Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
x0xlaura schreef:
M92 schreef:
zag dat mijn whatsapp op mijn Blackberry niet werkte vanmorgen en zie dat mijn abbonement al gewijzigd is? betekend dit dat ik mijn telefoon nu snel kan verwachten? 1 okt besteld 16gb white online verlengd
@ Stevie, bij mij precies hetzelfde!
Je kunt de KS je abonnement nog even laten terugzetten naar je Blackberry abonnement totdat je je nanosim activeert.
Dan heb je tenminste wel nog internet e.d. totdat de iPhone komt.

Normaal gesproken zou bij een omzetting van het abonnement het toestel wel redelijk snel moeten volgen. Zo leert ook de ervaring op het forum bij de meeste klanten die na de pre-order periode hebben besteld.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Lisannevdb schreef:
Helemaal mee eens, als ik iedere toezegging had moeten geloven had ik inmiddels wel 6 toestellen gehad in plaats van 0;) Maar ik hoopte dat Stevie deze boodschap wellicht kon bevestigen of ontkennen.
We krijgen iedere week voorraad, maar weten pas wat de voorraad exact inhoud op het moment dat we hem hebben ontvangen.
We hopen er in ieder geval wel op meer witte toestellen te ontvangen, maar ik kan geen garantie geven.
Rijkers74

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is dan in ieder geal nog een positief bericht.
 
Begrijp uit eerdere berichten dat GLS zomaar in eens aan de deur kan staan bij een verlenging, zonder bericht, dit is zeer lastig.
 
Is er dan niemand die kan aangeven wanneer er geleverd wordt? Kan ik ergens informatie verkrijgen wanneer mijn toestel naar GLS is verstuurd? Kan ik in ieder geval een afspraak maken met GLS over een levertijd. 
anique

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Woohoo! Als mensen die op 1 oktober hebben besteld inmiddels een witte iPhone van 16GB beginnen te ontvangen, krijg ik hoop. 3 oktober verlengd, zelfde toestel.
 
Vodafone als organisatie is echt niet goed ingericht op een proces à la 'nieuwe iPhone'. Denkt van binnen naar buiten in plaats van buiten naar binnen. Hoop dat ze organisatie in de toekomst veel meer afstemmen op processen die voor de consument logisch zijn. Niet voor Vodafone. Een organisatie bestaat bij de gratie van haar klanten. Ach ja, ik heb geduld...
troyin_iPhone5

Gedreven Meedenker
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@Stevie
 
Het was geen serieuze vraag. Maar ik begrijpvan jou dat deze afdeling de enige is die inzicht heeft in wat de status van je order is. En die status zou ik zo graag willen weten en ben ik en iedereen afhankelijk van. Ik weet dat jij geen orders zelf kunt nakijken maar het zou zo relaxed zijn als iemand je order status kan vertellen dan heb je nog enigzins het gevoel dat je zelf grip op de zaak hebt.
 
Tnx topper Stevie
maarten141

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Gisteren was het dan eindelijk zover, mijn witte iphone 5 lag op me te wachten, perfecte staat geen krasjes en of problemen van wat voor aard.
Jammer dat het syncen van de contacten niet werkte ivm me oude telefoon. maar na een avondje invoeren en uitproberen helemaal gelukkig met de telefoon.
Helaas geen unboxing video, kon niet wachten met uitpakken 😉
wessel145

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We krijgen iedere week voorraad, maar weten pas wat de voorraad exact inhoud op het moment dat we hem hebben ontvangen.
We hopen er in ieder geval wel op meer witte toestellen te ontvangen, maar ik kan geen garantie geven.
Gr.

Stevie
 

betekend dit dat er deze week/vandaag nog nieuwe iphones beschikbaar komen? wacht al een tijdje bij de VF Winkel
 
Bedankt!
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Stevie schreef:
Lisannevdb schreef:
Helemaal mee eens, als ik iedere toezegging had moeten geloven had ik inmiddels wel 6 toestellen gehad in plaats van 0;) Maar ik hoopte dat Stevie deze boodschap wellicht kon bevestigen of ontkennen.
We krijgen iedere week voorraad, maar weten pas wat de voorraad exact inhoud op het moment dat we hem hebben ontvangen.
We hopen er in ieder geval wel op meer witte toestellen te ontvangen, maar ik kan geen garantie geven.
Waar is die nieuwe voorraad van deze week dan..?
Ben nu ook meer dan 4 weken aan het wachten en heb nog steeds geduld, maar als er volgende week wederom geen toestel voor mij is ga ik toch serieus overwegen om te  kijken of ik via andere kanalen/providers een toestel kan bemachtigen.
Stevie, jij doet je stinkende best dus jou valt niets te verwijten,maar het begint onderhand op een soap te lijken.
Zoals ik al in een eerdere post zei, bij mij is mijn einddatum abbo nog steeds 19 Aug. 2012 en heb ik nog steeds mijn SO abbo.
Als ik dus de berichten hier mag geloven kan het voor mij nog wel even duren......:(
nnss

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Stevie ik heb deze vraag al eerder gesteld maar denk dat die er door alle drukte toen bij in is geschoten.
Ik heb op 3/10 de zwarte 16gb besteld maar nu heb ik vorige week geen smsje gehad. Terwijl het lijkt alsof iedereen met hetzelfde toestel dat wel heeft gehad. Zelfs mensen die na mij hebben besteld moet ik mij zorgen gaan maken? Of zijn er meerdere mensen voor wie nog geen zwarte 16 gb beschikbaar is en waren er gewoon niet genoeg bij de laatste levering?
Als laatste wou ik je nog even complimenteren over hoe je dit doet en mensen netjes te woord blijft staan je moet aardig wat geduld hebben!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
nnss schreef:
@Stevie ik heb deze vraag al eerder gesteld maar denk dat die er door alle drukte toen bij in is geschoten.
Ik heb op 3/10 de zwarte 16gb besteld maar nu heb ik vorige week geen smsje gehad. Terwijl het lijkt alsof iedereen met hetzelfde toestel dat wel heeft gehad. Zelfs mensen die na mij hebben besteld moet ik mij zorgen gaan maken? Of zijn er meerdere mensen voor wie nog geen zwarte 16 gb beschikbaar is en waren er gewoon niet genoeg bij de laatste levering?
Als laatste wou ik je nog even complimenteren over hoe je dit doet en mensen netjes te woord blijft staan je moet aardig wat geduld hebben!
Hi,

Als je order zichtbaar is in het systeem en je hebt bijvoorbeeld al een orderbevestiging gehad dan kan het zijn dat jouw toestel gewoon nog niet uitgeleverd is. Het is afhankelijk van in welk kanaal je hebt besteld, wanneer je order verwerkt word etc. We krijgen iedere week nieuwe leveringen, dus misschien dat je niet bij deze lading zat, maar dat je er bij de volgende wel bijzit. Ik kan het helaas niet nakijken....vraag anders voor de zekerheid even na bij de afdeling orderstatus, nummer is ook al meerdere malen op het forum genoemd. Of via twitter of facebook even bij de web care.

Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal!

De eerste unboxing video is binnen!
Kijk hem hier: http://forum.vodafone.nl/t5/Nieuwe-toestellen-en-software/The-Vodafone-Unboxing-Challenge-iPhone-5/m...

Wat vinden jullie ervan?

Kun jij het beter denk je? Verdien jij die Sonos Play:5 en Bridge t.w.v. €448,-?
Maak dan ook een unboxing video en post hem op het forum in het topic van de unboxing challenge!

Ik ben erg benieuwd naar jullie inzendingen!!
MaartenW

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Stevie
 
Ik zie dat de iPhone 5 weer te bestellen is via de Vodafone F&F site.
Is dat niet oneerlijk tegen mensen die nog wachten op hun toestel besteld via de F&F site...? 
We weten inmiddels wel dat nieuwe klanten voor verlengende klanten gaan en de kans bestaat dus dat deze (wederom) voor gaan!
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Zou mooi zijn als er vandaag nog toestellen ontvangen worden, zo ging het vorige week toch ook?
Dan zouden we iig de iPhone volgende week ontvangen lijkt me. maar of er nog een levering komt.... wie weet.
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Tomvantreeck schreef:
Zou mooi zijn als er vandaag nog toestellen ontvangen worden, zo ging het vorige week toch ook?
Dan zouden we iig de iPhone volgende week ontvangen lijkt me. maar of er nog een levering komt.... wie weet.
Vorige week kon ze ons, ik geloof rond de middag, meedelen dat er weer een levering was gearriveerd.
Tot nu toe nog niets van Stevie vernomen betreffende een nieuwe levering.
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Denk dat Stevie druk bezig is met het proberen van informatie ophalen mbt nieuwe levering. We zullen aan de eind van de dag wel zien!
Als ik hem volgende week nog niet heb baal ik ook wel als een stekker, heb geduld.. veel geduld maar opbegeven moment raakt dat ook op. heb eind september mijn iPhone 4 verkocht ivm bestelling van iPhone 5 die een week later geleverd zou worden. Zit nu dus al een maand met een nokia 2 opgescheept zonder muziek, whatsapp ect. begint nu toch wel echt mn strot uit te hangen 😛
 
 
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Tomvantreeck schreef:
Beetje apart ook dat je vraag ignored wordt. Maar denk dat Stevie druk bezig is met het proberen van informatie ophalen mbt nieuwe levering. We zullen aan de eind van de dag wel zien!
Als ik hem volgende week nog niet heb baal ik ook wel als een stekker, heb geduld.. veel geduld maar opbegeven moment raakt dat ook op. heb eind september mijn iPhone 4 verkocht ivm bestelling van iPhone 5 die een week later geleverd zou worden. Zit nu dus al een maand met een nokia 2 opgescheept zonder muziek, whatsapp ect. begint nu toch wel echt mn strot uit te hangen 😛
 
 
 
That sucks, big time!!
 
Wat me net toch is overkomen...!
 
Krijg zomaar 2 mails van Vodafone!
1 betreft de bevestiging van de wijziging van mijn abbo per 4-10-2012, mooi dat ie dan toch nog steeds op een SO staat. :S
De tweede betreft de, tweede, orderbevestiging, ditmaal met een ordernummer en betaal- en abbogegevens.
Ben je stiekem aan het toveren Stevie....?! 😄
Maar wat kan ik hier nu uit opmaken, dat het nog wel ff duurt of dat ik volgende week mijn i5 heb...? 😄 
 
 EDIT:
 
Zie dus net dat mijn abbo is omgezet naar een i5 altijd 55, dit was vanmorgen nog niet, zou het echt zo zijn!! 😄
 
Er staat wel dat ik maar 1GB internet heb, neem aan dat dit 10Gb is maar dat het zo vermeldt wordt bij My Vodafone?
MaartenW

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nickster schreef:
Krijg zomaar 2 mails van Vodafone!
1 betreft de bevestiging van de wijziging van mijn abbo per 4-10-2012, mooi dat ie dan toch nog steeds op een SO staat. :S
De tweede betreft de, tweede, orderbevestiging, ditmaal met een ordernummer en betaal- en abbogegevens.
Ben je stiekem aan het toveren Stevie....?! 😄
Maar wat kan ik hier nu uit opmaken, dat het nog wel ff duurt of dat ik volgende week mijn i5 heb...? 😄 
 
 
Dat is volgens mij een goed teken voor je.
Hoe en wanneer en wat heb je besteld? 
 


Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
MaartenW schreef:
Nickster schreef:
Krijg zomaar 2 mails van Vodafone!
1 betreft de bevestiging van de wijziging van mijn abbo per 4-10-2012, mooi dat ie dan toch nog steeds op een SO staat. :S
De tweede betreft de, tweede, orderbevestiging, ditmaal met een ordernummer en betaal- en abbogegevens.
Ben je stiekem aan het toveren Stevie....?! 😄
Maar wat kan ik hier nu uit opmaken, dat het nog wel ff duurt of dat ik volgende week mijn i5 heb...? 😄 
 
 
Dat is volgens mij een goed teken voor je.
Hoe en wanneer en wat heb je besteld? 
 


Ik heb op 4 Oktober rond 10.00 telefonisch icm. verlenging de witte i5 besteld.
De dag erna de standaard orderbevestiging gehad en daarna alleen nog de sms-jes die een ieder hier heeft gehad betreffende de minimale voorraad.
Kika

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@stevie  zo vlak voor het weekend toch nog maar eens een poging gewaagd om bij de orderstatus te informeren naar mijn iphone.
de mevrouw in kwestie wist mij te vertellen dat de iphone verzonden zijn naar gls, alleen een 5000 nummer en/of pakketnummer was volgens haar niet te traceren.
metb welke argumenten ik ook kwam, mevrouw hield voet bij stuk dat ze niks voor mij kon betekenen en ik maar gewoon moest afwachten, en anders maar weer terug moest bellen.
dit moet toch niet kunnen??!!  elke order die er bij jullie doorheen gaat en wordt verstuurd zit toch gewoon een nummer aan gekoppeld?
misschien kan jij mij hier mee helpen, want die collega's op de orderstatus bakken er niet veel van zo!
MaartenW

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
 
Nickster schreef:
Ik heb op 4 Oktober rond 10.00 telefonisch icm. verlenging de witte i5 besteld.
De dag erna de standaard orderbevestiging gehad en daarna alleen nog de sms-jes die een ieder hier heeft gehad betreffende de minimale voorraad.
Blij voor jou, (wederom) teleurgesteld in Vodafone....
hier een 2 okt. verlenging F&F, witte iPhone, geen nieuws....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic