Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Eli

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, ik zit in precies dezelfde situatie. Het lijkt me dan ook gepast van Stevie of Vodafone om hier netjes op te reageren. Aldus een verzoek.

Ik heb op de 29e mijn witte Iphone besteld, er stond toen op de website dat deze, in tegenstelling tot de zwarte, DIRECT LEVERBAAR zou zijn. Ik kan meedelen dat ik nog nooit een product zo direct heb ontvangen.
 
Verder betaal ik simpelweg te veel voor mijn abbonement. Mijn oude abbonement zou aflopen op 21 Oktober, maar ik betaal er nog steeds voor zonder het voordeel van een nieuw toestel. 
 
Het lijkt mij dan ook, niet meer dan redelijk dat Vodafone compenseert voor deze onnodige kosten. Want zover ik weet stond er niet bij de aankoop dat ik het risico zou lopen om onnodig extra kosten te maken.
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Vervelend om te horen dat zelfs mensen die op 28 sep de witte versie besteld hebben nog geen iPhone hebben mogen ontvangen.
Nog steeds vraagtekens voor het feit dat deze zo weinig geleverd zijn..aangezien er in verhouding zo weinig wit besteld is.
Maar we zullen zien. trouwens voor de gene waarvan zijn nieuwe "duurdere" abbo is ingegaan, je komt dan in aanraking voor een coulance regeling, dit betekend dat je het verschil van nieuw-oud abbo terug kunt vragen. indien je nog geen iphone 5 ontvangen hebt natuurlijk!
 
succes allemaal;)
Bananacupcake

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Beste mensen,

Na mijn klacht op dit forum werd ik direct gecontacteerd door Eric van het webcare-team. Hij beloofde zijn best te doen, en raad eens...
Vandaag werd mijn iPhone 5 White 16 GB afgeleverd.
 
Topservice van Eric, waar de telefonische klantenservice 3 maanden over heeft gedaan lost Eric binnen 2 dagen even op.
 
Moraal van dit verhaal: het webcare-team doet er alles aan om de klant tevreden te stellen.
 
+ one happy customer.
 
Thanks Eric!
M92

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zojuist een email met orderbevestiging en ordernummer gekregen. Heb 1 oktober online besteld iphone 5 white 16GB. Betekend die email dat er schot in de zaak zit??
RosesAreRed

Gedreven Meedenker
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
chromeeh schreef:
RosesAreRed schreef:
Vandaag eindelijk de orderbevestiging binnengekregen....Jammer alleen dat de orderstatus nog steeds niet te checken is.
 
In de mail heb ik een ander order nummer gekregen (deze wijkt af van m'n initiële order nummer.
Misschien zit het daar wellicht in?
 
Dit pas het eerste ordernummer die ik gekregen heb. Ik heb geen idee. Ach er zit in ieder geval weer iets beweging in! 🙂
 
RosesAreRed

Gedreven Meedenker
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
M92 schreef:
zojuist een email met orderbevestiging en ordernummer gekregen. Heb 1 oktober online besteld iphone 5 white 16GB. Betekend die email dat er schot in de zaak zit??
Hier precies hetzelfde!
 
Thrust

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net iPhone binnen 😄 alleen beetje zonde dat wifi defect is 😞 contact gehad met applecare en die bevestigde dat. 😞 afspraak gemaakt met genius bar in Apple store Amsterdam en hopelijk kunnen ze hem meteen omwisselen. maar goed dat er 10gb data bij zit dan 😉
 
 
x0xlaura

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
RosesAreRed schreef:
M92 schreef:
zojuist een email met orderbevestiging en ordernummer gekregen. Heb 1 oktober online besteld iphone 5 white 16GB. Betekend die email dat er schot in de zaak zit??
Hier precies hetzelfde!
 
Ik ook! precies het zelfde, ook 1 oktober besteld iphone 5 white 16GB en een mail gehad!
Hopelijk krijgen wij hem deze week nog en anders volgende week! 😄
wessel145

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik hoor van mensen dat ze allemaal bevestigingen krijgen. betekend dit dat er weer toestellen beschikbaar komen?
ik heb mijn i5 16gb zwart gereserveerd in de winkel
Gulbahar

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nouuu ik begin wel pissig te worden 😞 30-9 besteld i phone wit 16G en nog niksss!
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Mooi om te horen dat 1 okt. groep emails krijgt, ik zelf nog niet maar heb dan ook 2 okt. besteld.
of zal dit liggen aan het feit dat ik telefonisch verlengt heb?
Hoop dat de gene van vóór 1 okt ook een email hebben gekregen.
 
btw; wat stond er in de email?
Gulbahar

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja dat hoop ik ook, ik vind het wel erg merkwaardig dat mensen die later dan ik heb besteld VIA DEZELFDE KANAAL bestellen hun toestel eerder ontvangen. Ik heb gewoon geen mail geen sms over de stand van zaken. ik wacht al zo lang! Gewoon hartstikke gemeen vind ik dit..
RosesAreRed

Gedreven Meedenker
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tomvantreeck schreef:
Mooi om te horen dat 1 okt. groep emails krijgt, ik zelf nog niet maar heb dan ook 2 okt. besteld.
of zal dit liggen aan het feit dat ik telefonisch verlengt heb?
Hoop dat de gene van vóór 1 okt ook een email hebben gekregen.
 
btw; wat stond er in de email?
 
Ik heb ook telefonisch verlengd en heb een mail gehad dus daar ligt het niet aan. Bij stond er alleen een orderbevestinging in en dat mijn abbo omgezet gaat worden tzt. Meer niet, nog niets over een levering oid.
 
RosesAreRed

Gedreven Meedenker
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit stond erin:
 
Wat fijn dat je weer voor ons hebt gekozen. Hieronder vind je de gegevens van je contractverlenging.* Zodra we het abonnement wijzigen sturen we je een e-mail met alle informatie.
Je krijgt ook een e-mail over de levering van je nieuwe toestel.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.
 
Verder een ordernummer, verwachte omzetdatum abbo(staat bij mij op 1-10), en nog wat persoonlijke gegevens.
Of het heel veel betekent weet ik niet maar het valt wel op.
JornZ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag met mijn iPhone 5 welke defect was geleverd door VF op pad geweest naar de Apple Store in Amsterdam. Daar ben ik netjes geholpen en heb een refurb gehad. Al met al heeft dit me een hoop tijd gekost maar ik heb wel een werkende iPhone nu.
 
Ik ben echt totaal niet te spreken over de KS van Vodafone in dit geval. De enige optie die ze je bieden is terugsturen met annulering als je een defect toestel geleverd krijgt en de mededeling dat je een nieuwe order moet plaatsen wat helemaal niet kan op dit moment. Dus allemaal fingers crossed jongens en meisjes, want als jij een rotte appel hebt (haha leuke woordspeling) dan laat VF je mooi in de kou staan!
 
*gal spuwen uit*
ShadiErfani

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Stevie
 
Hahaha elke dag kijk ik of stevie mijn vragen beantwoordt heeft, alsof ze een soort celebrity is die op me replied en ik dan helemaal door het dolle aan iedereen ga laten zien dat STEVIE mij heeft 'gementioned'.
 
Ik heb vandaag na 4 weken niks gehoord te hebben van vodafone eindelijk weer eens een mailtje mogen ontvangen. Ik kreeg een orderbevestiging en mijn abonnement zou binnenkort omgezet worden. Ik heb geen telefoon dus ik ben afhankelijk van de mailtjes die ik ontvang. 
 
Betekent dit e-mailtje dat er een toestel is gekoppeld aan mijn abonnement? En kan ik deze week of volgende week mijn witte iPhone 5 16 Gb verwachten? 29-9 besteld via Friends&Family.
 
Groetjes Shadi
EbamG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na wekenlang het forum gevolgd te hebben, nu zelf ook maar aangemeld. Heb op 2 oktober jl mijn abonnement verlengd incl Iphone 16 Gb wit. Hierop heb ik op 3 oktober een orderbevestiging ontvangen via de mail en sindsdien is het, zoals bij zo velen, wachten op...... Hoewel ik daar goed mee kan leven verbaasde ik met zojuist toch over het volgende:
 
Na ingelogd te zijn via MyVodafone kreeg ik tot vorige week nog bij de optie 'verlengen' een orderstatus pagina te zien (begrijpelijk want ik had immers al verlengd). Zojuist kreeg ik echter gewoon weer de mogelijkheid om mijn contract te verlengen waarbij ik zelfs ook gewoon een Iphone 5 kon bestellen (dit terwijl de online verkoop stil zou liggen volgens de gegevens op dit forum). Nu vraag ik dan ook echt af of mijn verlenging om wat voor reden dan ook verwijderd is. Dit zou enerzijds goed uitkomen, want dan ga ik via een ander kanaal wel verlengen, maar anderzijds is het natuurlijk erg vreemd en zit ik we,licht tot Sint Juttemis op mijn telefoon te wachten.
 
Ben beniewd of meer personen inmiddels opnieuw hun abonnement kunnen verlengen via My Vodafone en daarbij ook gewoon voor de Iphone 5 kunnen kiezen.
 
Evert
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
EbamG schreef:
Na wekenlang het forum gevolgd te hebben, nu zelf ook maar aangemeld. Heb op 2 oktober jl mijn abonnement verlengd incl Iphone 16 Gb wit. Hierop heb ik op 3 oktober een orderbevestiging ontvangen via de mail en sindsdien is het, zoals bij zo velen, wachten op...... Hoewel ik daar goed mee kan leven verbaasde ik met zojuist toch over het volgende:
 
Na ingelogd te zijn via MyVodafone kreeg ik tot vorige week nog bij de optie 'verlengen' een orderstatus pagina te zien (begrijpelijk want ik had immers al verlengd). Zojuist kreeg ik echter gewoon weer de mogelijkheid om mijn contract te verlengen waarbij ik zelfs ook gewoon een Iphone 5 kon bestellen (dit terwijl de online verkoop stil zou liggen volgens de gegevens op dit forum). Nu vraag ik dan ook echt af of mijn verlenging om wat voor reden dan ook verwijderd is. Dit zou enerzijds goed uitkomen, want dan ga ik via een ander kanaal wel verlengen, maar anderzijds is het natuurlijk erg vreemd en zit ik we,licht tot Sint Juttemis op mijn telefoon te wachten.
 
Ben beniewd of meer personen inmiddels opnieuw hun abonnement kunnen verlengen via My Vodafone en daarbij ook gewoon voor de Iphone 5 kunnen kiezen.
 
Evert
Ik heb niet de optie om te verlengen, bij mij is de eindstand van mijn abbo tijdelijk niet beschikbaar.
Tevens zijn mijn tegoed en verbruik dit moment niet beschikbaar,ze werken aan een oplossing....
Ben benieuwd wat dit nu weer betekent Gefrustreerde robot
Kika

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
29 sep besteld, geen mail hier! zijn nu bijna 5 weken verder... mag toch echt hopen dat ik erbij zit deze keer!@stevie kunnen wij nog voor het weekend een update verwachten over de witte 16 g? 
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Hoi evert,
 
Ik heb ook 2 okt. mijn abbo verlengt met een wiite 16GB (telefonisch)
heb even voor je gekeken wat er bij mij staat maar er staat nog steeds:
 
Log in om de status te bekijken

  • Ordernummer: *
Vul je postcode en huisnummer of je e-mailadres in:*

  • E-mailadres:
(niet dat ik hier iets aan heb want heb nog steeds geen order nr ontvangen 😉
 
@ nick ik kan mijn tegoed ook niet opvragen, zal wel een tijdelijke storing zijn.  groetjes;)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic