Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Flex

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Muurtegel
Oh op die fiets. Dan zou ik even met de klantenservice bellen... 😉
Ria1953

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Lekker dan !!!
net een sms gehad dat ze het heeeeeeel vervelend vinden dat ik nog niet in het bezit ben van de iphone5.
En dat ze een beperkte voorraad vanuit Apple krijgen, enne zodra bekend is wanneer MIJN iphone uitgeleverd gaat worden ze me een bericht sturen !!
oja en nog excusses en vriendelijke groeten !
 
ik denk er echt hard over om de boel te annuleren .
Want dit gaat echt nog wel een hele poos duren.
Annuleren kost me hoogop  twee dagen .
 
xandertak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
ik heb mijn iPhone 5 ( en mijn vriendin ook niet) ook nog niet binnen.
nu heb ik verlengd bij een winkel en mijn vriendin een nieuw abbo afgesloten bij deze zelfde winkel. Beiden hebben we geen sms ontvangen. Krijgen alleen klanten die direct bij Vodafone afsluiten/ verlengen deze sms?
 
gr Xander 
a-dekroon

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
heb ook het smsje gehad met medeling dat ze het vervelend vinden dat ik nog niet bezit bent vn een iphone 5 etc nu maar afwachten totdat  ik me bevesteging krijg en nu maar snel hopen dat ik me iphone5 black16gb krijg!!!:D
peswyk

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Je kunt beter de iphone5s bestellen, want als die uitkomt is Vodafone weer helemaal bij met de orders! (humor :D)
Ria1953

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Zo ik ben er klaar mee !!
order geannuleerd !
dus voor de wachtende.. Er is 1 toestel extra om uitgeleverd te worden.
 
Igor

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Vandaag weer geen sms ontvangen...

Ik heb net  ruim 30 minuten aan de telefoon gehangen met iemand van de klantenservice die mijn bestelling nergens in het systeem kan vinden. Begin een beetje geirriteerd te raken. Uiteindelijk heeft hij een collega gevraagd en ik kreeg kort erna te horen dat mijn order was geplaatst, maar nog niet in het systeem stond omdat dat pas zou gebeuren wanneer er een telefoon voor me zou zijn. 

Alweer een raar verhaal. Ik snap het niet zo goed. Lijkt mij vrij logisch dat mijn naam ergens in het systeem moet staan... Ik heb mooi 289 euro betaald, en verder hoor ik compleet niets. Een beetje verontrustend.

Stevie, er zijn 3 'bulken' smsjes gestuurd, ik zit daar niet tussen, zou jij na kunnen vragen hoe dit zit, en waarom mijn bestelling compleet niet te traceren is via het systeem bij de klantenservice? Alvast bedankt, en bedankt voor alles wat je tot nu toe hebt gedaan en geprobeerd. 😉
Mr_Z

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook hier nog geen sms, mail bevestiging of enig signaal dan ook 😞 (28-9 telefonische verlenging 16 gb zwart)
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
domste wat je kunt doen is nu nog je order annuleren (mensen doe dit dus niet!)
denk je nou echt dat je je iPhone sneller krijgt om nu ergens anders het te proberen? ieder telecombedrijf heeft problemen met leveren....
Ik heb vanmiddag een sms ontvangen zoals de meeste.
vraagje; is het zo dat als je verlenging goed is doorgekomen je hier altijd bericht van krijgt via email/sms?
En dat dit betekend dat je sneller je iPhone kan verwachten dan dat je hier nog geen bericht van hebt gekregen?
 
Alvast bedankt weer stevie;)
 
Groetjes.
Valinor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tomvantreeck schreef:
domste wat je kunt doen is nu nog je order annuleren (mensen doe dit dus niet!)
denk je nou echt dat je je iPhone sneller krijgt om nu ergens anders het te proberen? ieder telecombedrijf heeft problemen met leveren....
Ik heb vanmiddag een sms ontvangen zoals de meeste.
vraagje; is het zo dat als je verlenging goed is doorgekomen je hier altijd bericht van krijgt via email/sms?
En dat dit betekend dat je sneller je iPhone kan verwachten dan dat je hier nog geen bericht van hebt gekregen?

Alvast bedankt weer stevie;)

Groetjes.

Waarom het domste? Binnenkort komen de Nokia lumia 920 en nog een aantal top android phones uit. Genoeg keus dus. En die zijn dan direct leverbaar.
Reden dat ik voor de Iphone ging was omdat mijn abbo afliep en ik de Galaxy s3 te oud vond, vooral met betere telefoons in het vooruitzicht. Maar dit uitstelgedrag begint mijn neus uit te komen.

Het verbaast me ook dat mensen hier superblij zijn met een algemeen mailtje en smsje. Je krijgt geen extra info of iets dergelijks. Er staat gewoon helemaal niks in. Wat Stevie qua voorraad aantallen plaatste, kijk daar kan je blij om zijn (alhoewel, van de informatie zelf word je helaas niet blij).

En ik vind Vodafone hier net zo schuldig als Apple.
vorige week donderdag en vrijdag: maandag hebben we vergadering en volgende week komt er weer een voorraad aan!
maandag: Nog niks binnen en vergadering is morgen, niet vandaag excuses!
dinsdag: we hebben vergaderd, er komt een redelijk grote voorraad aan, kan elk moment binnenkomen.
woensdag: nog niks binnen.....
donderdag: we hebben een beperkte voorraad binnen gekregen..... als je ordernummers hebt van 453xxx, 454xxx en 455xxx (dit alleen al gaat dus over 3000 bestellingen) dan stelt dit helemaal niks voor.... en daarnaast gaat er nog een deel naar de winkels etc....

Als je niet beter zou weten en dit zo zou lezen, zou je zeggen dat je aan het lijntje wordt gehouden. Maarja eigenlijk is het toch ook zo. Hoe houd je anders je klanten tevreden.........

Dat een bedrijf als Vodafone gewoon bang is om voor hun klanten op te komen en Apple op de vingers te tikken.
Het is Vodafone wiens imago de grootste deuk oploopt, hoewel Apple dus hoofdschuldige is.

e-nova

Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb vandaag geen sms of email ontvangen, aan de ene kant twijfel ik hierdoor of alles wel goed in de VF systemen staat, maar ik ga er maar vanuit dat het niets zegt en dat alles goed komt. Fingers crossed
Stefan1988

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er eigenlijk al iets bekend over een eventuele volgende levering?
Of wordt dat pas begin november?:(
Tot die tijd maar ff wat reviews over die iphone 5 lezen, houd je in iedergeval bezig 😛
jammer-he

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo lekker geannuleerd vandaag hou het lekker bij de 4 voorlopig 
 
Allemaal veel plezier met je 5 
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Hee Valinor,
 
Vervelend voor je dat het zo is gelopen natuurlijk, dat ontken ik niet.
Ik heb je blijkbaar verkeerd begrepen, dacht natuurlijk dat je elders een iPhone 5 ging bestellen..
Heb niks van een nokia of android vernomen in je vorige post.
 
Dat mensen blij zijn met zo'n smsje.. het is natuurlijk weer een extra bevestiging dat jouw order goed is doorgekomen.
Het is natuurlijk ook een bevestiging dat het niet alleen woorden zijn vanuit het Vodafone Team maar ook daden.
 
Succes;)
 
Groetjes,
 
Tom
 
Valinor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tomvantreeck schreef:
Hee Valinor,
 
Vervelend voor je dat het zo is gelopen natuurlijk, dat ontken ik niet.
Ik heb je blijkbaar verkeerd begrepen, dacht natuurlijk dat je elders een iPhone 5 ging bestellen..
Heb niks van een nokia of android vernomen in je vorige post.
 
Dat mensen blij zijn met zo'n smsje.. het is natuurlijk weer een extra bevestiging dat jouw order goed is doorgekomen.
Het is natuurlijk ook een bevestiging dat het niet alleen woorden zijn vanuit het Vodafone Team maar ook daden.
 
Succes;)
 
Groetjes,
 
Tom
 
Hi Tom,
sorry, mijn frustraties nemen me over 😛 Mijn post was meer op Vodafone gericht dan op jou.
Klopt idd dat als je ergens anders wilt bestellen je veel slechter af bent.
En je hebt helemaal gelijk over het smsje, zorgt idd voor een beter gevoel als er nog onduidelijkheid is over je bestelling.
Al zie ik hier wel een aantal mensen in paniek raken omdat ze nog niks hebben ontvangen 😛
 
Bedankt! Jij ook succes 😉
BramK

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sorry maar begrijp ik dit goed? -> alleen als je dus een email hebt gekregen vandaag dan is je order "gaan rollen" om het zo maar te zeggen?

Ik heb namelijk al op de 27e besteld, klantenservice vertelt mij iedere keer dat de order pas om de 28e is verwerkt )niet goed verwerkt en dat het dus weer handmatig gedaan moest worden) maar heb naast de excuus sm geen mail ontvangen. houd dit dan in dat ik nogmaals x aantal weken de spreekwoordelijke lul ben en tot kerstmis moet wachten op een telefoon die dan 3 maanden eerder is bestelt...??
 
begin hier een beetje moe van te worden..
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
 
 
wo 17 okt 2012, 17:28 (telegraaf) Voor de gene die dit nog niet wisten.. kwam er net achter:O wel een mooi ding blijft het ben erg benieuwd:)steeds meer zin om hem te ontvangen hehe   De iPhone 5 heeft een levertijd van drie tot vier weken en het ziet er niet naar uit dat dit snel beter wordt. "De nieuwste telefoon van Apple is het moeilijkste apparaat dat Foxconn ooit geassembleerd heeft”, zo laat een woordvoerder van de fabriek waar de smartphones van de band rollen, weten aan the Wall Street Journal.  Volgens de woordvoerder is het ontwerp zeer complex omdat het zo licht en dun is. Het kost volgens de woordvoerder die niet bij naam genoemd wil worden, tijd om te leren hoe dit nieuwe apparaat gemaakt moet worden. “Oefening baart kunst. Onze productiviteit neemt elke dag to
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Hee BramK,
 
Dat denk ik niet hoor, tevens was dit een smsje!
Valinor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
BramK schreef:
sorry maar begrijp ik dit goed? -> alleen als je dus een email hebt gekregen vandaag dan is je order "gaan rollen" om het zo maar te zeggen?

Ik heb namelijk al op de 27e besteld, klantenservice vertelt mij iedere keer dat de order pas om de 28e is verwerkt )niet goed verwerkt en dat het dus weer handmatig gedaan moest worden) maar heb naast de excuus sm geen mail ontvangen. houd dit dan in dat ik nogmaals x aantal weken de spreekwoordelijke lul ben en tot kerstmis moet wachten op een telefoon die dan 3 maanden eerder is bestelt...??
 
begin hier een beetje moe van te worden..
De mail is gewoon een alternatief voor de excuus sms. Ikzelf heb namelijk alleen een mail ontvangen en geen sms.
Maar ze betekenen niks, gewoon heel algemeen geschreven. Is gewoon een poging van Vodafone om te laten zien dat ze ermee bezig zijn en je geduld moet hebben.
Helene68

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag nog een sms gehad dat ze niet weten wanneer geleverd wordt en vanavond een telefoontje gekregen dat ze hem morgen al komen bezorgen! Dus binnen 15 dagen binnen. Netjes!

*Admin edit: bericht verplaatst vanuit een ander topic.*
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic