Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Thijsio schreef:
Gegroet lieve mensen,

Zijn er mensen die op 27-9 verlengt hebben die de iPhone 5 al binnen hebben gekregen?

Ik zelf heb een 64g black bestelt en helaas nog niks binnen 😞

Groeten Thijs
 
27/9 verlenging voor 1 jaar. 16GB zwart. Telefonisch. 2 Oktober geleverd.
henkslot

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Thx Stevie! Nogmaals, je inspanningen worden aan deze kant zeer gewaardeerd! 🙂
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
henkslot schreef:
Thx Stevie! Nogmaals, je inspanningen worden aan deze kant zeer gewaardeerd! 🙂
Zo Henk, ben je op je 51ste "Junior Adviseur"....;)
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
henkslot schreef:
Thx Stevie! Nogmaals, je inspanningen worden aan deze kant zeer gewaardeerd! 🙂
Graag gedaan, blij dat ik tenminste nog af en toe wat positiefs kan lezen 🙂
Nee maar aan deze kant wordt hard gewerkt, heel hard, het is alleen niet altijd even makkelijk om dingen te communiceren en te voorspellen e.d. als je met een partij zoals Apple werkt.
henkslot

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
TheBroker schreef:
henkslot schreef:
Thx Stevie! Nogmaals, je inspanningen worden aan deze kant zeer gewaardeerd! 🙂
Zo Henk, ben je op je 51ste "Junior Adviseur"....;)
 
 
 
Jaja....tweede jeugd! 😄
thejackel

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wil toch nog even een klacht melden.
 
Op 29 september telefonisch aangemeld bij Vodafone met nummerbehoud. Alle gegevens keurig doorgegeven en alles zou keurig geregeld worden. Na dat ik alles geregeld had met de KS medewerker heb ik de telefoon doorgegeven aan mijn vriendin welke ook overstapt naar Vodafone. Na een week had ze 2 sms’jes ontvangen over het aanmelden voor de portering en ze ontving een nanosim. Ik had nog niets gehoord en heb daarna met de KS gebeld en wat bleek ze hadden de laatste cijfers van mijn rekening nummer omgedraaid. Alles zou nu goedkomen en het zou geen impact hebben op de lever datum van de Iphone 5.
 
Afgelopen vrijdag wederom gebeld met de KS omdat zowel ik als mijn vriendin geen orderbevestiging hadden ontvangen. Volgens de KS was alles verder in orde en konden we het toestel deze of volgende week tegemoet zien.
 
Zojuist wederom gebeld met de KS omdat de nummerportering nog steeds stond te wachten op goedkeuring van T-mobile en dat vond ik vrij lang duren aangezien het al 2 week geleden bij T-mobile gemeld was. De KS medewerker is gaan kijken en nu blijkt dat ze het laatste getal van mijn simkaart nummer niet goed genoteerd hadden waardoor T-mobile de simkaart niet herkende en verder kon gaan zodat er nog niets goedgekeurd kon worden. Nu pas is het juiste simkaart nummer doorgegeven aan T-mobile. Het gekke is dat op 8 oktober al bekend was dat het simkaart nummer niet goed was en afgelopen vrijdag werd er nog gewoon gemeld dat alles goed was.. Echt super slecht. De 2e keer in 2 week dat er een dergelijke fout gemaakt word en waar ik zelf weer achteraan kan. Als ik niet gebeld had dan was er nog niets mee gebeurd , want Vodafone belt niet naar de klant om aan te geven dat er wat fout is gegaan.. Ze moeten bij Vodafone juist blij zijn met mensen als mij die van een andere provider overstappen naar Vodafone.
 
Bovenstaande resulteert er dus in dat ik nog lang geen Iphone 5 heb omdat er pas een toestel aan de bestelling word gekoppeld (voor je gereserveerd) zodra er een ordernummer is. Zodra T-mobile de boel goedkeurt dan zal ik een ordernummer krijgen. Ik sta nu dus weer achteraan op de lijst voor de uitlevering van mijn toestel.. Het kan nog 4 tot 6 week duren voor dat ik het toestel heb terwijl ik deze al op 29 september besteld hebt. En er was helaas ook niets aan te veranderen. Ik baal nu echt ontzettend omdat ik nu de dupe ben van fouten die intern bij Vodafone gemaakt zijn/worden. Hopelijk valt alles mee en kan ik het toestel toch binnen 2 week tegemoet zien, maar ik ben bang van niet.
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
henkslot schreef:
TheBroker schreef:
henkslot schreef:
Thx Stevie! Nogmaals, je inspanningen worden aan deze kant zeer gewaardeerd! 🙂
Zo Henk, ben je op je 51ste "Junior Adviseur"....;)
 
 
 
Jaja....tweede jeugd! 😄
Hahahaha, ook tweede vrouw en een Harley?;)
henkslot

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik heb geen motorrijbewijs......en ben er nog niet aan toegekomen Stevie te vragen! 😄
peswyk

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
thejackel@ En dan praten ze hierover Respect tonen tegenover Vodafone! Hallo mensen wordt eens wakker!
RO1

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie, krijg ik nog reactie op mijn vraag die je terugvindt op de vorige pagina?

Dank je..
anvm

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Thijsio schreef:
Gegroet lieve mensen,

Zijn er mensen die op 27-9 verlengt hebben die de iPhone 5 al binnen hebben gekregen?

Ik zelf heb een 64g black bestelt en helaas nog niks binnen 😞

Groeten Thijs
Jazeker wel: 27e via internet verlengd, 16 gb zwart, geleverd 9 oktober.
 
gr., Nico
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
anvm schreef:Jazeker wel: 27e via internet verlengd, 16 gb zwart, geleverd 9 oktober.
 
gr., Nico

Dan ben ik benieuwd naar de verklaring van Stevie hiervoor. Ik heb de 27e verlengd via internet, 16GB Black, nog NIETS vernomen!
Mr_Z

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Na dagenlang op het forum te hebben meegelezen heb ik me ook aangemeld om een reactie te geven!
 
Situatie: telefonische verlenging op vrijdagavond 28 sept, iPhone5, 16 gb zwart. Tot op heden niks vernomen. Sindsdien in totaal 4x gebeld met de ks. Moet zeggen dat het relaxte gesprekken waren ondanks er niet kan worden aangegeven wanneer de levering zal zijn. Het is hoe je jezelf opstelt in de gesprekken..
 
Kuddo's voor Stevie!! Voor haar inspanningen, hoe ze manoeuvreert in het web van vragen, hoe ze omgaat met positieve en negatieve signalen.
 
Ik wacht rustig af, hij komt vanzelf!
 
Groeten,
Mr. Z
thejackel

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
thejackel schreef:
Wil toch nog even een klacht melden.
 
Op 29 september telefonisch aangemeld bij Vodafone met nummerbehoud. Alle gegevens keurig doorgegeven en alles zou keurig geregeld worden. Na dat ik alles geregeld had met de KS medewerker heb ik de telefoon doorgegeven aan mijn vriendin welke ook overstapt naar Vodafone. Na een week had ze 2 sms’jes ontvangen over het aanmelden voor de portering en ze ontving een nanosim. Ik had nog niets gehoord en heb daarna met de KS gebeld en wat bleek ze hadden de laatste cijfers van mijn rekening nummer omgedraaid. Alles zou nu goedkomen en het zou geen impact hebben op de lever datum van de Iphone 5.
 
Afgelopen vrijdag wederom gebeld met de KS omdat zowel ik als mijn vriendin geen orderbevestiging hadden ontvangen. Volgens de KS was alles verder in orde en konden we het toestel deze of volgende week tegemoet zien.
 
Zojuist wederom gebeld met de KS omdat de nummerportering nog steeds stond te wachten op goedkeuring van T-mobile en dat vond ik vrij lang duren aangezien het al 2 week geleden bij T-mobile gemeld was. De KS medewerker is gaan kijken en nu blijkt dat ze het laatste getal van mijn simkaart nummer niet goed genoteerd hadden waardoor T-mobile de simkaart niet herkende en verder kon gaan zodat er nog niets goedgekeurd kon worden. Nu pas is het juiste simkaart nummer doorgegeven aan T-mobile. Het gekke is dat op 8 oktober al bekend was dat het simkaart nummer niet goed was en afgelopen vrijdag werd er nog gewoon gemeld dat alles goed was.. Echt super slecht. De 2e keer in 2 week dat er een dergelijke fout gemaakt word en waar ik zelf weer achteraan kan. Als ik niet gebeld had dan was er nog niets mee gebeurd , want Vodafone belt niet naar de klant om aan te geven dat er wat fout is gegaan.. Ze moeten bij Vodafone juist blij zijn met mensen als mij die van een andere provider overstappen naar Vodafone.
 
Bovenstaande resulteert er dus in dat ik nog lang geen Iphone 5 heb omdat er pas een toestel aan de bestelling word gekoppeld (voor je gereserveerd) zodra er een ordernummer is. Zodra T-mobile de boel goedkeurt dan zal ik een ordernummer krijgen. Ik sta nu dus weer achteraan op de lijst voor de uitlevering van mijn toestel.. Het kan nog 4 tot 6 week duren voor dat ik het toestel heb terwijl ik deze al op 29 september besteld hebt. En er was helaas ook niets aan te veranderen. Ik baal nu echt ontzettend omdat ik nu de dupe ben van fouten die intern bij Vodafone gemaakt zijn/worden. Hopelijk valt alles mee en kan ik het toestel toch binnen 2 week tegemoet zien, maar ik ben bang van niet.
 
Zojuist ook maar een check gedaan voor de status van mijn vriendin haar order omdat ook zij niks meer ontvangen had over de overstap status. Afgelopen vrijdag was voor haar ook alles goed volgens de KS en nu horen we dus dat ook haar aanvraag op 8 oktober afgekeurd is omdat het simkaart nummer niet klopt. Dus bij zowel mij als mijn vriendin is het nummer verkeerd genoteerd en in beide gevallen hebben we niks van Vofdafone gehoord dat er iets niet kopt. Ze zeggen zelfs dat het alleamaal goed is.
Zeer vreemd dit !
Joop35

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey stevie,
Je hebt voor 3 puntjes staan voor je leeftijd ik neem aan dat je nog wel binnen de tientallen valt en niet binnen de honderdtallen toch, anders kom je toch wel bij je houdbaarheidsdatum 😛  ik vind overigens ook dat je het top doet! Je kunt ook niet meer info geven dan dat je zelf krijgt... R.E.S.P.E.C.T.  😉

Ik heb net een sms gekregen dat er een storing was en dat mijn order donderdag verwerkt zal worden en daarna de iphone uitgeleverd zal worden...we wachten af...
 
 
Flex

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoe ironisch, mijn iPhone 5 hoesje uit China is net bezorgd. Zelfde tijd besteld 😛 nu de telefoon nog
BramK

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Join the club.. 😞
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Niek schreef:
clockw1ze schreef:
Niek schreef:
2 okt. in de middag bestelling gedaan (F&F verlenging, 32GB zwart) en gisteren merkte ik dat mijn abonnement was omgezet, ook per mail bevestigd gekregen.
Dus er begint bij mij schot in te komen, nu mijn iPhone nog...
Dit maakt helemaal niks uit..
Ik heb op 26-9 besteld, 27-9 bevestiging binnen, en op de 28-9 was mijn abonnement al omgezet.
Tot op heden heb ik nog steeds NIKS.

Voor mij maakt het wel iets uit, toch in ieder geval iets van een bevestiging dat ze er mee bezig zijn.
Nu maar gewoon verder wachten...
 
Zojuist bij thuis komst lag er een briefje van GLS in de bus! 😄 Morgen wordt ie dan uiteindelijk bezorgd, 2 weekjes moeten wachten uiteindelijk!
 
Flex

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb op 4 oktober een 32GB zwart besteld
Het komt al aardig in de buurt dus als jij hem al hebt! Hopelijk deze week nog
Thijsio

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mmmmmm...... Ik zie dus weer verschillende mensen die hem wel netjes binne hebben en mensen die hem weer niet binnen hebben. Ik snap er echt niks meer van. Ook ik heb de 28e de bevestiging gekregen. Heb zelfs nog een sms ontvangen een week erna dat m'n iPhone 5 op vrijdag geleverd zou worden. Ben nu inmiddels 1,5 weken verder en heb nog steeds niks. Wat een zooitje dat Vodafone. Ze zetten wel al gelijk na 1 dag je abbo om(wat een stuk duurder is en waar je nog minder bel min bij krijgt), maar je tel leveren homaar! Begin het echt een beetje zat te worden.

KAN IEMAND MIJ VERTELLEN HOE HET NU ZIT?!!!
Iemand die later besteld dan ik krijgt gewoon eerder zijn of haar tel dan ik??

En ik wil gewoon andwoord en geen gezijk van: ja weet ik ook niet!

Alvast bedankt.

Groeten Thijs
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic