Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
buubdaman schreef:
ok stevie, maar jij kan me dus niet vertellen of er al een iphone aan mijn order is gekoppeld? De KS vertelde van wel maar ik heb hier niet zoveel vertrouwen in.
gr
Nee helaas niet 😞
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
zomer86 schreef:
Mijn nummberhoud is net goedgekeurd, iemand enig idee hoe snel ik mijn iPhone 5 nu kan verwachten? Wordt er nog een afspraak gemaakt of iets dergelijks?
Heeft er iemand een afspraak gemaakt met GLS? Of stonden ze bij iedereen opeens voor de deur?

Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
ype schreef:
27-9 besteld, gister orderbevestiging met omzetten nieuwe abbo, vandaag GLS aan de deur. HIJ is BINNEN!!!!

Oeh 🙂 heb je hem al opengemaakt?
Wel gefilmd?? Denk aan mijn berichtje van toenstraks: http://forum.vodafone.nl/t5/Nieuwe-toestellen-en-software/The-Vodafone-Unboxing-Challenge-iPhone-5/t...
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Zijn er mensen die hun Vodafone contract verlengd hebben en de iPhone geleverd hebben gekregen terwijl hun abonnement op My Vodafone nog niet gewijzigd was?
 
Of wordt de iPhone altijd geleverd ná abonnementswijziging?
Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Stevie schreef:
zomer86 schreef:
Mijn nummberhoud is net goedgekeurd, iemand enig idee hoe snel ik mijn iPhone 5 nu kan verwachten? Wordt er nog een afspraak gemaakt of iets dergelijks? 
Heeft er iemand een afspraak gemaakt met GLS? Of stonden ze bij iedereen opeens voor de deur?
 
Bij mij niet. Maar ik had dan ook een verlenging en dan hoeft dat geloof ik niet.
zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Graag niet zo irri als iJustine. Kat LOL
funk0014

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ype schreef:
27-9 besteld, gister orderbevestiging met omzetten nieuwe abbo, vandaag GLS aan de deur. HIJ is BINNEN!!!!
 
Welk model had je besteld?
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
26/9 besteld.. iPhone 5 16GB zwart.. Nog steeds niets binnen word hier erg moedeloos van!

Vorige week maandag gebeld: iPhone zou woensdag 3 oktober geleverd worden. (Valse belofte #1)
Vorige week woensdag gebeld: iPhone zou maandag 8 oktober geleverd worden. (Valse belofte #2)
Maandag gebeld: iPhone zou woensdag 9 oktober geleverd worden. (Valste belofte #3)
Dinsdag gebeld: iPhone zal donderdag 10 oktober geleverd gaan worden.

Als een van de eerste besteld via friends & family verlenging omdat ik in aanmerking kwam voor een vervroegde verlenging (ambassador shop), en dan krijg ik het later geleverd dan mensen die bijv. 1 oktober besteld hebben..

Kom op, DIT KAN TOCH NIET !!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
zomer86 schreef:
Graag niet zo irri als iJustine. Kat LOL
Hahahaha, ik vond haar hilarisch toen ik het filmpje voor de eerste keer zag....
Heb het hele filmpje in een deuk gelegen, WAUW wat een hyperactiviteit om een toestel 😄
Daarom, ben benieuwd wat ik van jullie te zien krijg haha...
HvM

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Stevie,
 
In mijn geval stond GLS onverwacht op de stoep (afgelopen vrijdag). Er is geen communicatie door Vodafone aan vooraf gegaan en de orderstatus stond op dat moment nog op in behandeling.
 
Het was voor mij dan ook een volkomen verrassing. Ik had persoonlijk zelf rekening gehouden met een levertijd van 4 weken (dat zouden andere mensen op dit forum ook kunnen/mogen doen ;);)
 
Nu staat er nog maar 1 punt open, omzetting van contract naar 10GB internet (zie ander topic). Ik ga ervan uit dat dat ook opgelost gaat worden.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
clockw1ze schreef:
26/9 besteld.. iPhone 5 16GB zwart.. Nog steeds niets binnen word hier erg moedeloos van!

Vorige week maandag gebeld: iPhone zou woensdag 3 oktober geleverd worden. (Valse belofte #1)
Vorige week woensdag gebeld: iPhone zou maandag 8 oktober geleverd worden. (Valse belofte #2)
Maandag gebeld: iPhone zou woensdag 9 oktober geleverd worden. (Valste belofte #3)
Dinsdag gebeld: iPhone zal donderdag 10 oktober geleverd gaan worden.

Als een van de eerste besteld via friends & family verlenging omdat ik in aanmerking kwam voor een vervroegde verlenging (ambassador shop), en dan krijg ik het later geleverd dan mensen die bijv. 1 oktober besteld hebben..



Clockw1ze, ik vind dit echt heel rot voor je! Ik heb morgen weer een meeting, misschien dat ik dan wat opheldering kan krijgen. Ik weet dat ze nog steeds bezig zijn met het invullen van orders van de 26ste en 27ste, dat kreeg ik net te horen.
Ik heb ook niet veel info op dit moment, behalve de 4 weken levertijd en dat de voorraad zeer beperkt is. Wij zijn aan het wachten op nieuwe toestellen, maar Apple zelf is ook al gestopt met de verkoop op dit moment i.v.m. beperkte voorraad. Dat is natuurlijk geen goed teken.

ype

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
zwart 16 gig, meest gangbare denk ik!!!
siebe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Stevie,
 
Afgelopen donderdag heb ik een iphone 5 64GB besteld. Op jullie site stond direct leverbaar. Ik heb bij de telefonische verkoop een order geplaatst en ook nog geverifieerd of die uit voorraad geleverd ging worden. Ja, die was op voorraad werd mij verteld. Dus ik heb er een besteld. Nu krijg ik een sms dat de voorraad op is en dat ik op de hoogte gehouden wordt. Ik neem aan dat dit een vergissing is en dat die sms niet voor mij bedoeld is (ik heb immers direct/realtime uit jullie voorraad besteld). Kan je mij laten weten of ik inderdaad vandaag of morgen de levering kan verwachten? Bij voorbaat dank,
 
Groet,
Siebe
Marvyman

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ja Stevie,
 
Er klopt helemaal niks van. 26ste besteld en nog steeds niks binnen, terwijl steeds meer bestellers op 27 en 28 wel toestel ontvangen.  Grrrr
BasvanderPol

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ach we blijven maar hopen dat die deurbel een keer gaat rinkelen! Ik verwacht hem toch redelijk snel nu aangezien ik de 26e al besteld heb. Heb meer medelijden met iedereen die hem pas na de 30e besteld hebben gezien alle probelemen bij Apple op dit moment!
anouz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb mijn iPhone5 zwart 16GB op woensdag 26 september besteld en nog steeds niet binnen. Toen ik afgelopen vrijdag zag dat ze aan het uitleveren waren aan deze groep heb ik gisteren de klantenservice gebeld. Zij vertelden me dat er nog GEEN telefoon aan mijn bestelling is gekoppeld en dat ik het nog 2 weken tijd moest geven. Ondertussen zie ik wel dat Vodafone (bijna) geen nieuwe telefoons geleverd meer krijgt. Ik begin me nu zorgen te maken of ik uberhaupt wel ooit een telefoon opgestuurd krijg...
 
Ik snap gewoon niet zo goed waarom er anderen zijn die al wel hun telefoon geleverd hebben gekregen die hem later hebben besteld en waarom ik nog steeds moet wachten.
 
Maus1984

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Morgen is het dan zover, ik krijg mijn nieuwe iphone. Zit nu alleen met een vraag: ik stap over van Hi naar Vodafone. Mijn contract bij Hi is dus opgezegd en heb nummebehoud. Als jij morgen mijn nieuwe telefoon krijg zit de dus nog even bij Hi, nieuwst nieuwe contract van Vodafnoemer nog ingaan. Kan ik mijn Iphone met daarbij de nanosim al wel gebruiken? Of moet ik wachten tot mijn Hi contract echt afgelopen is en kan ik dus morgen nog niets met mijn nieuwe telefoon?
hoop dat iemand van jullie het weet! 
tessanicolai

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Op 21 september heb ik de Iphone 5 besteld bij Sizz. Op 28 september kreeg ik een mail met het bericht: Op dit moment hebben wij nog geen goedkeuring ontvangen van uw huidige provider om uw telefoonnummer te behouden voor uw nieuwe abonnement bij Vodafone.
 
Ik heb mijn huidige provider gebeld en die hebben geen aanvraag gehad voor nummer behoud van jullie. Hoe zit dit, en hoelang moet ik nog wachten?
 
Groetjes Tessa
 
Riffraff

Liefhebber
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes
Stevie schreef:
zomer86 schreef:
Mijn nummberhoud is net goedgekeurd, iemand enig idee hoe snel ik mijn iPhone 5 nu kan verwachten? Wordt er nog een afspraak gemaakt of iets dergelijks? 
Heeft er iemand een afspraak gemaakt met GLS? Of stonden ze bij iedereen opeens voor de deur?
 
GLS stond gisteren zonder aankondiging, email van Vodafone of SMS or otherwise aan de deur. Via de website van GLS een afspraak gemaakt dat de iPhone vandaag bij een afleverpunt bij mij in de buurt gedropt zou worden en daarstraks een keurig SMSje van GLs dat dit ook gebeurd is zodat ik straks daadwerkelijk mijn toestel kan ophalen.
 
Wat ik nog mooier vind is als ik mijn orderstatus erop nasla deze nog steeds op "order has been verified and fulfillment is in progress" staat en dus ook daar geen statusupdate plaatsvind. Zoiets als "order has been shipped" eventueel begeleid met Track and trace nummer is tegenwoordig toch niet echt meer heel erg moeilijk geloof ik, als ik zo naar mijn andere internetaankopen kijk, maar ja...
 
Anyway, Stevie, nogmaals bedankt, en mocht je nog ondersteuning nodig hebben op het gebied van Apple, ik heb inmiddels ook wel wat ervaring (in het huishouden zijn nu 2 x Macbook Pro, 1x iMac 24", 1x Mac mini, 2x iPhone, Airport Extreme en een Time Capsule te vinden dus qua spullen zit dat wel snor :-))
Marvyman

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heb maar eens gebeld met KS (de eerste keer). Er zou gisteren iemand van GLS aan de deur hebben gestaan, maar ik was de hele dag thuis. Maar goed, toestel is onderweg dus dat is goed nieuws. Als het goed is wordt ie morgen op mijn werk afgeleverd. Ik ben zeer benieuwd.
 
n.b. besteldatum: 26 novmeber, online verlenging.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic