Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Muurtegel
 
Ik vind het sowieso vreemd dat er mensen zijn die al zo vroeg konden bestellen, terwijl mij die week een paar keer verteld werd dat dat niet kon.:S
Tevens had ik me ingeschreven voor de mailing dat ik een heads up zou krijgen zo gauw als de verkoop zou starten.
Je raadt het al, tot op heden nog niks gehad 😉
 
Ik heb de 5 op 4 Oktober besteld en hoop hem zsm. te krijgen en kan dus niets anders doen dan wachten.....
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Muurtegel schreef:
Stevie, is het mogelijk om voor de komende levering te zorgen dat de 26/9 en 27/9 groep in ieder geval uitgeleverd gaat worden? Ik baal er enorm van dat wij gebruik hebben gemaakt van een 'speciale actie' waardoor we eerder kunnen bestellen terwijl dat in de praktijk helemaal niks uit maakt..
 
Ik begrijp dat de leveringen niet mee zitten, maar wat Vodafone wel zou kunnen doen is om eerst uit te leveren aan deze mensen.
Hier ook iemand van de 26/9 groep.. f&f verlenging 16 gb zwart..
Toestel ligt al 2 weken klaar voor verzending.
ER KLOPT HIER IETS GEWOON NIET!!

@Nickster, 
Een selectie van die mensen die zich hiervoor had ingeschreven hadden een mailtje gekregen dat ze vervroegd toegang kregen tot de friends&family ambassadorshop.. 

Vervroegd my ass dus. Want we wachten langer dan mensen die later besteld hebben! BULLSH!T dus..
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoe doe je eigenlijk quoten? :$
 @Clockw1ze
Duidelijk! Maar heb idd al veelvuldig gelezen dat dat niet echt veel uitmaakte.....Helaas voor jullie dan:(
BossBoss

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Boys,
 
Zit nu al een paar x te kijken hier op het forum, en ik heb ook de Iphone5 bestelt op 2okt. Dus nog niet binnen.
 
Maar waarom zeiken jullie op vodafone het bedrijf zelf? Heel de **bleep**ing wereld ligt achter op schema!..Dus heb gewoon geduld!..Er is toch wel wat ergers in de wereld om je druk om te maken dan te wachten op je iphone5..??
 
 
Groetjes..En over 1maand heeft iedereen zijn iphone en dan??
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
BossBoss schreef:
Boys,
 
Zit nu al een paar x te kijken hier op het forum, en ik heb ook de Iphone5 bestelt op 2okt. Dus nog niet binnen.
 
Maar waarom zeiken jullie op vodafone het bedrijf zelf? Heel de **bleep**ing wereld ligt achter op schema!..Dus heb gewoon geduld!..Er is toch wel wat ergers in de wereld om je druk om te maken dan te wachten op je iphone5..??
 
 
Groetjes..En over 1maand heeft iedereen zijn iphone en dan??
 
Als jij niet weet waarom mensen klagen, dan zou ik als ik jou was nog maar eens een poging doen om het topic te lezen!
 
Succes!
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
BossBoss schreef:
Boys,
 
Zit nu al een paar x te kijken hier op het forum, en ik heb ook de Iphone5 bestelt op 2okt. Dus nog niet binnen.
 
Maar waarom zeiken jullie op vodafone het bedrijf zelf? Heel de **bleep**ing wereld ligt achter op schema!..Dus heb gewoon geduld!..Er is toch wel wat ergers in de wereld om je druk om te maken dan te wachten op je iphone5..??
 
 
Groetjes..En over 1maand heeft iedereen zijn iphone en dan??
Lees eerst het topic eens goed door. Het gaat om de wijze waarop vodafone met zijn klanten om gaat. Voorliegen, volgorde van besteldatum waar ze zich totaal niet aan houden etc.. Niks te maken met apple dus!

@Nickster, klik op Beantwoorden en dan rechts boven in het tekstvak waar je kan typen klik je op "AANHALEN" 🙂
a-dekroon

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hey stevie laat die update maar komen over de levering voor iphone hoop nu ook dat ik er tussen zit aanstaaande woensdag ben ik ook 4weken aan het wachten 😉
 
SHOW ME THE NEWSSSSS😄
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
clockw1ze schreef:
@Nickster, klik op Beantwoorden en dan rechts boven in het tekstvak waar je kan typen klik je op "AANHALEN" 🙂
 
Zo dus..;)
 
Thnx clockw1ze!
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
BossBoss schreef:
Boys,
 
Zit nu al een paar x te kijken hier op het forum, en ik heb ook de Iphone5 bestelt op 2okt. Dus nog niet binnen.
 
Maar waarom zeiken jullie op vodafone het bedrijf zelf? Heel de **bleep**ing wereld ligt achter op schema!..Dus heb gewoon geduld!..Er is toch wel wat ergers in de wereld om je druk om te maken dan te wachten op je iphone5..??
 
 
Groetjes..En over 1maand heeft iedereen zijn iphone en dan??
Ik hoop stiekem dat jouw iPhone "over 1 maand" met 31 krassen wordt afgeleverd en dat je dan nog 3 maanden extra nodig hebt een schadevrij toestel te bemachtigen. Ik vraag me sowieso af wat "tevreden" klanten op dit forum doen?! Mijn advies: lekker naar yoga-les gaan en rustig afwachten met een kopje groene thee, BossBoss, en vooral niet op dit forum lezen...
MattRob

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Volg dit forum de afgelopen weken met veel interesse, want ook ik heb een zwarte 16GB iPhone5 besteld via verlenging van een Vodafone abonnement, online overigens, op 2 oktober rond het middaguur. Daarnaast heb ik op dezelfde dag ook los een iPhone5 zwart 16Gb besteld op de applestore, waar toen al aangegeven werd dat de levering 3 - 4 weken zou zijn. Inmiddels zijn we dus bijna 4 weken verder en .... ik kreeg vandaag het bericht van Apple dat de iPhone verstuurd wordt en dat ik hem voor 29 oktober zal ontvangen ! Ik hoopte tijdens de bestelling dat het wat eerder zou zijn, maar achteraf heeft Apple het precies bij het juiste eind gehad met 3 - 4 weken. Ik hoop dat voor Vodafone hetzelfde geldt, want de 4 weken zijn bijna om. Maar als we er vanuit gaan dat het ongeveer gelijk met Apple loopt, dan zou het nu toch wel snel moeten gebeuren. Ik heb de iPhones overigens besteld voor mijn tweeling zonen, dus hoop niet dat er teveel tijd tussenzit, om ruzies te voorkomen 😄 ! Wilde toch maar even doorgeven hier, dat Apple nu begint met uitlevering van op 2 oktober bestelde iPhone 5's.
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Limbo schreef:
BossBoss schreef:
Boys,
 
Zit nu al een paar x te kijken hier op het forum, en ik heb ook de Iphone5 bestelt op 2okt. Dus nog niet binnen.
 
Maar waarom zeiken jullie op vodafone het bedrijf zelf? Heel de **bleep**ing wereld ligt achter op schema!..Dus heb gewoon geduld!..Er is toch wel wat ergers in de wereld om je druk om te maken dan te wachten op je iphone5..??
 
 
Groetjes..En over 1maand heeft iedereen zijn iphone en dan??
Ik hoop stiekem dat jouw iPhone "over 1 maand" met 31 krassen wordt afgeleverd en dat je dan nog 3 maanden extra nodig hebt een schadevrij toestel te bemachtigen. Ik vraag me sowieso af wat "tevreden" klanten op dit forum doen?! Mijn advies: lekker naar yoga-les gaan en rustig afwachten met een kopje groene thee, BossBoss, en vooral niet op dit forum lezen...
 
HAHAHAHA!!!!
 
Zeg Limbo....ook tevreden klanten hebben recht op een mening....hoe onnozel die ook mag zijn in het geval van BossjeBossje. 😉
 
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Limbo schreef:
BossBoss schreef:
Boys,

Zit nu al een paar x te kijken hier op het forum, en ik heb ook de Iphone5 bestelt op 2okt. Dus nog niet binnen.

Maar waarom zeiken jullie op vodafone het bedrijf zelf? Heel de **bleep**ing wereld ligt achter op schema!..Dus heb gewoon geduld!..Er is toch wel wat ergers in de wereld om je druk om te maken dan te wachten op je iphone5..??


Groetjes..En over 1maand heeft iedereen zijn iphone en dan??
Ik hoop stiekem dat jouw iPhone "over 1 maand" met 31 krassen wordt afgeleverd en dat je dan nog 3 maanden extra nodig hebt een schadevrij toestel te bemachtigen. Ik vraag me sowieso af wat "tevreden" klanten op dit forum doen?! Mijn advies: lekker naar yoga-les gaan en rustig afwachten met een kopje groene thee, BossBoss, en vooral niet op dit forum lezen...
Het forum is zeker ook voor tevreden klanten, ook zij kunnen hier hun gebruikerservaringen delen, het is geen klachtenforum...
Ik ben er zelfs blij om als mensen nog terugkomen nadat zij hun iPhone 5 hebben ontvangen, zoals The Broker, zij hebben belangrijke kennis en inzichten waarmee ze andere mensen kunnen helpen. Ik mag toch hopen dat jullie me niet allemaal laten vallen zodra je je toestel hebt 😉 dan ben ik ook nog maar zo alleen...
dAVYYY

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als je je abonnement verlengt, neemt de koerier geen contact met je op voor de levering. Als je niet thuis bent, ontvang je een briefje in je brievenbus met daarop een nieuwe leverdatum.

 
 
duss voor verlengers is het een verassing!

Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Stevie schreef:
Limbo schreef:
BossBoss schreef:
Boys,
 
Zit nu al een paar x te kijken hier op het forum, en ik heb ook de Iphone5 bestelt op 2okt. Dus nog niet binnen.
 
Maar waarom zeiken jullie op vodafone het bedrijf zelf? Heel de **bleep**ing wereld ligt achter op schema!..Dus heb gewoon geduld!..Er is toch wel wat ergers in de wereld om je druk om te maken dan te wachten op je iphone5..??
 
 
Groetjes..En over 1maand heeft iedereen zijn iphone en dan??
Ik hoop stiekem dat jouw iPhone "over 1 maand" met 31 krassen wordt afgeleverd en dat je dan nog 3 maanden extra nodig hebt een schadevrij toestel te bemachtigen. Ik vraag me sowieso af wat "tevreden" klanten op dit forum doen?! Mijn advies: lekker naar yoga-les gaan en rustig afwachten met een kopje groene thee, BossBoss, en vooral niet op dit forum lezen...
Het forum is zeker ook voor tevreden klanten, ook zij kunnen hier hun gebruikerservaringen delen, het is geen klachtenforum...
Ik ben er zelfs blij om als mensen nog terugkomen nadat zij hun iPhone 5 hebben ontvangen, zoals The Broker, zij hebben belangrijke kennis en inzichten waarmee ze andere mensen kunnen helpen. Ik mag toch hopen dat jullie me niet allemaal laten vallen zodra je je toestel hebt 😉 dan ben ik ook nog maar zo alleen...
Haha van jouw kant snap ik die reactie ook wel, ieder positief bericht is welkom en een briesje in de rug van Vodafone. Geen probleem hoor. Maar waar ik niet tegenkan zijn mensen die de frustratie en klachten van andere mensen relativeren... Als je niet wil dat ik zeg "opzouten als je tevreden bent" hou dan ook je mond over "mijn gezeik"... Gelijke monniken, gelijke kappen ☺
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
TheBroker schreef:
Limbo schreef:
BossBoss schreef:
Boys,
 
Zit nu al een paar x te kijken hier op het forum, en ik heb ook de Iphone5 bestelt op 2okt. Dus nog niet binnen.
 
Maar waarom zeiken jullie op vodafone het bedrijf zelf? Heel de **bleep**ing wereld ligt achter op schema!..Dus heb gewoon geduld!..Er is toch wel wat ergers in de wereld om je druk om te maken dan te wachten op je iphone5..??
 
 
Groetjes..En over 1maand heeft iedereen zijn iphone en dan??
Ik hoop stiekem dat jouw iPhone "over 1 maand" met 31 krassen wordt afgeleverd en dat je dan nog 3 maanden extra nodig hebt een schadevrij toestel te bemachtigen. Ik vraag me sowieso af wat "tevreden" klanten op dit forum doen?! Mijn advies: lekker naar yoga-les gaan en rustig afwachten met een kopje groene thee, BossBoss, en vooral niet op dit forum lezen...
 
HAHAHAHA!!!!
 
Zeg Limbo....ook tevreden klanten hebben recht op een mening....hoe onnozel die ook mag zijn in het geval van BossjeBossje. 😉
 
 
Zeg, je staat nog wel aan mijn kant he? 😄
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Stevie schreef:
Limbo schreef:
BossBoss schreef:
Boys,
 
Zit nu al een paar x te kijken hier op het forum, en ik heb ook de Iphone5 bestelt op 2okt. Dus nog niet binnen.
 
Maar waarom zeiken jullie op vodafone het bedrijf zelf? Heel de **bleep**ing wereld ligt achter op schema!..Dus heb gewoon geduld!..Er is toch wel wat ergers in de wereld om je druk om te maken dan te wachten op je iphone5..??
 
 
Groetjes..En over 1maand heeft iedereen zijn iphone en dan??
Ik hoop stiekem dat jouw iPhone "over 1 maand" met 31 krassen wordt afgeleverd en dat je dan nog 3 maanden extra nodig hebt een schadevrij toestel te bemachtigen. Ik vraag me sowieso af wat "tevreden" klanten op dit forum doen?! Mijn advies: lekker naar yoga-les gaan en rustig afwachten met een kopje groene thee, BossBoss, en vooral niet op dit forum lezen...
Het forum is zeker ook voor tevreden klanten, ook zij kunnen hier hun gebruikerservaringen delen, het is geen klachtenforum...
Ik ben er zelfs blij om als mensen nog terugkomen nadat zij hun iPhone 5 hebben ontvangen, zoals The Broker, zij hebben belangrijke kennis en inzichten waarmee ze andere mensen kunnen helpen. Ik mag toch hopen dat jullie me niet allemaal laten vallen zodra je je toestel hebt 😉 dan ben ik ook nog maar zo alleen...
 
Haha, bedankt voor het compliment. Maar nu beticht je mij van belangrijke kennis en inzichten.
Nu voel ik me toch wel gedwongen om opeens zinnige dingen te zeggen.;) 😄
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Limbo schreef:
TheBroker schreef:
Limbo schreef:
BossBoss schreef:
Boys,
 
Zit nu al een paar x te kijken hier op het forum, en ik heb ook de Iphone5 bestelt op 2okt. Dus nog niet binnen.
 
Maar waarom zeiken jullie op vodafone het bedrijf zelf? Heel de **bleep**ing wereld ligt achter op schema!..Dus heb gewoon geduld!..Er is toch wel wat ergers in de wereld om je druk om te maken dan te wachten op je iphone5..??
 
 
Groetjes..En over 1maand heeft iedereen zijn iphone en dan??
Ik hoop stiekem dat jouw iPhone "over 1 maand" met 31 krassen wordt afgeleverd en dat je dan nog 3 maanden extra nodig hebt een schadevrij toestel te bemachtigen. Ik vraag me sowieso af wat "tevreden" klanten op dit forum doen?! Mijn advies: lekker naar yoga-les gaan en rustig afwachten met een kopje groene thee, BossBoss, en vooral niet op dit forum lezen...
 
HAHAHAHA!!!!
 
Zeg Limbo....ook tevreden klanten hebben recht op een mening....hoe onnozel die ook mag zijn in het geval van BossjeBossje. 😉
 
 
Zeg, je staat nog wel aan mijn kant he? 😄
Natuurlijk Limbo! 4 handen op één buik toch!? 😉
jst

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist deze mail ontvangen:
 
Beste klant,
Goed nieuws! Wij hebben voorraad vanuit Apple ontvangen en jouw iPhone zit hier ook bij. Wij verwachten dat je iPhone 5 binnen een week uitgeleverd kan worden. Je wordt gebeld voor het maken van een leverafspraak.
Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice
 

Topbericht dus, er is weer een levering!
troyin_iPhone5

Gedreven Meedenker
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@jst
 
Wanneer heb je besteld, verlenging of? Wat voor iPhone5?
jst

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
troyin_iPhone5 schreef:
@jst
 
Wanneer heb je besteld, verlenging of? Wat voor iPhone5?
3 oktober F&F, nieuwe aansluiting met nb. Zwarte 16gb...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic