Jfbowe schreef:Ja, een aantal, maar ik nog niet...
Zijn er trouwens al mensen die 2 oktober besteld hebben, hun iPhone al binnen hebben?
Avde schreef:Dit snap ik dus niet he.. Ik heb 26-9 besteld via F&F verlenging en ik heb nog helemaal NIKS 😕
vandaag stond GLS ineens aan de deur (zonder een telefoontje of leveringsbevestiging) dus geheel onverwachts met mijn Iphone en nano sim!
Besteldatum:04-10-2012
verlenging via F&F
Iphone 5 16GB zwart.
Avde schreef:Hmmm, ik ook 4 oktober besteld en nog steeds niks 😞 wel telefonisch besteld overigens
vandaag stond GLS ineens aan de deur (zonder een telefoontje of leveringsbevestiging) dus geheel onverwachts met mijn Iphone en nano sim!
Besteldatum:04-10-2012
verlenging via F&F
Iphone 5 16GB zwart.
a-dekroon schreef:We houden op dit moment een gemiddelde levertijd van minimaal 4 weken aan.
hey stevie,
een vraagje is de levertijd nogaltijd 3 a 4weken??? want nu woensdag ben ik 3weken aan het wachten dus dn moet die langzamerhand gaan komen!!! of is de levertijd nog langer geworden???
en krijgen jullie deze week nog nieuwe leveringen van apple???
ik hoor het wel van je!!!
groetjes ayoub
MusicLife schreef:Vind dit zo raar he.. Ik heb ook al 5x te horen gekregen dat hij bij GLS afgeleverd is en dat ik hem op kan vragen met 5000 nummer.. Het 5000 nummer is niet eens bekend bij GLS :S Ik word er gek van die onduidelijke communicatie de hele tijd.
Net gebeld met de Vodafone klantenservice, een HELE vorlijke meid aan de lijn gehad. Ik vroeg nogmaals om een status, en toen zei ze;
Deze is afgeleverd bij GLS en ik heb een pakketnummer voor je waarmee je dat met GLS zelf kunt traceren.
En toen vroeg ze me; hé maar welke iPhone had je besteld?
Ik zeg: de iphone 5.
Zij echt heeeeeeeeeeeeel vorlijk helemaal blij: Wooooehoe, kan ik eindelijk een klant blijmaken.
Ze wist me te vertellen dat hij hoogstwaarschijnlijk vandaag zal aankomen, en ook GLS zelf heeft dit tegenover mij bevestigd.
Prima prima, ik wacht het even af. Bedankt voor jullie inzet en mijn excuses dat k soms een beetje naar heb gereageerd. Het komt uiteindelijk wel goed.
clockw1ze schreef:Ik snap echt niet dat jij nog zit te wachten. Als zij zeggen dat hij afgeleverd is bij GLS dan gaan ze hem echt niet nog eens sturen dus ik zou net zo lang met de klantenservice bellen tot ze een oplossing hebben.MusicLife schreef:Vind dit zo raar he.. Ik heb ook al 5x te horen gekregen dat hij bij GLS afgeleverd is en dat ik hem op kan vragen met 5000 nummer.. Het 5000 nummer is niet eens bekend bij GLS :S Ik word er gek van die onduidelijke communicatie de hele tijd.
Net gebeld met de Vodafone klantenservice, een HELE vorlijke meid aan de lijn gehad. Ik vroeg nogmaals om een status, en toen zei ze;
Deze is afgeleverd bij GLS en ik heb een pakketnummer voor je waarmee je dat met GLS zelf kunt traceren.
Zij echt heeeeeeeeeeeeel vorlijk helemaal blij: Wooooehoe, kan ik eindelijk een klant blijmaken.
Ze wist me te vertellen dat hij hoogstwaarschijnlijk vandaag zal aankomen, en ook GLS zelf heeft dit tegenover mij bevestigd.
Prima prima, ik wacht het even af. Bedankt voor jullie inzet en mijn excuses dat k soms een beetje naar heb gereageerd. Het komt uiteindelijk wel goed.
Igor schreef:exact hetzelfde als mij:pJfbowe schreef:Ja, een aantal, maar ik nog niet...
Zijn er trouwens al mensen die 2 oktober besteld hebben, hun iPhone al binnen hebben?
16GB Zwart
2 oktober rond 17:45
Nummerbehoud t-mobile -> vodafone.
Stevie schreef:
Hi allemaal,
"Ik zie een aantal mensen die het toestel zeer snel zullen krijgen, dus wil ik nog even iets bij jullie onder de aandacht brengen:
De Vodafone iPhone 5 Unboxing Challenge!!!
Krijg jij je iPhone en kun je niet wachten om hem open te maken, zorg dan wel dat je eerst een camera hebt klaargezet.
Film hoe jij je iPhone 5 uitpakt en voor het eerst aanschouwt en toont, want je kunt er erg leuke prijzen mee winnen, die je NATUURLIJK kunt gebruiken in combinatie met jouw nieuwste speeltje :).
Ga dus naar het topic van de unboxing challenge (klik hier) en lees door hoe jij kunt meedoen!
Er moet toch wel minimaal één iemand zijn die mij gelukkig maakt met een origineel filmpje van zijn/haar iPhone 5?
Ben benieuwd!! "
clockw1ze schreef:MusicLife schreef:Vind dit zo raar he.. Ik heb ook al 5x te horen gekregen dat hij bij GLS afgeleverd is en dat ik hem op kan vragen met 5000 nummer.. Het 5000 nummer is niet eens bekend bij GLS :S Ik word er gek van die onduidelijke communicatie de hele tijd.
Hey Clockw1ze,
Ik zou als ik jou was even 0800 0200 043 bellen, en dan via optie 1 in contact komen met de klantenservice. Vraag of ze voor je het 5000 nummer hebben, en nog belangrijker het PAKKETNUMMER. Dat zijn 2 verschillende dingen. En dan kun je GLS bellen op 024 648 80 20. Zij kunnen je order tracken.
Groetjes,
Sjoerd
MusicLife schreef:Hey Sjoerd, Ik bel altijd via dat nummer naar VF omdat de wachttijd dan minimaal is. Maar mijn 5000 nummer heb ik al bijna 3 weken nu en bij GLS is niks bekend met dit nummer. Maar via VF kan ik dus ook het pakketnummer opvragen? Het lijkt wel of mijn toestel volgens het VF systeem op verzonden staat maar dat hij gewoon nog bij hun in 't magazijn ofzo ligt :Sclockw1ze schreef:MusicLife schreef:Vind dit zo raar he.. Ik heb ook al 5x te horen gekregen dat hij bij GLS afgeleverd is en dat ik hem op kan vragen met 5000 nummer.. Het 5000 nummer is niet eens bekend bij GLS :S Ik word er gek van die onduidelijke communicatie de hele tijd.
Prima prima, ik wacht het even af. Bedankt voor jullie inzet en mijn excuses dat k soms een beetje naar heb gereageerd. Het komt uiteindelijk wel goed.Hey Clockw1ze,
Ik zou als ik jou was even 0800 0200 043 bellen, en dan via optie 1 in contact komen met de klantenservice. Vraag of ze voor je het 5000 nummer hebben, en nog belangrijker het PAKKETNUMMER. Dat zijn 2 verschillende dingen. En dan kun je GLS bellen op 024 648 80 20. Zij kunnen je order tracken.
Groetjes,
Sjoerd
Hey Clockw1ze,clockw1ze schreef:*Knip*
Hey Sjoerd, Ik bel altijd via dat nummer naar VF omdat de wachttijd dan minimaal is. Maar mijn 5000 nummer heb ik al bijna 3 weken nu en bij GLS is niks bekend met dit nummer. Maar via VF kan ik dus ook het pakketnummer opvragen? Het lijkt wel of mijn toestel volgens het VF systeem op verzonden staat maar dat hij gewoon nog bij hun in 't magazijn ofzo ligt :S
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.