Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
sander1976

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Woohoo!
 
Net sms ontvangen dat er voorraad vanuit Apple is ontvangen en dat mijn iPhone5 er ook bij zit 😄
 
Betreft verlenging dd 01-10
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie al iets bekend over de 26/9 groep? ..

Lijkt alsnog dat er niemand voor 1 oktober een mail of sms gehad heeft.. Alweer.. 
Ik heb zoiezo nooit een sms gehad omdat mijn status vanaf t begin al op afgerond stond door zo'n fout in t systeem.

Weer lekker dit, toestel ligt volgens KS al 2weken klaar voor verzending, nou niet dus, GLS komt toch niet 1x per week? ..
Ik kan er zo niet tegen dat de KS zo laks doet, ze zijn nog niet in staat om het gvd uit te zoeken.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Rudra schreef:
Stevie schreef:
Rudra schreef:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA

Beste klant, goed nieuws! Wij hebben voorraad vanuit Apple ontvangen en jouw iPhone zit hier ook bij. Wij verwachten dat je iPhone 5 binnen een week uitgeleverd kan worden. Je hoeft zelf geen actie te ondernemen. Met vriendelijke groet, Vodafone.

FINALLY!!
Woehoe! Limbo rent rondjes, jij doet een dansje?



je moest een weten hahaha ben een breakdancer dus ja..
Cool......ideetje voor de unboxing video??
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
niinaa-s schreef:
@ stevie
Hoelang duurt het voordat mijn telefoon bij GLS ligt om verzonden te worden?

Ik ga maandag op vakantie wou hem zo graag meenemen..

GLS bezorgt ook op zaterag??


Normaal gesproken bezorgt GLS niet op zaterdag...
We verwachten binnen een week de orders te kunnen uitleveren.
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
idd klote voor je clock... dat ze daar idd niet even de moeite voor nemen. is het niet een idee gls te bellen? nja heb je wss al tig keer gedaan niet dan?
Xii

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hier ook een smsje ontvangen :)...deze ronde dus met de 64GB zwarte uitvoering 🙂 🙂 🙂
(besteld 27/09, F&F, verlenging)
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
clockw1ze schreef:
Stevie al iets bekend over de 26/9 groep? ..

Lijkt alsnog dat er niemand voor 1 oktober een mail of sms gehad heeft.. Alweer..
Ik heb zoiezo nooit een sms gehad omdat mijn status vanaf t begin al op afgerond stond door zo'n fout in t systeem.

Weer lekker dit, toestel ligt volgens KS al 2weken klaar voor verzending, nou niet dus, GLS komt toch niet 1x per week? ..
Ik kan er zo niet tegen dat de KS zo laks doet, ze zijn nog niet in staat om het gvd uit te zoeken.
Ik geloof dat er ook al mensen van voor 1 oktober smsjes hebben gekregen zo te zien op het forum.
Je hebt ook al contact gehad met GLS? Want normaal krijg je inderdaad geen 5000 nummer tenzij het bij GLS is aangemeld.

Ik heb jouw case doorgezet, maar hier helaas ook nog niets over gehoord.
Het is nogal een drukke hectische periode...
niinaa-s

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke helaas dan ga ik eerst van mijn vakantie genieten en daarna van mijn telefoon!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
niinaa-s schreef:
Oke helaas dan ga ik eerst van mijn vakantie genieten en daarna van mijn telefoon!
Is inderdaad heel jammer, maar hey, nu kun je wel eerst optimaal genieten van je vakantie en dan erna van je telefoon.
Loop je ook niet het risico dat je toestel in het zwembad/zee valt of vol komt te zitten met zand (als je naar een warme bestemming gaat tenminste).

Hele fijne vakantie! Veel plezier en wie weet kun je bij terugkomst wel een mooie unboxing video maken als je dan toch lekker bruin bent en uitgerust etc. 🙂

TevredenKlant

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Verlenging 2 okt besteld. Net smsontvangen dat hij geleverd gaat worden binnen 5 dagen  16 gb zwart. 
 
Verder wil ik zeggen dat aan al deze problemen APPLE de hoofdschuldige is en Vodafone een klein beetje.  Maar ben ervan overtuigd dat het komt door de enorme aanvragen van de iphone5. Ik denk dat een commercieel bedrijf niet zo maar een bestelstop afkondigd. Daar zullen ze bij Vodafone echt niet blij mee zijn!! Ik zelf heb gewoon rustig afgewacht. Ben blij dat ik em krijg maar als het langer geduurd had dan was het niet anders. Kom op zeg HET IS MAAR EEN TELEFOON!!!
Ik moet zeggen: ik ben al klant bij Vodafone toen het nog libertel was. Een paar keer problemen gehad die PERFECT verholpen zijn door Vodafone. Dus ik ben en blijf een zeer tevreden klant. 
Stevie:  perfect zoals je het doet hier. ( ik zou gek worden)
Groet
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Heb mijn telefoon op stil gezet zodat ik verrast word door een eventuele sms.....:D
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
TevredenKlant schreef:
Verlenging 2 okt besteld. Net smsontvangen dat hij geleverd gaat worden binnen 5 dagen 16 gb zwart.

Verder wil ik zeggen dat aan al deze problemen APPLE de hoofdschuldige is en Vodafone een klein beetje. Maar ben ervan overtuigd dat het komt door de enorme aanvragen van de iphone5. Ik denk dat een commercieel bedrijf niet zo maar een bestelstop afkondigd. Daar zullen ze bij Vodafone echt niet blij mee zijn!! Ik zelf heb gewoon rustig afgewacht. Ben blij dat ik em krijg maar als het langer geduurd had dan was het niet anders. Kom op zeg HET IS MAAR EEN TELEFOON!!!
Ik moet zeggen: ik ben al klant bij Vodafone toen het nog libertel was. Een paar keer problemen gehad die PERFECT verholpen zijn door Vodafone. Dus ik ben en blijf een zeer tevreden klant.
Stevie: perfect zoals je het doet hier. ( ik zou gek worden)
Groet
Heel goed om te horen!
Dankjewel voor het compliment zowel aan Vodafone als aan mij.

Ik wens je alvast heel veel plezier met je toestel en wie weet vind je het ook leuk om een inzending te maken en te sturen voor de iphone 5 unboxing challenge: http://forum.vodafone.nl/t5/Nieuwe-toestellen-en-software/The-Vodafone-Unboxing-Challenge-iPhone-5/t...
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Nickster schreef:
Heb mijn telefoon op stil gezet zodat ik verrast word door een eventuele sms.....:D
Maar dan hoor je hem toch niet als de sms komt?
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
--
MaartenW

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
#droommodusaan
Als ik in de 3e batch zit en straks een sms ontvang, unbox ik mijn oude nokia zo het raam uit!
#droommodusuit
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Stevie schreef:
Nickster schreef:
Heb mijn telefoon op stil gezet zodat ik verrast word door een eventuele sms.....:D
Maar dan hoor je hem toch niet als de sms komt?
Daarom juist 😉
Anders zit ik maar te hopen op een sms-geluid en nu blijft het een verrassing totdat ik weer op mijn telefoon kijk.
 
*ik ben niet gek, ben een vliegtuig* 😄
 
thejackel

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop dat ik snel een bettetje krijg. Op 29 setember besteld met nummerbehoud.  Hoop dat hij er nu een keer tussen zit (32gb zwart).
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
hahahah@maarten
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie schreef:
clockw1ze schreef:
Stevie al iets bekend over de 26/9 groep? ..

Lijkt alsnog dat er niemand voor 1 oktober een mail of sms gehad heeft.. Alweer.. 
Ik heb zoiezo nooit een sms gehad omdat mijn status vanaf t begin al op afgerond stond door zo'n fout in t systeem.

Weer lekker dit, toestel ligt volgens KS al 2weken klaar voor verzending, nou niet dus, GLS komt toch niet 1x per week? ..
Ik kan er zo niet tegen dat de KS zo laks doet, ze zijn nog niet in staat om het gvd uit te zoeken.
Ik geloof dat er ook al mensen van voor 1 oktober smsjes hebben gekregen zo te zien op het forum.
Je hebt ook al contact gehad met GLS? Want normaal krijg je inderdaad geen 5000 nummer tenzij het bij GLS is aangemeld.
 
Ik heb jouw case doorgezet, maar hier helaas ook nog niets over gehoord.
Het is nogal een drukke hectische periode...
Jep en daar is nog steeds niks bekend... Dat 5000 nummer kreeg ik overigens al een week nadat ik hem besteld had toen ik een keer de KS belde.. Het lijkt er gewoon op dat hij aangemeld staat als klaar voor verzending, maar dat hij gewoon nog in jullie magazijn ergens ligt rond te zwerven, dat de KS medewerkers hier zo laks mee omgaan daar kan ik zo slecht tegen. Ze houden vast "moeilijk te leveren" verhaal.. Terwijl dat hier los van staat hoe kan die anders al 2 weken op Klaar voor verzenden staan..
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Tomvantreeck schreef:
Hoi Stevie,

Is het zo dat ik uberhaupt geen sms ontvang omdat ik nog geen enkele bericht heb ontvangen van mijn nummerbehoud/omgezet abbonement? KS vertelde mij dat dit niet perse hoeft maar of ik hun nog kan vertrouwen.....



2 okt besteld
telefonisch
velenging

Van het omzetten van je abo ontvang je een mail, geen sms. Deze ontvang je pas op het moment dat er een toestel voor je klaarligt, want dan word je abo ook pas omgezet.
Heb je een witte of zwarte iPhone besteld?
Er komt sowieso wel nog een derde bulk smsjes....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic