Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
Ik net ook even gebeld... Kreeg meteen een sacherijnige vrouw aan de tel..en die verteld mij dat het 6-8 weken gaat duren hahaha....stelletje lolbroeken daar.
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@Kristelvotterlo
Geen probleem! Dat is vreemd. Normaliter zouden ze een berichtje moeten achterlaten!
Jij had hem i.i.g al gelijk kunnen hebben haha. succes vanavond en veel plezier ermee!

@timothyb
Dank je! Een 32GB Gold versie voor mij.
carolineklaasse

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb hem online besteld rond 00:10 op de releasenacht. De bevestiging kwam om 9:00.

Hij is zojuist geleverd, en het gaat om de 16GB Gold zodat jullie een indicatie hebben hoe ver ze zijn!

Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@carolineklaase vermeld even hoe je hebt besteld en of het een nieuw of verlenging is + ordernum
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
ook op de shop zijn de teksten langere levertijd verwijderd en is de gold ook weer te kiezen.......mods?
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Wessyvb schreef:
ook op de shop zijn de teksten langere levertijd verwijderd en is de gold ook weer te kiezen.......mods?
*edit*
staat inderdaad er niet meer op
melvinwn066

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
het ging bij mij om een verlening
ordernummer 957072..
Ook die nacht geplaatste order 0:12
Iphone 5s gold
Hij zei uiterlijk met een week het binnen moest zijn
Jkbgrd

Stamgast
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
janduivestein schreef:
Wessyvb schreef:
ook op de shop zijn de teksten langere levertijd verwijderd en is de gold ook weer te kiezen.......mods?
Ik zie nog steeds "Langere levertijd" staan?
Ik zie ook nog steeds langere levertijd. Wel kun je in elk geval de gold wel weer kiezen (dat was van de week niet zo)

**Edit: na refresh is het inderdaad weg!

carolineklaasse

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
zoals ik al zei, online besteld 😉 en het is een verlenging.

Ordernummer begint met 957063
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
[IMG]]http://i42.tinypic.com/6gvfph.png[/IMG]

ben ik zeker gek?

*edit*
dacht al dat ik kierewiet werd hahaha (en ja ik weet het...wat je al bent kun je niet meer worden 😄 )
Jkbgrd

Stamgast
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Wessyvb schreef:
[IMG]]http://i42.tinypic.com/6gvfph.png[/IMG]

ben ik zeker gek?
Nope! Had me ook al verbeterd, even gerefreshed en toen zag ik het ook niet meer. Sorry Wessy!

P.S. Phone is zojuist binnen gekomen, alleen zonder nano Sim, dus nog ff naar de winkel en dan kan ik aan de slag

Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@Jkbgrd superrrrr!! alleen jammer dat je sim er niet bij zat.
veel plezier ermee!
Oldekamp

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eerst vanmorgen gebeld en 40 minuten in de wachtrij gestaan, om vervolgens gewoon een verbroken verbinding te krijgen! Nu net opnieuw gebeld, en er word mij vrolijk verteld dat de vermeende telefoon die voor mij al klaar lag, niet verstuurd is, en dat nu ook niet meer kan worden omdat er niets op voorraad is. Er is mij een week lang niets dan fabeltjes voorgehouden, en ik ben het beu. Ik heb een klacht ingediend, en als daar niet naar genoegen op gereageerd word zodat ik eindelijk eens wat inzicht in deze onoverzichtelijke bende krijg, dan zijn ze mij als klant kwijt.

Ik begrijp dat ik verre van de eerste klant ben die besteld heeft, maar er zijn mij een week lang beloftes voorgehouden door niet één, maar verschillende medewerkers. Vóór het weekend mijn telefoon. :@
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@AnthonyL @carolineklaasse @janduivestein @Jkbgrd (Schiet lekker op!)
Goed om te horen dat jullie je toestel in ontvangst hebben mogen nemen!! Hopelijk volgt de rest snel. Veel plezier ermee en we zien jullie ervaringen (update in de openingspost van dit topic.

@Wessyvb
Gezien bovenstaande positieve berichten zou je verwachten dat jouw toestel ook op korte termijn geleverd wordt. Fingers crossed en nog even afwachten..

Er is inderdaad gesleuteld aan de website. De kleur 'gold' is weer beschikbaar. Bij de 16 GB en 32 GB modellen staat nog steeds de melding ''langere levertijd''. Is ook logisch gezien de updates die wij hebben geplaatst m.b.t. het bestellen van nieuwe orders.
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ik net bellen met klantenservice..
5 tot 6 weken wachten!!!!
En gewoon op launchday besteld... Pfff wat een drama
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
En als je nu op de site een iphone 16 gb gold besteld staat er niet eens langere levertijd!!!
Vodafone stelletje oplichters!! Gewoon doorgaan hoor met misleiden!
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/abonnement/iphone-5s-16-gb-silver.shtml?&abonnement=red...

zo hoort het:

http://mobiel.kpn.com/bestellen/iphone-5s-16gb-goud?familievoordeel=aan

netjes erbij staan als je besteld.. minimaal 2 weken levertijd
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Tijd om eens een ombudsman in te schakelen en mailtje te sturen naar consumentenbond wegens misleiding
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@timothyb
Ik denk dat mijn collega je aan de telefoon een (ruime) algemene schatting van de levertijd heeft gegeven. Zoals je ziet zijn er ondertussen al wat toestellen geleverd waarvan we - tot gisteren - ook niet hadden verwacht dat dit voor het weekend nog zou gebeuren.
Daarnaast was de melding 'langere levertijd' inderdaad even niet meer te zien op de website. Dit is nu wel het geval. Dit zal waarschijnlijk te maken hebben met aanpassingen die gedaan zijn op de website. Zie ook mijn vorige post.

Edit:
Ik zie dat je zojuist een link hebt toegevoegd aan je bericht. Echter zie ik hier toch echt langere levertijd bij staan?!
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ik kan helaas geen foto toevoegen hier maar er staat geen langere levertijd. Tenzij dit de afgelopen 3 sec is veranderd
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@ Serkan klopt dit is nog niet veranderd. volgens mij verwar je het met de tekst: Langverwacht en boven verwachting.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic