EmmaEmily schreef:
ik heb 26/10 de iphone 5s besteld maar ik heb nog geen bevest. mail ontvangen? Duurt dit altijd zo lang? Of kan ik er van uitgaan dat de bestelling niet is gelukt?:(
Ik heb zelf op 25 oktober rond 11:30 een telefonische bestelling geplaatst (abbo verlenging).
Kreeg om 11:50 een bevestigings mail van mijn bestelling. Tot op heden nog geen order bevestigingsmail ontvangen.
Heb wel net rond 08:00 gebeld met 0800 0560. Ik wilde weten of mijn bestelling goed is doorgekomen en dat was gelukkig ook zo. Medewerker kon mij helaas niet zeggen wanneer het toestel mijn kant op zou komen. Hij voorspelde eind van deze week, begin volgende week.
Wat me nog opviel is dat op de VF website de 16gb versie iPhone 5S niet meer in de tekst staat "Langere levertijd" Dit stond er van het weekend namelijk nog wel in. Hopelijk is dat goed nieuws en zal het niet zo lang duren.
Wat ik ook gehoord heb is als je de mijn pakket app download je kan zien wanneer er een pakketje jouw kant op komt. Wel even een login aanmaken. Over verschillende mensen gelezen dat zij konden zien dat het pakketje van VF verstuurd werd zonder dat zij de precieze bestelstatus wisten van VF.