Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Heb nog geen sms/mail of iets ontvangen hoor. denk wel dat een aantal deze deze week gaan ontvangen zoals stevie melden.
(hoop temindste dat het over deze week gaat;)
Ramonp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik sta al 5 weken lang als tweede op de wachtlijst in een Vodafone winkel voor de Iphone 5 , 32GB WHITE.
Echter, heb ik nog steeds geen bericht ontvangen en lees ik dat er problemen zijn met de levering van de Witte versies.
 
Maar laatst was ik in de winkel en toen zei die medewerker: Volgens mij heb ik jou gebeld of je een zwarte 32GB wilde, dus wil je die?
Ik keek raar op want ik had gezien dat er nog min 9 mensen voor de 32GB zwart op de lijst stonden, dus heb weinig vertrouwen in het handelen van de medewerkers in deze winkel.
 
Nu zit ik te twijfelen om hem online te bestellen en een abbonoment af te sluiten online.
 
Kan iemand mij adviseren wat verstandiger is ?
Gulbahar

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
jazeker 30-9 telefonisch besteld. Witte 16GB en geen sms nog niets gehoord. 

@stevie ik had een vraagje. Mijn huidig abonnement loopt 9 november af. Wat zal er gebeuren als ik dan nog geen toestel heb ontvangen? Ik ben namelijk niet van plan om alvast een duur abonnement te gaan betalen terwijl ik geen toestel heb ontvangen!
Jeuf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn witte iphone 16gb 24-9 besteld en vorige week gehoord dat het nog wel 3 tot 8 weken kon gaan duren. Toen ik vroeg waar dit op sloeg konden ze mij alleen vertellen dat ik maar moest afwachten... Zit je dan al met een maand nieuwe abbo en geen telefoon!
bekkersjunior

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bekkersjunior schreef:
2 nov black 16 gb besteld, nieuwe klant nieuw nummer.
 
vandaag ontvangen!
Ik neem aan 2 oktober, anders wil ik weten hoe je dat gedaan hebt !
En met mij heel veel anderen lijkt mij.
Gr.
Stevie
 
Haha ja ik kan idd niet toveren.... bedoelde 2 oktober!
maruuuk

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kika schreef:
Ik hoop toch stiekem wel bij deze batch met witte iphones te zitten! 😉
29 sept, telefonisch besteld.. verlening vf abbo.
 
Zijn er nog veel mensen van de pre order die op een witte 16g zitten te wachten?
Jepp! 26-9 besteld 😉
maruuuk

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tomvantreeck schreef:
Heb nog geen sms/mail of iets ontvangen hoor. denk wel dat een aantal deze deze week gaan ontvangen zoals stevie melden.
(hoop temindste dat het over deze week gaat;)
Ben bang van niet...of er zou vandaag nog een levering binnen moeten komen bij vf...anders hadden we allang sms gehad. Ks medwerker vertelde dat er op dit moment geen witte 16gb's op voorraad zijn bij hun....
jm-wijnholds

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gister na veel moeite eindelijk een zogenaamd 5000-nummer weten te achter halen. Ik heb 3 oktober besteld en heb afgelopen vrijdag een smsje gekregen dat het toestel binnen een week geleverd gaat worden. Dat is mooi!
 
Heeft iemand een idee waar je dat 5000-nummer bij GLS kunt gebruiken? Via de track&Trace van GLS krijg ik niets terug.
kelley

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb ook nog niets gehoord helaas, op 3 oktober een witte 16GB besteld. 😞
chromeeh

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
jm-wijnholds schreef:
Ik heb gister na veel moeite eindelijk een zogenaamd 5000-nummer weten te achter halen. Ik heb 3 oktober besteld en heb afgelopen vrijdag een smsje gekregen dat het toestel binnen een week geleverd gaat worden. Dat is mooi!
 
Heeft iemand een idee waar je dat 5000-nummer bij GLS kunt gebruiken? Via de track&Trace van GLS krijg ik niets terug.
 
Volgens mij moet je bellen met GLS, en dan kunnen ze het checken voor je 🙂
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
RobertvdMeijden schreef:
Stevie dus niet hoe het in de sms stond en houd vf zich weer niet aan de afspraken en hou krijg je daar dan bericht over
In de sms van vrijdag stond dat we verwachten binnen een week te kunnen uitleveren, ware het niet dat we zondag een interne storing hebben gehad, waar we op het forum hier ook over berichten, waardoor enkele systemen eruit hebben gelegen. Systemen die ook nodig zijn voor het verwerken van orders. We doen onze uiterste best om zo snel mogelijk uit te leveren.

Van de uitlevering zelf krijg je of bericht doordat je gebeld word voor een afleverafspraak (bij nieuwe klanten) of GLS staat opeens voor de deur.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Gulbahar schreef:
jazeker 30-9 telefonisch besteld. Witte 16GB en geen sms nog niets gehoord.

@stevie ik had een vraagje. Mijn huidig abonnement loopt 9 november af. Wat zal er gebeuren als ik dan nog geen toestel heb ontvangen? Ik ben namelijk niet van plan om alvast een duur abonnement te gaan betalen terwijl ik geen toestel heb ontvangen!
Dan kun je altijd even met de klantenservice bellen dat ze het abonnement nog niet omzetten, of crediteren omdat je een iPhone abonnement betaald, maar nog geen abonnement hebt ontvangen mocht dit het geval zijn.

maruuuk

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
chromeeh schreef:
jm-wijnholds schreef:
Ik heb gister na veel moeite eindelijk een zogenaamd 5000-nummer weten te achter halen. Ik heb 3 oktober besteld en heb afgelopen vrijdag een smsje gekregen dat het toestel binnen een week geleverd gaat worden. Dat is mooi!
 
Heeft iemand een idee waar je dat 5000-nummer bij GLS kunt gebruiken? Via de track&Trace van GLS krijg ik niets terug.
 
Volgens mij moet je bellen met GLS, en dan kunnen ze het checken voor je 🙂
Dan moet je ook een pakketnummer hebben,alleen aan het 5000 nummer heb je nog niks,helaas. Ik heb het gister ook gehad , gls gebeld maar kunnen niks met alleen t 5000 nummer.
MaartenW

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Goedemorgen allen
 @Stevie is er (intern) alweer gecommuniceerd wanneer er een nieuwe levering komt?
Update mbt witte 16GB toestellen?

Bedankt en werkse!
x0xlaura

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al schreef:
Jij 2 Okt. 16 gb wit besteld? En al 'n sms of mail gehad? Ik heb nl. 4 okt. 16 gb wit besteld! Nog helemaal niks gehoord!!
Ik heb hem 1 okt 16 gb wit besteld ook nog niks gehoord, dus kalm aan hea!
Jordyvannies

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Scans
Datum Tijd Depot Land Handeling Status/Info
31-10-2012 00:29 Wijchen (6500) Nederland Vertrek
31-10-2012 07:57 Elsloo (6000) Nederland Aankomst
31-10-2012 08:58 Elsloo (6000) Nederland Bestel

Iemand bekend met de benamingen? Bestel?
jm-wijnholds

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
maruuuk schreef:
chromeeh schreef:
jm-wijnholds schreef:
Ik heb gister na veel moeite eindelijk een zogenaamd 5000-nummer weten te achter halen. Ik heb 3 oktober besteld en heb afgelopen vrijdag een smsje gekregen dat het toestel binnen een week geleverd gaat worden. Dat is mooi!
 
Heeft iemand een idee waar je dat 5000-nummer bij GLS kunt gebruiken? Via de track&Trace van GLS krijg ik niets terug.
 
Volgens mij moet je bellen met GLS, en dan kunnen ze het checken voor je 🙂
Dan moet je ook een pakketnummer hebben,alleen aan het 5000 nummer heb je nog niks,helaas. Ik heb het gister ook gehad , gls gebeld maar kunnen niks met alleen t 5000 nummer.
Ah oke, dank je wel! Ik merk het al, gewoon blijven afwachten dus! Wel jammer en raar dat je niet gewoon een mailtje vanuit Vodafone krijg met een Track&Trace-nummer. Scheelt hun ook veel werk lijkt me. #Fail!
Thrust

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Stevie,
 
Ik heb net gebeld met de klantenservice waar je order status kan opvragen 0800 0200 043 en die vertelde mij dat nog geen telefoon beschikbaar is voor mij terwijl ik wel een sms heb gehad die dat wel suggereert op vrijdag. Is dat een fout op de klantenservice of in hun systeem of lopen zaken verkeerd of is er een andere oorzaak?
 
ik zou namelijk wel wat duidelijkheid hebben.
 
groetjes
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Fout van klantenservice, je kunt je vragen nog beter aan je opa stellen ben ik bang.
a-dekroon

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
goedenmorgen allemaal,
 
net weer met ks gebeld en die hebben geen 5000 nummer voor me ze zei omdat er geen toestel gekoppeld is
 
stevie hoe kan dit stevie??? er is toch wel een toestel aan mij gekoppeld als ik de sms heb gehad kun je me even verin toelichten hoe dit kan en hoe het nu is???
 
groetjes ayoub de kroon
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic