Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
Kristelvotterlo

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@Wessyvb, je kunt ondertussen idd wel bij VF solliciteren..

Ik belde vandaag en kreeg een wat zakelijke mevrouw aan de telefoon, maar wel iemand die concrete antwoorden had. Mods; (Bas?). Kunnen we ergens een signaaltje afgeven mbt de wisselende kwaliteit van de telefonische assistentie?
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@Kristelvotterlo haha inderdaad, ik vroeg daarstraks al waar ik kon solliciteren 🙂
Maarja krijg geen antwoord hé 🙂 ... hahahahaha
Coco123

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb net eventjes weer een telefoontje aan vodafone gewaagd.
Ik kreeg tot mijn verbazing een hele vriendelijke mevrouw aan de telefoon.
Die met nog beter nieuws kwam als verwacht, mijn toestel was al onderweg!
Jeeej dat is een meevaller
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Coco123 welke editie en wanneer had jij hem besteld 😮
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
@Wessyvb Wie weet waar je inspanningen op dit forum toe leiden... 😉 Maar mocht je serieuze interesse hebben, check dan http://over.vodafone.nl/werken-bij-vodafone/vacatures

Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@Jochen haha thkx! vind het wel gezellig op het forum.
zal zeker even kijken! 🙂
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Zou niet graag werken voor een bedrijf wat z'n afspraken niet nakomt
Albana

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zojuist weer contact gehad met de klantenservice, werd goed geholpen betreft mijn ordernummer (95888824). Meneer vertelde mij dat de levertijd ongeveer 3weken is op dit moment.

Wel vreemd want vanochtend werd nog 6 toegezegd. Wel balen want vandaag is mijn nieuwe abonnement al ingegegaan..
Jkbgrd

Stamgast
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Wessyvb schreef:
@Jkbgrd superrrrr!! alleen jammer dat je sim er niet bij zat.
veel plezier ermee!
Thanks Wessy! Sim heb ik in mijn pauze even opgepikt bij de winkel, dus ik kan aan de slag. Hoop echt dat jij snel je telefoon hebt, zou toch nu niet lang meer moeten duren!

Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@Jkbgrd mooi om te horen!
ja ik hoop ook snel natuurlijk!
Coco123

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@Albana

Ik heb de gold 16gb besteld.
Om 00:02
Het was een verlenging
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@Coco123 kun zou ik je ordernummer mogen weten en of je online of telefonisch hebt besteld
Coco123

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@Wessyvb

Mijn order nummer is 957071232
Ik heb zowel online als telefonisch een bestelling gedaan maar volgens mij ging het bij de telefonische pas helemaal goed.
Ik moet het eerst nog zien of mijn iPhone er ook echt morgen is, ben een beetje sceptisch na al die telefoontjes
franklin

Stamgast
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Mijn iPhone is ook vanmiddag geleverd door PostNL om 13:30. Alles is ingesteld en overgezet vanaf de iPhone 5. o/ 🙂
markvanmameren

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, Ik heb op 25-10-2013 mijn abonnement omgezet naar een RED 2GB met 5S 32GB Silver. Wat is de verwachte leverdatum?
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@Coco123 zal inderdaad telefonisch zijn want anders zou dat betekenen dat ik weer overgeslagen word.

laten we ervan uit gaan dat je morgen je nieuwe iphone hebt toch! 🙂
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@franklin gefeliciteerd!!! Veel plezier met je nieuwe iphone!
franklin

Stamgast
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Dank je wel, @Wessyvb! Ik hoop dat jullie ook niet lang meer hoeven te wachten ...!

Ik ben echter nog steeds niet blij met hoe Vodafone dit allemaal afgehandeld heeft.
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Mochten mensen niet langer willen wachten, bij de Apple store zijn alle modellen!! ja ALLE modellen ruim op voorraad. Dus order cancelen en daar halen is een optie!
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nog geen verzendmailtje gehad...dat wordt dus na het weekend. Nog weinig gemerkt van de "stroomversnelling" waar mijn bestelling in zou zitten nu hij aan een geleverd toestel was gekoppeld... nr. 95716314
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic