Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
net een medewerker aan de lijn gehad die verteld me dat het nog wel 3 weken duurt voordat er weer iphones binnenkomen.... LAMEEEEE..... mn geduld begint toch langzamerhand op te raken ;(;( heb mijn oude iphone verkocht omdat ik dacht snel de iphone 5 te ontvangen, niet dus... dat wordt nog 3 weken zonder whatsapp enz -,-
nja succes iedereen.. 
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
........ apple ook wat een prutsers 
 
 bewerkt door mod tommie
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
sorry moet er even uit 😉
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Tomvantreeck schreef:
net een medewerker aan de lijn gehad die verteld me dat het nog wel 3 weken duurt voordat er weer iphones binnenkomen.... LAMEEEEE..... mn geduld begint toch langzamerhand op te raken ;(;( heb mijn oude iphone verkocht omdat ik dacht snel de iphone 5 te ontvangen, niet dus... dat wordt nog 3 weken zonder whatsapp enz -,-
nja succes iedereen..
Hey Tom,

Er is op dit moment niet met zekerheid te zeggen wanneer we een levering krijgen, maar het lijkt me heel sterk dat dit nog 3 weken zal duren. Ik ben op bevestiging aan het wachten van een andere afdeling over wanneer we weer levering krijgen, maar normaalgesproken komt er een wekelijkse levering, soms wat meer, soms wat minder toestellen.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Tomvantreeck schreef:
sorry moet er even uit 😉
Dat begrijp ik, maar toch bewerk ik je bericht even....
chromeeh

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
"normaal gesproken komt er een wekelijkse levering, soms wat meer, soms wat minder toestellen"
Nieuwe rondes nieuwe kansen dus 😛

 
Igor

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Tomvantreeck schreef:
Niet om te whinen maar heb echt het idee dat F&F / nieuwe klanten voorrang krijgen...
Ik heb verlengt 2 okt. witte 16GB en zie zo veel mensen voorbij komen die 2 okt. besteld hebben en de iPhone wel ontvangen..behalve verlengers. jammer:(
Als je in het schema kijkt (heb nu even gesorteerd op mensen die hem hebben ontvangen boven, mensen nog niet ontvangen beneden) zie je dat er genoeg mensen zijn die via de website hebben besteld en als verlenging hun iPhone 5 al hebben ontvangen. Er zit volgens mij amper logica in. Echt voorgetrokken word niemand volgens mij.

Het klopt volgens mij ook niet dat de vorige levering van 600 iPhones er al doorheen is aangezien ik gisteren pas een mail kreeg van nummerbehoud aangevraagd, en er zijn volgens stevie geen nieuwe leveringen binnengekomen.

Ik hoop dat ik snel een telefoontje krijg over de levering van mijn toestel! Wanneer ik meer weet laat ik het horen!

RB007

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vrienden van me die besteld hebben via apple store beginnen nu de status verzonden te krijgen.... dus volgens mij gebeurd er ook iets bij Apple. Laten we het hopen.
vrofi

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik hoop vooral dat de bestelmogelijkheid gewoon weer beschikbaar wordt gesteld. Ik kan bij elke provider (inclusief T-Mobile waar ik nu zit) gewoon bestellen, er wordt echter duidelijk bij vermeld dat de levertijd lang is. Dat is te verwachten en geen enkel probleem, maar ik kan tenminste bestellen. Ik wilde graag overstappen naar Vodafone, maar begin steeds meer te twijfelen of ik niet ergens anders moet bestellen. Dan sluit ik tenminste direct achter aan.
 @Stevie; ik weet dat je niet kunt zeggen wanneer er weer besteld kan worden, maar kun je je binnen Vodafone niet hard maken voor het openen van de bestellingen? Lange levertijden zijn wel duidelijk, en ik neem aan dat iedereen die nu een iPhone5 besteld hiervan op de hoogte is, maar het is erg vervelend om uberhaupt niet te kunnen bestellen, zeker als je, zoals in mijn geval, al een iPhone5 had van Vodafone (Friends&Family), maar die hebt moeten terugsturen waardoor je order geannuleerd wordt en je opnieuw moet bestellen (rare gang van zaken, maar goed). Ik wil het gewoon graag regelen en er niet meer naar omkijken, dan zie ik wel wanneer er uiteindelijk geleverd kan worden.
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
haha snap ik sorry. nouja ik zal maar geen 1201 meer bellen dan want die praten dus wartaal.
Hoe kunnen hun mij wijsmaken nog 3 weken te moeten wachten terwijl ik van jou (veel vertrouwder/overtuigender) hoor elke week een levering binnen te krijgen.. STRANGEE
maargoed genoeg woorden aan vuil gemaakt denk ik;)
 
mr-de-uil

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
vrofi schreef:

 @Stevie; ik weet dat je niet kunt zeggen wanneer er weer besteld kan worden, maar kun je je binnen Vodafone niet hard maken voor het openen van de bestellingen? Lange levertijden zijn wel duidelijk, en ik neem aan dat iedereen die nu een iPhone5 besteld hiervan op de hoogte is, maar het is erg vervelend om uberhaupt niet te kunnen bestellen, zeker als je, zoals in mijn geval, al een iPhone5 had van Vodafone (Friends&Family), maar die hebt moeten terugsturen waardoor je order geannuleerd wordt en je opnieuw moet bestellen (rare gang van zaken, maar goed). Ik wil het gewoon graag regelen en er niet meer naar omkijken, dan zie ik wel wanneer er uiteindelijk geleverd kan worden.
 
Als je dit zou kunnen regelen Stevie, heel graag! Om meerdere redenen inderdaad heel prettig. Iedereen die een wijziging of omwisseling uit wil voeren moet nu wachten totdat het weer vrijgegeven wordt. Ook nieuwe bestellers begrijpen best dat er een langere levertijd is, maar men wil in ieder geval in een rij kunnen aansluiten zonder óf telkens zelf te moeten controleren óf een melding van het topic af te wachten.
 
Gezien de backorders nu (hoewel gestaag) af zullen nemen en de systemen tevens geüpdate zijn (laten we er in het gunstigste geval vanuit gaan dat de eerdere problemen hiermee ook opgelost zijn), stem ik voor het vrijgeven van de bestelmogelijkheid.
vrofi

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Inderdaad. Het is behoorlijk zuur dat ik een bestelling geplaatst had, de iPhone supersnel geleverd kreeg, maar dat deze beschadigd was en ik hem moest terugsturen. Nog zuurder dat daarna de hele bestelling geannuleerd werd (dit was ook niet anders op te lossen, heeft Vodafone speciaal bij Dynologic aangevraagd, maar kon niet, erg jammer) en ik opnieuw moest bestellen, wat dus helemaal niet meer kon. Als ik nu gewoon kan bestellen dan zie ik vanzelf wel wanneer er geleverd kan worden, maar ik wil het gewoon graag geregeld hebben, zoals ik het al netjes had geregeld 😉
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
mr-de-uil schreef:
vrofi schreef:

 @Stevie; ik weet dat je niet kunt zeggen wanneer er weer besteld kan worden, maar kun je je binnen Vodafone niet hard maken voor het openen van de bestellingen? Lange levertijden zijn wel duidelijk, en ik neem aan dat iedereen die nu een iPhone5 besteld hiervan op de hoogte is, maar het is erg vervelend om uberhaupt niet te kunnen bestellen, zeker als je, zoals in mijn geval, al een iPhone5 had van Vodafone (Friends&Family), maar die hebt moeten terugsturen waardoor je order geannuleerd wordt en je opnieuw moet bestellen (rare gang van zaken, maar goed). Ik wil het gewoon graag regelen en er niet meer naar omkijken, dan zie ik wel wanneer er uiteindelijk geleverd kan worden.
 
Als je dit zou kunnen regelen Stevie, heel graag! Om meerdere redenen inderdaad heel prettig. Iedereen die een wijziging of omwisseling uit wil voeren moet nu wachten totdat het weer vrijgegeven wordt. Ook nieuwe bestellers begrijpen best dat er een langere levertijd is, maar men wil in ieder geval in een rij kunnen aansluiten zonder óf telkens zelf te moeten controleren óf een melding van het topic af te wachten.
 
Gezien de backorders nu (hoewel gestaag) af zullen nemen en de systemen tevens geüpdate zijn (laten we er in het gunstigste geval vanuit gaan dat de eerdere problemen hiermee ook opgelost zijn), stem ik voor het vrijgeven van de bestelmogelijkheid.
Tu-tu-tu-tuut! 😉
dAVYYY

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
TheBroker schreef:
mr-de-uil schreef:
vrofi schreef:

 
 
Gezien de backorders nu (hoewel gestaag) af zullen nemen en de systemen tevens geüpdate zijn (laten we er in het gunstigste geval vanuit gaan dat de eerdere problemen hiermee ook opgelost zijn), stem ik voor het vrijgeven van de bestelmogelijkheid.
""
hoe kom je daarbij?? t is nog 1 groot zooitje ofwa? laat ze eerst de zooi maar is opknappe en alle bestellingen de deur uit doen dan mogen ze weer lkkr opnieuw beginne
 
 
mr-de-uil

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
En nog een reden om de bestellingen weer vrij te geven (voor ons dan in ieder geval) 😄
 
http://www.iphoneclub.nl/214201/iphone-wordt-5-euro-duurder-door-thuiskopieheffing/
 
"De iPhone wordt vijf euro duurder door de thuiskopieheffing. In 2013 moet voor smartphones met 16GB opslag en meer 5 euro extra worden betaald aan de winkelier, die afrekent met de Stichting Thuiskopie."
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
vrofi schreef:
Ik hoop vooral dat de bestelmogelijkheid gewoon weer beschikbaar wordt gesteld. Ik kan bij elke provider (inclusief T-Mobile waar ik nu zit) gewoon bestellen, er wordt echter duidelijk bij vermeld dat de levertijd lang is. Dat is te verwachten en geen enkel probleem, maar ik kan tenminste bestellen. Ik wilde graag overstappen naar Vodafone, maar begin steeds meer te twijfelen of ik niet ergens anders moet bestellen. Dan sluit ik tenminste direct achter aan.
@Stevie; ik weet dat je niet kunt zeggen wanneer er weer besteld kan worden, maar kun je je binnen Vodafone niet hard maken voor het openen van de bestellingen? Lange levertijden zijn wel duidelijk, en ik neem aan dat iedereen die nu een iPhone5 besteld hiervan op de hoogte is, maar het is erg vervelend om uberhaupt niet te kunnen bestellen, zeker als je, zoals in mijn geval, al een iPhone5 had van Vodafone (Friends&Family), maar die hebt moeten terugsturen waardoor je order geannuleerd wordt en je opnieuw moet bestellen (rare gang van zaken, maar goed). Ik wil het gewoon graag regelen en er niet meer naar omkijken, dan zie ik wel wanneer er uiteindelijk geleverd kan worden.
Dat is een weloverwogen beslissing geweest om de bestellingen via telesales en online dicht te gooien, dit om de levertijden niet verder op te laten lopen. Zodra er weer voldoende voorraad is zal de verkoop weer worden opengezet. Er komt ook een updat ehier op het forum zodra dit gebeurd.

mr-de-uil

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
dAVYYY schreef:
TheBroker schreef:
mr-de-uil schreef:
vrofi schreef:

 
 
Gezien de backorders nu (hoewel gestaag) af zullen nemen en de systemen tevens geüpdate zijn (laten we er in het gunstigste geval vanuit gaan dat de eerdere problemen hiermee ook opgelost zijn), stem ik voor het vrijgeven van de bestelmogelijkheid.
""
hoe kom je daarbij?? t is nog 1 groot zooitje ofwa? laat ze eerst de zooi maar is opknappe en alle bestellingen de deur uit doen dan mogen ze weer lkkr opnieuw beginne
 
De eerdere problemen met de systemen, waardoor het nu 1 zooitje is... bedoelde ik. Hopelijk zijn die er nu uit zodat het in het vervolg wat ordentelijker verloopt.
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie al iets bekend over de 26-9 groep? Volgens de KS ligt mijn toestel al de hele week klaar voor GLS, maar dit was ook al 2x eerder in het systeem te vinden, wtf?
dAVYYY

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zie dat u order goed is verwerkt en ik verwacht dat u begin volgende week uw toestel gaat ontvangen.

als het aan hassan ligt krijg je m volgende week zei tie op 15-10
tiggelmania

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
dAVYYY schreef:
Ik zie dat u order goed is verwerkt en ik verwacht dat u begin volgende week uw toestel gaat ontvangen.

als het aan hassan ligt krijg je m volgende week zei tie op 15-10
Hassan is niet te vertrouwen, volgens hem zou ik hem inmiddels al 3x gehad hebben.:D
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic