Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
troyin_iPhone5 schreef:
@-mick-

Ja ik ben ook gebeld. Heb een ultimatum gesteld van deze week.
Heb jij KS in de tussentijd nog gebeld. Tussen gister dat je gebeld werd en vandaag?

Ik wel en in het systeem staat slechts enkel een notitie hiervan. Echter weet ik dat het 24 uur duurt voordat het in het systeem is doorgevoerd.

Ik wil deze week dus dat kan alleen nog morgen mijn bestelling ontvangen. Het heeft lang genoeg geduurd en er zijn genoeg loze beloftes gedaan, over de telefoon, per sms en hier ook op het forum. Met een sorry naar Stevie. Ik weet dat jij je uiterste best doet.
@Muurtegel

Wat fijn dat jij in iedergeval na, hoe is het mogelijk, 7 weken je iPhone 5 16GB binnen hebt.
Ik kan het begrijpen.
Je zou een 32 GB krijgen toch?
Ik heb gisteren namelijk even wat navraag gedaan, ook voor jou specifiek toch, en je order staat klaar, maar er is op dit moment geen voorraad. Daar staat je order op te wachten. Ik weet dat dit heel vervelend is en je al lang wacht.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Tomvantreeck schreef:
@ maatje late reactie maar het was het wachten waard idd.
Hoop wel dat ondertussen iedereen hem heeft ontvangen.
@ stevie nogmaals thnx voor alle hulp.
Als ik nog van pas kom op het forum hoor ik het wel.
Nog een laatste vraagje, ik heb nog steeds geen 10Gb internet misschien dat ik iets gemist heb maar een idee wat ik hieraan kan doen?

gr,

tom
Van pas kom je altijd op het forum!
Ik zie de mensen graag terugkomen....

Heb je gekeken in het topic van de 10GB? Daar staat namelijk beschreven wat je in MyVodafone zou moeten zien.
Als je dit niet ziet zou ik even contact opnemen met KS of via Twitter/Facebook om het nogmaals na te laten kijken en evt toe te voegen als dit nog niet gebeurd is.
Er zijn echter wel wat issues met het weerspiegelen van de 10GB in je verbruiksmeter. Dit omdat het eigenlijk een losse Blox is die erop wordt gezet. En net zoals met bijvoorbeeld een verdubbelaar of 1000 smsjes Blox e.d. worden deze niet in je verbruik op MyVodafone weerspiegeld.
-mick-

Liefhebber
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Stevie
 
Klopt het wel dat ik een 64gb krijg, omdat dat me gister is aangeboden? Want je weet het maar nooit met Vodafone? Of is dit weer iets om me gerust te stellen en dat ik uiteindelijk nog langer moet wachten?
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Oom_B schreef:
Is er misschien info bekend over wanneer de witte 32g iPhone 5 weer via family & friends te bestellen is?
Nee op dit moment nog niet, we wachten op voorraad van de 32GB.
Zodra er weer voldoende voorraad is zal dit ook op de website worden weergegeven.
troyin_iPhone5

Gedreven Meedenker
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@Stevie
 
Hey Stevie,
 
Het is geen 32GB Zwart meer gister werd ik door VF gebeld het is nu een 64GB Zwart. Heb je dit gezien, gechecked? Wel of niet op voorraad?
 
Dank je wel alvast.
-mick-

Liefhebber
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Stevie
 
Zou je dat voor mij ook even kunnen nakijken? Bij mij gaat het ook niet meer om een 32gb, maar een 64gb..
 
Alvast bedankt!
Muurtegel

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Stevie schreef:
Muurtegel schreef:
Ik had de 16GB zwart en heb vandaag precies 7 weken geleden besteld.
 
edit: Zojuist is hij afgeleverd! Ik had het eerlijk gezegd niet meer verwacht, maar ben blij dat hij er eindelijk is.
Ah top!
Blij dat je hem hebt ontvangen.
 
Interesse in het maken van een unboxing video?
We hebben al een paar leuke inzendingen en de prijs is het zeker waard, dus ga je de strijd aan?
Ik vind het een leuke actie en de prijs is het zeker waard, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje klaar mee ben. Ik ga gewoon genieten van de telefoon.
Oom_B

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke Stevie thanks voor het antwoord.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
troyin_iPhone5 schreef:
@Stevie

Hey Stevie,

Het is geen 32GB Zwart meer gister werd ik door VF gebeld het is nu een 64GB Zwart. Heb je dit gezien, gechecked? Wel of niet op voorraad?

Dank je wel alvast.

Oeh nice!
Ook @ -mick- ik kan niet in een systeem kijken of dit al is omgezet.
Maar deze is voor zover ik weet wel op voorraad.
Anders zouden ze jullie dit aanbod natuurlijk ook niet maken.
troyin_iPhone5

Gedreven Meedenker
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@Stevie
 
Ik denk dat ik ook voor Mick spreek als ik zeg dat we daar allebei ook wel vanuit gingen/ gaan. Het is nogsteeds een ludieke actie mocht dat niet het geval zijn. Maar het zou wel heel onwaarschijnlijk zijn als dat het geval is (niet op voorraad). 
 
Ik zeg Stevie duim met ons mee dat Mick en ik het toestel morgen nog in huis hebben, want dat hebben we wel verdiend. En alle medewerkers van Vodafone ook dan zijn ze van twee zeikerds af. (sorry Mick ik spreek ook even voor jou met een knipoog).
-mick-

Liefhebber
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
+1:D
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
*duimt* 😄
zTz

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist ook maar even contact opgenomen met vodafone naar aanleiding van het aanbod dat mick en trojin is gedaan. Had zelf 2 gemiste oproepen van een onbekend nummerwat wellicht vodafone is geweest. Enfin, ik bel naar de klantenservice en zij geven aan dat ze niet bekend zijn met deze "actie" en dat ze mij niet hetzelfde aanbod kunnen doen. Dit terwijl ik net zo lang wacht als mick en trojan. Gaat weer lekker daar bij vodafone. -mick- of trojin, hebben jullie enig idee met welke afdeling jullie hebben gesproken met betrekking tot deze actie? Het kan natuurlijk niet zo zijn dat dit voor persoon A wel kan en voor persoon B niet...
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
zTz schreef:
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat dit voor persoon A wel kan en voor persoon B niet...

Zover ik weet is er geen speciale actie. Wel bestaat voor mijn collega's de mogelijkheid om bij individuele cases of klanten met een bepaalde reden een uitzondering te maken of een speciaal aanbod te doen. Die mogelijkheid bestaat natuurlijk ook al veel langer. Denk bijvoorbeeld aan een onverwacht hoge rekening. Daarbij bestaat, als er voor dat specifieke geval een goede, zwaarwegende reden is, ook de mogelijkheid om een keer coulant te zijn.
Maar dat maakt niet dat er een speciale actie is waar vervolgens iedereen aanspraak op kan maken.

Ik check wel voor je of er in dit geval niet toch een actie is waar ik toevallig niets van weet.
Maar ik zou daar niet te hard op rekenen, als ik heel eerlijk ben 😉

Volgens mij is er op individuele basis en bij uitzondering een aanbod gedaan aan mick en trojin. En dat is natuurlijk alleen maar mooi, toch?
zTz

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey Bas,
 
Ik ben ook heel blij voor trojin en mick begrijp me niet verkeerd. Maar het zou zuur zijn als de 2 gemiste oproepen van vodafone kwamen (mocht dit het geval zijn) terwijl ik niet in de gelegenheid was om op te nemen en de aanbieding zodoende aan mij voorbij gaat.  
-mick-

Liefhebber
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
JAHOOORR!! Net voor de zekerheid nog even Vodafone gebeld of dit wel klopt en ze zeiden dat de koerier mijn iPhone heeft opgepikt en dat ik hem voor het weekend of net na het weekend kan ontvangen. Ik hoop dat het nu goed gaat komen en ze zeiden dat het inderdaad gaat om een 64gb. HAPPY ME
-mick-

Liefhebber
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@zTz
 
Niet gister maar eergister had ik ook een gemiste oproep van een onbekend nummer, dus dit kan ook eventueel Vodafone zijn geweest. Ik hoop ook voor je dat ze jou ook deze aanbieding aan gaan bieden.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
zTz schreef:
Hey Bas,

Ik ben ook heel blij voor trojin en mick begrijp me niet verkeerd. Maar het zou zuur zijn als de 2 gemiste oproepen van vodafone kwamen (mocht dit het geval zijn) terwijl ik niet in de gelegenheid was om op te nemen en de aanbieding zodoende aan mij voorbij gaat.
Dat zou inderdaad zuur zijn. Normaal gesproken proberen mijn collega's het in ieder geval nog 1x, en meestal laten ze ook een voicemailbericht achter als ze je dan nog niet te pakken gekregen hebben. En zo niet, dan vinden we wel een manier om te checken of de oproepen niet toevallig toch van ons kwamen 😉
troyin_iPhone5

Gedreven Meedenker
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@-mick-
 
Welke afdeling heb jij gesproken? Status order kon mij niks vertellen, loyalty verbond mij door met verkoop afdeling na bijna 45 min gewacht te hebben sprak ik iemand die de persoon die mij gister belde niet kende. Vervolgens weer loyalty gebeld en die verbond mij weer door met afdeling verkoop. En die vond na lang zoeken een delivery datum voor morgen. Zou het zo zijn? I wonder.
 
Ik heb met hem afgesproken voor de grap dat als het zo is hij dan mijn iPhone krijgt haha. Natuurlijk zei hij meteen ja deal!
-mick-

Liefhebber
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@troyin_iPhone5
 
Ik heb gewoon 0800 0200 043 gebeld en dan nummer 2 intoetsen en toen kreeg ik een man aan de telefoon die mijn order na keek en het tegen mij zei. Ik hoop ook dat ik morgen of overmorgen mijn telefoon binnen krijg zodat ik de telefoon dit weekend rustig kan uitproberen, want op maandag begint er weer een drukke week.. LET'S HOPE
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic