Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c




Hallo iPhone lovers!

Het aftellen is begonnen.. Vanaf morgen zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c te bestellen bij Vodafone!

Je kunt hiervoor terecht in onze winkels, telesales (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Via dit topic zullen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van leveringen en voorraden.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan eens in het volgende hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!


Updates:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb geen Nano-simkaart ontvangen.
    Bij de eerste ronde van het uitleveren van de iPhone 5s zaten geen Nano-simkaarten. Deze worden per post nagestuurd. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, deze kunnen gewoon door de brievenbus. Je dient het kaartje, zoals normaal, te activeren via 0800-1258. Dit is de simactivatie lijn. Even voor de duidelijkheid; dit geldt alleen voor de iPhone 5s en het betreft alleen de leveringen van klanten die verlengd hebben. Nieuwe klanten hebben wel een simkaart bij hun toestel gekregen.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

1.122 Reacties 1.122
Coco123

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik baal er wel van dan er nog steeds mensen zijn die hem eerder ontvangen terwijl ik eerder besteld had via hetzelfde kanaal! **bleep** dit
 
Mijn orderr is: 95707123
Teuntjes

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hou me vast! Ik krijg net een bericht van Harry "Fijn dat je bij Vodafone blijft" Odenhoven.
 
Mijn telefoon schijnt verstuurd te zijn. ik geloof het pas echt wanneer ik hem in de Mijn Pakket app zie verschijnen. Nu maar eens zien of de simkaarten ook worden meegeleverd. En natuurlijk verheug ik me op de excuusbrief en doos Merci voor het geoefende geduld en mijn constructieve bijdragen aan dit forum!
 
Voor wat het waard is, mijn ordernummer was 95707255.
JTempel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Irisve:
 
Ik heb hem toen de lijnen opengingen in de nacht besteld maar kreeg pas vrijdag de 25e om 09:41 een bevestiging hiervan. 
 
Ordernummer begint met 95712....
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
Ik heb 95706949 dus ik snap nie waar de mijne blijft
melvinwn066

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb ook nog niks ontvangen hoor 95707222 ook gold 16gb
Irisve

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb m via internet besteld dus waarschijnlijk ligt het daar aan want ik heb een lager order nummer dan jij, JTempel. mijn ordernummer is: 95707106
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Dag Iris,

ik bestelde juist online en kreeg een paar uur geleden het mailtje van levering. Ik heb het toestel alleen nog niet hoor... Daar hou ik jullie nog van op de hoogte.
Irisve

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bestelde ook online, ik heb helaas nog geen mailtje van levering ontvangen dus denk wel dat jij m eerder hebt dan ik. Mag ik vragen wat jou ordernummer was?
Vincent79

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ook ik kreeg vanmiddag een mail dat mn toestel verzonden is 🙂
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
95706844 is mijn nummer
Irisve

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hmm dat scheelt niet heel veel, ben benieuwd wanneer ik de nieuwe iphone in ontvangst mag nemen
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
Spanish had jij verlengd of nieuw abbo?
Nicolko

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas, na alle initiële beloftes met betrekking op voorraad zijn van de bestelling van de Vodafone chat ten ten tijde van de bestelling kreeg ik vanmiddag de volgende mail:

Het door jou bestelde artikel is op dit moment niet voorradig. Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak. Onze excuses voor het ongemak.

Echt waardeloos Vodafone. Zeg dan direct waar je aan toe bent. Dit zijn valse voorwendselen
Fucitol

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Graag wel vermelden of je hebt verlengd of een nieuw abo hebt afgesloten (met nummerbehoud)! En wanneer heb je een bevestigings mail gekregen?
 
Klinkt alsof iedereen die nu geleverd heeft gekregen heeft verlengd, is dit ook zo?
simonk

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn 5S (space grey/16GB) wordt morgen geleverd. Nieuw abonnement met nummerbehoud. Vrijdag laat in de middag besteld via de site.

Dit valt me uiteindelijk alles mee. Al ben ik sinds woensdag niet mobiel bereikbaar geweest omdat mijn nummer te vroeg geporteerd is. Om dat op te lossen gister en vandaag helaas veel met de klantenservice moeten bellen.

Maargoed, al met al, levering binnen 5 dagen met nummerbehoud. Waarbij ik me ga afvragen waarom hier 3-4 weken als indicatie wordt gegeven voor orders die voor 10 uur zijn geplaatst. Mijn order is van rond half 5 en van 3-4 weken is dus absoluut geen sprake. Volgens mij weten ze het zelf gewoon ook allemaal niet meer.
Kristelvotterlo

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
iPhone 5S Gold 32gb, verlenging, nog niks gehoord. Die enige die ik hier gezien heb met hetzelfde toestel was Jan,@Jan; heb jij al iets gehoord?
janduivestein

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@Kristelvotterlo; ik heb nog niks gezien. Moet zelfs nog een order bevestiging mail krijgen.
Kristelvotterlo

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
😞 Bemoedigend. Dank voor de snelle reactie, zodra ik hoor, post ik het direct.
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
Ik zit 105 bestellingen later als spanish. Ben benieuwd
sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
simonk schreef:
Mijn 5S (space grey/16GB) wordt morgen geleverd. Nieuw abonnement met nummerbehoud. Vrijdag laat in de middag besteld via de site.

Dit valt me uiteindelijk alles mee. Al ben ik sinds woensdag niet mobiel bereikbaar geweest omdat mijn nummer te vroeg geporteerd is. Om dat op te lossen gister en vandaag helaas veel met de klantenservice moeten bellen.

Maargoed, al met al, levering binnen 5 dagen met nummerbehoud. Waarbij ik me ga afvragen waarom hier 3-4 weken als indicatie wordt gegeven voor orders die voor 10 uur zijn geplaatst. Mijn order is van rond half 5 en van 3-4 weken is dus absoluut geen sprake. Volgens mij weten ze het zelf gewoon ook allemaal niet meer.

Hmm...ik heb eind van de ochtend besteld, dus een aantal uur eerder dan jij. Ook de iPhone 5s space grey 16GB, ook via de website, maar een verlenging i.p.v. een nieuw abonnement. Ik heb nummer 95716314. Welk nummer heb jij?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic