We hebben tot nu toe via het forum echt ons best gedaan om zoveel mogelijk en zo eerlijk mogelijk te communiceren. Aan levertijden kunnen wij echter niets veranderen want als de toestellen er niet zijn dan kunnen wij deze ook niet leveren. Daarom hebben we (in tegenstelling tot eerdere releases) hier nu wel een indicatie van levertijden doorgegeven. Dat dat niet de informatie is die jullie graag van ons zouden willen horen begrijp ik ook en natuurlijk zouden we jullie ook liever vertellen dat jullie allemaal morgen het toestel in huis hebben, echter zou dat niet fair, niet haalbaar en niet transparant zijn.
MaartjeP schreef:Mensen lokken met een verhaaltje en dan niet thuisgeven vind ik ook niet fair van Vodafone. Maar dat is wel wat er gebeurd is.
Hi allemaal,
We hebben tot nu toe via het forum echt ons best gedaan om zoveel mogelijk en zo eerlijk mogelijk te communiceren. Aan levertijden kunnen wij echter niets veranderen want als de toestellen er niet zijn dan kunnen wij deze ook niet leveren. Daarom hebben we (in tegenstelling tot eerdere releases) hier nu wel een indicatie van levertijden doorgegeven. Dat dat niet de informatie is die jullie graag van ons zouden willen horen begrijp ik ook en natuurlijk zouden we jullie ook liever vertellen dat jullie allemaal morgen het toestel in huis hebben, echter zou dat niet fair, niet haalbaar en niet transparant zijn.
Wij zijn er achter de schermen in ieder geval druk mee bezig en zodra wij nieuwe informatie krijgen dan brengen we jullie daarvan op de hoogte!
SpanishDudeist schreef:Ja klopt; ik heb om 0:03 besteld. Had ik geweten dat het eerder kon dan had ik dat ook gedaan. Ik heb braaf gewacht tot 12 uur maar ach, dat mocht de pret niet drukken want ik zou ALS EEN VAN DE EERSTEN de nieuwe iPhone hebben. NOT!
Niet fair? Waar heb je het over? Ik heb 25 oktober besteld om 0:04 en er zijn mensen die al op 24 oktober konden bestellen. Dat is dan wel fair? Sorry hoor maar wat je nu zegt vind ik gezwets en komt bij mij echt niet goed binnen. Nu moet ik 4 tot 6 weken wachten? En zit ik met dat abonnement zonder het toestel? Alsjeblieft Maartje kies je woorden zorgvuldig met je fair....
Agaron schreef:Nou daar maakt Vodafone een goede eerste beurt bij jou zeg! Echt balen voor je, zoals je al merkt ben je helaas niet de enige met dit probleem. Hou ons op de hoogte van wat de manager doet; misschien kunnen wij de boel dan ook nog een beetje in beweging krijgen voor onszelf daar! Ben erg benieuwd.
Ik heb het probleem intern laten escaleren naar een manager en hoop daar vandaag een reactie op te krijgen. Wat me vooral stoort is dat ik ben voorgelogen. Klanten wel snel binnen halen met contracten en aangeven dat een toestel op voorraad is en daarna dezelfde klanten opzadelen met een wachttijd van 4 tot 6 weken. Als ik dit namelijk had geweten toen ik bestelde was ik wel bij mijn oude provider gebleven die had de iPhone 5S al voor me klaar liggen.
MaartjeP schreef:Het gaat er om dat zowel via sitechat als aan de telefoon 5-10 dagen gecommuniceerd wordt als levertijd. Dat je nu beweert "dat dat niet de informatie is die jullie graag van ons zouden willen horen" is bijna beledigend. Je moet mensen niet eerst 5-10 dagen beloven, en vervolgens moeten wij blij zijn dat we via het forum kunnen lezen dat het weken gaat duren?
Daarom hebben we (in tegenstelling tot eerdere releases) hier nu wel een indicatie van levertijden doorgegeven. Dat dat niet de informatie is die jullie graag van ons zouden willen horen begrijp ik ook en natuurlijk zouden we jullie ook liever vertellen dat jullie allemaal morgen het toestel in huis hebben, echter zou dat niet fair, niet haalbaar en niet transparant zijn.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.