Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Ideception5 schreef:
Zo....Bijna 5 weken verder geen Iphone 5 en annulering is blijkbaar ook niet te vinden in het systeem. Coulance regeling HO maar!
Echt lachwekkend vind ik ook hoe iedereen op Stevie reageert. Als of ze tot nu toe maar iets voor iemand opgelost heeft. Einige wat ze doet is herkauwen en 30x per dag zeggen dat ze geen informatie heeft en dat ze niks klaar kan maken. Anyway, ga maar elders op dit forum posten on erachter te komen hoe het zit met de annulering.
Ik vind het erg jammer dat je er zo over denkt.
28 oktober (dus over 3 dagen) zal het een maand geleden zijn dat we begonnen met uitleveren het uitleveren van de iPhone 5, vanaf dag 1 tot nu doen we iedere dag onze uiterste best om zo snel mogelijk uit te leveren met de voorraden die we hebben en krijgen.

Ik kan misschien niet iedere dag vertellen hoe de situatie er exact voorstaat en kan helaas geen concrete figuren noemen, maar doe mijn best om door te spelen wat ik weet. Daarnaast is het technisch niet mogelijk voor mij om individuele orders na te kijken, daardoor kan ik veel mensen niet direct helpen met hun probleem. Echter kan ik jullie wel in algemene situaties van informatie voorzien die beschikbaar is.

En dat ik niks klaar kan maken valt reuze mee 🙂 hier op het werk weet ik het één en ander te regelen (10GB coulance bijv.) en thuis kan ik aardig wat lekkers te eten klaarmaken :)...
dAVYYY

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nou hier komtie dan..
zit al n week te lezen en niks wijzer geworden..

nadat ik mn order geplaatst had had ik n mail gestuurd
op 15-10 kreeg ik bericht terug:

15-10-2012 Ons antwoord
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Ik zie dat u order goed is verwerkt en ik verwacht dat u begin volgende week uw toestel gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Hassan
Vodafone
--------------------------------------

bel ik net naar de klantenservice
zegt ze gewoon eerlijk dat het nog wel n paar weken kon duren
dusss k denk dat we maar niet meer wanhopig moeten zijn maar ons gewoon een wachttijd van 4/5 weken moeten houden 😛
 
successs
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
RB007 schreef:
Jarig vandaag 🙂

Ik hoop vandaag op een leuk verjaardagscadeau van Vodafone.... ben al blij met het aanvragen van mijn nummerbehoud :P. Even een vraagje... hoe zit dat nou als Vodafone pas mijn nummeraanvraag in gang zet op het moment dat mijn iPhone voor me is gereserveerd. Moet ik dan nog 4 weken wachten totdat ik mijn abbo + sim bij Vofdafone kan gebruiken? en moet ik dan echt voor die 4 weken nog een nano sim bij KPN aanvragen omdat ik anders mijn iPhone niet kan gebruiken?
Gefeliciteerd!!!!



Even over je vraag: wanneer zou je contract overgaan naar Vodafone?
Vanaf dat moment kun je echt pas je Vodafone simkaart gebruiken, tot die afgesproken datum doet je Vodafone sim en abonnement het nog niet. Dus wil je voor de porteringsdatum inderdaad je iPhone 5 gebruiken, zul je een nanosim bij je oude provider moeten aanvragen :(.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
RB007 schreef:
Stevie schreef:
TheBroker schreef:
Ik kijk zó uit naar volgende week vrijdag.......iPad-mini D-Day!!!! 😄
Voel een nieuw topic aankomen??


Met alle respect Stevie maar voor die iPad ga ik toch echt voor een Apple store liggen haha.... wil dit niet nog eens meemaken 😛
Haha dat bedoelde ik ook niet, maar meer een topic gewoon over de Ipad mini: specs, ervaringen etc.
dAVYYY

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hoelang duurt het vanaf dat je belt om te annuleren tot hij werkelijk geannuleerd is?
en hoelang duurt het dan om ergens anders te verlengen??
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
dAVYYY schreef:
hoelang duurt het vanaf dat je belt om te annuleren tot hij werkelijk geannuleerd is?
en hoelang duurt het dan om ergens anders te verlengen??
Dit kan 24 tot 48 uur duren voordat de annulering is doorgevoerd.
Dan is het ook nog zo dat het bijna weekend is, dat wil zeggen als het niet morgen verwerkt word, dan pas na het weekend.
Dus ik ben er sowieso bang voor dat als je nu zou annuleren je dit weekend niet ergens anders zou kunnen verlengen, maar zoals ik aangeef dat is heel afhankelijk van hoelang de verwerking duurt en hoe druk het is, soms duurt het 24 uur, soms 48.

dAVYYY

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
okee dan gaan we uit van 4x 48 uur 😉
als toch alles zo vlot gaat bij vodafone

wel misselijk is dat ze gewoon deze mail sturen ook fl*kkrs

15-10-2012 Ons antwoord
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Ik zie dat u order goed is verwerkt en ik verwacht dat u begin volgende week uw toestel gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Hassan
Vodafone
tiggelmania

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat is een geautomatiseerd antwoord volgens mij, die Hassan zegt dezelfde dingen op de vodafone chat haha!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
dAVYYY schreef:
okee dan gaan we uit van 4x 48 uur 😉
als toch alles zo vlot gaat bij vodafone

wel misselijk is dat ze gewoon deze mail sturen ook fl*kkrs

15-10-2012 Ons antwoord
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Ik zie dat u order goed is verwerkt en ik verwacht dat u begin volgende week uw toestel gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Hassan
Vodafone
Dit heeft waarschijnlijk ook te maken met het feit dat we vorige week een grote levering verwachtten die uiteindelijk kleiner bleek te zijn dan verwacht. Hierdoor konden we minder toestellen uitleveren.
Hou nog even vol, het tekort is niet voor eeuwig.
dAVYYY

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
tiggelmania schreef:
Dat is een geautomatiseerd antwoord volgens mij, die Hassan zegt dezelfde dingen op de vodafone chat haha!
k dacht al dat et m aan de naam lag 😛
 
 
hoe komt het dat vodafone chat het niet doet? heb 3 verschillende pc"s geprobeerd en vorige week deedtie t n keer???
tiggelmania

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
dAVYYY schreef:
tiggelmania schreef:
Dat is een geautomatiseerd antwoord volgens mij, die Hassan zegt dezelfde dingen op de vodafone chat haha!
k dacht al dat et m aan de naam lag 😛
 
 
hoe komt het dat vodafone chat het niet doet? heb 3 verschillende pc"s geprobeerd en vorige week deedtie t n keer???
Hij doet het bij mij echt af en toe, vaker niet dan wel.
 
dAVYYY

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

tiggelmania schreef:


Hij doet het bij mij echt af en toe, vaker niet dan wel.


dat is bij mij ook.. alsof t bewust uit is gezet
zodat mensen nog ongeduldiger gaan worden 😛

Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Niet om te whinen maar heb echt het idee dat F&F / nieuwe klanten voorrang krijgen...
Ik heb verlengt 2 okt. witte 16GB en zie zo veel mensen voorbij komen die 2 okt. besteld hebben en de iPhone wel ontvangen..behalve verlengers. jammer:(
Rudra

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
dag 25.. and counting..
 
de apple store heeft hun status van de mensen die hem besteld hebben veranderd naar verzonden.. iig bij 15 mensen die ik ken. zwart 32Gb. die mogen hem morgen in huis verwachten.. had ik dat nou ook maar gedaan.. 😞 
Rudra

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
En nog steeds geen woord over 64Gb... 
wbtje

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
al nieuwe leveringen of iets in het vooruitzicht das het enige wat denk belangrijk is nu
Stefan1988

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
RB007 schreef:
Jarig vandaag 🙂
 
Ik hoop vandaag op een leuk verjaardagscadeau van Vodafone.... ben al blij met het aanvragen van mijn nummerbehoud :P. Even een vraagje... hoe zit dat nou als Vodafone pas mijn nummeraanvraag in gang zet op het moment dat mijn iPhone voor me is gereserveerd. Moet ik dan nog 4 weken wachten totdat ik mijn abbo + sim bij Vofdafone kan gebruiken? en moet ik dan echt voor die 4 weken nog een nano sim bij KPN aanvragen omdat ik anders mijn iPhone niet kan gebruiken?
Gefeliciteerd! Ik ben zelf ook jarig vandaag 😄
Heb gisteren mijn cadeautje al hegad 😛
Toen ze bij mij met nummer aanvraag begonnen, ging het zeer snel!
Dus dat kan betekenen dat ook jij je cadeautje snel krijgt q:D
 
Fijne dag!
Stefan1988

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Igor schreef:
RB007 schreef:
Jarig vandaag 🙂
 
Ik hoop vandaag op een leuk verjaardagscadeau van Vodafone.... ben al blij met het aanvragen van mijn nummerbehoud :P. Even een vraagje... hoe zit dat nou als Vodafone pas mijn nummeraanvraag in gang zet op het moment dat mijn iPhone voor me is gereserveerd. Moet ik dan nog 4 weken wachten totdat ik mijn abbo + sim bij Vofdafone kan gebruiken? en moet ik dan echt voor die 4 weken nog een nano sim bij KPN aanvragen omdat ik anders mijn iPhone niet kan gebruiken?
Gefeliciteerd!

Ik hoop het ook voor jou!
Ik heb gisteravond een mail gekregen dat mijn nummerbehoud in werking is gezet (tijd 19:45), vanmorgen een SMS (rond 9:20) dat mijn nummerbehoud aanvraag was ontvangen, een minuut later een sms dat deze goedgekeurd was. En als ik de andere verhalen mag geloven ben ik nu aan het wachten op een telefoontje om een leveringsafspraak te maken!

2 oktober besteld bij vodafone friends&family 16GB zwart.
Hoi Igor,
 
Je weet hoe het bij mij ging, kans is groot dat je straks een telefoontje krijgt, en ook jij morgen in het bezit bent van je iphone q:D
 
Groetjes!
Stefan1988

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie schreef:
Stefan1988 schreef:
😛
Zo ben nu net thuis, en ja hoor daar lag het pakketje 😄
 
Doosje voorzichtig open gemaakt, en daar was ie dan eindelijk 😄
100% schadevrij, en voor zover ik nu heb gezien werkt alles na behoren!
Morgen ff snel naar de plaatselijke phoneshop, die gaan mijn nu nog huidige simkaart omtoveren naar een nanosim.
De nanosim van vodafone kan ik helaas pas over een paar weken gebruiken 😞 😉
 
Hoop voor iedereen dat het zsm wordt afgehandeld, en dat iedereen er binnenkort van kan genieten!
 
Ps zal morgen nog ff dat formulier invullen, zo wordt voor iedereen de leveringen weer wat duidelijker! (zover dat kan:p)
En geen unboxing video gemaakt? 😞
Sorry, twas al super laat 😞
 
Heel erg bedankt nog voor alle info!  😄
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Stefan1988 schreef:
RB007 schreef:
Jarig vandaag 🙂

Ik hoop vandaag op een leuk verjaardagscadeau van Vodafone.... ben al blij met het aanvragen van mijn nummerbehoud :P. Even een vraagje... hoe zit dat nou als Vodafone pas mijn nummeraanvraag in gang zet op het moment dat mijn iPhone voor me is gereserveerd. Moet ik dan nog 4 weken wachten totdat ik mijn abbo + sim bij Vofdafone kan gebruiken? en moet ik dan echt voor die 4 weken nog een nano sim bij KPN aanvragen omdat ik anders mijn iPhone niet kan gebruiken?
Gefeliciteerd! Ik ben zelf ook jarig vandaag 😄
Heb gisteren mijn cadeautje al hegad 😛
Toen ze bij mij met nummer aanvraag begonnen, ging het zeer snel!
Dus dat kan betekenen dat ook jij je cadeautje snel krijgt q:D

Fijne dag!

Stefan, jij ook van harte proficiat dan!!!
Helaas heb ik geen echte iPhone 5 taart, anders hadden jullie deze zeker ontvangen :).

Fijne verjaardag en veel plezier met je iPhone5! Laat ons weten wat je ervan vind, hoe je ervaringen ermee zijn etc.!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic