Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Amber

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@thejackel: dan zou ik ff bellen met de KS of je order daadwerkelijk bij hun bekend is. Ik moest begin van de maand ook 2 keer bellen voordat ze mn order er in hadden gezet.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
MaartenW schreef:
@Stevie

Is er een relatie tussen het ontvangen van de sms (batch 1,2 of 3) en de levertijd van je toestel???
of te wel eerste batch sms ontvangt het toestel sneller....??? hopelijk niet...
http://forum.vodafone.nl/t5/Nieuwe-toestellen-en-software/Leveringen-iPhone-5-iPhone-D-Day/m-p/36812...
😉
farhaa

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
thejackel schreef:
Helaas ook met de 3e batch geen sms ontvangen. Heb de iphone besteld (telefonisch) op 29 september..
Ik ook nog geen sms. Zelfde verhaal, telefonisch besteld maar dan 4 oktober.
thejackel

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Amber schreef:
@thejackel: dan zou ik ff bellen met de KS of je order daadwerkelijk bij hun bekend is. Ik moest begin van de maand ook 2 keer bellen voordat ze mn order er in hadden gezet.
 
order is bekend. Heb al 3 keer contact gehad met de KS en me oder staat wel in het systeem. Helaas is dit wel gegaan met de nodige fouten aan de kant van Vodafone..
 
Ben benieuwd of ik nog een sms krijg of dat er wederom weer wat fout is gegaan met mijn order...
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik snap er niets meer van, Stevie, waarom krijgt niet iedereen gewoon een code, DIRECT na je bestelling, waarop je je order kan tracken? Dit is bij alle andere providers wel zo. Zou simpel zijn niet? gewoon weken op - Nog niet op voorraad, erna op Voorraad / in progress, erna, klaar voor levering, erna met de post blabla.
 
ik snap oprecht niet hoe dit nou ingewikkeld kan zijn..
JKorner

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je snelle reactie Stevie.
Eindelijk een goed gevoel na 3 weken wachten, we wachten morgen even af.
Ook goed dat er weer leven is in de communicatie al is het maar een simpel smsje.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
buubdaman schreef:
Ik snap er niets meer van, Stevie, waarom krijgt niet iedereen gewoon een code, DIRECT na je bestelling, waarop je je order kan tracken? Dit is bij alle andere providers wel zo. Zou simpel zijn niet? gewoon weken op - Nog niet op voorraad, erna op Voorraad / in progress, erna, klaar voor levering, erna met de post blabla.

ik snap oprecht niet hoe dit nou ingewikkeld kan zijn..

  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.
Dennis1983

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Stevie: Heb jij heel toevallog enig inzicht hoe het met de 28-09 groep zit, en eventueel de iphone 5 wit 16gb of die ook bij de levering van Apple zit?
Jordyvannies

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@stevie, als ik met een zelfde soort bestelling, 32gb zwart verlenging met ca 100 verschil in ordernummer zit met iemand die vandaag geleverd kreeg, kan ik daaruit opmaken dat ik hem dan ook een deze dagen kan verwachten?
MichaelIP5

Liefhebber
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Toch een goede zaak die smsjes, hoewel er nog niet veel duidelijkheid is geeft t wel aan dat je in het systeem staat en een excuus is altijd goed alhoewel het imho meer aan Apple ligt dan aan Vodafone. Communicatie is wat men wou en dat is er nu.

Stevie wederom bedankt voor alle info, your doing a great job!
thejackel

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie, komt er ook nog een 4e batch of is er een andere oorzaak als je nog niks ontvangen hebt ?
Muurtegel

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hey Stevie,

Morgen loopt mijn huidige abonnement bij Vodafone af en blijkbaar is mijn order (geplaatst op 27 september) nog niet verwerkt. Kan ik morgen nog wel gewoon bellen? En met welk abonnement gaat dat dan?

Groeten en bedankt!
AlfaWes

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Net een sms en 2 mails ontvangen! Eentje met een orderbevestiging en een over het omzetten van mn abo. Heb op 28-9 online verlengd met een 16 gb black. Gaat de goeie kant op!
matt

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook nog geen sms gehad dus hopelijk komt er nog een 4e batch.. 🙂
Flex

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Muurtegel schreef:
Hey Stevie,

Morgen loopt mijn huidige abonnement bij Vodafone af en blijkbaar is mijn order (geplaatst op 27 september) nog niet verwerkt. Kan ik morgen nog wel gewoon bellen? En met welk abonnement gaat dat dan?

Groeten en bedankt!
Mijn abo loopt ook morgen af. Je kan gewoon blijven bellen want je contract loopt stilzwijgend door 😉
 
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook hier geen sms of mail ontvangen (26-9 groep, 16gb zwart friends/family verlenging)...
Muurtegel

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Flex schreef:
Muurtegel schreef:
Hey Stevie,

Morgen loopt mijn huidige abonnement bij Vodafone af en blijkbaar is mijn order (geplaatst op 27 september) nog niet verwerkt. Kan ik morgen nog wel gewoon bellen? En met welk abonnement gaat dat dan?

Groeten en bedankt!
Mijn abo loopt ook morgen af. Je kan gewoon blijven bellen want je contract loopt stilzwijgend door 😉
 
Liever niet, want dan betaal ik het dubbele van wat ik nu betaal.
 
Flex

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Muurtegel schreef:
Flex schreef:
Muurtegel schreef:
Hey Stevie,

Morgen loopt mijn huidige abonnement bij Vodafone af en blijkbaar is mijn order (geplaatst op 27 september) nog niet verwerkt. Kan ik morgen nog wel gewoon bellen? En met welk abonnement gaat dat dan?

Groeten en bedankt!
Mijn abo loopt ook morgen af. Je kan gewoon blijven bellen want je contract loopt stilzwijgend door 😉
 
Liever niet, want dan betaal ik het dubbele van wat ik nu betaal.
 
Hoe bedoel je? Je betaalt gewoon hetzelfde als wat je nu betaalt. Totdat je je contract opzegt of dat je nieuwe abonnement ingaat. Het is gewoon een extra maand.
 
Muurtegel

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Flex schreef:
Muurtegel schreef:
Flex schreef:
Muurtegel schreef:
Hey Stevie,

Morgen loopt mijn huidige abonnement bij Vodafone af en blijkbaar is mijn order (geplaatst op 27 september) nog niet verwerkt. Kan ik morgen nog wel gewoon bellen? En met welk abonnement gaat dat dan?

Groeten en bedankt!
Mijn abo loopt ook morgen af. Je kan gewoon blijven bellen want je contract loopt stilzwijgend door 😉
 
Liever niet, want dan betaal ik het dubbele van wat ik nu betaal.
 
Hoe bedoel je? Je betaalt gewoon hetzelfde als wat je nu betaalt. Totdat je je contract opzegt of dat je nieuwe abonnement ingaat. Het is gewoon een extra maand.
 
Ik had een abonnement met 24 maanden 50% korting. Morgen loopt dat af en loopt dus ook de korting af. Dus dan zou ik voor de extra maand best aardig moeten betalen.
 
Rudra

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
HA! Ik kijk op m'n telefoon en wat zie ik!!

Om 14.14:

"Beste klant, wij vinden het heel vervelend dat je nog niet in het bezit bent van je iPhone 5. Dit komt doordat wij nog altijd beperkte voorraad vanuit Apple ontvangen. Zodra bekend is wanneer je iPhone 5 uitgeleverd kan worden hoor je van ons. Onze excuses! Met vriendelijke groet, Vodafone. "

Briljant!

Informatie!!

Ik heb t idee dat dit mede mogelijk is gemaakt door@stevie dus bij deze dank! Voor alle antwoorden en info!

Even wat anders en vriend van mij zit bij T-mobile en die kreeg vandaag dit smsje:

"Beste klant, de verwachte levertijd voor uw iPhone5 blijkt helaas niet haalbaar. Wij verwachten dat in week 12 t/m 16 november voldoende voorraad binnenkomt om ook uw iPhone5 te bezorgen. Onze excuses voor het ongemak.Kijk voor de meest actuele levertijden op http://tmnl.nu/28f
Groeten, T-Mobile"

Die hebben er ook echt laat van.. Misschien nog wel erger dan ons!
Dus voor iedereen die Vodafone basht.. Of@stevie think twice.. Hij had m overigens een week eerder bestelt omdat je m bij t-mobile een week "eerder" kon bestellen..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic