Stevie schreef:Dit lijkt me onzin. Vodafone geeft een pakketje mee en kan daar wel degelijk voor bepalen dat het bijvoorbeeld vertrouwelijk is en alleen aan de geadresseerde overhandigd mag worden.
Terug on topic: M.b.t. de afhandeling door de koerier, dan moet je bij GLS zelf zijn, wij leveren de toestellen aan hun over en zij doen de daadwerkelijke uitlevering. Als zij ervoor kiezen naar de buren te gaan, dan is dat een keuze van de koerier zelf, niet van Vodafone. Wij maken de beslissingen tot aan de GLS bus, en geven ze instructie waar te leveren, als zij ervoor kiezen bij de buren te leveren, dan is dat geen beslissing van Vodafone.
Stevie schreef:Hier reageer ik inhoudelijk niet eens meer op... moge iedereen die jouw antwoord leest zijn eigen conclusies trekken. Schandalig.*knip*
Terug on topic: M.b.t. de afhandeling door de koerier, dan moet je bij GLS zelf zijn, wij leveren de toestellen aan hun over en zij doen de daadwerkelijke uitlevering. Als zij ervoor kiezen naar de buren te gaan, dan is dat een keuze van de koerier zelf, niet van Vodafone. Wij maken de beslissingen tot aan de GLS bus, en geven ze instructie waar te leveren, als zij ervoor kiezen bij de buren te leveren, dan is dat geen beslissing van Vodafone.
Eric181 schreef:Lijkt mij onwaarschijnlijk. Het nummer 1201 is er voor alle VF klanten.
@ Stevie
Ga je het voorstel om nr 1201 tijdelijk gratis aan te bieden nog neerleggen bij je directie?
maarten141 schreef:inderdaad,,
@ iedereen
Het is gewoon vervelend zoals het gaat nu bij vodafone, dit mag duidelijk zijn voor iedereen. Ik heb mijn abo 28 september verlengd via internet icm iphone 5 vorige week woensdag een mailtje gestuurd over wat hoe en wanneer. antwoord dit kunnen wij u nog niet vertellen. Misschien niet wat ik of jullie willen horen maar dit is gewoon een feit.
Je kan je druk maken en 100 keer mailen en of bellen met KS maar er veranderd voorlopig nix. Accepteer gewoon dat het zo is!! dat ge-ouwehoer elke keer lees ik hetzelfde in de klachten, jongens en meisjes WAKKER WORDEN. ze weten het gewoon niet.
Gewoon af en toe de berichten van Stevie lezen. en dat is alles wat je kan, jullie berichtjes telefoontjes etc etc frustreerd alleen jezelf.
Andere providers hebben dezelfde problemen en als je effe logisch nadenkt kan je zelf er ook vanuitgaan dat met de iphone 4s eerste weekend er 2 miljoen verkocht werden en nu met de iphone 5, 5 miljoen in het eerste weekend. Dan moet je begrijpen dat er niet genoeg klaar hebben kunnen liggen een verschil van 10 a 20% wordt rekening mee gehouden maar met deze toeloop niet.
Dus ik hoop dat jullie allemaal wat positiever gaan reageren en gewoon kunnen accepteren dat stevie haar best doet voor ONS.
Misschien dat we dan allemaal een stuk minder pessimistisch worden als we naar de berichten kijken!
maarten141 schreef:Je gal spuien kan wel opluchten. Bovendien kan je andere mensen helpen door je ervaringen te delen. Als ik nog geen Vodafone klant was en wat onderzoek deed en dit forum las, zou ik nooit naar Vodafone overstappen.
@ iedereen
Het is gewoon vervelend zoals het gaat nu bij vodafone, dit mag duidelijk zijn voor iedereen. Ik heb mijn abo 28 september verlengd via internet icm iphone 5 vorige week woensdag een mailtje gestuurd over wat hoe en wanneer. antwoord dit kunnen wij u nog niet vertellen. Misschien niet wat ik of jullie willen horen maar dit is gewoon een feit.
Je kan je druk maken en 100 keer mailen en of bellen met KS maar er veranderd voorlopig nix. Accepteer gewoon dat het zo is!! dat ge-ouwehoer elke keer lees ik hetzelfde in de klachten, jongens en meisjes WAKKER WORDEN. ze weten het gewoon niet.
Gewoon af en toe de berichten van Stevie lezen. en dat is alles wat je kan, jullie berichtjes telefoontjes etc etc frustreerd alleen jezelf.
Andere providers hebben dezelfde problemen en als je effe logisch nadenkt kan je zelf er ook vanuitgaan dat met de iphone 4s eerste weekend er 2 miljoen verkocht werden en nu met de iphone 5, 5 miljoen in het eerste weekend. Dan moet je begrijpen dat er niet genoeg klaar hebben kunnen liggen een verschil van 10 a 20% wordt rekening mee gehouden maar met deze toeloop niet.
Dus ik hoop dat jullie allemaal wat positiever gaan reageren en gewoon kunnen accepteren dat stevie haar best doet voor ONS.
Misschien dat we dan allemaal een stuk minder pessimistisch worden als we naar de berichten kijken!
maarten141 schreef:pffff oneens...... lees het forum eens goed, het merendeel van de klachten gaat niet over de beschikbaarheid van de iPhone 5, het gaat om, communicatie, ad random uitleveringen, klantenservice die onbeschoft reageert, niet terugbeld, abonnementen die onterecht al omgezet worden etc etc. dit forum is voor klanten van VF de enige manier om nog een beetje druk op de ketel te houden. De KS flikkert gewoon de hoorn erop (of headset).
@ iedereen
RB007 schreef:De levering is nog niet binnen. En een levering van Apple is vrij moeilijk te tracken. Het is niet duidelijk wanneer die komt en met hoeveel toestellen, totdat hij daadwerkelijk op plaats van bestemming is. Ik geef informatie die ik ontvang, als die herhaaldelijk word ingetrokken ben ik ook weer afhankelijk van nieuwe info. Ik probeer jullie vandaag verder op de hoogte te houden van de gang van zaken.
Waar blijft eigenlijk die informatie over die nieuwe levering welke ons gister en eergister voorgespiegeld werd? Lijkt me in deze tijd met alle technologische hoogstandjes toch niet zo moeilijk om een levering te tracken? Sorry maar ik heb spijt dat ik de overstap naar Vodafone gemaakt heb. Laten we even eerlijk zijn het is gewoon een grote chaos en niemand binnen Vodafone neemt hiervoor de verantwoordelijkheid. Tevens is de communicatie naar huidige en nieuwe klanten ver onder de maat. Dit laatste is volgens mij toch Vodafone's core business, communicatie? Haha laat me niet lachen.
maarten141 schreef:Beste meneer,
@ iedereen
Eric181 schreef:Het zou service zijn als 1201 altijd gratis was. Nu tijdelijk gratis maken heeft geen zin. Dat is niet de manier waarop ik gecompenseerd wil worden. Mijn voorstel zou zijn om de 10GB actief te zetten, mét de voorwaarden van mijn gekozen abonnement (30% korting, gedurende de gehele contractperiode) of een maand gratis abonnement. In die richting moet Vodafone gaan denken.
@ Stevie
Ga je het voorstel om nr 1201 tijdelijk gratis aan te bieden nog neerleggen bij je directie?
maarten141 schreef:Als er 4 miljoen iPhones beschikbaar waren, was er nog steeds geen statusupdate, enz. enz...
Ik weet dat de meeste klachten gaan over hoe vodafone ermee omgaat, maar dit komt dus door de aanvoer, als er 4 miljoen iphones beschikbaar waren was er in eerste instantie al helemaal geen probleem!!
In deze is vodafone de tussenpartij die in het ongewisse blijft en ons daardoor dan ook weer in het ongewisse laat.
Maar na 10 keer dezelfde berichten weet je toch ook wel dat KS geen verheldering kan verschaffen dat de communicatie te weinig is en er kleine en of grote fouten gemaakt worden.
We mogen aannemen dat hieraan gewerkt wordt.
Maar als je terugleest denk ik dat je per pagina op dit forum elke keer weer 5 keer hetzelfde bericht ziet.
Zoals ik het zie wordt er door vodafone klanten aan alle kanten aan de KS getrokken gevraagd en beschuldigd.
Waarschijnlijk hebben ze gewoon geen idee, apple is natuurlijk ook een appart bedrijf met hun eigen visie en is geen makkelijke om producten van te krijgen.
Als ik op de klantenservice van vodafone zou zitten en heel de dag al bijna 3 weken lang alleen maar klachten betreffende de leveringvan de iphone 5 zou krijgen, zou ik er ook wel een beetje mee klaar zijn.
Slordig en slecht maar wel menselijk!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.