Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Besteldatum: 27 september
Toestel: iPhone 5 16GB Black
Abonnement: Friends & Family iPhone Altijd 55
Bevestiging ontvangen: 27, 28 september en 18 oktober
Bevestiging van levering: 19 oktober
Levering: onbekend
 
Afleverdatum, tijd en/of track & trace nummer staat niet in de e-mail.
ShadiErfani

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het is ook een heel globaal tabelletje, maar beter blij verrast met eerdere levering, dan teleurgesteld geen telefoon op de huismat. 
ShadiErfani

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ShadiErfani schreef:
Met een beetje wiskundig inzicht kun je wel een tabbeltje maken. De leveringen van de 25-26 september bestellers is pas na ongeveer 3 weken afgerond. Dan zal voor de 27-28 bestellers ook ongeveer 3 weken nodig zijn etc.
 
In dit tabelletje heb ik de datum van bestellen aangegeven, vervolgens in welke week je je iPhone 5 kunt verwachten, dan de datum van de verwachte bestelling en dan tot slot het aantal weken dat je in totaal hebt moeten wachten op je iPhone, dit is een wiskundige voorspelling. Maar volgens mij zal het er misschien 1 week naast kunnen zitten maar deze tabel is best waarneembaar.
 
Datum van bestellen
Week
Datum
Wachttijd

25-26 september
40, 41, 42
1- 21 oktober
1   tot  4  weken

27-28 september
43, 44, 45
22      oktober       - 11 november
4   tot  7  weken

29-30 september
46, 47, 48
12      november   - 2   december
7   tot  9  weken

  1-  2 oktober
49, 50, 51
3- 23 december
9   tot 11 weken

  3-  4 oktober
52,   1,   2
24      december    - 13 januari
11 tot 14 weken

 
Afz,
 
Shadi
Hey Shadi,
 
Wat goed van je dat je jouw wiskundig inzicht en tijd hebt gestoken in zo'n mooi overzicht. Respect!
Even voorbeeld, ik heb mijn phone op de 27e besteld en op 2 Oktober geleverd gekregen.
Je hebt te maken met overstappers, verlengers, diverse verkoopkanalen, kleuren en geheugen.
Er zijn ook al mensen die op 3 of 4 Oktober besteld hebben en reeds in het bezit zijn van de iPhone.
 
Kortom, met dit lijstje kun je alle kanten op en is naar mijn mening een hele globale inschatting met legio uitzonderingen op net zoveel regels.
 
Maar nogmaals, respect dat je de moeite hebt genomen. Fijn weekend! 
 
 
" Klopt je hebt helemaal gelijk! Maar met mijn 4vwo wiskunde B inzicht heb ik nog geen idee hoe ik al die uitzonderingen in een tabel      verwerk! Ik denk altijd maar, beter eerder verrast dan te laat teleurgesteld!

Fijn weekend! 🙂
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Net maar eens gebeld met GLS om dat 5000 nummer. En zoals verwacht is het 5000 nummer nog steeds niet bij hun bekend.. Wat eventueel zou kunnen was dat die vanavond bij hun aankomt en dat die dan maandag geleverd wordt... Maargoed, geloof dr weinig van.
NoepZor

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas weet je niet hoeveel telefoons op welke datum besteld zijn en hoeveel er in de nabije toekomst (binnen nu en 4 weken) geleverd gaan worden. De termijn die je geeft voor de 3-4 oktober bestellingen lijkt me toch wel heel erg ruim, we praten dan over 2,5-3 maand  levertijd in plaats van 4 weken. 
Dennis1983

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Stevie: Weet jij toevallig of er bij de levering ook witte iphones 5 16gb zitten?
 
Gr Dennis
SteveJobs

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo, ik kom net terug van de Vodafone winkel in Breda en wil hier even mijn irritatie kwijt.
 
Na al een aantal dagen dit forum te hebben gelezen om te weten te kopen of ik mijn iPhone een dezer dagen kon verwachten en alle **bleep** hier te hebben gelezen, dacht ik: Kom, laat ik er eens naar gaan vragen en ik ben er achter gekomen dat vodafone mij op zijn zachtst gezegd hard genaaid heeft.
 
Op 29 september heb ik de iPhone 5 hier in Breda gereserveerd en wilde daarbij een iPhone35 Zakelijk abbo. die zou de eerste 8 maanden met 50% korting zijn en 2GB internet. Een ultieme deal en goed genoeg om mijn goedkope Ben abonnement met onbeperkt internet op te zeggen, dacht ik. Toen ik de iPhone gereserveerd had, wilde ik ook het abbonement afsluiten, maar de jongen die mij hielp zei dat dat niet gewoon was en dat ik daarmee moest wachten tot ik de iPhone in handen zou hebben. Ik vroeg hem of er dan een probleem zou zijn met eventuele prijswisselingen, maar hij verwachtte geen problemen. So far so good. 
 
Totdat ik de week erna op internet keek en zag dat het abbo veranderd was in 12 maanden 25% korting (wat mij over 2 jaar 150e meer zou kosten), maar omdat de jongen in de winkel mij gezegd had dat het oké zou zijn voelde ik geen nattigheid.
 
Nu raden jullie het al, omdat ik toch in de winkel was om te vragen of de iPhones er al waren (Nee dus) vroeg ik ook of het klopte wat de jongen had gezegd. NEE. Ik kan dus niet meer dat abbonement krijgen waardoor ik de keuze voor de iPhone heb gemaakt.
 
Vodafone heeft dus vanaf 25 september tot de eerste week van oktober de eerste abbonnementsprijs gehanteerd, om daarna de prijs te verhogen, terwijl zij zeker wisten dat ze nog niets aan de nieuwe klanten die in de winkel hadden gereserveerd hadden kunnen leveren. VODAFONE HEEFT MIJ EN ANDEREN DUS MOETWILLIG MISLEID. Ik ben woedend. 
 
De jongen in de winkel raadde mij aan om met "Loyalties" te bellen, maar zei dat ik daar niet te veel hoop uit moest putten.
 @Stevie, misschien heb jij nog een andere oplossing hiervoor, want een hele koude douche van tros radar is hier wel op zijn plaats. En nogmaals: RESPECT hoe je hier op dit forum handelt. daar zouden ze bij de afdeling promotie toch nog eens naar moeten kijken...
Monker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Stevie,
 
Ik heb op 28-9-2012 een Iphone 5 besteld er werd mij toen verteld hij is op voorraad.
Ik krijg vervolgens een bericht per sms op 2-10-2012 dat hij op donderdag 4-10-2012 Geleverd zou worden.
Helaas kreeg ik eind van de middag ook weer een sms op 4-10 dat hij niet voorradig is en vervolgens hoor ik niets tot gister kun je mij uitleggen hoe dit in zijn werk gaat voelt niet echt professioneel namelijk.
 
Marcel
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
SteveJobs schreef:
Zo, ik kom net terug van de Vodafone winkel in Breda en wil hier even mijn irritatie kwijt.

Na al een aantal dagen dit forum te hebben gelezen om te weten te kopen of ik mijn iPhone een dezer dagen kon verwachten en alle **bleep** hier te hebben gelezen, dacht ik: Kom, laat ik er eens naar gaan vragen en ik ben er achter gekomen dat vodafone mij op zijn zachtst gezegd hard genaaid heeft.

*knip ivm lengte*
Bij het nieuwe abonnement krijg je wel een databundel van 10gb. Ik begrijp dat je liever het goedkopere abo wilt maar misschien is het feit dat je nu een abo kunt nemen met 10 gb bundel ook wel een reden om daarvoor te kiezen?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Monker schreef:
Beste Stevie,

Ik heb op 28-9-2012 een Iphone 5 besteld er werd mij toen verteld hij is op voorraad.
Ik krijg vervolgens een bericht per sms op 2-10-2012 dat hij op donderdag 4-10-2012 Geleverd zou worden.
Helaas kreeg ik eind van de middag ook weer een sms op 4-10 dat hij niet voorradig is en vervolgens hoor ik niets tot gister kun je mij uitleggen hoe dit in zijn werk gaat voelt niet echt professioneel namelijk.

Marcel
Hoi Marcel,
Dat moet dan onverhoopt misgegaan zijn. Wel ontzettend jammer dat je het toestel verwacht op 4 oktober en het nu nog niet hebt. Hopelijk krijg je je toestel snel en hoef je niet langer te wachten.
heinvdh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yes!!
 
Net gebeld door Vodafone/koerier om een afspraak te maken voor de levering van mijn black 16GB!
 
Ter info: Ik ben een nieuwe klant (overstap van Hi) met nummerbehoud, telefonisch besteld 4-10-2012, ingang abonnement 4-11-2012! Heb op 5-10 een sms gehad dat nummerbehoud akkoord was en op 5 en 6 oktober 2x dezelfde mail met orderbevestiging (zonder ordernummer ofzo), op 8-10 weer een nieuwe mail dat de order was verwerkt waarna ik de dag later de simkaart thuis gestuurd kreeg. Gister kreeg ik eenzelfde mail dat de order was verwerkt weer 2x binnen waarna ik al hoopte dat de telefoon dan ook snel geleverd zal worden! En ja dus! Ik werd net gebeld, morgen levering en meteen daarna een mail binnen met de afspraakbevestiging en track and trace voor de levering van Dynalogic.
 
Ik ben blij maar helemaal kloppen doet het niet voor mijn gevoel als ik hier lees dat andere mensen al veel eerder verlengt of besteld hebben dan ik... Succes met wachten allemaal!
SteveJobs

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, dei 10gb of 2 gb kunnen me echt gestolen worden. ik wil gewoon acht maanden 17,50 betalen en niet 12 maanden 26,50. dit scheelt 150 euro over 2 jaar. ik hang nu met loyalties aan de lijn.
MaartenW

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Het blijft zo vervelend om te lezen dat mensen met een overstap en/of nr. behoud eerder geleverd krijgen dan verlengingen....!!!
zo dat lucht op!
 
en dat verhaal met verschillende kanalen/ afdelingen ken ik inmiddels wel.....
SteveJobs

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nou, ook nieuwe klanten worden niet echt in het zonnetje gezet hoor...
SwordFish

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik zie hier een trent, denk echt dat nieuwe klanten toch een streepje voor hebben ondanks wat er gezegd wordt.
Flex

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat lijkt denk ik maar zo omdat je het alleen onthoudt als een nieuwe klant hem eerder krijgt... er zijn genoeg verlengers die hem ook eerder krijgen volgensmij. Het is gewoon een grote boel door elkaar die orders... niks op datum.
SwordFish

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ben zeer benieuwd of ze na het weekend een mededeling kunnen doen in hoe ver ze zijn met de back-orders m.b.t de datum.
Creative21

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zelf heb 2-10 besteld om 16:10 via F&F.
16GB zwart
Lees net op een ander forum dat iemand zijn iphone 16GB zwart ontvangen heeft en hem om 16:40 besteld heeft en ook een hoger ordernummer dan mij heeft.
Beide nieuwe aansluiting met nummerbehoud.
Dat blijft ik vreemd vinden.
Nog vreemder is dat mensen die hem 25-26-27 etc soms nog hun toestel nog niet hebben.
Mijn nummerbehoud is afgelopen dinsdag in behandeling genomen en woensdag goedgekeurd.
Vorige week werd mij verteld dat ze pas nummerbehoud gingen aanvragen als het toestel binnen was.
Vanmorgen KS gebeld maar die konden alleen vertellen dat nummerbehoud was goedgekeurd was maar over het toestel konden ze me niks vertellen.
Blijft toch vreemd, ze praten elkaar tegen.
Eerlijk is het systeem sowieso niet.
SwordFish

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ja maar deze had pas op 4 oktober een abbo afgesloten, en op 6 oktober ofzo was de tijdelijk verkoopstop.
Waarschijnlijk hebben de nieuwe klanten inmiddels allemaal zijn iPhone binnen????.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
SteveJobs schreef:
Nee, dei 10gb of 2 gb kunnen me echt gestolen worden. ik wil gewoon acht maanden 17,50 betalen en niet 12 maanden 26,50. dit scheelt 150 euro over 2 jaar. ik hang nu met loyalties aan de lijn.
Oh ja als de 10gb niet uit maakt voor je dan is het inderdaad jammer dat het nu duurder is. Hopelijk kun je met afdeling Loyalty iets regelen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic