Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
henrijet

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo werkt dat niet hoor! Aangezien ik nog geen mobiele telefoonnr heb bij Vodafone (nieuw ab) zijn ze m'n geld nog ah zoeken, dit wordt blijkbaar op je telefoonnr geboekt... Ga ervan uit dat ik morgen meer hoor en dat het netjes opgelost wordt! Maar het meest baal ik dat men niet 5 weken geleden de moeite nam om de betaling te checken, maar dat dit onder de iphone levertijd problemen werd geschoven.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi henrijjet,

Is het inmiddels gelukt? Heb je meer info gekregen?
henrijet

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog niet! Volgende week wordt een oplossing verwacht. Ik wordt nu goed op de hoogte gehouden, maar wel ontzettend balen dat het zo wel heel lang duurt voordat ik m'n telefoon heb 😞
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
henrijet schreef:
Nog niet! Volgende week wordt een oplossing verwacht. Ik wordt nu goed op de hoogte gehouden, maar wel ontzettend balen dat het zo wel heel lang duurt voordat ik m'n telefoon heb 😞
Hoi Henrijet, dat kan ik me voorstellen. Zou je ons ook op de hoogte willen houden ?

BW

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Admin,
 
ik heb een week of 3 geleden mijn Vodafone abonnement (zakelijk) verlengt (bij een locale telefoonzaak in Nuth) en hierbij een zwarte iPhone 5 32 GB besteld. Ik heb hun al een aantal keren gebelt, maar zij kunnen mij maar niet vertellen wanneer mijn iPhone nu geleverd gaat worden. Kunnen jullie mij hier iets meer over vertellen, want ik krijg op het moment de sch**t van mijn oude toestel en ben zwaar toe aan mijn nieuwe telefoon?
 
Gegroet Bob
Raymond4168

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste mensen allemaal sterkte voor degene die zitten te wachten op hun I phone. Ook ik heb een niewe I phone 5 besteld bij mijn abonnementsduur verlenging. Ik vraag me alleen af of dit op dezelfde manier gaat als de vorige keer. Pin € 0,01 en foto van paspoort en bankpasje? Wanneer hij komt maakt me niet uit, ik heb inmiddels de leeftijd dat ik wel wat geduldiger geworden ben. Was alleen even nieuwsgierig of het nog steeds zo gaat.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Bij een verlenging is dit niet zo aangezien ze je gegevens niet nog een keer controleren, bij een nieuwe aansluiting is dit wel zo
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Beste BW,

Dat is erg vervelend. Helaas hebben wij geen inzicht in de voorraad van onze dealers. Dealers kopen zelf toestellen in en stellen zelf een aanbieding samen. Je moet dus in gesprek met je dealer.Als jullie er niet uitkomen horen we het graag.
mva

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na 12 weken eingelijk mijn 32GB iPhone 5 in bezit. Deze heb ik zelf op mogen halen bij GLS (ergens in het westerlijk havengebied van A'dam), want hij werd niet meer uitgeleverd (twee keer door Vodafone op verkeerd adres geleverd). Ik had de keuze om 'm zelf op te halen, of de gehele order te annuleren en ergens na kerst een andere te ontvangen.
 
Ik wil nog even kwijt dat ik echt schandalig ben behandeld door Vodafone. Ik heb totaal met rond de 10 Vodafone medewerkers gesproken en ruwweg tegen de 15 uur aan de telefoon gehangen (inclusief wachten).
 
Nog even wat tips voor diegene die een bestelling willen plaatsen:
 
- Als je een Vodafone winkel in de buurt hebt, plaats de order daar. Hier heb je een echt aanspreekpunt i.p.v. iedere keer een ander aan de telefoon. Deze zullen je ook minder snel afwimpelen. Ik heb vroeger zelf 5 jaar in een Vodafone winkel gewerkt, dus weet hoe je klanten moet behandelen. 
 
- Mocht je toch telefonisch bestellen vraag altijd de naam van diegene die je spreekt + een bevestiging van wat ze gezegd hebben per email. Ik heb ervaren dat de 10 medewerkers die ik heb gesproken allemaal wat anders zeggen en zo snel mogelijk proberen weer iemand anders aan de lijn te krijgen.
 
Mijn liefde voor Vodafone is afgekoeld tot onder het vriespunt.
 
Oh en, ik denk dat het Murphy's law is, maar het toestel werd geleverd zonder simkaart. Ik kan dus alsnog naar een Vodafone winkel om een nieuwe te krijgen. Via post vertrouw ik namelijk niet meer.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
mva schreef:
Na 12 weken eingelijk mijn 32GB iPhone 5 in bezit. Deze heb ik zelf op mogen halen bij GLS (ergens in het westerlijk havengebied van A'dam), want hij werd niet meer uitgeleverd (twee keer door Vodafone op verkeerd adres geleverd). Ik had de keuze om 'm zelf op te halen, of de gehele order te annuleren en ergens na kerst een andere te ontvangen.

Ik wil nog even kwijt dat ik echt schandalig ben behandeld door Vodafone. Ik heb totaal met rond de 10 Vodafone medewerkers gesproken en ruwweg tegen de 15 uur aan de telefoon gehangen (inclusief wachten).

Nog even wat tips voor diegene die een bestelling willen plaatsen:

- Als je een Vodafone winkel in de buurt hebt, plaats de order daar. Hier heb je een echt aanspreekpunt i.p.v. iedere keer een ander aan de telefoon. Deze zullen je ook minder snel afwimpelen. Ik heb vroeger zelf 5 jaar in een Vodafone winkel gewerkt, dus weet hoe je klanten moet behandelen.

- Mocht je toch telefonisch bestellen vraag altijd de naam van diegene die je spreekt + een bevestiging van wat ze gezegd hebben per email. Ik heb ervaren dat de 10 medewerkers die ik heb gesproken allemaal wat anders zeggen en zo snel mogelijk proberen weer iemand anders aan de lijn te krijgen.

Mijn liefde voor Vodafone is afgekoeld tot onder het vriespunt.

Oh en, ik denk dat het Murphy's law is, maar het toestel werd geleverd zonder simkaart. Ik kan dus alsnog naar een Vodafone winkel om een nieuwe te krijgen. Via post vertrouw ik namelijk niet meer.

Hey mva,

Laat ik beginnen bij het positieve puntje wat we hieruit kunnen halen: je hebt het toestel gekregen nog voor de kerst.
Dat is in ieder geval iets :).
Verder is het natuurlijk totaal niet gelopen zoals wij of jij dit gehoopt of bedoeld hadden. Ik vind het erg jammer dat je deze ervaring hebt gehad en ook dat je aangeeft dat jouw liefde bekoeld is en dat als ex-collega.
Toch bedankt voor de tips die je aangeeft voor anderen.

Hopelijk bloeit de liefde toch weer op voor Vodafone, wie weet wel via dit Forum, want als voormalig Vodafoner heb je misschien nog wel goede kennis en informatie die je hier kunt delen om andere te helpen.
Mocht je nog vragen hebben of opmerkingen of wat dan ook, dan hoor ik het natuurlijk graag!


Eekie74

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
 
Gisteren een verlenging gedaan e mochtn hierbij een nieuwe telefoon kiezen dus gekozen voor de Iphone 5 white 64gb , op de site staat: beperkt leverbaar. Iemand een idee wat de geschatte levertijd is? Kan ik hem nog voor de feestdagen verwachen.
 
Ik hoop op een reactie!
 
Groetjes,
Erwin.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Als hij nog beperkt leverbaar is, dan is de kans groot dat je hem niet meer voor de feestdagen krijg, maar de vraag is wat wordt er onder verstaan bij beperkt leverbaar, 
Geen eigen vooraad meer(dus vanuit de fabriek moeten ze komen) of nog wel een kleine voorraad, dat is even afwachten
Eekie74

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor je reactie. Ik wacht af wat vodafone heeft te melden. Zou mooi zijn voor het nieuwe jaar en anders hoop ik toch echt begin januari.... Kan gewoon niet wachten... wie wel trouwens?
henrijet

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog niets weer gehoord... Begin toch wel te overwegen om bij m'n huidige aanbieder te blijven, dit is echt een slechte start bij VF 😞
BW

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Eric,
ik heb net de dealer nog even aan de lijn gehad. Hij gaf aan dat Vodafone de toestellen wel nog bij de verkooppunten op voorraad zijn, maar dat Vodafone niet uitlevert aan hun. Dat klinkt niet echt als heel erg klantvriendelijk, maargoed. 
Wat kan hier concreet aan gedaan worden of moet ik naar een Vodafone winkel zelf gaan om daar de boel te regelen?
Gegroet Bob
Raymond4168

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had de I phone 5 al binnen 6 dagen. Dat was wel snel. Maar echt bijzonder vind ik hem niet.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Eekie74,

Er was al een discussie over dit onderwerp. Ik heb je bericht even verplaatst. Dan blijft ons forum overzichtelijk.

Ik durf je niets te beloven wat betreft de levering van je toestel. Beperkt leverbaar houdt in dat we er nog maar een kleine voorraad van hebben. Laten we hopen dat je nog op tijd was om daar gebruik van te maken. Anders is het wachten op een nieuwe aanvulling van ons assortiment. Ik duim voor je.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
henrijet schreef:
Nog niets weer gehoord... Begin toch wel te overwegen om bij m'n huidige aanbieder te blijven, dit is echt een slechte start bij VF 😞
Hé, dat is raar. Vorige week gaf je nog aan dat je nog goed op de hoogte werd gehouden. Niets meer gehoord dan? Wie zou jou dan meer laten weten?
henrijet

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels een reactie gehad: ze hebben m'n geld gevonden en gaan dit terugstorten. Moet helaas wel opnieuw een abonnement aanvragen (weer wachten icm nummerbehoud etc). Dus conclusie voor mij was om bij m'n huidige provider het contract te verlengen. Sorry VF, maar had er geen goed gevoel meer bij. Wel uiteindelijk goed geholpen door Anita, thnx!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Henrijet, fijn om te horen dat er contact met je is opgenomen en dat het wordt opgelost. Jammer dat hierdoor je overstap naar ons niet doorgaat. Volgende keer beter! Je bent in ieder geval altijd welkom.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic