Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
vlemee

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@stevie,
 
 Heb bericht ontvangen van vf, dat ze een levering hebben ontvangen en dat mijn iPhone erbij zit en dat ik geen actie hoef te ondernemen.
 Ben zelf al klant van vf, krijg ik dan nog wel bericht, over wanneer ze hem komen leveren of doen ze daar niet meer aan?
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
vlemee schreef:
@stevie,
 
 Heb bericht ontvangen van vf, dat ze een levering hebben ontvangen en dat mijn iPhone erbij zit en dat ik geen actie hoef te ondernemen.
 Ben zelf al klant van vf, krijg ik dan nog wel bericht, over wanneer ze hem komen leveren of doen ze daar niet meer aan?
Nope. Beste wat je kan doen is 5000 nummer opvragen bij klantenservice, en bij GLS kan je dan navragen welke dag ze komen 🙂
Bananacupcake

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Bananacupcake schreef:
Ik heb net 1 uur en 43 minuten met de klantenservice aan de lijn gehangen, en nogsteeds geen gepaste oplossing.
Nog nooit in mijn leven heb ik zo het gevoel gehad totaal in de zeik genomen te worden.

Ik zit inmiddels met mijn handen in het haar, en heb het gevoel dat ik totaal niet serieus genomen wordt en ik heb dus geen idee hoe lang het duurt voordat m'n toestel daadwerkelijk hier is. Mijn HTC Desire HD's uit/aan-knop heeft het inmiddels ook begeven dus ik moet met de kracht van duizend zonnen dat ding aan en uit meppen, wel even fijn na zo'n gesprek van 1 uur en 43 minuten.

3 maanden geduld heeft me tot nu toe niks opgelevert, what's next?

Ik lees hier duidelijk een verhaal van iemand die spijt heeft van de aanschaf van zijn Iphone 4s en nu iedereen de schuld gaat geven dat hij nog steeds geen Iphone 5 heeft gekregen. Als ik medewerker van KS was geweest had je genoegen kunnen nemen met een nieuwe 4s welke volgens mij gewoon op voorraad liggen bij Vodafone.

Voor nu zit er niets anders op dan wachten tot je aan de beurt bent!

Je leest het verhaal van iemand die al 3 maanden aan het lijntje gehouden wordt.
Denk je dat ik zit te wachten op 3 defecte/gebruikte toestellen?
Als ze me meteen de eerste keer een goedwerkende 4S hadden gestuurd was er geen probleem geweest.

En spijt? Ik heb de 4S nog geen dag kunnen gebruiken, dus ik zou niet weten waarvan.

En begin maar nooit een bedrijf als dat jou methodiek is, na meerdere **bleep**-ups mag je wel wat coulance verwachten en een iPhone 5 lijkt mij dan ook gewoon op z'n plaats.
bk

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou de kleur van je iPhone veranderen is dus wel mogelijk, dat is bij mij namelijk ook zo gegaan. Ik heb 29-9 een witte besteld omdat deze wel op vooraad was volgens een telefoniste en volgens de online shop. Bovendien overtuigde zij mij dat de achterkant van de zwarte eerder zou bekrassen. Toen uiteindelijk bleek dat ik toch nog wel even (lees een week) moest wachten, heb ik gebeld om toch een zwarte te bestellen, want op die zwarte zou ik ook zolang moeten wachten. Dat kon en er is mij beloofd dat de bestelddatum niet zou veranderen. 

Ik wil hiermee niet zeggen dat het bestelproces ineens vloeind verloopt. Ik heb namelijk afgelopen week EINDELIJK een ordernummer ontvangen van de Facebook Crew. Nu ik mijn orderstatus wil opvragen zie ik nog altijd een witte iPhone staan.. 
Al-Itejawi

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik lees aan je verhaal dat je het allemaal hebt kunnen regelen VOORDAT de telesales en online sales op slot gingen. Toen kon het nog. Nu niet meer. Als je nu de kleur wilt wijzigen, anulleren ze je bestelling en plaatsen ze een nieuwe bestelling. Ow, wacht, die kunnen ze niet plaatsen...
maarten141

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Heeft er iemand info over hoe het gaat met de nano sim, wordt deze bij de telefoon geleverd of appart, 28 sept 16gb wit met verlenging besteld, wel bevestiging etc maar tot nog toe nano simnen geen telefoon, telefoon hoop ik vam de week maar hoe zit hte met de sim?
Rene-M

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag ook bericht gehad wordt deze week geleverd contract verlengd op 8 oct via de VF site, zwart 16gb. Veel sterkte aan de gene die nog niets hebben ontvangen. 
Xii

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Is het wel verstandig om GLS te gebruiken voor het bezorgen? Als ik iets moet versturen zal ik in ieder geval nooit GLS gebruiken:
 
Ik kom vanavond thuis na het werken en meteen kijken of er een briefje ligt dat GLS langs is geweest...helaas geen briefje, dus GLS zal wel niet geweest zijn 😞
 
Gaat rond 20:15 de deurbel.....een late bezorger van GLS misschien?...nee, de buurman met een pakketje...heeft GLS de iPhone (64GB, zwart, besteld 27-09, F&F ambasador) afgegeven bij de buren zonder een briefje bij mij in te gooien!...ben ik blij dat ik een goed contact heb met de buren 😄
 
Morgen de nano sim (meegeleverd) maar eens activeren en de iPhone 5 eindelijk gaan gebruiken 🙂
 
Xii
 
 
vlemee

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb al wel bericht gehad van VF dat de telefoon binnen hebben en binnen een week gaan leveren.
Maar bij mijn orderstatus staat nog steeds in behandeling. Hoe zit dit nu?
 
bk

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ahh dat zal het dan zijn, ik heb hem geloof ik 4 oktober veranderd.
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Ik HOOOOP echt dat deze week wat wit geleverd wordt.....
 
 
rikclaessens

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Zijn er al mensen die de iPhone in een Vodafone winkel hebben besteld en het toestel ontvangen hebben? Ik heb zelf in Heerlen besteld en daar zeiden ze dat ik eerste op de lijst stond voor de zwarte 32 GB. Nu stond er vorige week op het forum dat er iPhones aan de winkels zouden worden uitgeleverd en ik heb ook gezien dat er mensen een zwarte 32 GB ontvangen hebben. Dus ik had eigenlijk verwacht aan het begin van deze week een telefoontje te krijgen van de Vodafone winkel...
 
mvg,
 
Rik
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
ik ben twee keer gebeld door de Vodafone winkel te Nijmegen dat ik mijn iPhone op kon halen.
Helaas kon dit niet ivm telefonisch bestelling (dit zou "sneller" zijn)
Er zijn dus bij sommige winkels iPhones beschikbaar...succes;)
Al-Itejawi

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer heb je de bestelling in de winkel geplaatst? 
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hopelijk komt Stevie snel met een update over de witte i5.
De koper van mijn i4 zit er ook om te springen, kan ik hem tenminste wat meer info verstrekken over wanneer hij zijn iPhone heeft.
 
Nicky.
maarten141

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Net bericht gehad na afgelopen woensdag de vraag gesteld te hebben hoe het met de sim en WITTE iphone was. Ik heb 28 sept besteld, en nu dan eindelijk bericht dat begin volgende week mijn WITTE Iphone uitgeleverd gaat worden!
Hiervan uitgaande moeten dus van de week WITTE iphones binnenkomen!!
maruuuk

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
maarten141 schreef:
Net bericht gehad na afgelopen woensdag de vraag gesteld te hebben hoe het met de sim en WITTE iphone was. Ik heb 28 sept besteld, en nu dan eindelijk bericht dat begin volgende week mijn WITTE Iphone uitgeleverd gaat worden!
Hiervan uitgaande moeten dus van de week WITTE iphones binnenkomen!!
 
mail of sms gehad, of dit via de klantenservice gehoord?
ik heb 26 sept besteld maar nog niks vernomen.
maarten141

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
woensdag per mail gevraagd aan klantenservice, nu vandaag antwoord per mail met het bericht over levering begin volgende week
maarten141

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
woensdag per mail gevraagd aan klantenservice, nu vandaag antwoord per mail met het bericht over levering begin volgende week
wbolk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu het relaas van jullie allemaal te hebben gelezen op dit forum, ga ik mij hier ook maar eens in mengen.
 
3 oktober heb ik besteld en afgelopen vrijdag een sms ontvangen dat de telefoon geleverd zou worden binnen een week. Wat mij tegen het zere been stoot, is de communicatie vanuit Vodafone richting de klanten. Met pijn en moeite hebben enkele klanten hun ordernummer weten te achterhalen maar, helaas ik het mij niet gelukt. Ow jawel, gisteren kreeg ik een of andere ATG nummer waar ik bij GLS kon navragen wat de status is, maar bij GLS komt dit nummer niet voor.
 
Ik nog maar een keer met de KS gebeld en na een half uur kreeg ik weer een mannetje aan de telefoon, hij zei je krijgt pas nummer als jouw orderbevestiging naar jouw mail is verstuurd. Nou dan kon dat heel lang duren, wat blijkbaar hadden ze een verkeerd emailadres genoteerd.
 
De arrogantie van de medewerkers van KS is echt het toppunt. Ik kan best begrijpen dat VF niks kan er aan doen dat Apple te weinig levert, maar je kan toch pas telefoon inplannen naar aanleiding van het aantal geleverde toestellen? De medewerkers van KS praten langs elkaar heen en als klant moet je maar wachten, want ja wat maakt het de medewerkers van de KS uit?? Niet daarbij nadenkend dat wij als klanten er wel voor zorgen dat de medewerkers van de KS maandelijks hun centjes op hun bankrekeningnummer gestort krijgen.
 
Ik zal vanavond weer proberen te bellen naar mijn status, want onderhand krijg ik het idee dat er zowat van opzet sprake is. Dit is geen beste reclame voor de KS van Vodafone, welke voorheen zeer correct en netjes was! Naast dit verhaal, wel mijn complimenten voor Stevie, goed werk!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic