Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
JKorner

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
MusicLife schreef:
GLS levert niét op Zaterdagen
 

  • Track & Trace
  • Levering voor 9.00 uur, 12.00 uur en altijd voor 17.00 uur
  • Snel en betrouwbaar
  • Melding via SMS
  • Eenvoudig en betrouwbaar verzendsysteem Label-Lite
  • Ieder pakket verzekerd tot €1000 (volgens Algemene Voorwaarden)
  • 'Money-back' garantie
  • Bezorging in heel Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden) 6 dagen per week
gls-netherlands.com/PDExpressParcel.html
 
En zo stond het bij nog 2 onderdelen en ik lees toch echt onderaan 6 dagen per week en als Vodafone misschien een beetje meer zijn best doet voor zijn klanten wie weet.

soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Bij deze wil ik me alvast inschrijven voor de iPhone 6 of hoe die ook mag heten. Dan weet ik zeker dat ik hem in 2016 heb!
xndrmmr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ben al meer dan 10 jaar klant en nog nooit problemen gehad maar nu ? Ik heb 29 sept, net als velen, mn Iphone 5 besteld met een €50 abo (200 bm en 500 mb). Vandaag bericht dat mn Iphone is verzonden....so far so good...
 
Eergisteren gebeld om mn abo toch om te zetten naar een €55,-  nav die coulanceregeling (200 bm en onbeperkt internet)...bevestiging tijdens gesprek dat eea rond was. Ik belde met 0800-0200056...en werd 5x doorverbonden. gisteren kreeg ik ineens een mail met de bevestiging van mijn bestelling van 29 sept (€50 abo)...klopt niet dacht ik...moet die €55,- abo zijn...dus ik bel ff weer met bovenstaand nummer...weer vriendelijke medewerker: " nee hoor...geen punt, staat in het systeem, eea is omgezet".
 
Mooi...dacht ik...kijk ik net op my vodafone...staat er: "uw beltegoed aan het begin van oktober is 90 min en 500mb internet)...foutje ? Dus ik bel weer met het eerder genoemde nummer...verteld de mevrouw me dat die 90/500 idd niet klopt...maar hoe datnkan ? ik vraag nogmaals voor de zekerheid hoe dat zit met mijn omzetting naar 200/onb.internet....Nou...verteld ze...ik zie geen wijziging is in abo, dat ik het verkeerde nummer heb en het abo niet omgezet kan worden tenzij ik de Iphone weer terugstuur enz enz...maar aan het einde vh gesprek blijkt dat zij weer niet de gegevens in het scherm heeft die de klantenservice wel heeft...en zij zijn van de verkoop...ik moet een ander nummer bellen ( maar bel de hele tijd alleen maar dit nummer ???) Maar hoed...uiteindelijk blijkt dat zij ermook niet uitkomt en of ik dinsdag even terug wil bellen.
 
ik moet heel eerlijk zeggen dat alle medewerkers enorm aardig en behulpzaam zijn...maar wat daar allemaal fout gaat ineens ??:(
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Eddyonline schreef:
Dave86 schreef:
Ja leuk zo n tablletje. Maar met 4vwo wiskunde B inzicht een tabelletje maken heeft natuurlijk helemaal geen zin. Blijkt ook niet te kloppen.  Schiet niemand iets mee op dus. Onzin
Doe jij dan eens een poging i.p.v. iemand af ze zeiken die mee probeert te denken...
 
Helemaal mee eens, niks mis met wat jeugdige overmoed. Gewoon blijven proberen, no matter wat anderen ervan denken.
Het is niet altijd het resultaat wat telt, maar de weg die je kiest.
 
Ik zie graag volgend jaar weer zo'n tabel, dan met 5vwo wiskunde B inzicht. Of het nu klopt of niet!
Dave86

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We willen alllemaal asap onze bestelling ontvangen maar meer 10 tot 14 weken wachten??? Ik hoop het niet. Volgens mij moeten we rekeningen houden met een leveringstermijn van 4 weken. 
 
Ik hoop de Iphone 5X of 6 volgend jaar gewoon binnen 24 uur na bestelling gewoon in mn bezit te hebben:D(keepondreaming)
 
Maar ik wens onze tabellenmaker alle succes natuurlijk:D
 
 
chromeeh

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
28e sept besteld..... Vele beloftes gedaan door CC middels een belletje.... Beloftes met leverdata tot de bekende 4 ~ 8 weken... We wachten maar af, volgende keer iig maar een los toestel icm met een sim only...
VodaMoe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Order datum:  29-09-2012
iPhone 5 16GB Black
Donderdag 18-10 is mijn abbo omgezet
Vrijdag 19-10 bevestiging van levering
 
Ik zit er blijkbaar bij, doet me deugd.
Heeft iemand die er ook bij zit, vandaag GLS al aan de deur gehad?
 
 
Helene68

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bwaah, wat een ballentent bij Vodafone. Belt Dynalogic op dat ze de Iphone5 komen leveren. Komen ze aanzetten met een grote doos waar wel 5 iphones in kunnen. Zit er de simkaart voor mijn tablet in, die ik afgebesteld had.....  Dus maar meteen weer mee teruggegeven. En waarschijnlijk nog uch weken wachten op de iphone5.............
Creative21

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben zojuist gebeld door Dynalogics om een afspraak te maken voor het leveren van mijn iPhone.
Aankomende dinsdag avond zal hij geleverd worden 🙂
Hopelijk wel de iPhone en niet alleen de simkaart! 😉
 
Besteld:
02-10 16:10  Friends and Family
16GB Zwart
AlfaWes

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Waarom moet de ene een afspraak maken voor de levering en bij de ander staan ze plotseling voor de deur? Heeft dit te maken met verlengen of een nieuwe klant misschien?
Stefan1988

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Creative21 hoop dat ik dan ook zo gebeld wordt 😛

Besteld:

02-10 17:30 Friends and Family
ook de 16GB Zwart!
 
Ben wel nieuwe klant overigens, jij ook?
Creative21

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Stefan1988  Ik hoop voor jou dat je ook zo gebeld word 😉
Ik ben een nieuwe klant! incl. nummerbehoud.
Had donderdag geen mail of sms gehad die vele andere wel gehad hadden.
Had trouwens gisteren de klantenservice nog gebeld maar die konden me niet veel vertellen behalve dat er geen voorraad was.
Stefan1988

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Creative21, Ah okee!
Ik heb wel de mail gehad afgelopen donderdag, maar dat had volgens Stevie niks te maken met een eventuele levering.
Achja, zit niks anders op dan te wachten! 😛

Jij alvast veel plezier ermee 😄
TheRipper

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Arina er gaat wel heelveel onverhoopt mis bij Vodafone.
Service en klantgerichtheid staat dan ook heel laag in het vaandel bij Vodafone.
Erg jammer dat je een vlotte verkoper aan de telefoon krijgt voor het verlengen van je abo op do 27sep en dat hij je belooft dat de Iphone5 op za 29 sep geleverd wordt. Dat is tot daaraan toe vervolgens krijg je een toezegging voor die week erop uiterlijk woensdag en wat denk je: weer niks, wederom weer contact gezocht met KS en weer een toezegging gehad voor vrijdag 6oktober, weer niks geleverd. Je staat ook nog eens een half uur in de wacht per keer en je betaalt er zelf geld voor, vreemde gewaarwording hoor.
 
Wat is het nou met Vodafone en afspraken? Als je niet kan leveren moet je ook niks beloven en het minste wat je kan doen na een niet nagekomen afspraak is je klant informeren via telefoon, email of sms. Ik betaal als klant genoeg om niet genegeerd te worden. Ik merk op dit forum dat er meer mensen last van hebben.
 
 
Deze week wacht ik nog even af, mocht ik mijn Iphone niet geleverd krijgen koop ik hem wel via Apple en wacht ik maar 4weken ik gun hun het geld tenminste wel!
 
 
 
Hopelijk doen jullie wat met mijn klacht en zien jullie alle fouten die ook hier vermeld staan op het forum, als leerproces voor een volgende keer.
peswyk

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Opnieuw bewijs geleverd STEVIE!!!! Er wordt wel degelijk rekening gehoeden met of je nieuwe klant bent of niet. Met ruime voordeel voor nieuwe klanten die eerder geholpen worden! Maar inderdaad hulde voor de manier waarop men hier steeds weer weten uit te lullen!
 
thejackel

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
peswyk schreef:
Opnieuw bewijs geleverd STEVIE!!!! Er wordt wel degelijk rekening gehoeden met of je nieuwe klant bent of niet. Met ruime voordeel voor nieuwe klanten die eerder geholpen worden! Maar inderdaad hulde voor de manier waarop men hier steeds weer weten uit te lullen!
 
Daar ben ik het niet mee eens. Zowel ik als mijn vriendin zijn een nieuwe klant bij Vodafone en hebben de Iphone 5 op zaterdag 29 september telefonisch besteld. We hebben beiden nog geen telefoon of ordernummer ontvangen.
MartV

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde hier. Op 3 oktober een nieuw abo besteld met de iphone 5 (zwart 16 gb) en betaald. Volgende dag gebeld over informatie mbt behoud van 06 nummer. De dame in kwestie kon nog niets zien, omdat mijn bestelling niet verwerkt zou zijn. Volgende dag weer bellen. Ene Marcel verteld me lachend dat mijn bestelling blanco staat. Waarop ik vraag hoe dat kan. Ik heb namelijk netjes afgerekend na mijn bestelling en een bestelnummer. Marcel verteld dat hij mijn order maar opnieuw moest plaatsen. Daarop vertelde ik hem dat ik eerst mijn geld terug zou willen voordat ik nog een keer EUR 309,- betaal aan Vodafone. Moest ik maar terugvragen van de bank. Dat is niet mogelijk, want ik heb betaald met iDeal. Ik wil mijn bestelling niet annuleren, maar gewoon mijn iphone 5 en nieuwe abo.
 
Ik heb trouwens tot op de dag van vandaag nooit een bevestiging e-mail ontvangen.
 
Meerdere keren contact gehad met de klantenservice en elke keer een ander verhaal. Momenteel nog steeds geen idee hoe het ervoor staat met mijn bestelling. OF ik deze uberhaupt krijg? Mijn geld heb ik nog steeds niet terug, dus ga ervan uit dat mijn bestelling niet is geannuleerd (geld zou binnen 14 dagen teruggestort worden).
 
Nog geen eens klant en nu al gezeik! Fantastische service van Vodafone.
 
Enige dat ik wil is dat iemand zich verantwoordelijk voelt en mij netjes helpt en duidelijkheid verschaft. That's all!
 
 
chromeeh

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Orderdatum: 28-09-2012 Type: 16GB White Abbo: Verlenging 18-10 sms gehad dat ze niet kunnen leveren; beperkte voorraad etc. 😞
peswyk

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nee, ze kunnen niet elke nieuwe klant voor laten gaan , dat zou helemaal doorzichtig zijn , maar dat het gebeurt is wel ZEKER!
JorisvanKuijk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Vodamoe,
bij mij hetzelfde ook iphone 16gb black, 18-10 omgezet en 19-10 bevestiging van levering.
Nog geen gls aan de deur gezien, hopen dat ie maandag komt.
 
kan je niet een track&trace nummer krijgen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic