Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hey Tom, thnx, gaat zeker lukken.
Misschien heb ik hem eerder omdat ik dichter bij Duitsland woon.....????
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@BasT

Gewoon de stekker uit de computer trekken.....????
Beterschap Stevie, ga lkkr naar huis, we hebben meer aan een gezonde Stevie!!
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Idd stevie, ziek lekker uit! Heel aardig dat je ons zo goed probeerd te helpen maar je moet niet vergeten aan je zelf te denken!!
Muurtegel

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Na al mijn wat negatievere berichten over Vodafone nog wel even dit:

Ik vind het top dat Vodafone een community manager heeft ingeschakeld. Ik ben zelf een enorme voorstander van het gebruik van social media en fora om klantcontacten te onderhouden en vind dat Stevie en de moderators hier erg goed mee om gaan.

Bij veel bedrijven zou je zien dat negatievere berichten afgeschermd of verwijderd worden, maar hier wordt er gewoon actief iets aan gedaan om ze te verbeteren. Top!

Negatieve berichten van ons als klanten uit zijn gericht aan Vodafone en niet aan jullie moderators. Niemand hier wil dat je er zelf ziek van wordt, daar wordt niemand beter van. Dus ga lekker naar huis! Beterschap.
CVar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@ Stevie,
 
Je hebt vandaag gedaan wat je beloofd hebt en ga nu gewoon maar lekker naar huis om uit te zieken 😉
Wij redden ons wel zonder jou...... (voor even dan...)
kuna

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
KPN etc hebben dezelfde issues
http://www.nu.nl/gadgets/2937627/providers-kampen-met-leveringsprobleem-iphone-5.html
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Haha, wat zijn jullie maar allemaal bezorgd om me :$

Thanks Bas 😉

En ik ga zo ook naar huis, 4 uur zit de dag erop voor vandaag en dan ga ik thuis lekker mijn bed in 🙂
Maar allemaal heel erg bedankt voor de beterschapswensen 🙂 haha, wel echt top.

Hopelijk weer tot morgen!



Iphoney

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ook maar even aangemeld met een prangende vraag.
 
Ik heb 30 oktober jl icm een verlenging een wittte iphone 5 32gb besteld. Als ik de klantenservice moet geloven gaat het nog wel even duren voordat ik het toestel geleverd ga krijgen. Maar dat wist ik van tevoren en is dus niet erg.
 
Maar wat ik me afvraag is het volgende.
Hoe zit het met mijn garantie? Ik betaal de telefoon via mijn telefoonrekening die deze maand wordt afgeschreven. Gaat dan ook al mijn garantie in?
 
Gr,
Iphoney
Marjoleyn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tja ik kreeg zaterdag in de winkel te horen dat afgelopen maandag of dinsdag mijn iphone binnen was, zwart 16 gb en dat ik op de hoogte gehouden zou worden. Uiteindelijk zelf maar gebeld en bleek GLS een hele doos met iphones kwijt te zijn geraakt ....
Dus geen iphone en ook geen indicatie wanneer ze weer binnen komen.... helaas...
CVar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nieuwe dag, nieuwe kansen......
 
Ik ga er van uit dat Vodafone/Stevie vandaag met concrete leverinformatie komt voor degene die op 'de lijst' van gisteren staan en intern doorgespeeld is.
 
Tip, jullie mogen ook gewoon een 64GB i5 toestel leveren (voor dezelfde prijs) als dit sneller gaat 😄
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
CVar schreef:
Nieuwe dag, nieuwe kansen......

Ik ga er van uit dat Vodafone/Stevie vandaag met concrete leverinformatie komt voor degene die op 'de lijst' van gisteren staan en intern doorgespeeld is.

Tip, jullie mogen ook gewoon een 64GB i5 toestel leveren (voor dezelfde prijs) als dit sneller gaat 😄
Concrete leverinformatie kan ik je helaas niet verstrekken. Zal nooit concrete data kunnen noemen wanneer je het toestel ontvangt.
Daarnaast is het zo dat ik de lijst gisteren heb doorgestuurd, het is erg druk met alle orders, dus vandaag zal ik er sowieso geen informatie over krijgen.

Wat ik al aangaf, mijn informatie is gekalibreerd met een totaallijst aan orders. Deze lijsten worden handmatig verwerkt en doorgelopen. Orders worden allemaal handmatig bekeken en doorgezet, dit is een zeer tijdrovend werk. Niet iets wat ze dus binnen 12 uur gedaan hebben.

Als ik meer informatie heb, krijgen jullie deze sowieso van mij, maar verwacht niet dat ik voor iedereen individueel kan aangeven wanneer jij je toestel ontvangt.
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Hoi Stevie,
 
Het lijkt dat ze bezig zijn met de lijst die jij ze gister doorstuurde.
Ik heb namelijk 2 keer gebeld gister, de ene keer zeiden ze dat de iphone al sinds vrijdag in het Vodafone Magazijn ligt en de 2e keer dat ik belde was hij verzonden na de koerier. (of dit echt door die lijst komt weet ik niet maar toch goed nieuws)
Hopen dat dit ook daadwerkelijk is gebeurd, de dame aan de telefoon zei dat ze dat in het systeem kon zien. Neem aan dat dit geen leugen is.
 
 
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Tomvantreeck schreef:
Hoi Stevie,

Het lijkt dat ze bezig zijn met de lijst die jij ze gister doorstuurde.
Ik heb namelijk 2 keer gebeld gister, de ene keer zeiden ze dat de iphone al sinds vrijdag in het Vodafone Magazijn ligt en de 2e keer dat ik belde was hij verzonden na de koerier. (of dit echt door die lijst komt weet ik niet maar toch goed nieuws)
Hopen dat dit ook daadwerkelijk is gebeurd, de dame aan de telefoon zei dat ze dat in het systeem kon zien. Neem aan dat dit geen leugen is.



Keep us updated!
michel300

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ruim 2 weken geleden kreeg ik een sms-je dat binnen 5 werkdgn mijn Iphone 5 geleverd zou worden. Voldoende reden dus om mijn huidige iPhone te verkopen. Na 5 werkdagen nog niets van VF vernomen dus maar even contact opgenomen met de klantservice. Een vriendelijke dame wist me te vertellen dat mijn order was afgesloten, de telefoon aan GLS was geleverd en dat ik binnen 2 dgn mijn telefoon zou ontvangen. Ik kreeg zelfs het GLS nummer zodat ik online de status kon volgen. 
Helaas het GLS nummer werkte en niet en na 3 dagen nog steeds niet gehoord, dus maar weer eens gebeld. Een dame wist mij te vertellen dat hij collega onjuiste info had gegeven (ja dat gebeurde wel wakker en vond zij ook vervelend) maar zij kon nu zien dat het pakketje echt was verstuurd (de order was afgesloten) en dat binnen 2 dgn ik een mail zou krijgen voor het maken van een afspraak.
 
En zoals je zult begrijpen bleef het weer stil. Na 3 dgn maar weer eens gebeld en toen wist een dame mij te vertellen dat de iPhone 5 niet op voorraad was en dat ze ook geen idee had wanneer mijn telefoon zou komen.....
Toen ben ik toch wel even boos geworden (op VF en niet op de dame) dat dit toch wel een heel raar verhaal is en dat ik het idee krijg dat er maar wat verteld wordt en de klant niet serieus wordt genomen. Op mijn verzoek om door te verbinden met haar manager gaf ze aan dat dat niet kon en dat er geen manager was alleen iemand die wat vragen kon beantwoorden. Waarna ik vroeg hoe ik een klacht in kon dien waarop zij aangaf dat dat alleen schriftelijk kon maar ze niet wist wat het adres was.
 
Tussentijds ook nog contact gehad met het twitter webcare team, welke 1 1/2 week terug al aangaf "dan zou het toestel vandaag nog kunnen komen. Wacht vandaag nog even af is het er niet laat het dan even weten. ^AH"  Ondanks mijn reactie dat ik niet ontvangen heb en verzoek om nadere informatie hier ook geen nader bericht.
 
Conclusie:
Ik krijg het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden en consequent onjuist wordt voorgelicht. Ik weet dat er leveringsproblemen zijn met de iPhone 5 maar zou het waarderen als hierover eerlijk naar mij wordt gecommuniceerd en niet consequent onjuiste informatie wordt gegeven, waardoor ik nu al ruim 2 weken zonder telefoon zit.
Verder vind ik onbegrijpelijk dat anno 2012 er alleen schriftelijk een klacht kan worden ingediend (wat is dus maar ga doen) en dat ik ondanks alle toezeggingen mijn toestel niet heb, sterker nog ik geen enkele indicatie heb wanner hij zal komen.
 
Erg slecht allemaal!!
 
Gr Michel
peterbraakhuis

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijne wordt morgen geleverd 🙂 
 
16Gb wit, 3 okttober besteld....
 
Nou stond er in de mail dat mijn nummer pas 7 december van Ben naar Vodafone wordt omgezet Stevie.. Gaat dan ook pas mijn Vodafone abbonement in?
-mick-

Liefhebber
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Stevie worden er eigenlijk nog wel 32gb zwart uitgeleverd, want ik hoor niemand er meer over..?
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
peterbraakhuis schreef:
Mijne wordt morgen geleverd 🙂

16Gb wit, 3 okttober besteld....

Nou stond er in de mail dat mijn nummer pas 7 december van Ben naar Vodafone wordt omgezet Stevie.. Gaat dan ook pas mijn Vodafone abbonement in?
Jep, op het moment dat je nummer wordt omgezet gaat je Vodafone abonnement in.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
michel300 schreef:
*knip*

Conclusie:
Ik krijg het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden en consequent onjuist wordt voorgelicht. Ik weet dat er leveringsproblemen zijn met de iPhone 5 maar zou het waarderen als hierover eerlijk naar mij wordt gecommuniceerd en niet consequent onjuiste informatie wordt gegeven, waardoor ik nu al ruim 2 weken zonder telefoon zit.
Verder vind ik onbegrijpelijk dat anno 2012 er alleen schriftelijk een klacht kan worden ingediend (wat is dus maar ga doen) en dat ik ondanks alle toezeggingen mijn toestel niet heb, sterker nog ik geen enkele indicatie heb wanner hij zal komen.

Erg slecht allemaal!!

Gr Michel

Ik begrijp het en kan me je frustratie heel goed voorstellen.
Op het gebied van communicatie valt er nog genoeg te verbeteren voor ons.
Als er meer helder en eenduidig gecommuniceerd zou worden dan had dit al een hoop frustratie kunnen wegnemen bij veel mensen. Zoals eerder aangegeven zijn we hard bezig meer duidelijkheid te verkrijgen over de leveringen.
Wat betreft het schriftelijk indien van een klacht, daar kan ik helaas niets aan doen.
Wel kan ik je garanderen dat daar serieus naar je klacht gekeken gaat worden 😉
troyin_iPhone5

Gedreven Meedenker
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@-mick-
 
Ik wacht ook op een 32 GB zwart sinds 2 oktober by the way jij?
-mick-

Liefhebber
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@troyin_iPhone5

Ik heb hem 5 oktober besteld en een smsje gehad dat er een mobiel voor mij klaar ligt..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic