Teuntjes schreef:Nou met het weghalen van teksten die jullie niet bevallen zijn jullie sneller dan met het uitleveren van de beloofde telefoons. Maar goed, ik zal proberen rekening te houden met jullie gevoeligheid! Je mag je als klant natuurlijk ook niet opwinden terwijl je nu toch al bijna zeven dagen aan het lijntje wordt gehouden.
en omdat ik het niet kan laten:
Hoe durf je nu een citaat van Steve Jobs onder je bijdrage te zetten wanneer Vodafone op dit moment een commode levert met slechts de helft van de onderdelen? (wel het abonnement maar niet de telefoon om hem te gebruiken).
*mod-edit: Laatste zin verwijderd. Kritiek of feedback geven is niet erg. Maar houd het wel gepast.*
timothyb schreef:Vraag ik me idd ook af!
Beste Mod, als de 5S 64 gb in gold aanwezig is kan ik dan mijn bestelling omzetten?
timothyb schreef:Even voor SeR opkomen: Wij hebben er zeker niks aan, mensen die eventueel nog gaan bestellen wel. Vanuit dat oogpunt is het wel goed dat hij het post (als ik nu nog zou willen gaan bestellen dan zou ik dat graag weten).
En dat lijst van net.. Daar hebben wij geen ene zak aan.
Je zegt zelf geld voor bestelling die NU gedaan worden.
Hier zitten enkel mensen die al lang geleden hebben besteld. Dus wij hebben niks maar dan ook helemaal niks aan deze info. Gaarne relevante info of niks.. Maar geen mededelingen waar we nog niks aan hebben. Dat staat 1 erg onprofessioneel en 2 geeft het een teken dat er niet geluisterd wordt naar wat wij vragen. En ik denk niet dat jullie ook nog maar enig krediet hebben bij de mensen hier. Dus of doe je best en meld of reageer iets wat wij vragen of doe niks.
AnthonyL schreef:Super Anthony! Dat is goed nieuws voor je, hopelijk komen onze toestellen inderdaad ook snel 🙂
Ik ben al vanaf pagina 5 van dit forum actief. Voor de nieuwe lezers:
- Heb online verlengd op vrijdag nacht en om 00:14 orderbevestiging binnen gekregen;
- Vrijdagmiddag rond 4 uur kreeg ik de 'officiële' orderbevestiging;
- moderators en Vodafone klantenservice hebben bevestigd door problemen met de online orderregistratie dat ik en vele met mij achteraan de rij stonden;
- gisteren nog gebeld en telefoniste gaf aan dat het circa 3 weken zou duren en dat ik een mailtje zou krijgen als m'n iPhone verzonden zou worden;
!!!!!!! Nu het leuke nieuws!!!! M'n iPhone 32 GB Space Gray is verstuurd volgens een mail van Vodafone! Dus dit betekend hopelijk ook voor andere mensen een lichtpuntje aan het eind van de tunnel! Ik zal hier berichten als ik morgen daadwerkelijk de iPhone in ontvangst heb genomen. Hopelijk dat Franklin en Wessvb (ofzo) ook snel hun iPhone binnen krijgen!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.