Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
vrofi

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@e-nova een briefje op de deur hangen is ook een mooie, duidelijke melding naar het dievengilde dat je niet thuis bent en ze alle tijd hebben je huisje door te pluizen 😉 Lijkt me niet echt een goeie tip.
Dave86

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 5 oktober mijn abonnement verlengd en vandaag GLS aan de deur gehad. Helaas was ik niet thuis maar kan een nieuwe afspraak maken. Ziet er dan toch naar uit dat ik de  Iphone 5 black 16G binnen 3 weken in mijn bezit heb:D!!!! 
tiggelmania

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vandaag veel mensen die hun zwarte iPhone 5 hebben mogen ontvangen, nu ook nog de witte 😉
Duuven

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier zit ik dan, op m'n nieuwe iPhone een berichtje te typen op het forum! Wat een geweldig apparaat. Ik ben helemaal happy 🙂
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Hee hoe hebben jullie besteld?
 
-verlenging/nieuwe klant?
-telefonisch/online?
-datum?
-model?
 
Ik wacht vanaf 2 okt. witte 16GB besteld/ verlenging.
Hoop dat ik hem eind deze week binnen krijg.
Jullie iig veel plezier ermee!
 
Groetjes,
 
Tom
MusicLife

Gedreven Liefhebber
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Voor zover ik zo zie op het forum s de 28/09 groep zowat geheel uitgeleverd. Eventueel ook mensen van 29/09?
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MusicLife schreef:
Voor zover ik zo zie op het forum s de 28/09 groep zowat geheel uitgeleverd. Eventueel ook mensen van 29/09?
26/9 nog niet helaas..
MusicLife

Gedreven Liefhebber
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
clockw1ze schreef:
MusicLife schreef:
Voor zover ik zo zie op het forum s de 28/09 groep zowat geheel uitgeleverd. Eventueel ook mensen van 29/09?
26/9 nog niet helaas..
 
Dat van jou is helemaal een drama Clockw1ze. Ik vraag me af waar het mis is gegaan. Heb jij al een pakketnummer via de klantenservice kunnen krijgen?
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MusicLife schreef:
clockw1ze schreef:
MusicLife schreef:
Voor zover ik zo zie op het forum s de 28/09 groep zowat geheel uitgeleverd. Eventueel ook mensen van 29/09?
26/9 nog niet helaas..
 
Dat van jou is helemaal een drama Clockw1ze. Ik vraag me af waar het mis is gegaan. Heb jij al een pakketnummer via de klantenservice kunnen krijgen?
Nope.. Werd me simpelweg weer verteld dat ze die pas krijgen als hij daadwerkelijk bij GLS ligt.. En hij stond "Gereed voor verzending".. Al paar keer geprobeerd met het 5000 nummer bij GLS maar die is onbekend.
Ik geloof er vrij weinig van, krijg meer het idee dat hij gewoon bij vodafone ergens in het sorteer centrum ligt en dat ze hem vergeten zijn mee te geven ofzo -_-

De ene keer zeggen ze dat hij klaar ligt voor verzending, de andere keer weer dat ik moet wachten op nieuwe voorraad .. Het slaat werkelijk nergens op
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Heeft er al iemand ervaring met het omruilen van een defecte iPhone 5 (direct uit de doos)? Kan ik naar een winkel en zullen ze het toestel dan omruilen voor een nieuwe als er voorraad is?
chromeeh

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MusicLife schreef:
Voor zover ik zo zie op het forum s de 28/09 groep zowat geheel uitgeleverd. Eventueel ook mensen van 29/09?
Ik zal je ballon lek prikken...
Ik heb de mijne nog niet hoor... (16GB white) (28e besteld)
Mr_Z

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MusicLife schreef:
Voor zover ik zo zie op het forum s de 28/09 groep zowat geheel uitgeleverd. Eventueel ook mensen van 29/09?
Nog niet geheel ;). Heb de 28e telefonisch verlengd (16gb zwart) maar nog niets ontvangen.. Komende vrijdag is het exact 4 weken, dus ben benieuwd wat deze week gaat brengen!
 
MusicLife

Gedreven Liefhebber
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
chromeeh schreef:
MusicLife schreef:
Voor zover ik zo zie op het forum s de 28/09 groep zowat geheel uitgeleverd. Eventueel ook mensen van 29/09?
Ik zal je ballon lek prikken...
Ik heb de mijne nog niet hoor... (16GB white) (28e besteld)
 
Frustrerend om te horen. Waarschijnlijk heeft bij de laatste levering niet jouw witte 16GB gezeten en als ik afga op eerdere berichten zijn er veel zwarte 16GBs binnen gekomen dus. Ik heb ook op 28 besteld, het zal voor jou dus waarschijnlijk niet lang meer duren. Misschien zelfs al bij de volgende zending?

@Clockw1ze
Je zou kunnen vragen of ze dit naar de 2e lijn willen schuiven voor onderzoek? Vrijwel iedereen die op 26/09 heeft besteld heeft z'n iPhone al, als ik je verhaal zo zie DENK ik dat er inderdaad wat mis is gegaan en hij nog ergens in het sorteercentrum ligt. Ik zou zeggen, leg het ze voor. In mijn tijd als callcenter agent mochten we maar een beperkt aantal cases doorsturen naar de 2e lijn. Ik zou echt een beetje pushen dus en vragen of ze dit voor je kunnen uitzoeken...
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
flieger schreef:
Heeft er al iemand ervaring met het omruilen van een defecte iPhone 5 (direct uit de doos)? Kan ik naar een winkel en zullen ze het toestel dan omruilen voor een nieuwe als er voorraad is?
Hey flieger,

Je kunt er helaas niet mee naar een winkel, daar zullen ze hem niet omruilen als ie niet bij die winkel ook vandaan komt. Dat moet via het kanaal lopen waar het toestel is aangeschaft. Er zijn meerdere mensen die last hadden van een defect toestel bij ontvangst, kijk even in dit topic en stel daar eens de vraag wat zij hebben gedaan: http://forum.vodafone.nl/t5/Nieuwe-toestellen-en-software/Iphone-5-beschadigd-uit-doos/td-p/33548

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Stevie schreef:Hey flieger,
 
Je kunt er helaas niet mee naar een winkel, daar zullen ze hem niet omruilen als ie niet bij die winkel ook vandaan komt. Dat moet via het kanaal lopen waar het toestel is aangeschaft. Er zijn meerdere mensen die last hadden van een defect toestel bij ontvangst, kijk even in dit topic en stel daar eens de vraag wat zij hebben gedaan: http://forum.vodafone.nl/t5/Nieuwe-toestellen-en-software/Iphone-5-beschadigd-uit-doos/td-p/33548
 

Thanks voor je reactie Stevie! Vraag heb ik daar gesteld. Je begrijpt dat ik behoorlijk baal. 😞
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@ Sjoerd.

Dat doen ze dus niet, ze houden stug vast aan hun 4 weken levertijd minimaal, en gister vroeg ik ook al aan de KS medewerker of die het niet door kon zetten, maar die zei gewoon nee sorry meneer maar er is een levertijd van minimaal 4 weken en dat is nog niet verstreken.

En vervolgens durft die met een rot toon te zeggen "Maar een maand wachten op een telefoon is wel lang hè", nou toen kreeg die de volle laag. Hoe durft die zoiets te zeggen met zo'n rot toon. Er is me al 5x beloofd dat die geleverd gaat worden, is het dan raar dat ik er steeds achteraan bel waar die blijft? Nee toch, hun hebben immers aangegeven dat die geleverd zou worden en zelfs al door GLS opgehaald zou worden.

Wat ik elke x merk als ik bel met de KS is dat ze gelijk een knop omschakelen als ze het woord iPhone 5 horen. Ze zijn gelijk heel erg geïrriteerd en kort af.

Als je geen zin in dit soort werk heb ga dan lekker wat anders zoeken, als je niet eens wat voor een klant wil uitzoeken.

Sorry hoor, maar de manier waarop de KS omgaat met klanten slaat helemaal nergens op en die heeft het hele iPhone 5 gebeuren voor mij al verpest.

Pff..

Gr. Jamie

( 16 gb zwart besteld @ 26/9 friendsfamily verlenging )
rikclaessens

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Beste Stevie,
 
is er al iets bekend over de uitlevering aan de winkels? Ik vind het vreemd dat ik eerste op een wachtlijst kan staan en nog niks gehoord heb. Tenzij iedereen in Heerlen eerste op de wachtlijst staat natuurlijk 😉
Ik hoop echt dat hij bij deze levering zit!
 
Alvast bedankt voor je reactie.
 
Mvg,
 
Rik
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
flieger schreef:
Stevie schreef:Hey flieger,

Je kunt er helaas niet mee naar een winkel, daar zullen ze hem niet omruilen als ie niet bij die winkel ook vandaan komt. Dat moet via het kanaal lopen waar het toestel is aangeschaft. Er zijn meerdere mensen die last hadden van een defect toestel bij ontvangst, kijk even in dit topic en stel daar eens de vraag wat zij hebben gedaan: http://forum.vodafone.nl/t5/Nieuwe-toestellen-en-software/Iphone-5-beschadigd-uit-doos/td-p/33548


Thanks voor je reactie Stevie! Vraag heb ik daar gesteld. Je begrijpt dat ik behoorlijk baal. 😞
Ja dat begrijp ik heel goed! Helaas is mijn kennis van de retour procedures niet erg up-to-date of diepgaand. Dus kan je helaas niet vertellen wat hier de procedure in is. Ik zal één van de moderators anders vragen in het andere topic je vraag op te pakken.
Flex

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
rikclaessens schreef:
Beste Stevie,
 
is er al iets bekend over de uitlevering aan de winkels? Ik vind het vreemd dat ik eerste op een wachtlijst kan staan en nog niks gehoord heb. Tenzij iedereen in Heerlen eerste op de wachtlijst staat natuurlijk 😉
Ik hoop echt dat hij bij deze levering zit!
 
Alvast bedankt voor je reactie.
 
Mvg,
 
Rik
Als ik jou was zou ik gewoon ff wat winkels langsgaan. Ik liep vrijdag de BelCompany in en kon er meteen een meenemen met abonnement. Online bestelling daarna direct geannuleerd 😄
 
rikclaessens

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Flex schreef:
rikclaessens schreef:
Beste Stevie,
 
is er al iets bekend over de uitlevering aan de winkels? Ik vind het vreemd dat ik eerste op een wachtlijst kan staan en nog niks gehoord heb. Tenzij iedereen in Heerlen eerste op de wachtlijst staat natuurlijk 😉
Ik hoop echt dat hij bij deze levering zit!
 
Alvast bedankt voor je reactie.
 
Mvg,
 
Rik
Als ik jou was zou ik gewoon ff wat winkels langsgaan. Ik liep vrijdag de BelCompany in en kon er meteen een meenemen met abonnement. Online bestelling daarna direct geannuleerd 😄
 
Hoi Flex,
 
Ik hem echter al besteld in de Vodafone store. Inclusief aanvraag nummerbehoud etcetera. Ik wacht het denk ik heel even af, de verwachte levertijd is ook nog niet om. Ook ga ik overstappen van T-mobile naar Vodafone, dus heb gewoon geen zin in problemen doordat ik dingen weer ga annuleren en opnieuw ga aanvragen... Toch bedankt voor je suggestie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic