besteld 5s 16Gb Space Grey , order nr 96070011

Ben benieuwd werd gezegd 3-6 weken levertijd.

Ik hoop het voor je 😄 ! Misschien had jij de medewerker aan de lijn die wel wist wat de stand van zaken is!
Mahn

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Had online besteld en via chat met medewerker contact gehad.

Vind het wel jammer dat het abonnement al ingegaan is en ik nog geen 5s heb, ook al werkt mijn 4s ook nog wel goed.
Timon1996

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je nog geen mail hebt over de vertraagde levertijd staat die misschien in de junk-folder van je mail.
Was bij mij ook het geval en las dus vandaag 2 mailtjes van de afgelopen week over vertraagde levering....
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nu zie ik de 5s space gray helemaal niet meer staan op de site...is de levertijd zo lang?
melvinwn066

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoe verloopt het process?
Ik heb gister een mail gehad dat de telefoon verzonden is.
Krijg ik dan nog een sms van PostNL of word de telefoon gewoon vandaag of morgen bezorgt ?
adv043

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist contact gehad met vodafone over mijn extra simkaart. Toen werd me netjes uit eigen initiatief verteld dat er nieuwe toestellen eind deze week binnen komen, wat zou betekenen dat ik hem uiterlijk een week later binnen heb.

Heb zelf op 28 oktober besteld.
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
melvinwn066 schreef:
Hoe verloopt het process?
Ik heb gister een mail gehad dat de telefoon verzonden is.
Krijg ik dan nog een sms van PostNL of word de telefoon gewoon vandaag of morgen bezorgt ?
Zou je (zodat de rest kan vergelijken) kunnen zeggen:

  • Online of telefonisch besteld?
  • Verlenging of nieuwe klant?
  • Welk toestel?
  • Welke kleur?
  • Hoeveel GB?
  • Wanneer besteld?
  • Eerste cijfers van je order referentie?
peterjanlangen

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wanneer had jij hem besteld ?? wessyvb
cicek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook op de launchday mijn abo verlengd met de nieuwe iphone 5s gold 16gb. Zelfde dag ontving ik nog de bevestigingsmail en mijn abo was omgezet naar red. Mij werd toen verteld dat ik binnen 3-4 werkdagen mijn toestel zou krijgen. Maar goed dat is allemaal chaos geworden natuurlijk. Daarnaast zou ik 2gb data krijgen maar op 1 oktober kreeg ik nieuw tegoed met 1024mb?? Maar goed had daarvoor gebeld en zou binnen paar dagen geregeld worden.

Ik bel elke dag VF en krijg altijd iets anders te horen. Gister kreeg ik nog te horen dat ze geen toestellen hadden gekregen en dat ze niks op voorraad hadden. En dan lees je zelfde dag op forum dat mensen mails krijgen met daarin staat dat de toestel is verzonden.

btw mijn ordernr. is 95751***


Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goedemorgen allemaal,

Zie hieronder een update van de verwachtte levertijden van de iPhone 5s.

Deze indicatie heeft betrekking op bestellingen die t/m gisteren zijn gedaan via onze website of telefonische verkoopafdeling. Dit betreft een geschatte levertermijn.


Model:Geschatte levertermijn:

Apple Iphone 5S 16GB BLK
1-2 week

Apple Iphone 5S 16GB GOLD
3-5 weeks

Apple Iphone 5S 16GB SLV
1-2 week

Apple Iphone 5S 32GB BLK
1-2 week

Apple Iphone 5S 32GB GOLD
1-2 week

Apple Iphone 5S 32GB SLV
1-2 week

Apple Iphone 5S 64GB BLK
1-2 week

Apple Iphone 5S 64GB GOLD
1 week

Apple Iphone 5S 64GB SLV
1 week


p.s. Dat de melding 'langere levertijd' af en toe verdwijnt van de website komt door een technisch probleem. Dit is bekend en wordt als het goed is vandaag/morgen verholpen. Dank voor het signaal in ieder geval.
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Serkan bedankt voor je bericht. Betekent dit dat mensen die bijvoorbeeld de 5s 16gb black op launchday hebben besteld, nog minimaal een week moeten wachten? (Omdat daarvoor de indicatie 1-2 weken is)
melvinwn066

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Online besteld
Verlenging
Iphone 5s GOLD 16 GB
25-10 00:12 besteld
957072
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@sjaakaq In principe geldt dit ook voor bestellingen die op de launchday zijn gedaan. Echter zoals je wellicht al hebt gemerkt in het topic, zijn er bestelling (gedaan op launchday) die eerder dan onze geschatte levertermijn zijn/worden geleverd. Dit is logisch natuurlijk omdat er op volgorde van bestelling wordt geleverd.

Maar ik zou toch onze schatting aanhouden. Als je je toestel toch eerder krijgt is dit mooi meegenomen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic