Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Wessyvb

Ik heb helaas geen twitter. Daarom hoop ik dat hier iemand mij verder kan helpen.
Me laatste hoop is dat ik hier op het forum wijzer word.
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@IbrahimA

ik snap het helemaal, sorry dat ik je niet verder kan helpen.
ik kan ondertussen wel solliciteren bij Vodafone hahaha.
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Wessyvb

Haha, dat kan je zeker doen! Jij bent actiever op het forum dan de moderators als ik dit topic zo lees!

Weet je misschien of dat de mods vandaag nog langs komen in dit topic of hebben die vandaag ook vrij haha?
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@IbrahimA

Haha ik zou werkelijk waar geen idee hebben!

Ik wens je iniedergeval veel succes en hoop dat het snel gefixed word voor je!
#komopmetdienieuweiphone!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Ibrahim,

Je kunt het altijd proberen. Mocht het nummer niet werken kun je natuurlijk ook via Social media contact opnemen. Dan kunnen mijn collega's uitzoeken of er iets fout gaat.
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Wessyvb

Ja dankjewel! Ik hou dit topic sowieso nog in de gaten.

#kommaarzekeropmetdienieuweiphone
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoihoi,

Ik ben er vanmiddag om jullie te helpen met eventuele vragen 🙂

Voor de mensen die hem al ontvangen hebben, bevalt hij goed?


IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Arina

Kunnen jullie mij niet helpen via dit topic als ik mijn referentie nummer zou geven?

Twitter is geen optie, en van de klantenservice word ik er niet wijzer van.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
En via de Chat support ook niet? Probeer eerst even of dat lukt. @IbrahimA
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
De chat support is alleen voor mensen die al klant zijn bij Vodafone en niet voor nieuwe klanten. Ik had dat ookal geprobeerd.
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Arina schreef:
Hoihoi,

Ik ben er vanmiddag om jullie te helpen met eventuele vragen 🙂

Voor de mensen die hem al ontvangen hebben, bevalt hij goed?


Gisteren heb ik gebeld voor de orderstatus en werd gezegd dat mijn bestelling was gekoppeld aan een toestel uit een gedane levering (zodat ik dus niet hoefde te wachten op een nieuwe levering). Mijn order staat echter al sinds vrijdagochtend 25-10 op dezelfde status, en ik heb ook nog geen verzendbevestiging of wat dan ook gekregen...

Weet jij waarom hij nog niet verzonden is? Met zo'n populair toestel en met zulke wachtrijen kan ik me niet voorstellen dat er toestellen in jullie magazijn liggen te wachten zonder dat iemand ze aan het verzenden is?

Mijn order referentie is 95716314.
IbrahimA

Gedreven Liefhebber
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@sjaakaq

Dan kan je nog wel even wachten. Mij werd ook verteld dat het toestel klaar lag voor mij maar tot op heden nog niets gehoord en de orderstatus is ook onveranderd.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Sorry @sjaakaq Ik kan alleen kijken of het toestel wel of niet verzonden is. De order is goed ingevoerd en ik zie dat zodra er voorraad is de order verder zal lopen. Wanneer je aan de beurt bent etc kan ik helaas niet zien. Daarvoor kun je je het beste melden bij de status order lijn.
Coco123

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@Arina
Gisteren zeiden ze bij de klantenservice dat mijn toestel verzonden was maar ik heb hier geen mail van gekregen.
Zou je asjeblieft na kunnen kijken of het ook echt verzonden is? Ik heb er namelijk een hard hoofd in..
Mijn order is: 957071232
svenr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi all,

Ik had beloofd jullie op te hoogte te houden. Mijn iPhone 5s 32GB black is net gearriveerd en wat ziet hij er toch mooit uit. Vodafone heeft inderdaad aan de 5-10 werkdagen gehouden probs daarvoor. Het enige wat ik en velen hier op het forum en FB hebben was de onduidelijke communicatie. Daar moet aan gewerkt worden. De rest veel succes met het verkrijgen van jullie iPhone. Ik ga mijzelf even opsluiten.

Grt, Sven.
Kvveelen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Arina zou je mij misschien kunnen helpen telkens als ik mijn order nummer invoer met adres geeft hij een fout melding ik weet dus niks over mijn order telefonisch kunnen ze me alleen vertellen dat het verwerkt is , kun je misschien zien hoe mijn order ervoor staat ? Mijn ordernummer is 1600552656 Mvg
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Sorry iedereen, de reguliere weg is om contact op te nemen met de orderstatus lijn, chat, social media etc.
We kunnen niet voor iedereen orderstatussen gaan checken. Dit doen we alleen in uitzonderlijke gevallen.
De klantenservice is op dit moment gewoon open 🙂
PT1976

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo@arina, wellicht kun je mij ook informeren? Nieuw abo met nummerbehoud, iPhone 5S 16GB Gold, ordernr. 95714304
PT1976

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hmmm, gezien bovenstaande bellen dus....
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Pffft nou daar ga je dan met je "je hoeft niet op een volgende levering te wachten" en je "stroomversnelling". Zodra er voorraad is loopt mijn order door...a.k.a. wacht nog maar een weekje.

Volgende keer bestel ik niks meer online. Ik loop wel op goed geluk een winkel binnen. Daar weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic