Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
kelley

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Echt vervelend.  Een witte iphone besteld op 3 okt. En nog steeds geen bericht dat hij geleverd wordt.  Notabene  via F&F,... weet er iemand wanneer die geleverd gaat worden.
bk

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Stevie,

Na vele telefoontjes, mailtjes, facebookberichtjes en bezoekjes aan Vodafone, ga ik het hier maar proberen. Ik heb mijn iPhone 16gb zwart besteld op 29 september en zou graag weten waarom mensen die later hebben besteld wel hun bestelling ontvangen komende week (of zelfs al hebben ontvangen). Gisteren heb ik eindelijk mijn ordernummer weten te achterhalen XXXX, maar dus nog altijd geen bevestiging binnen. Bovendien kan ik met dit nummer niks op de website (wit scherm verschijnt na het invoeren).

Hopelijk kan jij me verder helpen! Groetjes, Bianca.

*mod edit: het is ooit verstandig om persoonlijke informatie in je bericht te plaatsen, zoals in dit geval het ordernummer. Het is een openbaar online forum, iedereen kan dat lezen, daarom heb ik het uit je bericht verwijderd.*
bekkersjunior

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
2 oktober besteld, net een telefoontje gehad voor een leverafspraak. Dinsdag ochtend ontvang ik eindelijk de telefoon 🙂
 
Rineke3okt32GBb

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Grappig, mijn orderstatus is opeens veranderd naar order afgehandeld!
Heb op 3 okt verlengd via website, 15 okt abonnement ingegaan met de nodige orderbevestigingen en vandaag is de status veranderd naar afgerond. Geen iPhone 5 of GLS aflevering inzicht!

Meer mensen die nog geen iPhone hebben gehad en de status afgerond ?
Zo ja, wel een smsje gehad dat de telefoon wordt geleverd en ook al eerder het abonnement geactiveerd deze maand?

Kan trouwens op de laptop geen orderstatus opvragen, blijft blanco maar op mijn huidige iPhone wel. Misschien handig voor de mensen die tegen dat probleem aanlopen!

Somebody please give me à heads up 😞

Thanks

Groetjes
Rineke

iPhone 5 32GB black
rubinjoh

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Okey, ik heb nu dan toch eindelijk een account aangemaakt!
Normaal gesproken zou ik dit niet doen, aangezien ik een tevreden klant ben!
Tevreden vragen jullie je af?
jazeker, tevreden!
29/09 abbonement verlengd met iphone black 32gb.
Vandaag per post aangekomen. Kreeg vanochtend netjes een mailtje dat het pakket was aangeboden aan GLS en een uur of 5 later lag hij thuis!
Perfect dus!
Hoop voor jullie dat er ook wat vordering in komt!
Succes allen met wachten!
rubinjoh

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Overigens heb ik geen idee hoe ik mezelf uit de lijst kan halen waar iedereen zijn gegevens ingevuld heeft! Ik heb mezelf er nu 2 keer op gezet, de laatste met dat ik hem binnen heb!
ArjanXL

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
27 sep verlengt viawebsite 16 gb zwart.
Niks gehoord vandaag, terwijl er hier mensen zijn die op en na 4 okt ook via website 16 gb zwart hebben  verlengt en vandaag sms hebben gehad..
ik snap het niet...
 
 Stevie komt hij nog een keer?
 
Anders alsnog maar annuleren, want hoe dit gaat is onbegrijpelijk 
Rineke3okt32GBb

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallootjes,

Ben maar weer eens in de telefoon geklommen omdat sinds gisteren mijn orderstatus is veranderd naar afgerond en ik geen smsje heb gehad dat mijn vijf geleverd gaat worden gisteren.

Lang verhaal kort, volgens afdeling verkoop, die vandaag dan wel bereikbaar is, is de "hardware" verzonden.
Gister aangeboden aan GLS die GEEN contact gaan opnemen maar de telefoon vandaag (volgens hem bezorgt GLS wel op zaterdag) of maandag zonder afspraak komen brengen.

Dus check ff (op je smartphone) de orderstatus site om je status te bekijken. Je hoeft dus niet perse een sms gehad te hebben. Tenminste, als ik de Vodafone medewerker mag geloven.

Fijn weekend
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Goedemorgen!
 
Heb met grote verbazing een aantal weken toegekeken hoe groot de miscommunicatie kan zijn in een groot bedrijf. En nog erger is het dat de organisatie daarmee niet efffectief is. Mensen wachten, procedures zitten elkaar in de weg, er is geen helderheid voor medewerkers en ook dus niet voor de klanten. Iedereen lijkt wel overgeleverd aan de "wil" van vastgelopen procedures (die ook nog eens niet goed met alkaar lijken te sporen). Het lijkt alsof die belangrijker zijn dan de output. Vreemd voor een commercieel bedrijf zou ik denken........
Dat moest ik even kwijt.
 
Gisteren mijn IPhone black 32G opgehaald van The Phonehouse Assen. Daar had ik op 6 september gereserveerd. 
De verkoper wist mij te vertellen dat er gisteren welgeteld 1 telefoon was binnengekomen; de mijne. 
Ook wist hij te vertellen dat er op de eerste dag een aantal 16G toestellen zijn uitgegeven. Er staan nu nog 2 reserveringen 16G open daar. Dus nog niet alle eerste bestellingen zijn verwerkt. Het geeft wel aan dat de winkels afhankelijk zijn van wat Vodafone levert.
Overigens beloofde The Phonehouse haar klanten dat zij goed geinformeerd zouden blijven. Nadat ik gisteren na mijn iPhone opgehaald had, ontving ik een sms van The Phonehouse. De sms vertelde kort gezegd dat de iPhone 5 helaas nog niet te leveren zou zijn voor 28 oktober.........
 
Maar er lijkt schot in te komen, ook gezien de reacties hier op het forum.
Hopelijk ziet Apple bij de lancering van de volgende nieuwe producten in dat het zo echt niet kan en zal er meer voorraad zijn bij lancering van haar nieuwe producten! 
 
De vijf is een supertoestel. Ben er zeer tevreden over! 
 
 
 
@Stevie: complimenten hoe jij weet te schipperen tussen wens, onmacht, frustraties en werkelijkheid! 
Gewoonsteve

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
iPhone 5 op dinsdag 23 oktober 2012 besteld. Gisteren een telefoontje gekregen dat hij binnen is. Vandaag opgehaald!
Trouwens in de winkel besteld. Ben een nieuwe klant.
maruuuk

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Rineke3okt32GBb schreef:
Hallootjes,

Ben maar weer eens in de telefoon geklommen omdat sinds gisteren mijn orderstatus is veranderd naar afgerond en ik geen smsje heb gehad dat mijn vijf geleverd gaat worden gisteren.

Lang verhaal kort, volgens afdeling verkoop, die vandaag dan wel bereikbaar is, is de "hardware" verzonden.
Gister aangeboden aan GLS die GEEN contact gaan opnemen maar de telefoon vandaag (volgens hem bezorgt GLS wel op zaterdag) of maandag zonder afspraak komen brengen.

Dus check ff (op je smartphone) de orderstatus site om je status te bekijken. Je hoeft dus niet perse een sms gehad te hebben. Tenminste, als ik de Vodafone medewerker mag geloven.

Fijn weekend

ik sta al 2,5 week op status afgerond.......26-9 besteld, dus dat wil helemaal niks zeggen , ze hebben mij al 3x beloofd dat ie bezorgd zou worden....dus ben benieuwd of ze bij jou wel eerlijk zijn.
vlemee

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
iphone op 8 oktober besteld, nu eindelijk bericht van VF dat ze een bestelling hebben ontvangen van Apple.
En joepie mijn iPhone zit er ook bij. Ze verwachten dat ze deze binnen een week gaan leveren.
Ik hoef zelf geen actie meer te ondernemen. Betekend dit dat ik nog bericht krijg van GLS?
Heb trouwens verlengd, dus was al een trouwe klant van VF.
040Rob

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eergisterenavond besteld bij de webshop van BelCompany (100% dochter van VF), gisterenochtend bevestiging gehad en vandaag met de koerier afgesproken dat de iPhone 5 16GB zwart dinsdag wordt geleverd. Het kan dus wel...
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
dit meen je gewoon niet, wordt ik gebeld door vodafone winkel ;we hebben onverwachts iphones binnengekregen je kunt je witte 16GB OPHALEN.. heb me toen der tijd op de lijst gezet. erna toch maar via de site besteld... (dit zou sneller zijn ...)
Nu loop ik dus een iphone mis doordat cancelen langer duurt dan dat ze de iphone vast kunnen houden.... 
LAMMEEE..
hopen dat de iphone volgende week geleverd wordt..
 
 
Dick1089

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb een sms gehad, besteld op 5 oktober, zwart 16 GB. Ik hoop niet dat de rest moet wachten tot 2013...
Yama1992

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het al bekend wannneer ze eindelijk es een x wit 16gb binnen krijgen? Voor zover ik weet hebben ze het nooit binnen gehad.
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
vlemee schreef:
iphone op 8 oktober besteld, nu eindelijk bericht van VF dat ze een bestelling hebben ontvangen van Apple.
En joepie mijn iPhone zit er ook bij. Ze verwachten dat ze deze binnen een week gaan leveren.
Ik hoef zelf geen actie meer te ondernemen. Betekend dit dat ik nog bericht krijg van GLS?
Heb trouwens verlengd, dus was al een trouwe klant van VF.
Via telesales of in de winkel?
Zou het heel raar vinden als jij via telesales op 8 Oktober besteld hebt en hem nu al krijgt.....:S
Ik heb 4 Oktober via telesales besteld en nog niks gehoord of geleverd gekregen, dan zal ik het niet eens over de mensen hebben die al in September hebben besteld!!
 
Het verschil zal wel zitten tussen de zwarte of witte, die ik dus besteld hebt.
1 troost, mijn hoesjes, die ik 2 weken geleden in China heb besteld, zijn al wel binnen....:D
RobertvdMeijden

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Waar is iedereen ?
Mr_Z

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
RobertvdMeijden schreef:
Waar is iedereen ?
Aan het genieten van een heerlijk weekend (als ik voor mezelf spreek). Even geen iPhone5 gedachten, frustraties van het lange wachten. Dat gaat morgen weer verder als ik de 5e week wachten in ga :D. Nieuwe ronde nieuwe kansen 😛
 
RobertvdMeijden

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Haha ik heb de sms ontvangen vrijdag maar hoe gaat het nu verder ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic