Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
fijn hoor, bel ik GLS kennen ze mijn pakket niet eens.. heb ze mijn 5000 nummer gegeven maar nee hoor klopt weer geen zak van.
Klote KS ook, krijg je te horen dat je pakket bij GLS is.. weer kei hard voorgelogen dus, stelletje oplichters.
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Tom

Ze maken er wel een zooitje van bij jou zeg!
Nou zou ik ook niet teveel vertrouwen in GLS want die maken er ook een zooitje van.
Mijn pakketje zou dus gister opnieuw geleverd worden, not!
Vanochtend gebeld, blijkt het pakket bij de pakketshop in Eindhoven afgeleverd te zijn ????.
Ik word nog teruggebeld maar waarschijnlijk wordt het pakket morgen pas weer aangeboden....????, wat een #%^bedrijf dat GLS!!

Succes Tom!

EDIT:

Mijn iPhone wordt toch vandaag geleverd!
Het was een fout van de chauffeur die mijn pakket en eentje van iemand uit Herpen niet bij de geadresseerde maar bij de pakketshop in Eindhoven heeft afgeleverd.
As we speak is er een koerier onderweg om deze twee pakketjes alsnog af te leveren.
Wil wel zeggen dat ik prima geholpen ben door Linda, de medewerkster van GLS, dit mag ook gezegd worden.
Muurtegel

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik probeer het niet eens meer om de klantenservice te bellen. Ik heb allemaal hele vriendelijke mensen aan de lijn gehad, maar ik merkte gewoon dat zij het zelf ook gewoon niet weten..

Ik hoop dat dit probleem vandaag opgelost wordt met de info die Stevie verzameld heeft, want dit is gewoon te gek voor woorden.

Jammer dat Vodafone de enige provider is die (op de plaatsen waar ik regelmatig kom) een goed netwerk heeft. Anders was ik al lang weg geweest. Misschien dat er binnenkort een nieuw telecombedrijf bij komt, ik hoop dat die een beter alternatief kan bieden..

Het is ondertussen wel meer dan duidelijk dat het bij Vodafone allemaal niet soepel loopt en dat het ondertussen niet meer aan productieproblemen bij Apple ligt. Dus wat dat betreft mag Vodafone (naar mijn mening) wel iets voor klanten doen die nu nog zitten te wachten. Het geeft mij een bijzonder slecht gevoel dat ik straks maandelijks een vrij groot bedrag betaal aan een bedrijf wat mij zo behandeld..
ivanbrkic

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na het goede nieuws smsje, order en abo bevestiging gisteren zelfs de factuur in de bus gehad,  uiteraard nog geen telefoon gezien! Na 5 weken vond ik t toch maar tijd om een belletje te plegen...KS had totaaal geen id waar die was, moest vrijdag maar weer bellen als er nog niks geleverd zou zijn 😄 volkomen absurd maar okay!
 
toen maar even GLS gebeld, wat blijkt...de chauffeur kon de 31e het adres niet vinden dus ligt m'n telefoon ergens in een pakketje zonder dat iemand dat ook laat weten of überhaupt tracht iets op te lossen!
 
Dit is zo ontzettend amateuristisch dat ik niet eens echt boos kan worden maar er gewoon om moet lachen...iemand moet zich echt diep schamen bij zowel VF als GLS!
 
einde bericht 😉
 
 
twannes360

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Muurtegel
helemaal mee eens!!!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
ivanbrkic schreef:

toen maar even GLS gebeld, wat blijkt...de chauffeur kon de 31e het adres niet vinden dus ligt m'n telefoon ergens in een pakketje zonder dat iemand dat ook laat weten of überhaupt tracht iets op te lossen!
Tsja, waar gewerkt wordt, worden af en toe vergissingen gemaakt. Maar ik moet toegeven dat dit wel een beetje knullig overkomt 😉

Ik neem aan dat je toestel ondertussen wel naar je onderweg is?
CVar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Weer eens GLS gebeld met het 5000 nummer maar nog steeds niet te vinden....
 
Tegen beter weten in de KS maar (weer) eens gebeld en die vertelde weer dat het 5000 nummer niets betekend maar alleen intern wordt gebruikt en wordt gegenereerd nadat er een order geplaatst wordt. Ook fijn om te weten!
Verder kon de KS in verschillende systemen niets vinden over concrete status van de order en levering, er werden een hoop termen gebruikt waar het woord 'waarschijnlijk' in voor kwam.
Concreet weet ik dus na ruim 5 weken niets, bedankt Vodafone voor deze service!
 
Ga Stevie maar een pm sturen met de gegevens alhoewel het uit die hoek ook verdacht stil is.
 
Samengevat kan ik, net als vele anderen, alleen maar concluderen dat Vodafone logistiek intern een puinhoop is met veel langs elkaar  werkende kanalen/systemen/afdelingen etc. 
Misschien dat ze uit het forse marketing potje wat ze hebben eens wat kunnen gebruiken om dit soort ellende te voorkomen door intern eens het e.e.a. te optimaliseren.
Hebben we meer aan dan constant de naam Vodafone overal te zien staan!
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Helaas is het vaak zo dat de "hoge" heren hier niets vanaf weten, waarbij ik niet wil zeggen dat ik het goedpraat hoor.

Er mag idd wel het e.e.a. verander worden wat betreft de interne/externe communicatie bij VF.
Helaas is dit bij veel bedrijven merk ik regelmatig, dus VF is geen uitzondering op de regel.
CVar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nickster schreef:
Helaas is het vaak zo dat de "hoge" heren hier niets vanaf weten, waarbij ik niet wil zeggen dat ik het goedpraat hoor.

Er mag idd wel het e.e.a. verander worden wat betreft de interne/externe communicatie bij VF.
Helaas is dit bij veel bedrijven merk ik regelmatig, dus VF is geen uitzondering op de regel.
Klopt, maar waar de 'hoge' heren wel gevoelig voor zijn is negatieve publiciteit.
Als de i5 deze week nog niet geleverd is ga ik de consumentenbond en Tros Radar wijzen op o.a. dit forum en op de manier waarop Vodafone met z'n (bestaande) klanten omgaat. 
Misschien dat Vodafone eens een verfrissende koude douche moet ontvangen om ze in beweging te krijgen...
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@CVar

Ik begrijp je volkomen en het zou idd geen kwaad kunnen om een beetje negatieve publiciteit te genereren.
Misschien dat ze dan, er vanuit gaande dat de leveringsproblemen van Apple opgelost zijn, beter met hun klanten omgaan.
ivanbrkic

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@BasT
 
'Beetje' wel hè!
 
nu moet ik m'n pakket ophalen bij een ophaalpunt, het zij zo...het duurt al lang genoeg!
Muurtegel

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb GLS ook maar eens gebeld, maar zij verwijzen me door naar Vodafone. Heb nooit een 5000 nummer ontvangen, dus zij kunnen het niet voor me opzoeken.
 
Gaat lekker zo.
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
De mijne is net thuis afgeleverd ????.
Sorry jongens ????
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nickster schreef:
@CVar

Ik begrijp je volkomen en het zou idd geen kwaad kunnen om een beetje negatieve publiciteit te genereren.
Misschien dat ze dan, er vanuit gaande dat de leveringsproblemen van Apple opgelost zijn, beter met hun klanten omgaan.
Ik kan jullie natuurlijk niet tegenhouden, maar ik hoop wel dat jullie van me willen aannemen dat de traagheid van de leveringen echt puur is omdat we er domweg niet genoeg hebben. De leveringsproblemen worden minder, maar zijn niet voorbij.

En we zijn ons er héél goed van bewust dat die traagheid een hoop irritatie opwekt. Ik heb zelf laatst nog 5 weken zitten wachten op een moederbord dat binnen 5 dagen leverbaar was dus ik weet hoe het voelt 😉 Maar wat je niet hebt kun je niet leveren.

Uiteraard kijken we wel hoe we jullie nog beter op de hoogte kunnen houden. Ook foutjes aan de telefoon proberen we te voorkomen en te corrigeren. Voor deze release is er een nieuw informatiepunt, dit forum. Ik denk dat we daarmee in ieder geval laten zien dat er altijd verbeterpunten zijn, maar dat we daar ook echt aan werken.

Dus je zult me niet horen dat Vodafone op alle punten perfect is (ondanks reclames die iets anders zeggen ;)) maar een koude douche verdienen we denk ik nou ook weer niet 😄
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nickster schreef:
De mijne is net thuis afgeleverd ????.
Sorry jongens ????

Haha, dát is nog eens timing 🙂
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
troyin_iPhone5 schreef:
@Stevie

Waarom niet de gegevens meteen doorsturen in plaats van pas weer morgen? Klinkt ongeduldig maar feit is dat ik dat ook wel inmiddels ben geworden na toezeggingen in sms en hier op het forum die niet zo blijken te zijn. Jij baalt hier vast ook van.
OMdat ik anders 25 losse berichten moet doorsturen en nu in 1 keer een lijst kan doorsturen, dat is overzichtelijker, duidelijker en ook makkelijker voor mijn collega's om dan de gegevens te verwerken.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
vrofi schreef:
Crap! M'n tweede iPhone5, beiden besteld bij Vodafone, komt weer uit de doos met beschadigingen! Zucht... kan ik nu weer het hele proces van annuleren/opnieuw bestellen doorlopen?

@Stevie; ik heb je een Privebericht gestuurd. Is er iets wat je voor me kunt doen?
Heb je ook wat teruggestuurd. Ik hoop het maar ben er bang voor. Ik zal kijken wat ik kan doen...
Muurtegel

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
5 weken wachten op je moederbord is inderdaad niet leuk. Maar ik neem aan dat jij er na 4 weken niet achter kwam dat iemand anders het moederbord binnen een week binnen kreeg terwijl je zelf nog niet wist waar je aan toe was. En ik neem aan dat jij niet constant voorgelogen wordt door de klantenservice wanneer je om informatie over de levering vroeg.

Maar goed, ik denk dat het zo wel duidelijk is. Ik wacht het bericht van Stevie wel gewoon af, hopelijk heeft zij meer informatie kunnen vinden.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
troyin_iPhone5 schreef:
en het blijft stil.
Ik zat gisteren in Amsterdam in meetings....dus was inderdaad stil.
Excuses hiervoor...
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
troyin_iPhone5 schreef:
@Stevie

Are you still alive there?
Geen paniek als ik een dag niet aanwezig ben ;).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic