Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Yama1992 schreef:
STEVIE!!!!

Ik vind dit echt niet meer kunnen - 4 weken zijn al voorbij, had een iPhone 5 wit 16gb besteld. Waarom worden wij telkens overgeslagen?????
Waarom krijgen wij niks binnen???? Mijn ordernummer is xxxxxx

Ik had een mailtje gestuurd, 4 dagen later wil ik kijken of ze me eindelijk hebben beantwoord, zie ik dat mijn bericht is verwijderd en er geen antwoord op is gegeven! Dit kan toch niet.
Hoelang moet ik nog wachten? Ik wil es een keer normaal een antwoord.

dit, en dan nooit meer vodafone - na 4 jaar klant te zijn worden wij zo behandeld.

*mod edit: het is niet verstandig om zaken zoals je ordernummer, telefoonnummer, bankrekening of andere persoonlijke informatie online te plaatsen. Het is een openbaar forum en iedereen kan het lezen. Daarom heb ik het ordernummer verwijderd uit je post.*
Vanuit Vodafone zijn we afhankelijk van de leveringen die wij ontvangen. We hopen dat in de levering van deze week meer witte toestellen zitten zodat we deze ook naar de klanten kunnen uitleveren die aan het wachten zijn. Excuses voor het lange wachten, we hadden het ook graag anders gezien.
nnss

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@stevie Het lijkt erop dat iedereen (ook mensen die later hebben besteld) met een zwarte 16gb iphone vrijdag een sms heeft ontvangen.
Ik heb echter niks te horen gekregen moet ik mij zorgen gaan maken?
3/10 besteld
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
a-dekroon schreef:
hey stevie en de rest,

ik heb om 12:49 ook een sms ontvangen dat ik me iphone binnen een week krijg:D
ik heb op 03oktober 10:05uur besteld 16gb black
ben zo blij dat ik hem komende week ga ontvangen en stevie ik zal kijken of ik voor je de unboxing doet 😉
echter heb ik wel nog 1 vraag waar kan ik mijn ordernummer en pakketnummer en 5000nummer vinden om te kijken war mijn iphone dan ook is zou je me daar meer info op kunnen geven iemand aub .

in ieder geval hartelijk bedank voor jullie medewerking.
en ik hoop dat een ieder zo snel mogelijk een iphone 5 krijgt geleverd:D

groetjes ayoub de kroon
Ordernummer krijg je normaal via de mail wanneer je dit krijgt, want dit is afhankelijk van het kanaal waar je besteld hebt en of het een nieuw abonnement is of verlenging etc. Daarnaast werkt de tracking tool niet optimaal.
5000-nummer kun je eventueel ook via de klantenservice krijgen als het al in het systeem staat.

Ik zou het zeer op prijs stellen als je een unboxing video maakt!


Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Oh mijn god, ik krijg een verschrikkelijk visioen... kreeg net telefonisch te horen dat orders niet nagekeken kunnen worden i.v.m. de storing... dalijk zijn alllllle iPhone 5 orders door elkaar of gewist of zo... moet alles met de hand opnieuw worden ingevoerd... oh mijn god, hellllup 😄
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie schreef:
clockw1ze schreef:
Stevie, thanks alot!

Heb leverings bevestiging binnen, echt super goed werk 🙂
10 x Klantenservice gebeld die kan niks oplossen, en jij doet het fftjes 😄
Super! Goed om te horen dat het nu allemaal goed is gekomen.
Laat maar weten wanneer je hem hebt, en als je een camera hebt, film het dan even hoe je hem uitpakt 🙂
 
Hij wordt vandaag geleverd op mijn werk, maar als ik tijd heb doe ik het nog eens over als k thuis ben haha 😛
kimh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste heer,mevrouw,

Hierbij wil ik u een klacht toezenden over de manier waarop ik als klant in de afgelopen tijd ben behandeld.

1e gesprek
Begin oktober heb ik bij een collega een verlenging met Iphone 5 afgesloten. (3 oktober)
Deze collega heeft nadrukkelijk aangegeven dat de telefoon binnen 10 werkdagen bij mij zou worden bezorgd en dat ik binnen 48 uur op mijn e-mail een bevestiging hiervan zou krijgen.

2e gesprek
Omdat ik maar geen bevestiging kreeg heb ik gebeld om te vragen waar deze bleef. De 2e persoon die ik toen sprak gaf aan dat ik die bevestiging pas kreeg als de telefoon verzonden zou worden.

3e gesprek
Na een aantal dagen keek ik op my vodafone en zag ik stomverbaasd dat mijn abonnement al wel was omgezet in een iphone 65 euro. Hierover heb ik gebeld. Ik betaalde eerst namelijk 45 euro per maand voor mijn abonnement en nu ineens 65 euro met minder aantal minuten. En dat terwijl ik de telefoon nog niet eens in mijn bezit had. Dat vind ik echt een rare bedoeling.  Deze persoon verzekerde mij dat dit een administratieve verandering was zodat mijn telefoon geleverd kon worden.

4e gesprek rond 17 oktober
Nog steeds geen bevestiging en nog geen telefoon.. Er werd aan het begin van het bandje verteld dat iedereen die de iphone 5 had besteld deze binnen de afgesproken termijn geleverd zou krijgen. In mijn geval dus 10 werkdagen.. Die waren inmiddels al verstreken maar nog geen telefoon. In dit gesprek ben ik circa 5 keer doorverbonden en niemand kon mij helpen en gaf allemaal andere antwoorden.
Het kwam erop neer dat mijn telefoon helemaal niet leverbaar was en dat ik moest wachten op de volgende levering van ongeveer 10 weken!!! Toen ik aangaf dat ik het daar niet mee eens was omdat er iets anders was beloofd werd ik steeds doorverbonden en moest overal opnieuw mijn verhaal doen. Aan het eind van 5 keer doorverbonden te zijn kwam ik weer bij dezelfde persoon uit.

5e gesprek zaterdag 27 oktober
Omdat mijn probleem maar niet wordt opgelost ervoor gekozen om mijn order te annuleren. Geeft deze collega aan dat dit proces nog 3 werkdagen gaat duren. Er is een reden dat ik wacht op mijn telefoon. Mijn huidige toestel is namelijk kapot dus ik heb een nieuw toestel nodig. Ik wilde graag op zaterdag naar de vodafone winkel om het daar te regelen maar dit kon dus ook niet.

6e gesprek maandag 29 oktober
Gesproken met een collega dat ik heb besloten om naar andere provider te gaan omdat ik echt niet tevreden ben over hoe ik ben geholpen in de afgelopen periode. Gevraagd of ik mijn abonnement kan afkopen tot feb 2013. Ik ben inmiddels zeer teleurgesteld in jullie service dat ik overweeg om 4 maanden lang 45 euro voor niets te betalen.
Hij heeft gezegd dat ik dat wel kon regelen maar dat mijn annulering nog niet is doorgevoerd omdat jullie een computerstoring hebben. En dat het waarschijnlijk daardoor wat langer gaat duren.  Met andere woorden, ik kan ook niet vanmiddag besluiten om naar een concurrent te gaan omdat jullie mij, op elke mogelijke manier, vast hebben zitten aan een abonnement.
 

Wat mij zeer teleurstelt is dat ik op geen enige manier de juiste collega te spreken kan krijgen die het WEL voor mij kan regelen. Ik krijg steeds toezeggingen maar niets wordt waargemaakt. Ook als ik een bevestiging wil op papier/per mail, dan kan ik die niet krijgen. Maar jullie kunnen wel steeds hogere abonnement kosten aan mijn  doorvoeren.
Ik wil graag dat PER direct mijn abonnement wordt teruggezet naar 45 euro per maand en dat de verlenging ongedaan wordt gemaakt.
Dan kan ik namelijk stappen ondernemen om een nieuw abonnement te gaan afsluiten bij een andere provider. 

Beste Vodafone, dit is niet de manier om met klanten om te gaan. Als jullie bepaalde dingen niet kunnen waarmaken dan moeten jullie geen toezeggingen doen.
Misschien moeten jullie eraan gaan denken dat de klantenservice ook voortaan mensen gaat helpen (= service verlenen) en niet alleen maar naar een hogere abonnement opschroeven en vervolgens geen afspraken nakomen.

Tonnyb

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi stevie,
 
Ik ben inmiddels een maand verder inmiddels..
Is er al iets meer bekend betreft levering?
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
MaartenW schreef:
Nieuwe week, nieuwe kansen! Week 4 van het wachten gaat in....

@Stevie
Zoals je zelf al aangaf vrijdag; zou jij een update kunnen geven mbt de witte 16GB?

Bedankt!
I'm on it....
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
buubdaman schreef:
Goed nieuws voor iedereen! mijn iphone lag vanochtend op de mat dus ze zijn verstuurd!
Denk je aan je belofte? 😉
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Limbo schreef:
Stevie schreef:
TheBroker schreef:
henkslot schreef:
Stevie schreef:

Ah komop, jullie gaan me toch niet allemaal verlaten zodra je je toestel hebt of wel dan?

Nee, we waren tocht uitgenodigd als jij die fles champagne ging opentrekken? Ik weet niet hoe het met Alex zit, maar ik kan! 😉

Hahahaha.....count me in! Opzich wel een leuk idee om met een paar leuke diehards van het forum een borrel te doen.
En Maastricht is een topstad...dusssssss....laten we Stevie in een taart kruipen en doen we een uncaking challange!!! 😄 😉
Jullie zijn van harte welkom in Maastricht hoor..... alleen denk ik niet dat ik uit een taart zal kruipen haha..

Goeiemorgen trouwens allemaal!
Het weekend is weer om, ik ben er weer!
Dus ik zal eens beginnen met lezen en kijken waar ik her en der van hulp kan zijn!
Doen je systemen het wel na de MEGA storing van gisteren? *PLAAG, gemeen gniffel*
Mijn systeem is het forum....en dat doet het 😄
Informatie krijg ik van anderen, die het uit systemen halen, hopen dat die dus ook weer up and running zijn!

Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
clockw1ze schreef:
Stevie schreef:
clockw1ze schreef:
Stevie, thanks alot!

Heb leverings bevestiging binnen, echt super goed werk 🙂
10 x Klantenservice gebeld die kan niks oplossen, en jij doet het fftjes 😄
Super! Goed om te horen dat het nu allemaal goed is gekomen.
Laat maar weten wanneer je hem hebt, en als je een camera hebt, film het dan even hoe je hem uitpakt 🙂

Hij wordt vandaag geleverd op mijn werk, maar als ik tijd heb doe ik het nog eens over als k thuis ben haha 😛
😄 ik ben benieuwd!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goedemorgen allemaal! (nogmaals)

Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad allemaal.
Ik zie hier en daar nog wat mensen langskomen die VOOR 1 oktober hebben besteld, maar nog geen sms hebben ontvangen o.i.d., en die een ZWARTE iPhone 5 hebben besteld.

Zouden de mensen die hier op het forum aanwezig zijn, die een ZWARTE iPhone 5 hebben besteld VOOR 01-10-2012 mij een privébericht kunnen sturen met daarin:

- naam
- telefoonnummer
- type iPhone 5
- besteldatum
- kanaal van bestelling (online, telefonisch)
- ontvangen communicatie (orderbevestiging, sms etc.)

Dit kan ik dan doorzetten om te controleren, want het grootste deel van de bestellingen met een zwart toestel zou moeten zijn ingevuld. Stuur me echter alleen een bericht als je aan bovenstaande voorwaarden voldoet, witte toestellen of na 1 oktober aub geen bericht sturen zodat ik het overzicht kan bewaren.


Mr_Z

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie schreef:
Goedemorgen allemaal! (nogmaals)
 
Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad allemaal.
Ik zie hier en daar nog wat mensen langskomen die VOOR 1 oktober hebben besteld, maar nog geen sms hebben ontvangen o.i.d., en die een ZWARTE iPhone 5 hebben besteld.
 
Zouden de mensen die hier op het forum aanwezig zijn, die een ZWARTE iPhone 5 hebben besteld VOOR 01-10-2012 mij een privébericht kunnen sturen met daarin:
 
- naam
- telefoonnummer
- type iPhone 5
- besteldatum
- kanaal van bestelling (online, telefonisch)
- ontvangen communicatie (orderbevestiging, sms etc.)
 
Dit kan ik dan doorzetten om te controleren, want het grootste deel van de bestellingen met een zwart toestel zou moeten zijn ingevuld. Stuur me echter alleen een bericht als je aan bovenstaande voorwaarden voldoet, witte toestellen of na 1 oktober aub geen bericht sturen zodat ik het overzicht kan bewaren.
 
 
You've got mail 😄
 
Valinor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
kimh schreef:
Beste heer,mevrouw,

Hierbij wil ik u een klacht toezenden over de manier waarop ik als klant in de afgelopen tijd ben behandeld.

1e gesprek
Begin oktober heb ik bij een collega een verlenging met Iphone 5 afgesloten. (3 oktober)
Deze collega heeft nadrukkelijk aangegeven dat de telefoon binnen 10 werkdagen bij mij zou worden bezorgd en dat ik binnen 48 uur op mijn e-mail een bevestiging hiervan zou krijgen.

*knip*

Beste Vodafone, dit is niet de manier om met klanten om te gaan. Als jullie bepaalde dingen niet kunnen waarmaken dan moeten jullie geen toezeggingen doen.
Misschien moeten jullie eraan gaan denken dat de klantenservice ook voortaan mensen gaat helpen (= service verlenen) en niet alleen maar naar een hogere abonnement opschroeven en vervolgens geen afspraken nakomen.


Ik snap je helemaal. Zelfde reden waarom ik ooit ben vertrokken bij Vodafone. Laatste 2 jaar zit ik bij KPN (Hi) en je merkt gewoon dat als je daar een probleem hebt, de medewerker echt bevoegd is om dingen aan te passen en je echt te helpen.
Helaas zijn ze overgestapt op leasecontracten dus heb weer een Vodafone contract afgesloten.....had gehoopt dat het beter zou zijn maar blijkbaar niet.
Rudra

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb ook afgelopen vrijdag een smsje gehad en 2 mailtjes. Maar hoe weten jullie nou op welke dag hij geleverd wordt?
Ben deze week namelijk alleen vandaag vrij..

Anyone?
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb vrijdag ook mailtje gehad, en die van mij wordt vandaag geleverd (Amsterdam) 🙂
Rudra

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA

HIJ IS BINNEN!!!!!! Ik heb m !!

HAHAHAHAHA ben zo blij... Wauw voel me net een kind..

Ben rondjes op m'n hoofd aan t draaien hoor@stevie
vrofi

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Stevie schreef:
want het grootste deel van de bestellingen met een zwart toestel zou moeten zijn ingevuld. 
 
 
Als het grootste deel van deze bestellingen zijn uitgeleverd, heb je dan ook al enig zicht op het opnieuw openen van de bestellingen? Inmiddels moet het toch ook gewoon weer te doen zijn nieuwe bestellingen aan te nemen?
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Denk dat ze dat pas doen als alles uit is geleverd, anders krijgen ze straks precies hetzelfde..
a-dekroon

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
kan ik gls ook nu bellen en vragen of de mijn iphone binnen hebben en dat ik de iphone zelf kan halen ???
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic