Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
densan schreef:
ik heb mijn Iphone 5 zwart  16gb al bijna 5 weken nu. Echter wilde ik er ook een voor mijn vriend. Ik zag dat de toestellen op de website los aangeboden werden, na een telefoontje bleek dat dat nu nog niet kon. Toen ik vroeg wat de huidige levertijd was zei de dame aan de telefoon dat er nog een voorraadje was, echter wordt deze gebruikt om backorders uit te leveren, men verwacht over 2 weken de bulk (normale capaciteit) op voorraad te hebben en kan het toestel los worden besteld.. Dus voor diegenen die nog wachten...even geduld denk ik. Fijn weekend !
 
Ik denk dat je gelijk hebt densan, ik had de iPhone 5 32GB zwart op 24 september bij Phoneshop besteld, door de slechte leveringen van Apple was er opeens een levertijd van 6 tot 10 weken. Net (een paar uur geleden)een mail en tracknummer gekregen van PostNL dat de iPhone onderweeg is. Heb 6 weken moeten wachten maar zie op de site bij hun dat ze nu meerdere iPhones  hebben gekregen.
achmed1982

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Stevie,
 
Ik kreeg vandaag ook de email dat mijn abo is omgezet, zoals vele anderen hier.
Helaas werkte kort daarna mijn internet niet meer, de klantenservice was al gesloten en ik lees nu pas wat er mis is.
Blijkbaar is mijn bundel omgezet naar de iphone, terwijl ik mijn iphone nog niet binnen heb.
Dus los van het feit dat ik al een maand wacht op mijn iphone, heb ik nu ook geen internet op mijn blackberry.
Dit is voor mij het ergste wat mij kan gebeuren, aangezien ik een mediabureau run.
Ik weet nu niet wat ik moet doen, aangezien de klantenservice pas weer maandag open gaat. What to do??
Ronald1977

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, op 29-9 heb ik via de website mijn abo verlengd naar iPhone Altijd icm Zwarte iPhone5 16Gb.
Nu heb ik 2-11 twee e-mails van Vodafone gekregen dat mijn abo is omgezet alsmede een mailtje met een orderbevestiging.
Nu is mijn abo dus omgezet,maar heb nog geen iPhone ontvangen. Ik betaal nu dus voor iets wat ik nog niet eens heb en gebruik!
Ook is de databundel maar 1Gig ipv 10. Op mijn huidige mobiel gebruik ik niet eens mobiel internet en toch heb ik maar 989Mb ter beschikking,erg vreemd.
Een beetje vreemde gang van zaken.
Ik ben nu bijna 16jaar klant bij Vodafone,maar mijn vertrouwen in jullie is nu eigenlijk wel aan het verdwijnen.
Wanneer kan ik mijn nieuwe telefoon ongeveer verwachten? Ik zie dat er hier mensen zijn die veel later hebben besteld maar wel hun iPhone al binnen hebben,hoe kan dat?
 
wessel145

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@achmed1982

 
de Klantenservice is vandaag (telefonisch/Via social media) gewoon nog bereikbaar! succes ermee
tiggelmania

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vandaag nog iemand zijn telefoon binnen gekregen?
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
tiggelmania schreef:
Vandaag nog iemand zijn telefoon binnen gekregen?
Nope.....:(
Cisco2010

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Best allemaal
ik wil klant worden bij vodafone en wil iPhone wit bestellen met 200 min. Weten jullie hoe lang duurte ongeveer om binnen te krijgen?
Cisco2010

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet jullie hoe lang duurt bestelling van iPhone 5 wit?
ikmwil Vodafone abonnement nemen en ik tussen t mobile en Vodafone tewijfelen!
 
Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
tiggelmania schreef:
Vandaag nog iemand zijn telefoon binnen gekregen?
 
Ja tiggelmania, maar dan wel van Phoneshop i.c.m. Vodafone abonnement.
Had hem al op 24 september besteld, zij wisten de prijzen al, helaas heb ik wel 6 weken moeten wachten omdat zij bijna
helemaal niks binnen kregen! 😄
cbiphone

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu de iphone 5 weer te bestellen is, mag ik hopen dat de bestaande leveringen eerst worden afgehandeld en niet dat nieuwe bestellingen alsnog voor gaan. Ik heb op 2 okt 4 nwe abonnementen besteld ( portering van KPN), zwarte toestellen, toen ook bevestiging gehad, en betaald. Dus dat nwe abonnementen voor zouden gaan lijkt me niet aan de orde. Sinds de vevestiging niets meer gehoord, Ik mag toch deze week wel eens wat reactie van Vodafone verwachten.
 
quapalulu

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wacht al 5 wk op m'n witte iPhone 16gb en ik hoor niks meer over eventuele leveringen. Het gaat bij mij wel over een verlenging Vodafone via internet, dus kan via andere kanalen misschien sneller gaan.
Maar dit schiet niet op....
joyceverwaayen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht al 5 weken op mijn Iphone 5!
sinds vrijdag heb ik niets meer aan mijn blackberry omdat me iphone abbonement is ingegaan...thanks vodafone!
wel betalen, maar niet leveren.. slordig!
Chris117

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Op 10 oktober bestelt in een Vodafone Store, ik mag hem morgen ophalen!
 
SUPER BLIJ 😄
 
Veel geluk nog iedereen 😉
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Ik heb vrijdag de 2 emails gekregen zoals (bijna) iedereen volgens mij.
Je kunt bellen met 08000560 en je order nummer vragen ook kreeg ik te horen dat ik hem dinsdag geleverd zou krijgen.
Denk dat dit voor jullie ook geld, dus nog heel eventjes!
 
succes;)
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
 
 
 
Tomvantreeck schreef:
Ik heb vrijdag de 2 emails gekregen zoals (bijna) iedereen volgens mij.
Je kunt bellen met 08000560 en je order nummer vragen ook kreeg ik te horen dat ik hem dinsdag geleverd zou krijgen.
Denk dat dit voor jullie ook geld, dus nog heel eventjes!
 
succes;)
Ik heb even contact gehad met de Web Care via FB en gevraagd of zij mijn orderstatus konden/wilden checken. 
Na de benodigde gegevens gegeven te hebben hoor ik niks meer, beetje jammer dus.
Afwachten maar weer dus.....
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
achmed1982 schreef:
Hoi Stevie,

Ik kreeg vandaag ook de email dat mijn abo is omgezet, zoals vele anderen hier.
Helaas werkte kort daarna mijn internet niet meer, de klantenservice was al gesloten en ik lees nu pas wat er mis is.
Blijkbaar is mijn bundel omgezet naar de iphone, terwijl ik mijn iphone nog niet binnen heb.
Dus los van het feit dat ik al een maand wacht op mijn iphone, heb ik nu ook geen internet op mijn blackberry.
Dit is voor mij het ergste wat mij kan gebeuren, aangezien ik een mediabureau run.
Ik weet nu niet wat ik moet doen, aangezien de klantenservice pas weer maandag open gaat. What to do??
Beste Achmed,

Excuses voor de late reactie, maar helaas ben ik op vrijdagavond half 12 niet meer online.
Klantenservice is in het weekend ook bereikbaar en anders is de web care via twitter en facebook 24/7 bereikbaar.
ZIj kunnen totdat jij je nanosim activeert je Blackberry abonnement terug op je abonement plaatsen zodat je toch nog online kunt zijn.

Hopelijk is het gelukt!



Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Flex schreef:
Ik heb nu al een nieuwe maand en nog steeds staat er 1024 MB ipv 10gb. Wel zie ik dat tijdelijke promoties niet getoond worden in je verbruik, dus we zullen wel gewoon 10 gb hebben?

Als@Stevie dit kan bevestigen ??
Heb je gebeld voor de 10GB erbij te plaatsen?
Als dit nog niet zichtbaar is in MyVodafone, maar je abonnement wel is omgezet, zou ik dit toch nogmaals laten checken.
Als je kijkt in het 10GB topic in het abonnementen board (http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnement/Informatie-Extreem-veel-Internet-10-GB-Coulancebeleid-voor/td... dan zie je hoe de 10GB staat aangegeven in MyVodafone.
Wijkt jouw weergave af hiervan, dan zou ik nogmaals met de klantenservice bellen.


Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
joyceverwaayen schreef:
Ik wacht al 5 weken op mijn Iphone 5!
sinds vrijdag heb ik niets meer aan mijn blackberry omdat me iphone abbonement is ingegaan...thanks vodafone!
wel betalen, maar niet leveren.. slordig!
Even contact opnemen met de klantenservice, of met web care via twitter of facebook, en dan kunnen zij het Blackberry abonnement weer activeren totdat je iPhone geleverd word.
wesito

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat raar weer dat je er zelf achter aan moet gaan!!! Ik heb zelf 1 oktober verleng....dan mag je toch verwachten dat dat automatisch meegenomen wordt in je nieuwe abb. Overigens vandaag precies 5 weken aan het wachten!!!!
 
Stevie Is er al wat meer bekend vwb de witte 16 gb? Vorige week wel eindelijk 2 mails gehad...en nu betaal ik ook al voor mijn nieuwe duurdere abb...
 
Alvast bedankt!
vrofi

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Vrijdagochtend (2 nov) besteld (bij F&F), vanochtend twee smsjes dat nummerbehoud in behandeling is genomen en daarna sms dat nummerbehoud is goedgekeurd. Dat gaat snel!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic