ray73 schreef:Dat mag op het forum 😉
Ik ben het nu echt spuugzat met dat Vodafone.
26 September twee abonnementen verlengt op zelfde tijdstip, één telefoon is geleverd.
4 keer klantenservice gesproken over het andere nummer, MEN WEET NIET WAT ER AAN DE HAND IS !!!!!!!
Abonnement is verlengt zegt ze, maar men weet niet met welk toestel en welk abonnement !!!!!!!!!!!! WAT IS DIT..............
Via het nr 1201 kun je verbonden worden met verkoop of met verlengingen !!!!!!!! en de één kan niet bij de ander zien wat er is gedaan !!!
En dan vraag ik, wat kunnen we nu dan doen ???
zegt ze na een periode van stilte, tja je moet maar even afwachten !!!!!!!!!!!
Stevie ik weet dat jij hier geen inzicht in hebt maar ik moet het toch even kwijt...........................
Tomvantreeck schreef:Geen probleem, we herhalen het gewoon even 🙂
Hoi Stevie,
Dat probleem met geen order nummer heb je idd al eerder gemeld, mijn fout.
Fijn dat je weer paraat staat 😉
Groejes.
maxi10ie schreef:Niet te gek worden 😉 want we kunnen geen concrete informatie geven over de voorraden.
Ik wil echt graag wat meer duidelijkheid over de voorraad van de 16GB white, kan ik hem deze week verwachten, of gaat het nog langer duren?? Wordt er echt gek van..
Wvanderspek schreef:Nou bij sommige orders staat de order al op afgesloten terwijl het toestel nog niet is afgeleverd.
maar even een toevoeging stevie, sms communicatie bij voltooide orders die toch hun toestel niet ontvangen hebben gaat niet goed toch?
Willemc650 schreef:Heb je nummerbehoud bij een nieuw contract? Want in dat geval kan het inderdaad pas als je abonnement actief is.
@ Stevie
Ik heb vrijdag klantenservice aan de lijn gehad (1201 optie 4) deze gaf aan dat alleen het abbo omgezet kan worden als deze geactiveerd is. dit kan eventueel gelijk het met het activeren van de microsim, maar hij kon het niet vooraf al omzetten..
Uiteraard geloof ik jouw uitleg...aangezien je in dit forum meerdere keren het juiste antwoord op vragen hebt gegeven echter het wordt wel moeilijk als klantenservice een ander verhaal heeft, zij zijn toch degene die het moeten uitvoeren 😉
en ik hoop dat hij vandaag komt, maar ik heb er weinig vertrouwen in als de expeditie (0800-0200043) aangeeft dat hij zeker niet verstuurd is...
Limbo schreef:In dit topic staat alle informatie over het omzetten naar de 10GB bundel.
@Stevie: "Je abo omzetten kun je nu ook al doen."
Volgens de klantenservice niet! Heb hier 2 keer om gevraagd... was pas mogelijk als "mijn" iPhone aanwezig zou zijn...
Stevie schreef:Stevie, SUPER! ECHT! Dank je. Maar ik meen me te herinneren dat jij - zichtbaar - in de buurt van de klantenservice zit... Als je nou eens opstaat en keihard schreeuwt: "IEDEREEN NU DIE HEADSET AF EN OPHANGEN!"... dan de klanterservice een half uur compleet telefonisch onbereikbaar maakt en die M*TSEN een duidelijke instructie geeft over wat wel en niet kan... zodat er 1 verhaal naar buiten toe komt. ÉÉN verhaal. Nu blijkt dat het omzetten wél al kan, heb ik vorige week de KS al twee keer om gevraagd en toen kon het absoluut niet... Nu verwijs je me naar een ander forum, prima, maar wat heb ik daaraan als ik straks de klantservice weer aan de lijn heb om het te laten omzetten en ik weer het oude verhaal te horen krijg dat het niet kan? Waar ligt nu het communicatieprobleem? Krijgen de callcenter supervisors wel dezelfde briefinginformatie als jij? Of verzint iedere medewerker aan de telefoon maar een eigen verhaal omdat er geen duidelijkheid is? Ik heb écht alle begrip voor de drukte en chaos die door de iPhone onstaan is, maar jullie zitten notabene allemaal in "dezelfde ruimte"? Moet ik de KS nu gaan wijzen op een forum waar in staat dat het wél kan? Dat is toch niet mijn taak als KLANT?Limbo schreef:In dit topic staat alle informatie over het omzetten naar de 10GB bundel.
Volgens de klantenservice niet! Heb hier 2 keer om gevraagd... was pas mogelijk als "mijn" iPhone aanwezig zou zijn...
Vele mensen hebben het al gedaan, ook die hun iPhone nog niet hadden: http://forum.vodafone.nl/t5/Nieuwe-toestellen-en-software/Nu-opeens-iPhone-5-met-onbeperkt-internet/td-p/31172
mavericksys schreef:We behandelen via het forum geen individuele orders. Als je een bevestigingsmail hebt ontvangen dan is dat een teken dat je order goed is doorgekomen. M.b.t. levering, de gemiddelde leveringstijd is 4 weken op dit moment. Maar je hebt vroeg besteld, dus zult eerder aan de beurt zijn als er nieuwe voorraden binnen komen.
Hoi Stevie,
Kun je nog even kijk naar deze van mij?
27-09 besteld via de telefoon,
Vrijdag een mail gekregen.
Dan denk je oke dat is goed.
Maandag een SMS " Beste klant, je iPhone 5 is binnen! Je kunt de levering omstreeks woensdag verwachten. Met vriendelijke groet Vodafone"
Woensdag niets
Donderdag niets Toch maar eens bellen. KS die afdeling is dicht om 18:00 (ben goed door KS geholpen)
Vrijdag weer bellen, iPhone is niet binnen kan nog wel even duren.
SMS was een fout?
Kun je kijken wat hier fout is. Ik zie dat nog een paar keer is gevraagt maar nog geen antwoord hier op.
Limbo schreef:Haha ik begrijp wat je bedoeld, maar alle informatie staat in 1 centrale database die iedereen binnen Vodafone kan opvragen.Stevie schreef:Stevie, SUPER! ECHT! Dank je. Maar ik meen me te herinneren dat jij - zichtbaar - in de buurt van de klantenservice zit... Als je nou eens opstaat en keihard schreeuwt: "IEDEREEN NU DIE HEADSET AF EN OPHANGEN!"... dan de klanterservice een half uur compleet telefonisch onbereikbaar maakt en die M*TSEN een duidelijke instructie geeft over wat wel en niet kan... zodat er 1 verhaal naar buiten toe komt. ÉÉN verhaal. Nu blijkt dat het omzetten wél al kan, heb ik vorige week de KS al twee keer om gevraagd en toen kon het absoluut niet... Nu verwijs je me naar een ander forum, prima, maar wat heb ik daaraan als ik straks de klantservice weer aan de lijn heb om het te laten omzetten en ik weer het oude verhaal te horen krijg dat het niet kan? Waar ligt nu het communicatieprobleem? Krijgen de callcenter supervisors wel dezelfde briefinginformatie als jij? Of verzint iedere medewerker aan de telefoon maar een eigen verhaal omdat er geen duidelijkheid is? Ik heb écht alle begrip voor de drukte en chaos die door de iPhone onstaan is, maar jullie zitten notabene allemaal in "dezelfde ruimte"? Moet ik de KS nu gaan wijzen op een forum waar in staat dat het wél kan? Dat is toch niet mijn taak als KLANT?Limbo schreef:In dit topic staat alle informatie over het omzetten naar de 10GB bundel.
Vele mensen hebben het al gedaan, ook die hun iPhone nog niet hadden: http://forum.vodafone.nl/t5/Nieuwe-toestellen-en-software/Nu-opeens-iPhone-5-met-onbeperkt-internet/...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.