Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Bluedevil

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
me nummer portering is eindelijk nu goed gegaan.
voor de zekerheid me oude provider gebeld en deze gaven aan dat het nu wel goed gekeurd is.
heeft nu dik een maand geduurd na de aanvraag op 29-09-2012 maar op 26-11-2012 word hij eindelijk geporteerd.
nu alleen de iphone nog en hopen dat nu wel alles goed blijft gaan.
 
 
sjoerd76

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste stevie,
 
ik heb op 28-9 een verlenging aangevraagd met een iphone 5, de volgende dag een bevestiging gekregen en een aantal weken later een contract wijziging. Ik begrijp dat er problemen zijn met de vraag en levering van de telefoons. Maar als ik op dit forum lees dat er mensen die ook een verlenging hebben aangevraagd maar pas op 3, 4, 5 en zelf 10 oktober begin ik het wel een beetje raar te vinden. Zou je mij uit kunnen leggen hoe dit zit. Ik kan me nog voorstellen dat er verschil is bij nieuwe klanten hoewel ik dit wel een beetje raar vind. Maar als je allemaal onderdeel bent van de zelfde groep, namelijk verlenging zou het toch "first in first out" moeten zijn??????
 
sjoerd
kimh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Arina, ik heb u een pb gestuurd...
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
marijn21 schreef:
*knip*

Hier zelfde verhaal....
Net met de ks gebeld en die zeiden dat er nog geen telefoon gekoppelt was.
Wel vrijdag een smsje gehad.

Ze hoopte dan ook dat mijn telefoon bij de nieuwe lading zou zitten die deze week kwam, maar dit wist ze ook niet zeker.

Stevie jij geeft net aan dat de nieuwe iphones die deze week binnen gaan komen, weer voor een nieuwe groep mensen zijn... Maar waar is dan mijn iphone..

Wordt behoorlijk moe van vodafone, niks klopt van wat er gezegt wordt......


Als je een sms hebt gehad dan zal jouw telefoon deze week jouw kant opkomen, zoals vermeld in het smsje.

maruuuk

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dAVYYY schreef:
lol!!!!
 
k zit lkkr blij thuis haha

heb op 8-10 besteld verlenging via de site
diezelfde dag 2 mails gehad met orderbevestiging
niks geen sms of iets gehad en net de gls aan de deur 😄
dus k heppum!

succes allemaal 😉
Wel een ZWARTE mag ik hopen ?
 
dAVYYY

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
maruuuk schreef:
dAVYYY schreef:
lol!!!!
 
k zit lkkr blij thuis haha

heb op 8-10 besteld verlenging via de site
diezelfde dag 2 mails gehad met orderbevestiging
niks geen sms of iets gehad en net de gls aan de deur 😄
dus k heppum!

succes allemaal 😉
Wel een ZWARTE mag ik hopen ?
 
neee een witte 16gb
 
haha nee gein n zwarte ja!
maar k heb nooit n sms en/of mail gehad 😛
en t unboxing filmpje komt er lekker niet haha
k heb maar 1 arm ter beschikking vanwege operatie;)
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Al-Itejawi schreef:
Kan de Belcompany mij dezelfde korting geven als de telesales? Wel toch, ervan uitgaande dat de BC een dochterbedrijf is van de KPN?

@Stevie: kun jij mij misschien hier wat meer over vertellen?
Belcompany is een dochterbedrijf van Vodafone bedoel je 😉
Zij kunnen over het algemeen dezelfde aanbiedingen leveren als de Vodafone winkels, er kan echter veschil zitten tussen de winkel en bijvoorbeeld online, de kanalen kunnen dus wel onderlinge verschillen hebben in aanbieding.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
sjoerd76 schreef:
beste stevie,

ik heb op 28-9 een verlenging aangevraagd met een iphone 5, de volgende dag een bevestiging gekregen en een aantal weken later een contract wijziging. Ik begrijp dat er problemen zijn met de vraag en levering van de telefoons. Maar als ik op dit forum lees dat er mensen die ook een verlenging hebben aangevraagd maar pas op 3, 4, 5 en zelf 10 oktober begin ik het wel een beetje raar te vinden. Zou je mij uit kunnen leggen hoe dit zit. Ik kan me nog voorstellen dat er verschil is bij nieuwe klanten hoewel ik dit wel een beetje raar vind. Maar als je allemaal onderdeel bent van de zelfde groep, namelijk verlenging zou het toch "first in first out" moeten zijn??????

sjoerd
Zoals ik al eerder aangaf kunnen mensen die voor 01-10-2012 besteld hebben mij een privébericht sturen als het om een zwarte iPhone 5 gaat. Hierin naam, telefoonnummer, typte toesten vermelden, besteldatum, kanaal van bestelling en ontvangen communicatie.
Deze gegevens stuur ik door ter controle.
M92

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nog steeds geen nieuws over de 16GB white.. ben nu 4 weken aan het wachten..
Stevie? kun je bevestigen dat er bij de volgende levering wel witte iphones bijzitten? of kan het ook nog wel 3 weken duren
voordat er witte iphones bijkomen? is het echt zo verschillend elke keer? dan meer zwart en dan meer wit? 
littlone

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vrijdag 26 oktober een sms gehad dat mijn ipgone 5 wit 64 gb deze week binnen komt.
Geen ordernummer ontvangen of 5000 nr. Dus vandaag klantenservice gebeld dat er nog geen ordernummer is en geen 5000 nummer omdat dat eerst gekoppeld moet worden.
Dat is toch allang gekoppeld lijkt me? Anders weten ze toch ook niet dat die van mij binnen is, zoals in de sms staat beschreven.
 
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hey allemaal,

Door die storing in onze systemen heb ik momenteel nog steeds geen inzicht in de orders, wat verstuurd is en wat niet, wat verwerkt is en hoe het gaat met de witte toestellen. Er waren er een aantal binnengekomen die verwerkt kunnen worden, maar ik kan geen status nazoeken. Sorry voor het ongemak, dit is geen handige timing natuurlijk, maar tja we kiezen er zelf natuurlijk ook niet voor.

Ik blijf vragen en wachten tot ik nieuws heb.... kom zo snel ik iets weet erop terug bij jullie!
Rineke3okt32GBb

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb de iPhone net van GLS ontvangen.
Mijn orderstatus stond sinds vorige week vrijdag ofzo op afgerond. Ik had op 3 okt een verlenging via de site gedaan en 15 oktober was mijn abonnement ingegaan. Heb GEEN smsje gehad en na met de afdeling verkoop gebeld te hebben zaterdag vanwege de status op de site kreeg ik te horen "hardware verzonden".
Nou dat klopt dus. Jammer voor de gebrek aan communicatie maar ben blij dat ik van al die toestanden af ben.

En ja hij is schade vrij. Dus.... HAPPY 🙂

Groetjes en tot volgend jaar
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@ Stevie, hij is binnen hoor 😄

Ik zal vanavond als ik tijd heb eens proberen een unboxing filmpje in elkaar te flansen als dat lukt XD

Er zat bij mij op de aluminium rand wel een heeel klein hapje eruit dat je het zilver zag zeg maar, ik heel voorzichting overheen gepoetst met een doekje en het zilveren stukje viel er zo af en nu is die gewoon perfect zwart overal.. (Ja moeilijk uit te leggen haha, leek een beschadiging, maar was het niet)
Yama1992

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie,
kan je mij aub vertellen hoe het nou verder gaat? Dit is al mn 5e week dat ik wacht. Had een witte 16gb iphone, het is een verlenging. Nog steeds geen sms gehad.
Mijn abbo is ook niet omgezet en mijn ordernummer is 82280130

HELP!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
clockw1ze schreef:
@ Stevie, hij is binnen hoor 😄

Ik zal vanavond als ik tijd heb eens proberen een unboxing filmpje in elkaar te flansen als dat lukt XD

Er zat bij mij op de aluminium rand wel een heeel klein hapje eruit dat je het zilver zag zeg maar, ik heel voorzichting overheen gepoetst met een doekje en het zilveren stukje viel er zo af en nu is die gewoon perfect zwart overal.. (Ja moeilijk uit te leggen haha, leek een beschadiging, maar was het niet)
Ooooh super! Ben ik echt blij om dat je hem hebt ontvangen.
En ik snap wel wat je bedoeld, alsof er een metaalsplinter op/inzat...


Ik ben benieuwd of jij mijn eerste deelnemer word aan de unboxing challenge 😄 zou ik echt top vinden!

NEe maar top dat alles uiteindelijk toch goed is gekomen...
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Yama1992 schreef:
Stevie,
kan je mij aub vertellen hoe het nou verder gaat? Dit is al mn 5e week dat ik wacht. Had een witte 16gb iphone, het is een verlenging. Nog steeds geen sms gehad.
Mijn abbo is ook niet omgezet en mijn ordernummer is 82280130

HELP!
M.b.t. de witte iPhones zijn we aan het wachten op voorraad en verwerking van een aantal stuks die we hebben ontvangen.
Door de storing van dit weekend heb ik op dit moment echter geen inzicht in de status, zoals ik aangaf in een update van zojuist.

Ik hoop snel meer informatie te hebben over de witte toestellen.
Al-Itejawi

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat bedoelde ik:p. Ik krijg namelijk bovenop mijn korting van mijn klantwaarde ook nog extra hardware korting (van rond de €100). De dame (ik benoem haar naam niet) zei dat ik mijn abonnement maar in de winkel moest verlengen, want het kan via telesales nog lang duren. Kan ik dit ook regelen in een BC?
Gulbahar

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb op 30 september telefonisch een iphone 5 wit van 16G besteld. Ik kreeg na twee dagen een smsje dat ik die week omstreeks woensdag mijn toestel zou ontvangen. Aan de hand daarvan heb ik mijn telefoon verkocht. Die hele week heb ik niks gekregen. Vervolgens heb ik gebeld naar vodafone en die stuurde mij door naar GLS. Dat heb ik dus ook gedaan en die wist van niks. WEER opnieuw naar vodafone gebeld en die vertelde mij dat er iets mis was in het systeem en dat de order opnieuw doorgevoerd moest worden. Ik heb weer gebeld naar vodafone en die vertelde mij dat te toestellen besteld eind september begin oktober deze week uitgeleverd zou worden echter heb ik nog steeds geen smsje of iets dergelijks gekregen. Dit begint naderhand wel heel erg ongemakkelijk en irritant te worden en ook raakt mijn geduld op. Ik word van A naar B gestuurd en heb ik geen concreet antwoord!
kanniet

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Stevie,
 
29 september besteld, ik sta als eerste op de lijst met een 32g zwart
M92

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
stevie bedoel je daarmee dat er al een paar witte telefoons binnen zijn die nog aan mensen moeten worden toegewezen?
ik heb op 1 oktober een 16 GB white besteld, ik mag hopen dat ik dan als een van de eerste aan de beurt ben?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic