Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
franklin

Stamgast
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Overigens, ik zorg er wel voor dat ik de hele dag thuis ben. 2 weken geleden moest ik een pakketje ontvangen uit Amerika ter waarde van 50 dollar waar ik al een tijdje op wachtte. Ik moest er persoonlijk voor tekenen, maar omdat ik niet thuis was heeft mijn bezorger van PostNL het pakketje overhandigd aan iemand die toevallig de gezamenlijke voordeur van mijn appartementencomplex (voor 20 appartementen) uitliep en beweerde dat ie mij wel kende. Pakketje heb ik nooit gezien ... het schijnt een bezoeker te zijn (van een schimmige buur met duistere zaakjes) die dus helemaal niet hier woont en het pakketje lekker mee heeft genomen. Nu er hier appartementen worden verhuurd ipv verkocht gaat het er hier ook duidelijk op achteruit. 😞
 
Het enige dat ik heb is zijn handtekening digitaal. En de excuses van PostNL dat de bezorger een pakket waar ik persoonlijk voor moest tekenen nooit aan iemand anders had mogen bezorgen.
apvanderwaal

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goed om te lezen dat er dus meerdere post bedrijven worden ingezet. Dat betekend ook dat VF er alles aan doet om bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen bij haar klanten. We wachten rustig af!
Jkbgrd

Stamgast
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
sjaakaq schreef:
Volgens mij zijn Dynalogic die mensen voor nieuwe klanten (die een kopietje van je ID maken en waarbij je een eurocent moet pinnen), en bezorgt PostNL voor bestaande klanten (waar alleen een telefoon gedropt hoeft te worden).
 
Overigen nog geen bevestiging mogen ontvangen helaas; vrijdag einde ochtend besteld (5s 16GB grijs); 95716314.
Dat denk ik inderdaad ook; ik krijg mijn pakketje ook via PostNL (betreft ook een verlenging).
 
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
Goedemorgen mensen!
Laat het vandaag maar iphones regenen! 🙂
Jkbgrd

Stamgast
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Wessyvb schreef:
Goedemorgen mensen!
Laat het vandaag maar iphones regenen! 🙂
Jij ook nog nieuws gehad?
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@jkbgrd nee helaas nog niet maar ik hoop dat de iphone god (steve jobs) mijn verzoek vandaag inwilligt hahaha
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Met betrekking tot het leveren van de bestellingen:

PostNL: Verlengingen (Zakelijk/Particulier)
DynaLogic: Nieuwe abonnementen (Zakelijk/Particulier)

*Dit is in grote lijnen hoe bestellingen worden geleverd. Het kan zijn dat in sommige situaties voor een andere koerier wordt gekozen.

Overigens goed om te horen dat de komende dagen een aantal van jullie blij wordt gemaakt met een nieuwe iPhone. We zijn allemaal erg benieuwd!
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb net een sms ontvangen van PostNL dat er vandaag een pakketje bezorgd wordt afkomstig van VF.
Goed nieuws uiteraard!
Precies 1 week moeten wachten op m'n telefonische bestelling van 25 okt 11:30.
Uiteraard ben ik hier heel erg blij mee maar ik wil VF er toch op wijzen dat de transparantie qua status updates toch echt stukken beter moet. Ik heb namelijk nog steeds geen order bevestiging mail ontvangen met ordernummer zoals de rest. Enige wat ik ooit ontvangen heb sinds mijn bestelling is een mail met bevestiging van bestelling.
Het hele proces is kort gezegd een zooitje.
Ik wil i.i.g de moderaters bedanken voor de moeite en de info. Ik weet dat het niet aan hun ligt en dat zij toch voor ons het 1e aanspreekpunt zijn.
Ben op werk nu maar dit wordt een mooi weekend!
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@janduivestein gefeliciteerd! Dat word zeker een mooi weekend! 🙂

Iemand die vandaag ook nog een nieuwe ipad gaat halen?

Ik ben ondertussen ook maar even op het forum andere mensen aan het helpen met toestel problemen, @ mods waar kan ik solliciteren?!! Hahaha 🙂
Koen1911

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisteren wel een verzendbevestiging gehad via de mail, maar ik kan het pakketje niet terugvinden op MijnPakket, vreemd...
Mnijhuis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@koen1911 ik ook... Heb net gebeld maar het pakket was nog onderweg van vodafone naar post nl.
Kon 2 tot 5 dagen duren voordat ik 'm daadwerkelijk in huis heb.
franklin

Stamgast
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Wessyvb schreef:
@janduivestein gefeliciteerd! Dat word zeker een mooi weekend! 🙂

Iemand die vandaag ook nog een nieuwe ipad gaat halen?

Ik ben ondertussen ook maar even op het forum andere mensen aan het helpen met toestel problemen, @ mods waar kan ik solliciteren?!! Hahaha 🙂
Ik heb al een iPad 4 dus ik denk niet dat ik een iPad Air ga halen. Ik zit wel na te denken over de iPad mini 2. Ik heb namelijk een Nexus 7-tablet en ik vind dat formaat echt heerlijk. Zowel voor onderweg als bijvoorbeeld voor in bed. 😉
AnthonyL

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Hallo allemaal!

Zoals beloofd! Een update!!! *tromgeroffel* M'n iPhone 5S 32GB is binnen. Voor verdere vragen... Ik ben heel even bezig 😉

Groetjes,

Anthony
Kristelvotterlo

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@jan ontzettend dank je wel voor het posten. Ik hen VF maar eens gebeld.. Was telefoon gewoon al op zaterdag aangeboden en op maandag weer. Maar geen email van VF en geen bericht van PostNL dus ik had geen idee.. Pfff. Ik ga dus vanavond na mijn werk direct mijn toestel halen.. Bahbah
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Jan! Gefeliciteerd!

Welke iphone had jij besteld?
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
Haha Anthony! Super veel plezier ermee!
PT1976

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Nadat mijn oorspronkelijke online order van 20-10-13 met een iPhone 5 werd afgekeurd op 24-10-13 omdat T-Mobile mijn annulering van contractverlenging nog niet had verwerkt, is er op 24-10-13 een nieuwe order voor mij aangemaakt. Dus nieuw contract met nummerbehoud met iPhone 5S 16GB Gold. Op 25-10-13 9:45 bevestiging ontvangen met ordernr. 95714304

Om 11:38 al een status update ontvangen:

Het door jou bestelde artikel is nieuw in ons assortiment en wij wachten nog op de eerste levering vanuit de leverancier. Op onze website geven wij een indicatie aan van de datum dat het nieuwe artikel wordt verwacht. Als deze datum veranderd zullen we je daar over informeren.

Zodra we het product voorradig hebben nemen we contact op voor de levering van je bestelling.


Daarna geen update meer gehad, bij het online checken van mijn order krijg ik een foutmelding. Woensdag wel even de klantenservice gebeld, ook omdat ik benieuwd was of mijn nummerbehoud nu wel goed zou gaan, maar over de levertijd kon deze dame niets melden...

Overigens maakt T-Mobile er momenteel een rotzooi van. Daar worden de verkeerde kleur telefoons uitgeleverd met als consequentie annulering, 48 uur verwerkingstijd, nieuwe bestelling en achteraan aansluiten, al begrijp ik dat ze nu wel aan het proberen zijn deze mensen naar voren te halen.
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Net even gebeld; mijn bestellig is gekoppeld aan een levering, dus ik hoef niet te wachten op een nieuwe levering. (Ik vroeg: "Dus mijn bestelling is gekoppeld aan een toestel dat jullie ergens hebben liggen?" en het antwoord was "Inderdaad").

Hopelijk wordt hij dus vandaag nog verstuurd...en hopelijk bezorgd PostNL ook op zaterdag pakketjes 🙂
melvinwn066

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zojuist contact gehad met de klanten service.
Toestel is nu gekoppeld aan een levering, verwachte lever indicatie is 1 week vanaf nu.
Gelukkig dus niet de eerder vermelde 4 weken.
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
melvinwn066 schreef:
Zojuist contact gehad met de klanten service.
Toestel is nu gekoppeld aan een levering, verwachte lever indicatie is 1 week vanaf nu.
Gelukkig dus niet de eerder vermelde 4 weken.
Welk toestel? Verlenging of nieuwe klant? En via de site besteld of niet? Wat is je ordernummer?

Dit om te vergelijken; de persoon die ik sprak had het over een "stroomversnelling"; kreeg niet de indruk dat het nog een week zou duren 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic