Vic schreef:Ik heb een dag later besteld, precies dezelfde telefoon. Hopelijk krijg ik vandaag eens een email.
Ik hou het forum al ruim een week in de gaten.
Vandaag ook twee emails gehad; 1 met ordernummer, 1 met bevestiging van de wijziging van het abonnement.
3 oktober online besteld
Zwart 32 Gb
4 oktober orderbevestiging
8 oktober sms ivm beperkte voorraad
Al 10 jaar een trouwe klant, en ben nog steeds een tevreden klant
Geduld is een schone zaak zegt men...
Ps: wel vreemd dat ik de orderstatus niet online kan checken met het ordernummer
MelH schreef:Ehm.....Hij heeft een nanosim nodig.....beetje lastig om de oude van z'n provider te gebruiken!!
Hoi Boy1990,
Als je jouw telefoon voor 13 november 2012 ontvangt dan kun je hem ook gebruiken. Je kunt dan de simkaart van je oude Provider gebruiken. Houd er wel rekening mee dat een iPhone gebruik maakt van het internet. Je hebt dan een abonnement nodig dat geschikt is hiervoor.
Alvast veel plezier met je iPhone 😄
berend17 schreef:Helaas kan ik je hier geen antwoord op geven met betrekking tot een hard aantal.
@ Stevie
Om hoeveel backorders gaat het in totaal? Zo kunnen wij ook een beeld krijgen van wat jullie nog moeten leveren.
Alvast bedankt,
ik wacht geduldig op antwoord.
TheBroker schreef:Is dit niet erg? De adviezen die je bij de klantenservice van Vodafone krijgt? Zo dramatisch, dat het lachwekkend is... Ze dreunen maar wat standaardzinnen op, zonder eens écht goed te lezen wat de vraag/problematiek is. Verwonderd me dat ze niet beginnen met: "Heeft u uw telefoon wel aanstaan?" Goed bezig Vodafone, zet nog wat meer Maastrichtse studenten in je callcenter die meer bezig zijn met welk terrasje het vanavond wordt, dan met aandachtige klantenservice bieden.MelH schreef:Ehm.....Hij heeft een nanosim nodig.....beetje lastig om de oude van z'n provider te gebruiken!!
Hoi Boy1990,
Als je jouw telefoon voor 13 november 2012 ontvangt dan kun je hem ook gebruiken. Je kunt dan de simkaart van je oude Provider gebruiken. Houd er wel rekening mee dat een iPhone gebruik maakt van het internet. Je hebt dan een abonnement nodig dat geschikt is hiervoor.
Limbo schreef:TheBroker schreef:Is dit niet erg? De adviezen die je bij de klantenservice van Vodafone krijgt? Zo dramatisch, dat het lachwekkend is... Ze dreunen maar wat standaardzinnen op, zonder eens écht goed te lezen wat de vraag/problematiek is. Verwonderd me dat ze niet beginnen met: "Heeft u uw telefoon wel aanstaan?" Goed bezig Vodafone, zet nog wat meer Maastrichtse studenten in je callcenter die meer bezig zijn met welk terrasje het vanavond wordt, dan met aandachtige klantenservice bieden.MelH schreef:Ehm.....Hij heeft een nanosim nodig.....beetje lastig om de oude van z'n provider te gebruiken!!
Hoi Boy1990,
Stevie schreef:Helemaal top! Dat zou al een hoop duidelijkheid geven zo'n overzichtje. 😄 En "best wel veel" lees ik graag, hopelijk krijg ik deze week mijn black 32 gb 😛
Hey allemaal,
Melanie ging ervanuit dat jullie wel wisten dat er een nanosim in moet....vandaar dat ze dit niet aangaf.
Ze is net nieuw hier op het forum, niet meteen te gemeen gaan doen he 😉 give her a chance. Hebben jullie met mij ook gedaan...
Trouwens, nu ik toch jullie aandacht heb, vanmiddag hoop ik eventueel zo'n overzichtje te kunnen maken.
We hebben wat meer inzicht gekregen in de voorraad en ondanks dat ik geen concrete aantallen mag noemen, het zijn er best wel veel, dus daar willen we heel wat orders mee gaan uitleveren!
Via het forum willen we communicatie gaan voeren hierover, maar ook via sms. Dit zijn we allemaal aan het voorbereiden, dus we hebben nog even tijd nodig, maar dan hoop ik wel ook met iets goeds te kunnen komen.
Spreek jullie later weer!
Stevie schreef:Ze geeft aan dat Boy1990 z'n oude simkaart van z'n oude provider kan gebruiken.......dat zal geen nanosim zijn.
Hey allemaal,
Melanie ging ervanuit dat jullie wel wisten dat er een nanosim in moet....vandaar dat ze dit niet aangaf.
Ze is net nieuw hier op het forum, niet meteen te gemeen gaan doen he 😉 give her a chance. Hebben jullie met mij ook gedaan...
Trouwens, nu ik toch jullie aandacht heb, vanmiddag hoop ik eventueel zo'n overzichtje te kunnen maken.
We hebben wat meer inzicht gekregen in de voorraad en ondanks dat ik geen concrete aantallen mag noemen, het zijn er best wel veel, dus daar willen we heel wat orders mee gaan uitleveren!
Via het forum willen we communicatie gaan voeren hierover, maar ook via sms. Dit zijn we allemaal aan het voorbereiden, dus we hebben nog even tijd nodig, maar dan hoop ik wel ook met iets goeds te kunnen komen.
TheBroker schreef:Ah komop, we zijn toch allemaal enigzins wat technisch aangelegd. Wat ze bedoelde is dat je een simkaart kunt gebruiken van de vorige provider, oftewel dat het toestel inderdaad simlockvrij is, ze heeft alleen niet gemeld dat dit een nanosim moest zijn omdat ze ervanuitging dat jullie dit wel wisten. Iedereen maakt wel eens een foutje he, zal ik ook gedaan hebben, maar aannames zijn dodelijk.....daarom zullen we geen aannames meer maken en in de toekomst alle informatie geven mogelijk.Stevie schreef:Ze geeft aan dat Boy1990 z'n oude simkaart van z'n oude provider kan gebruiken.......dat zal geen nanosim zijn.
Hey allemaal,
Dus ik snap jouw opmerking niet helemaal.....
Stevie schreef:Hahahaha.....relax....aannames zijn niet dodelijk hoor!!! 😄TheBroker schreef:Ah komop, we zijn toch allemaal enigzins wat technisch aangelegd. Wat ze bedoelde is dat je een simkaart kunt gebruiken van de vorige provider, oftewel dat het toestel inderdaad simlockvrij is, ze heeft alleen niet gemeld dat dit een nanosim moest zijn omdat ze ervanuitging dat jullie dit wel wisten. Iedereen maakt wel eens een foutje he, zal ik ook gedaan hebben, maar aannames zijn dodelijk.....daarom zullen we geen aannames meer maken en in de toekomst alle informatie geven mogelijk.Stevie schreef:Ze geeft aan dat Boy1990 z'n oude simkaart van z'n oude provider kan gebruiken.......dat zal geen nanosim zijn.
Hey allemaal,
Dus ik snap jouw opmerking niet helemaal.....
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.