berend17 schreef:Op het moment dat wij weer voorraad hebben gekregen worden er smsen uitgestuurd.
@ stevie
Je zit al heel de week te praten over meer gerichte informatie te geven naar klanten via sms, email of iets dergelijks. Waar blijft die in godsnaam???
Ik vind het zonde om te zeggen, maar mijn geduld begint echt op te raken. Vodafone is slecht bezig. Hou ons nou eens op de hoogte, we weten dat we moeten wachten, maar iets concreter mag wel.
Als je dat niet met me eens bent....
peswyk schreef:Ik ben pas ... jaar oud 😉 hoop toch nog wat jaren mee te kunnen gaan voordat ik mijn houdbaarheidsdatum bereik.
Het is in en intriest hoe het allemaal verloopt bij Vodafone en het is spijtig te moeten constateren dat ook Stevie in deze neerwaartse spiraal en malaise wordt meegetrokken en over haar houdbaarheidsdatum dreigt te gaan! Heel jammer.:(:(
dirigent58 schreef:
Er zit niks anders op dan de winkels langs te gaan. Aangezien ZIJ eerder en meer voorraden krijgen.
Ik las gister nog op het forum dat iemand langs Applestore is geweest en dat ze daar wel de Iphone 5 hadden :smileyfrustrated
Onzin Ik heb dat ook gelezen Ik was heel toevalig ook zondag in de apple store enuhh niks voorraad niks uitpakken, ja Iphone 4.
geloof er niets.
Stevie schreef:Zoals je ziet is eea bijgewerkt tot vanmiddag. Wat mij nu zo benieuwt, is wat de oosterburen beter doen dan Vodafone NL en wat NL hiervan denkt te kunnen leren..... Ben erg benieuwd naar hun antwoord.....Jij ook? 😛henkslot schreef:Hey Henk,
Hi Stevie,
ik heb heus niet de pretentie om Vodafone te moeten vertellen op welke wijze het bedrijf te moeten runnen. Maar toch een suggestie mijnerzijds:
Waarom wordt er niet gewoon op besteldatum uitgeleverd; even los van het kanaal? Dat maakt alles veel meer transparant en het is ook veel gemakkelijker uit te leggen aan iedereen. Eerder deze week circuleerden op dit forum al een aantal verwijzingen naar Vodafone Deutschland, die exact in staat zijn aan te geven waar men staat mbt de uitleveringen (type/besteldatum/etc).
Vodafone is één concern en je mag toch verwachten dat 'best practices' worden gedeeld/uitgewisseld?
Wat ik niet begrijp is dat Vodafone Deutschland met 32.9 mln subscribers blijkbaar wel in staat is de door velen zo gewenste duidelijkheid kan verschaffen, terwijl het voor Vodafone NL (5.3 mln klanten) op een of andere manier maar niet wil lukken......
Je hebt eerder deze week ook toegezegd dat je zou kijken of je een soortgelijk overzicht als in Duitsland wordt gebruikt zou kunnen publiceren. Is daar al iets meer over te zeggen?
Alvast bedankt voor je antwoorden en nogmaals veel sterkte. Ik begrijp maar al te goed dat de 'messenger' net zo graag een oplossing wil voor alle problemen als de mensen op dit forum.
Met vriendelijke groet, Henk
Ik ben zeker nog achter dat overzicht aan aan het gaan. Issue in deze is, dat dit pas kan worden gemaakt als we weten wat onze nieuwe voorraad is, en daar zijn we nu dus op aan het wachten. Ik ben hard aan het pushen om info te krijgen, probeer zo duidelijk en compleet mogelijk te zijn. Maar heb helaas niet overal antwoorden op. Maar geloof me, mijn dagen beginnen voor 8 uur en eindigen na 5 en staan bijna volledig in het teken van de iPhone 5.
Ik geloof je heus wel Stevie! :D. Ik heb ook al eerder aangegeven dat ik buitengewoon veel respect voor je heb zoals jij je hier doorheen slaat en ondanks de 'hoge zuurgraad' van de diverse mensen op dit forum je goede humeur bewaart en die mensen toch probeert te helpen. Deze kritische vraag is dus zeker niet persoonlijk bedoeld.......!!! Maar toch zou ik je willen vragen je superieuren met het volgende overzicht van Vodafone Dld te willen confronteren.
iPhone 5 - aktuelle Liefersituation[ Editiert ] Optionenam 21-09-2012 13:48 - zuletzt bearbeitet am 17-10-2012 12:02 von VF_Annika
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Per E-Mail an einen Freund senden
- Anstößigen Inhalt melden
Hier die aktuellsten Lieferungen. Schaut einfach nach, wann Ihr Euer iPhone 5 bestellt habt, und unter dem gewünschten Modell findet Ihr die Kalenderwoche, in der Ihr das iPhone voraussichtlich erhaltet.
Bestelldatum iPhone5 16GB schwarz iPhone5 16GB weiß iPhone5 32GB schwarz iPhone5 32GB weiß iPhone5 64GB schwarz iPhone5 64GB weiß
21.09.2012geliefertKW 43geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
22.09.2012KW 43KW 43geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
23.09.2012KW 43KW 43geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
24.09.2012KW 43KW 44geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
25.09.2012KW 44KW 44geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
26.09.2012KW 44KW 44geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
27.09.2012KW 44KW 44geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
28.09.2012KW 44KW 44geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
29.09.2012KW 44KW 44geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
30.09.2012KW 44KW 44geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
01.10.2012KW 45KW 44geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
02.10.2012KW 45KW 44geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
03.10.2012KW 45KW 44geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
04.10.2012KW 45KW 44geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
05.10.2012KW 45KW 44geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
06.10.2012KW 45KW 44geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
07.10.2012KW 45KW 45geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
08.10.2012KW 45KW 45geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
09.10.2012KW 45KW 45geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
10.10.2012KW 45KW 45geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
11.10.2012KW 45KW 45geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
12.10.2012KW 45KW 45geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
13.10.2012KW 45KW 45geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
14.10.2012KW 46KW 45geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
15.10.2012KW 46KW 45geliefertgeliefertgeliefertgeliefert
16.10.2012KW 46KW 45KW 42KW 42KW 42KW 42
Zur Abfrage eures Lieferstatus haben wir eine zusätzliche Hotline eingerichtet:0800-7575000
Die Lieferwochen-Angaben basieren auf den von Apple angekündigten Lieferungen. Sollten sich diese ändern, werden wir die Infos hier entsprechend anpassen.
Wir konnten mittlerweile erreichen, das Apple uns schneller beliefert. Dadurch haben sich die Wartezeiten bei allen Modellen verkürzt! Das ist auch eurem Feedback zu verdanken!
Alle Bestellungen vom 14. September bis zum 19. September sind ausgeliefert!
Weitere Antworten auf eure Fragen zum iPhone 5 findet ihr hier in unserem Hilfe-Bereich.
henkslot schreef:Stevie schreef:Zoals je ziet is eea bijgewerkt tot vanmiddag. Wat mij nu zo benieuwt, is wat de oosterburen beter doen dan Vodafone NL en wat NL hiervan denkt te kunnen leren..... Ben erg benieuwd naar hun antwoord.....Jij ook? 😛henkslot schreef:Hey Henk,
Hi Stevie,
ik heb heus niet de pretentie om Vodafone te moeten vertellen op welke wijze het bedrijf te moeten runnen. Maar toch een suggestie mijnerzijds:
Waarom wordt er niet gewoon op besteldatum uitgeleverd; even los van het kanaal? Dat maakt alles veel meer transparant en het is ook veel gemakkelijker uit te leggen aan iedereen. Eerder deze week circuleerden op dit forum al een aantal verwijzingen naar Vodafone Deutschland, die exact in staat zijn aan te geven waar men staat mbt de uitleveringen (type/besteldatum/etc).
Vodafone is één concern en je mag toch verwachten dat 'best practices' worden gedeeld/uitgewisseld?
Wat ik niet begrijp is dat Vodafone Deutschland met 32.9 mln subscribers blijkbaar wel in staat is de door velen zo gewenste duidelijkheid kan verschaffen, terwijl het voor Vodafone NL (5.3 mln klanten) op een of andere manier maar niet wil lukken......
Je hebt eerder deze week ook toegezegd dat je zou kijken of je een soortgelijk overzicht als in Duitsland wordt gebruikt zou kunnen publiceren. Is daar al iets meer over te zeggen?
Alvast bedankt voor je antwoorden en nogmaals veel sterkte. Ik begrijp maar al te goed dat de 'messenger' net zo graag een oplossing wil voor alle problemen als de mensen op dit forum.
Met vriendelijke groet, Henk
Ik ben zeker nog achter dat overzicht aan aan het gaan. Issue in deze is, dat dit pas kan worden gemaakt als we weten wat onze nieuwe voorraad is, en daar zijn we nu dus op aan het wachten. Ik ben hard aan het pushen om info te krijgen, probeer zo duidelijk en compleet mogelijk te zijn. Maar heb helaas niet overal antwoorden op. Maar geloof me, mijn dagen beginnen voor 8 uur en eindigen na 5 en staan bijna volledig in het teken van de iPhone 5.
Ik geloof je heus wel Stevie! :D. Ik heb ook al eerder aangegeven dat ik buitengewoon veel respect voor je heb zoals jij je hier doorheen slaat en ondanks de 'hoge zuurgraad' van de diverse mensen op dit forum je goede humeur bewaart en die mensen toch probeert te helpen. Deze kritische vraag is dus zeker niet persoonlijk bedoeld.......!!! Maar toch zou ik je willen vragen je superieuren met het volgende overzicht van Vodafone Dld te willen confronteren.
*knip*
Flex schreef:Ben maar een uurtje weggeweest..... 😉
En opnieuw is t verdacht stil...
Thijsio schreef:Begin alvast nog een paar weken met wachten 😞
Gegroet lieve mensen,
Zijn er mensen die op 27-9 verlengt hebben die de iPhone 5 al binnen hebben gekregen?
Ik zelf heb een 64g black bestelt en helaas nog niks binnen 😞
Groeten Thijs
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.