Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
MBodbijl

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
net een sms van vodafone ontvangen dus hij komt volgendeweek gelukkig :):)
 
3-10 besteld telesales 16:30
nnss

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je nu nog geen sms hebt ontvangen zit je dan niet bij deze lichting?
Of kan die nog komen?
 
16gb zwart
3/10 besteld
maruuuk

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie schreef:
*UPDATE*
 
Dames en heren op het forum!
 
De derde bulk smsjes is eruit....
 
 
ik word er echt moe van.................26-9 besteld...............16 gb wit .......... velenging...........als ik online kijk is mijn bestelling afgerond op 26-9.......kun jij het voor mij ook niet uitzoeken....82152603 is mn orderreferentie.....miss bij mij ook wat missgegaan net als bij clockw1ze... de mederwerkers van de KS zeggen elke keer wat anders, kunnen mij ook geen 5000 nummer geven of iets dergelijks...
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
maruuuk schreef:
Stevie schreef:
*UPDATE*
 
Dames en heren op het forum!
 
De derde bulk smsjes is eruit....
 
 
ik word er echt moe van.................26-9 besteld...............16 gb wit .......... velenging...........als ik online kijk is mijn bestelling afgerond op 26-9.......kun jij het voor mij ook niet uitzoeken....82152603 is mn orderreferentie.....miss bij mij ook wat missgegaan net als bij clockw1ze... de mederwerkers van de KS zeggen elke keer wat anders, kunnen mij ook geen 5000 nummer geven of iets dergelijks...
balen man, ik hoop voor je dat het hetzelfde is als bij mij en dat Stevie het voor je kan oplossen!
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stevie schreef:
clockw1ze schreef:
@ Stevie, tot wanneer loopt die unboxing challenge?
En zijn er al veel inzendingen?
Nou die loopt nog wel even 🙂 we willen graag eerst wat inzendingen verzamelen.
En op dit moment heeft er helaas nog niemand gereageerd 😞
Ik dacht dat dit wel leuk zou zijn bij de introductie van een nieuw toestel, gave prijs die te winnen is etc.
Maar schijnbaar hebben de mensen hier cameravrees 😉
 
 
Nee niemand heeft nog iets om uit te pakken! Vooruit ik zal een filmpje posten als ik dat ding binnen heb, als waardering voor je harde werken;)
Entere

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zwart 16gb 5 oktober 15.00 besteld 
 
heb een smsje gehad
Valinor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
16 gb wit, ook niks ontvangen.
Is toch idioot dat terwijl 16gb wit veel minder vaak besteld is dan zwart, wij toch het langst moeten wachten......
Bluedevil

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@stevie
weet je ook mischien als geen nieuwe klanten wil of graag moeilijk doet met nummer portering?
heb vandaag voor de zoveelste keer gebeld met ks en nummer portering is voor de 4de keer afgewezen en word nu voor de 5keer in werking gesteld.
maar verwacht dat deze ook door mijn oude provider afgewezen word omdat er weer eens een fout gemaakt is.
eerste is me eigenfout geweest maar dat geef ik ook eerlijk toe.
maar nu al 3 domme fouten die door vodafone gemaakt worden waardoor het afgekeurd word gaat echt nergens meer over.
verwacht ook morgen weer gezellig te kunnen bellen omdat het weer niet goed is gegaan.
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie, thanks alot!

Heb leverings bevestiging binnen, echt super goed werk 🙂
10 x Klantenservice gebeld die kan niks oplossen, en jij doet het fftjes 😄
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
ja en al helemaal omdat er bij de vorige levering bijna alleen maar zwart zat!?
Snap best dat ze meer zwart leveren aangezien zwart het meest wordt besteld maar komop......helemaal geen een witte 16GB bij zo'n levering kan toch niet..........
Moet wel dat de 16GB wit groep volgende week hun toestel krijgt. althans dat hoop ik.
Succes allemaal
 
Fredget64

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
toch jammer, al zakelijk klant vanuit de Libertel periode (voor de jongeren onder ons: dat was Vodafone in het pre-smartphone tijdperk. de tijd van de Nokia 7110 en de Motorola GSM 3200 Brick) en een witte 16GB besteld omdat die op voorraad was (jaja) en wacht al sinds 1 oktober. Op een enkele wazig SMS-je na niets meer gehoord...
 
achteraf gezien had ik toen beter op kunnen zeggen...
 
 
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb een witte 16GB besteld op 4 Oktober om 10.00.
Ook ik zie hier mensen die later dan mij besteld hebben en wel een sms hebben gehad.
Deze mensen hebben wel een zwarte besteld en dat zal dan wel het verschil maken.
Blijkbaar is wit toch lastiger te produceren...
Kika

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook ik volg al een tijdje het forum in afwachting van mijn iphone..
29 sep telefonisch besteld rond 12.00 16gb wit (verlening van abbo)
nooit oderbevesting gehad, 1 smsje met hoera uw iphone is binnen (3 dgn na bestelling!!!) en daarna 3 weken stilte tot de sms bom van vorige week over de beperkte leveringen.
helaas vandaag ook voor mij geen smsje of mail dat mijn iphone er bij zat...:(
 
KS ben ik gestopt te bellen, écht nog nooit zo'n ontzettende ongeorganiseerde boel meegemaakt als nu bij VF!! 
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
ze leveren gewoon weinig/geen wit omdat misschien 10% van ALLE mensen wit kiest...(denk ik)
dus met zwart leveren verhelpen ze de grote lijn van tekorten.
Valinor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Iemand wiens ordernummer 1 cijfer na mij komt ontvangt morgen zijn zwarte 16gb Iphone. (3 oktober besteld en allebei hebben we Hi nummerbehoud)
En ik nog geen witte....
 
Yama1992

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
STEVIE!!!!

Ik vind dit echt niet meer kunnen - 4 weken zijn al voorbij, had een iPhone 5 wit 16gb besteld. Waarom worden wij telkens overgeslagen?????
Waarom krijgen wij niks binnen???? Mijn ordernummer is xxxxxx

Ik had een mailtje gestuurd, 4 dagen later wil ik kijken of ze me eindelijk hebben beantwoord, zie ik dat mijn bericht is verwijderd en er geen antwoord op is gegeven! Dit kan toch niet.
Hoelang moet ik nog wachten? Ik wil es een keer normaal een antwoord.

dit, en dan nooit meer vodafone - na 4 jaar klant te zijn worden wij zo behandeld.

*mod edit: het is niet verstandig om zaken zoals je ordernummer, telefoonnummer, bankrekening of andere persoonlijke informatie online te plaatsen. Het is een openbaar forum en iedereen kan het lezen. Daarom heb ik het ordernummer verwijderd uit je post.*
a-dekroon

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hey stevie en de rest,
 
ik heb om 12:49 ook een sms ontvangen dat ik me iphone binnen een week krijg:D
ik heb op 03oktober 10:05uur besteld 16gb black
ben zo blij dat ik hem komende week ga ontvangen en stevie ik zal kijken of ik voor je de unboxing doet 😉
echter heb ik wel nog 1 vraag waar kan ik mijn ordernummer en pakketnummer en 5000nummer vinden  om te kijken war mijn iphone dan ook is zou je me daar meer info op kunnen geven iemand aub .
 
in ieder geval hartelijk bedank voor jullie medewerking.
en ik hoop dat een ieder zo snel mogelijk een iphone 5 krijgt geleverd:D
 
groetjes ayoub de kroon
Mr_Z

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik raak er steeds meer klaar mee! Allemaal berichten dat men in okt heeft besteld (en of verlengd) en bericht hebben gekregen dat ze hun 16 gb zwart kunnen verwachten.. Zelf heb ik op 28 sept(!!) laten verlengen maar vandaag geen bericht gehad. Heb het een tijd lang geslikt maar vind dit geen stijl! Vandaag zit ik op 4 weken. Pfff Schandalig is het!
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
idd echt schandalig voor de mensen die zo vroeg besteld hebben en nog niks hebben ontvangen... wow
en ook dat er gewoon voor de 2e keer geen wit bij zit.. kutsooi. maar volgende week zijn wij aan de beurt....
niks tegen jou hoor stevie maar baal gewoon.
 
Eli

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik neem het de mensen niet kwalijk die hem 3/10 besteld hebben en hem nu ontvangen. Echter is het bizar dat ik, net als zoveel andere die hem zoveel eerder hebben besteld, hem nog niet hebben! Je verwacht dat een bedrijf moeite en energie steekt in trouwe klanten die zoveel voor een product betalen.
 
Voor mijn gevoel is het enige wat ik kan doen om een boodschap te sturen naar vodafone, is mijn order te annuleren en over te stappen naar een andere provider. Maar ja, naar weken wachten, is dat natuurlijk zeer pijnlijke gebeurtenis. Aldus een pad stelling. Ik ben gegijzeld door Vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic